Szukaj

Awaria wtrysków paliwa w modelu 2.0 TDI.
Volkswagen Passat B6

  • Autor: ~el passo
  • Kategoria: układ wtryskowy
Laweta przy 80 000 km i 90 000 km z powodu awarii wtrysków paliwa.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 281
Nie wystąpiła: 76

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Leję k2 do profilaktyki czyszczenia pompowtryskiwaczy 2.0 TDI bkd i ponad 200k km za sobą...polecam!
Odpowiedz
Mój mąż zostawił mnie 2 lata temu dla kogoś innego, byłam naprawdę złamana, dopóki nie spotkałam Wielkiego Mutaby online i przeczytałam kilka jego zeznań od ludzi, którym pomógł, więc postanowiłam się z nim skontaktować i poprosić o pomoc, jak odzyskać męża i zapewnił mnie, że może iw ciągu 48 godzin mój mąż zadzwoni do mnie i będzie błagał o przebaczenie, cały i oto mój mąż zadzwonił do mnie i naprawdę błagał o przebaczenie, to było po tym, jak zrobiłem wszystko, o co prosił mnie Wielki Mutaba, aby rzucić zaklęcie miłosne dla mnie, który sprowadził go z powrotem, wszystko dzięki niemu, proszę, pomóż mi mu podziękować, jeśli przechodzisz przez złamane serce, skontaktuj się z nim pod adresem Greatmutaba@gmail.com lub WhatsApp go pod adresem: +2348054681416 ...
Odpowiedz
Właśnie dostałem pożyczkę 50,000 EUR z renomowanej firmy pożyczkowej, proces pożyczkowy był szybki a pożyczka ma skromne oprocentowanie, jestem podekscytowany i tutaj wszystkich ubiegających się o pożyczkę odsyłam do firmy pożyczkowej Mariusza Jankowskiego, skontaktuj się z nimi przez e -mail: jankowskimariusz999@gmail.com
Odpowiedz
paweł_sterczynoga
polecam instrukcje czyszczenia wtryskiwaczy od K2 http://bit.ly/video_K2_wtryskiwacze_2_0_tdi
Odpowiedz
Nie używać tej firmy.
Jeśli już to tylko LIQUY MOLY.
Odpowiedz
Używaj rozumu ma to znakomita firma i oleje i płukanki mandobrej europejskiej klasy...używam od 6 lat !!! Cudze tylko chwalicie barany!
Odpowiedz
Passat b6 2007 2.0 tdi 170 konny bmr Auto ładne i wygodne i na tym sie chyba kończy samochód zagadka tykajaca bomba co rok z czymś przeboje b6 to wg mnie prototyp nie dopracowany w którym zastosowano różne wynalazki ktore nie zostaly wczesniej przetestowane a jest ich mnóstwo jeszcze bardziej cieszę sie z jego sprzedaży jak z zakupu nawet jak bym chcial wynalezc jego zalety to wady je przewyższają oczywiscie nie twierdze ze z kazdym jest to samo ale w domu byly dwa identyczne rocznikowo i silniki i bylo to samo wymienię z czym mialem przeboje pierwsze wiadomo pompowtryski, przycisk hamulca ręcznego , zacisk hamulca ręcznego, rozrusznik, immobilaiser, kolektor ssący,akumulator strasznie zrzeral mimo nowych ciezko krecil zimą, dpf zapychal sie czesto mimo wymiany takze czujnika od dpf czesto sie zapalal ,Wpadal czasem w dziwne drgania szarpniecia bardzo irytujace uczucie z wolnych obrotów 800 na 1000 i wtedy dziwnie chodził silnik , zamek drzwi kierowcy nie otwieral sie z centralnego starownik tych samych drzwi nie pokazywal otwartych drzwi na wyswietlaczu,żarnik lampy xenonowej,upalil sie tlumik najpierw przy kolektorze potem tlumik koncowy i jeszcze najgorsze lakier nie na darmo mówią gnijace passaty no straszne na kazdej część dostal burchli dach drzwi blotniki maska zderzaki wszystkiego nie dalo sie zrobic bo trzeba by malowac cale auto zrobilem tylko drzwi i klape bo to juz byla tragedia takie przypadki miałem oczywiscie nie potepiam passatow ale wiecej bym nie kupil i nie kupie mialem od b2 do b6 i na tym sie chyba skonczy przygoda z passatami im nowsze tym gorzej na b5 chyba sie skonczyl fenomen passata dobre byly moze sie myle mysle ze w nowych wyeliminuja usterki tzw wieku dzieciecego ale mam dosc narazie stresu przed kazdym wyjazdem i nie wiadomo czy nim wrócę oraz palpitacji serca przy kazdym dźwięku ostrzegawczym
