Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Volkswagen Passat B6 - Typowe usterki

Volkswagen Passat B6 - szczegóły typowej usterki

Koło dwumasowe i pompa paliwa.

Volkswagen Passat B6
~Kwiacior
dodał 14.06.2009 20:38:35

Komentarz

Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po rabatach dzięki znajomością, normalnie 5300zł, a pompa paliwa przy 90000km(właśnie będę naprawiał). Zawsze w mojej najbliźszej rodzinie jeździły VW i nie było takiego problemu jak z tymi nowymi (salonowymi). Marka spadła na psy. Najlepsze jest to, że zalecenia serwisantów mijają się z zaleceniami instruktorów eko jazdy na TVN Turbo, w którym to jeżdżą autami z grupy VW.

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

6
80

od 15 do 30

5
75

od 30 do 45

1
73

od 45 do 60

1
72

od 60 do 75

3
69

od 75 do 90

4
64

od 90 do 105

4
60

od 105 do 120

10
48

od 120 do 135

3
44

od 135 do 150

7
37

od 150 do 165

15
22

od 165 do 180

1
19

od 180 do 195

2
17

od 195 do 210

6
10

od 210 do 225

4
5

od 225 do 240

1
3

od 240 do 255

1
2

od 255 do 270

0
2

od 270 do 285

0
2

od 285 do 300

0
2

od 300 do 315

0
2

od 315 do 330

0
2

od 330 do 345

0
2

od 345 do 360

0
2

od 360 do 375

0
2

od 375 do 390

0
2

od 390 do 405

0
1

od 405 do 420

0
1

od 420 do 435

0
1

od 435 do 450

0
1

od 450 do 465

0
1

od 465 do 480

0
1

od 480 do 495

0
1

więcej niż 495

0
1
Dodaj komentarz

Komentarze kierowców (81 komentarzy)

~b6

Oceń przydatność:

1
0

Macie prooblemy die psuje tot die naprawia i jedzie dalen paski tot dobre furki polecam mam Sam 1.9tdi i 7 lat nic w nim nie robilem z przodu hamulce i wiadomo oleje i takje tam

13.07.2014 10:41:23 napisz odpowiedź
~Paweł

Oceń przydatność:

4
1

Do ~artur: Mam podobne wrażenie jeżdze Fordem Mondeo ST 220 od 10 lat, przeglądy, klocki, tarcze i sprzęgło - poza tym działa jakby właśnie fabrykę opuścił; od 3mcy mam też nowego Passata 2.0TDI - elektronika już padła - wolne obroty 1000; silnik gaśnie w czasie jazdy np. podczas wyprzedzania (bez względu na to czy system AutoStartStopp jest włączony czy nie, czujniki parkowania działają jak chcą - w sumie samochód spędził w warsztacie więcej godzin niż na drodze, a system Keyless access to jakiś bajer dla palantów - nigdy nie wiadomo gdzie są klucze a bagażnik otwiera się dłużej niż gdyby to robić ręcznie, a w zimie zamyka się już za 4-5 razem a i uszczelki grube b. dobrze ale tak spasowane, że haczą - może drzwi krzywo zainstalowali - po weekendzie pojadę z tym do serwisu..

23.05.2014 17:36:59 napisz odpowiedź
~RYCHO

Oceń przydatność:

0
1

pamietajcie odnosnie pompowtryskow trzeba koniecznie zadzwonic do serwisu i zapytac czy wasz samochod nie podlega tzw fabrycznej wymianie tych elementow , trzeba podac nr vin i ustalic to . Serwis do was nie przyjdzie sam

07.05.2014 19:50:51 napisz odpowiedź
~RYCHO

Oceń przydatność:

2
0

Kupa szmelcu mam passata 2tdi ,kontrolka blokady kierownicy ,pompowtryski ,lawetowany raz holowany kilka bo gasnie h wie z jakiego powodu ,ciagle cos nie styka jakies zarowki bez powodu sie zapalaja i gasna

07.05.2014 19:43:58 napisz odpowiedź
~Darek

Oceń przydatność:

1
0

Do ~aspire2000:
Witam, tem mialem problem z kluczykiem, podobno to usterka typowa, przy przebiegu 50 tys. Jest to o ile sie nie myle, awaria blokady, wymiana w serwisie 2500-3000 Pln, znalazlem goscia z Bydgoszczy na allegro, naprawia element wyjmujac kolumne kierownicy - 2 godziny, kosztowalo 500pln, dziala do dzis bez zarzutu.
Podaje telefon do niego: electronic serwis 695 866 331

