Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Volkswagen Passat B5 - Typowe usterki

Volkswagen
Passat
B5
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Passat B5
lista silników Volkswagen Passat B5
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Pokaż

Volkswagen Passat B5 - szczegóły typowej usterki

Pękające gumy na przegubach.

Volkswagen Passat B5
~waldi
dodał 02.03.2009 17:46:02

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

23
110

od 15 do 30

16
91

od 30 do 45

3
86

od 45 do 60

0
86

od 60 do 75

1
85

od 75 do 90

2
83

od 90 do 105

8
75

od 105 do 120

2
73

od 120 do 135

4
69

od 135 do 150

3
66

od 150 do 165

24
42

od 165 do 180

4
35

od 180 do 195

4
31

od 195 do 210

11
19

od 210 do 225

3
16

od 225 do 240

2
12

od 240 do 255

4
8

od 255 do 270

1
6

od 270 do 285

1
5

od 285 do 300

2
3

od 300 do 315

0
3

od 315 do 330

0
3

od 330 do 345

0
3

od 345 do 360

0
3

od 360 do 375

0
3

od 375 do 390

0
3

od 390 do 405

0
2

od 405 do 420

0
2

od 420 do 435

0
2

od 435 do 450

0
2

od 450 do 465

0
2

od 465 do 480

1
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Komentarze kierowców (27 komentarzy)
~Cetek
1
|
0

Kupując osłony zwracajcie uwagę na wysokość. Większość producentów produkuje osłony wyższe i niższe. Np Lobro kod: 300319 H=84mm, a 303606 H=112mm. Obie są polecane do tych samych modeli aut, ale tylko ta druga wygląda jak oryginał OEM. Jeśli ktoś oszczędzi 5 zł, to nie dziwie sie, że ta krótsza osłona przy skręcie zbytnio sie napreza i szybko pęka.

30.09.2014 23:08:01 | napisz odpowiedź
~student
0
|
1

odnowię temat... już mówię co jest nie tak... aluminiowe zawieszenie i zwrotnica pozwoliły by koło maksymalnie obracało się wokoło zwrotnicy... i to jest wynikiem cierpienia przegubów, mocno się napinają osłony przegubów i same elementy wewnętrzne są poddawane sporym przeciążeniom przez opieranie się krańcowych elementów krzyżaka i wszystko się obrabia a następnie stuka i jest luz... Pozdrawiam

14.09.2014 20:59:39 | napisz odpowiedź
~hooy007
0
|
0

co 20 tys wymieniam, teraz będzie już czwarta wymiana ! zaczęło się od jakiegoś totalnego g**na, później ruhville czy jakoś tak, metelli i teraz miałem zainwestować w lobro, ale po komentarzach widzę, że i tak nie warto i założę chińczyki, a dokupię na nie porządne gumy.

13.06.2014 16:13:31 | napisz odpowiedź
~kierowca
0
|
0

NIE polecam osłon LOBRO. Są plastikowe (miękki plastik jak guma) ale przez to bardzo łatwo ześlizgują się, opaska wylatuje i po osłonie. Miałem tak w VW, w zasadzie tylko prosto można jeździć ,bo przy skręcie od razu spadają. Dodam ze opaska raz byłą dowalona na maksa, raz średnio - zawsze spada. Wydaje mi się, że za krótkie są...

06.06.2014 23:22:44 | napisz odpowiedź
~kosti
0
|
0

He z tymi gumami to dobry myk jest wymienialem i nic to niedalo co wymienie to za jakisczas znow i oczywiscie potem pada przegub i tak na zmiane prawa strona pozniej lewa z miesiac moze dwa roznicy pomiedzy nimi juz tak 4kpl poszlo ostatnio przy przejezdzaniu przez spiacego cos lupnelo i koniec jazdy (mial moze 3 albo4 miesiace) wymienilem przegub standardowo i bralem tylko te z wyzszej polki i gowno dzis patrze a po drugiej stronie znow guma peknieta i przegub juz stuka to jest masakra he

09.04.2014 22:08:56 | napisz odpowiedź
~naj
0
|
0

Do jan: ależ skąd, to nie możliwe;)

05.11.2013 16:50:31 | napisz odpowiedź
~Starg
0
|
0

Gadanie takie kup lepsze gumy. Kupiłem Lobro, Spidana i też po miesiącu popękały.

17.05.2013 12:44:23 | napisz odpowiedź
~Cobra
0
|
0

Witam ogólnie passat to dobra bryka, ale te gumy to po prostu błąd w konstrukcji ( po skręceniu kół naprężają się na maksa a powinno zostać trochę zapasu, są po prostu minimalnie za krótkie.)

05.01.2013 15:58:19 | napisz odpowiedź
~jan
1
|
0

czy peknieta guma moze doprowadzic do ciąży

27.09.2012 09:45:37 | napisz odpowiedź
~Munio
1
|
1

Guma z biegiem lat parcieje to normalne
A poza tym rynek zalany jest tanią chińszczyzną więc nic dziwnego że wam osłony pękają po 2 miesiącach.
Proponuje kupić cudo Polskiej motoryzacji a dokładnie to POLONEZA i po problemie z pękającymi gumami !?

