Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Volkswagen Passat B6 - Typowe usterki

Volkswagen
Passat
B6
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Passat B6
lista silników Volkswagen Passat B6
Pb Benzynowe
On Diesla
Więcej

Volkswagen Passat B6 - szczegóły typowej usterki

Koło dwumasowe i pompa paliwa.

Volkswagen Passat B6
~Kwiacior
dodał 14.06.2009 20:38:35

Komentarz

Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po rabatach dzięki znajomością, normalnie 5300zł, a pompa paliwa przy 90000km(właśnie będę naprawiał). Zawsze w mojej najbliźszej rodzinie jeździły VW i nie było takiego problemu jak z tymi nowymi (salonowymi). Marka spadła na psy. Najlepsze jest to, że zalecenia serwisantów mijają się z zaleceniami instruktorów eko jazdy na TVN Turbo, w którym to jeżdżą autami z grupy VW.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

6
84

od 15 do 30

5
79

od 30 do 45

1
77

od 45 do 60

1
76

od 60 do 75

4
72

od 75 do 90

4
67

od 90 do 105

4
63

od 105 do 120

10
51

od 120 do 135

3
47

od 135 do 150

7
40

od 150 do 165

16
24

od 165 do 180

1
19

od 180 do 195

2
17

od 195 do 210

6
10

od 210 do 225

4
5

od 225 do 240

1
3

od 240 do 255

1
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

od 285 do 300

0
2

od 300 do 315

0
2

od 315 do 330

0
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

0
2

od 360 do 375

0
2

od 375 do 390

0
2

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1