07.05.2014 12:57:25 napisz odpowiedź
~aspire2000

Oceń przydatność:

9
1

W moim passacie b6 z 2005 2.0 tdi 140 koni podczas jazdy zapala się kontrolka od grzania świec i traci moc musze stanąć zgasić go i ponownie odpalić a wtedy jest wszystko dobrze.Często jest tak że przez miesiąc się nic nie dzieje a czasami kilka razy dziennie zapala się kontrolka.Mam także problemy z kluczykiem gdyż nie reaguje gdy chcę odpalić i muszę powtarzać tę czynność wiele razy zanim odpali. Czy ma ktoś może takie problemy jak ja ?

22.04.2014 13:36:10 napisz odpowiedź
~PRZEMO
1
1

Do ~aspire2000: włącza ci si sie tryb awaryjny.trza wyjąć turbinke i ją wyczyścic .poniewaz zawiesza sie w niej zmienna geometria.gdy pojedziesz max 2000 obr na min to błedu nie wyłapie.ale co to za jazda.ja sie tak meczyłem miesiac.koszt 200pln i 3 lata mam spokój.

02.08.2014 21:15:35 napisz odpowiedź
~pawel
0
0

ja tez tak mialem to usterka turbiny.

29.09.2014 09:59:08 napisz odpowiedź
~richardxp

Oceń przydatność:

2
8

Kupiłem VW Pasat 2009 r. 2.0 przebieg 120 000 km. naiwnie myślałem, że VW to niezawodna marka ( to mój pierwszy i chyba ostatni VW) w ciągu roku padła mi pompa, która uszkodziła wtryski (diagnoza ASO - opiłki paliwa w paliwie) naprawa po negocjacjach wyniosła mnie 7000 zł . Po roku użytkowania już tłucze mi koło dwumasowe, więc czeka mnie wydatek ok. 5000 zł. Dlatego dzięki za ta markę.

01.02.2014 12:59:06 napisz odpowiedź
~xxxxx
0
0

Do ~richardxp:
2009 i przebieg 120tys? Dobrze dałeś się nabrać jeśli to samochód sprowadzony. Np. w Niemczech takimi dieslami robi się minimum 40tys rocznie, diesle w Niemczech praktycznie nie stygną. Fakt, że to przebieg autostradowy, ale zużycie jest zużyciem. Swoj kupiłem z salonu w 2010,165tys na budziku i zgadnij co przy nim zrobiłem? Absolutnie nic (oprócz przeglądów itp.)

14.10.2014 05:41:27 napisz odpowiedź
~Bogdan

Oceń przydatność:

7
2

Czytając powyższe posty nie wiem czy się cieszyć, czy smucić. W moim Passacie b6 1.9 TDI 105 KM przy przebiegu dopiero 280.000 tys. km wymieniłem koło dwumasowe ze sprzęgłem, jeden pompowtryskiwacz i pompkę paliwową - koszt naprawy wszystkiego 3000 zł. Wcześniej regenerowałem samodzielnie zaciski hamulca ręcznego po obu stronach i czyściłem turbinę. Dodam, iż przebieg jest sprawdzony i oryginalny więc przy tym przebiegu pewnie mu się już należało - ale czy aż tyle i to w ciągu trzech dni ? I to ten wychwalany silnik 1.9 TDI !. Za jakieś 20.000 tys. jak powiedział mój mechanik czeka mnie wymiana wałka rozrządu ze szklankami - podobno NASTĘPNA TYPOWA USTERKA. Myślę, że już nigdy nie kupię diesla. W chwili obecnej pocieszające są chociaż odgłosy pracującego silnika - pracuje jak nowy i. na razie go nie sprzedamPozdrawiam. NIE KUPUJCIE DIESLI !

20.01.2014 21:55:43 napisz odpowiedź
~Luck

Oceń przydatność:

8
4

Najgorzej to kupić z drugiej ręki z zachodu gdzie przebieg 5-latka to średnio od 250tyś. w górę cofnięty do 90 tysięcy i rzekomo jednego właściciela (tyle że to wypożyczalnie lub leasing), potem wypisuje się że niewiadomo jakiego bubla wypuściła gropa vw. Moi drodzy kupujmy takie auta na jakie nas stać, nie używać w wyszukiwarce opcji "ceza od najniższej"Gdzie z rocznikiem 2006 chce się mieć nówkę nie śmiganą... potem są takie bajeczki na forach. Ja kupiłem żonie paska 1,5 rocznego z przebiegiem 80 tysięcy mam go już cztery lata i nie wymieniłem w nim nic oprucz serwisów. Kupujcie nowe, od znajomych lub sami importujcie żeby wiedzieć jaką historie ma auto. Fury z komisów przy drodze to ZŁOMY!. I nie wypowiadajcie się na forach jeżeli takowymi jeździcie.