07.06.2012 20:33:49 | napisz odpowiedź
~jojo
0
|
1

mialem te same problemy co 30tys wymiana przegubuw z gumami firmy RUVILLE wiec polecili mi za granica na zastosowanie inej firmy a mianowicie metelli wloskiej firmy zrobile 90tys i gumy sa cale i przeguby problem sie skonczyl korzt serwis wziol 250elro

21.03.2012 21:22:52 | napisz odpowiedź
~kacper
0
|
0

Jak zakładasz słabe przeguby to tak może się dziać. Ja mam passata z 2004r od kupna zrobiłem nim 90000 km i przeguby są ok. Trzeba tylko pilnować osłon i zakładać tylko jednej firmy Lobro.

11.02.2012 11:44:40 | napisz odpowiedź
~W
0
|
2

Słuchajcie jest to wada fabryczna coś jest źle policzone, może napięcie, może drgania, niestety... Zrobiłem setki tysięcy innymi samochodami i tylko w pasku B5fl wymieniłem na jednej stronie co 20 tys przegub... chore to. Jeżdżę ostrożnie dodam.

16.01.2012 20:11:25 | napisz odpowiedź
~dymar84
0
|
0

Guma na przegubie jak w kazdym aucie lubi strzelic, a kupujac zamiennik kupuje sie firmy ktora produkuje taka czesc do prawie wszystkich marek. Wiec nie rozumiem marudzenia na temas slabych gum w vw.

14.01.2012 21:57:27 | napisz odpowiedź
~Jedrek_TDI
0
|
0

Też mi ostatnio po trasie 1000km po dziurawostradach popękały osłony i przeguby h.. strzelił(po 250tys chyba już miały prawo ale przed wyjazdem było ok).
Zawieszenie prawa strona klekot. Te kawałki asfaltu to nadają się do prędkości 40km/h a nie 90-110.
Wibracje i wszystko leci a jeszcze słabszej jakości.
Teraz zmieniam na RUVILLE wachacze Lemfordera i mam nadzieję że wytrzyma kilka sezonów. Co do pękających gum to kiedyś miałem Simsona i na goleniach osłony dostały mikropęknięć. 3 razy nowe zakładałem i leciały po 2-3 miesiącach. Stare założyłem i siedziały kilka lat u znajomego.

23.06.2011 17:40:13 | napisz odpowiedź
~grej
0
|
1

co mają do pękania gum nasze drogi...Miałam nie jedno auto i taka usterka nagminnie zdarza się tylko w VW. Słabe gumy i przeguby ciągną sie za Vw jak gówno sa statkiem od golfa II. Pozdrawiam

03.05.2011 08:27:37 | napisz odpowiedź
~CZACHO
0
|
0

Ogólnie to jak maja nie pękać skoro my nie mamy zadnych normalnych dróg

24.03.2011 22:15:48 | napisz odpowiedź
~zkurzawa
0
|
1

U mnie prawa guma pękła po 2 latach eksploatacji. Koszt zakupu 35zł. LOBO

20.08.2010 23:29:49 | napisz odpowiedź
~cierpliwy
0
|
0

passat 2001r trzy razy wymieniałem prawy przegub, miedzy innymi przez peknietą osłonę gumową. Jedna pękła po miesiącu.

13.03.2010 13:15:26 | napisz odpowiedź
~nester
0
|
1

przez 3 lata wymieniłem raz lewą raz prawą, to chyba przez te nasze europejskie drogi (:

29.11.2009 21:25:28 | napisz odpowiedź
~nester
0
|
0

To chyba wina tych naszych dróg,że te gumy pękają!

21.10.2009 12:11:54 | napisz odpowiedź
~zaprucha
0
|
0

niestety taka jest jakośc tanich gum lub uniwersalnych gum na przeguby nie polecam

14.09.2009 01:09:21 | napisz odpowiedź
~posiadacz
0
|
0

Jeśli co dwa miesiące pada guma to proponuję zmienić dostawcę części zamiennych, guma gumie nie równa :) Polecam gumy LOBO.

21.08.2009 10:14:58 | napisz odpowiedź
~Michał
0
|
0

Mam Passata 1.9 TDI 130PS 2003r ..
Wszystko pięknie.. dopóki guma nie spadła.. ( nie wiedziałem że spadła ) naleciało Piasku i Przegub do wymiany .. Stuka mocno :(

17.07.2009 22:27:37 | napisz odpowiedź
~pongo
0
|
0

a czy peknieta guma co dwa miesiace to normalne

20.04.2009 15:25:53 | napisz odpowiedź
~prezes
0
|
0

w każdym starszym aucie pękają gumy ale to naturalne zużycie nic nadzwyczajnego

04.04.2009 20:52:56 | napisz odpowiedź
~Rossi
1
|
1

nie ma tego auta :) mi też pękły koszt około 80zł

30.03.2009 17:26:24 | napisz odpowiedź