Odpowiedz
Kolego Jankiel jestem posiadaczem dokładnie takiego autka jak twoje "Passat b6 2007 2.0 tdi 170 konny bmr bezwypadkowy" już 12 rok w moich rękach ale nie miałem tak dużo usterek. Przebieg obecny 350tyś km. Problemy jakie spotkałem:
- z wtryskiwaczami nigdy nie miałem problemu a palił ok 5,6-6L/100km do czasu kiedy na akcji serwisowej wymienili mi moje sprawne na "nowe" które wytrzymały tylko rok a po roku auto zaczęło tracić moc/drgać itp.
- czujnik temperatury dpf urwał się na kabelku między rurą wydechową a karoserią od wstrząsów. Sam naprawiłem lutując i klecąc na Distalu działa do teraz już ładnych kilka lat.
- zaciski elektryczne hamulca to wada fabryczna bo połączenie aluminium z plastikiem bez uszczelnienia powoduje pęcznienie aluminium. Poprawiłem fabrykę a tam gdzie obudowa pękła wymieniłem na nowy + koniecznie dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne aby sytuacja się nie powtórzyła,
- raz zawiesiły się mikroswitche w układzie multikomforcie powodując unieruchomienie auta (brak zasilania). Lawet do zaprzyjaźnionego elektronika, który po wyjęciu przesmarowany przetestowaniu powiedział są sprawne, szybko reagują ale gwarancji nie daje że się to nie powtórzy. Nigdy nie powtórzyło się.
- silnik w klapie dolotu musiałem wymienić od spalin zatarł się - zużył.
- wysiadła klamka z klapy bagażnika (mikroprzełącznik).
- obecnie wysiadł zamek bagażnika i kierowcy - jeszcze nie wymienione.
- z blachą nie miałem większych problemów jedynie przednie błotniki od gąbki znajdującej się w wewnętrznej stronie błotnika od środka rdza zjadała - lakiernicy wiedzą o co chodzi wada chyba wszystkich aut. Auto było większą cześć życia garażowane.
- Te modele 2.0 TDI PD miały problemy z wypalaniem DPF'a. Często musiałem się posiłkować komputerem (własnym) aby go wypalić. To chyba bym nazwał największym mankamentem tego auta.
Nie miałem innych w/w usterek więc nie wiem czy kolega trafił na bitego passata czy po prostu pechowy egzemplarz.
Zalety:
- super dynamika auta 170KM
- bardzo oszczędny silnik 5,2L/100km (na "nowych" wtryskach 4,7L) trasa 1500km i będę trzymał póki blacha wytrzyma. Porównywałem go z silnikami grypy Audi, Seata i innych VW na tej samej trasie (konwój) i mój zawsze ostatni był tankowany.
- możliwość wyłączenia ESP przydatne czasami w specyficznych sytuacjach w ziemie,
- podgrzewana szyba przednia i fotele - bajka w zimie
Gdybym jeszcze raz mógł go kupić nowego kupiłbym pod warunkiem nie bitego i tylko w wersji 170KM z piezo a nie 140 na PD bo to dziadostwo - wiadomo.
Szkoda że w B6 zrezygnowali z zawieszenia z B5. W B5 znacznie lepsze zawieszenie wielowachaczowe było i tego mi brakowało w B6.
Upalił ci się tłumik? Ja nie wiem co to jest bo jeszcze (15 lat obecnie) i nadal jadę na fabrycznym. Może parkujesz go w wilgotnym miejscu i stąd te problemy z wydechem i korozją?
Wiadomo tak topornych i niezawodnych aut/silników jak chociażby VW Golf III 1.9 TDI/75kW to już nie będzie i nie oczekujcie że auta nie będą się psuły. W tym samym czasie znajomy już wymienił kilka razy auta (zajechał silnik 1200cm3) inny w Quasqai II nie potrafi sobie dać rady z DPF (cały czas się załącza) i chce sprzedać auto.
Więc nie uważam te swoje w/w wady za jakieś bardzo poważne i raczej wszystkie mało kosztowne.
Wystawiam silnikowi wysoka notę - chwalę sobie go.
Odpowiedz
BZDURA.
Trafiłeś na felerny model z kręconym przebiegiem pewnie ponad 600tys.km.
Jeżeli już to kupować Passata z silnikem CR. Nowy silnik wszystkie błędy poprzenika sprzed małego liftingu wyeliminowane.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,7
l/100km
10,0
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6