13.01.2014 21:12:47 napisz odpowiedź
~bartek

Oceń przydatność:

9
6

Passat b6 1.9 TDI 2007r 220tys zrobione nie dołożyłem nawet złotówki żadne sprzęgła wtryski turbina trzeba po prostu dbać a nie narzekać

23.12.2013 18:06:56 napisz odpowiedź
~richardxp

Oceń przydatność:

4
3

Niestety muszę się zgodzić VW to zdecydowanie przereklamowany samochód ja ma Passata z 2009 r. 2.0 Bluemotion. Dwa miesiące temu padła mi pompa piwa niszcząc przy okazji wszystkie wtryski i oczywiście wspaniałe koło dwumasowe zaczyna terkotać więc czeka mnie kolejna inwestycja. podsumowując w ciągu kilku miesięcy będę musiał dołożyć do mojego VW ok 10 000 zł więc mit niezawodnego VW dla mnie brzmi dość dziwacznie

20.10.2013 11:29:59 napisz odpowiedź
~artur

Oceń przydatność:

3
3

passat 2007 89tyś pompowtryski narazie ok ale to co wymienili mi na gwarancji daje do myslenia :przy 7 tyś - turbosprężarka , 18 tys - kolumna kierownicy , 22 tyś - radio padł laser ,28 tyś - wąż łącznik interkulera z silnikiem , 30 tyś - żarnik i moduł ksenonu lewy , 38 tyś nagrzewnica a klimatronik naprawiali z 4 razy i nadal jedn strona słabo grzeje ,55tyś pękła śruba poduszki silnika - dziwne nie ! ,60 tyś pompka spryskiwaczy reflektorów ( nie jest tania) na razie nie mam zastrzezeń do zawieszenia , sprzęgło mnie trochę martwi bo pedał bierze prawie od podłogi jak silnik się rozgrzeje . fabryczne klocki i tarcze wymieniłem przy 82tyś km , w ziime pali jak smok nawet 9,5l/100 - w mieście ciągle mam problem z filtrem cząstek musze jeźdźic na dopalanie przez około 7 km stałą predkościa na 4 biegu 2,5 tyś obrotów bo jak lampka filtra nie zgaśnie silnik wchodi w tryb awaryjny a wtedy tylko ASO i to właśnie wnerwia mnie najbardziej !
Podsumowując poprzednim Fordem USA Taurus jeździłem 6 lat 360tyś km przejechane - żona powiedziała że fordem przez 6 lat nie bylismy u mechanika tyle so Passatem w 6 tygodni .

18.09.2013 22:49:52 napisz odpowiedź
~artur

Oceń przydatność:

2
4

passat 2007 89tyś pompowtryski narazie ok ale to co wymienili mi na gwarancji daje do myslenia :przy 7 tyś - turbosprężarka , 18 tys - kolumna kierownicy , 22 tyś - radio padł laser ,28 tyś - wąż łącznik interkulera z silnikiem , 30 tyś - żarnik i moduł ksenonu lewy , 38 tyś nagrzewnica a klimatronik naprawiali z 4 razy i nadal jedn strona słabo grzeje ,55tyś pękła śruba poduszki silnika - dziwne nie ! ,60 tyś pompka spryskiwaczy reflektorów ( nie jest tania) na razie nie mam zastrzezeń do zawieszenia , sprzęgło mnie trochę martwi bo pedał bierze prawie od podłogi jak silnik się rozgrzeje . fabryczne klocki i tarcze wymieniłem przy 82tyś km , w ziime pali jak smok nawet 9,5l/100 - w mieście ciągle mam problem z filtrem cząstek musze jeźdźic na dopalanie przez około 7 km stałą predkościa na 4 biegu 2,5 tyś obrotów bo jak lampka filtra nie zgaśnie silnik wchodi w tryb awaryjny a wtedy tylko ASO i to właśnie wnerwia mnie najbardziej !
Podsumowując poprzednim Fordem USA Taurus jeździłem 6 lat 360tyś km przejechane - żona powiedziała że fordem przez 6 lat nie bylismy u mechanika tyle so Passatem w 6 tygodni .

18.09.2013 22:49:52 napisz odpowiedź
~Goldi

Oceń przydatność:

0
4

2008 DSG 170, 133tyś km padła pompa paliwa w baku. Zaraz zacząłem szukać i na stronie niemieckiej wv w zakładce service i zubehor, potem vw service, potem unsere serviceleistungen, aktuelles po prawej stronie napis na niebiesko abfrage_rueckrufaktionen. klikasz i wyskakuje okienko, tam wpisujesz win swojego auta i otrzymujesz informacje czy wtryski do wymiany czy nie, lub inne rzeczy. Mi wyszło że tak, umawiasz się w ASO powołujesz się na stronę i wymieniają, za darmochę. A pompę paliwa w warsztacie za 1200PLN. Ogólnie wporzo, ale jednak niesmak pozostaje, że coś takiego się zdarza.

05.01.2013 22:51:03 napisz odpowiedź
~JigSaw

Oceń przydatność:

0
6

Witam. Zamierzam a nawet przykładam sie do zakupu passata kombi rok 2006 hm czyrtam wasze opinie i dochodze do wniosku ze 2.0 tdi to 90% usterek to pompowtryski a czy 1.9 ma podobne usterki tez jest tak awaryjy?? podoba mi sie ten samochud ale wasze opinnie mnie przerazaja z tego co czytałem to bezynowe jednostki sa lepsze np 1.8 TSI jest bezawaryjny prosze o jakies wiadomosci o tej jednostce :) pozdr

20.12.2012 14:17:14 napisz odpowiedź
~Krst

Oceń przydatność:

1
6

PASSAT 2.0TDI 170 KM DSG. 2007r.

Pamiętajmy o tym, że ilu użytkowników, tyle opinie. Kupiłem w 2009 w Niemczech z przebiegiem 130tyś.km. Przy 158 tyś. w zimę -15st.C. padł jeden pompowtrysk, po wymianie za dwa dni drugi - po czym VW wymienił pozostałe 3 na nowe w ramach akcji serwisowej (za darmo wszystkie 4 wymienili - warunek nie starsze auto niż 7 lat i przebieg wg.licznika zgadzający sie z historią). Po dwóch miesiącach telefonicznie zostałem zaproszony na aktualizację oprogramowania ponieważ przypomniało się, że nowe pompki potrzebują innej dawki paliwa niż stare (VW CHYLIŃSCY Warszawa - omijać szerokim łukiem, partacze a w zimę temperatura w tym saloniku jak w psiarni) Przy 170tyś.km. zapiekł się zacisk hamulca ręcznego, cena zacisku w WV 2300PLN(brutto) - polecam wyjąć, wrzucić w naftę na 3h zamontować i działa, trochę glośniej niż poprzednio ale ogólnie jest ok. Teraz mam 190tyś.km. od 5tyś.km na zimnym silniku słychać koło dwukmasowe - stuki, chyba ;) jak długo mogę z tym jeździć ? Pozdrawiam serdecznie użytkowników

05.11.2012 14:36:17 napisz odpowiedź
~zibi

Oceń przydatność:

5
1

Witam mam paska b6 12.2005 2.0 tdi 140 ps 534 tys. km wtryski wymienione w serwisie szarpie przy odpalaniu jakies sugestie???

01.11.2012 05:06:23 napisz odpowiedź
~wchowicz

Oceń przydatność:

4
3

Witam mam pytanie. Jaki jest koszt wymiany sprzęgła w volkswagen passat b6 2007r?

22.06.2012 15:46:33 napisz odpowiedź
~Pan Moinca Roland

Oceń przydatność:

1
9

Nazywam się Pani Monica Roland. Mieszkam w Wielkiej Brytanii, Londynie i jestem szczęśliwa kobieta dzisiaj? i powiedziałem ja, że każdy kredytodawca, że uratować swoją rodzinę z naszej złej sytuacji, i będzie odnosić się każdą osobę, która szuka pożyczki do niego, dał mi szczęście dla mnie i mojej rodziny, byłem w potrzebie pożyczki w wysokości $ 250,000.00 do rozpocząć swoje życie na całym jak jestem samotną matką z 3 dzieci poznałem uczciwego i Bóg obawiając pożyczki pożyczkodawcy człowieka, który mi pomóc z kredytu w USD 250,000.00 USDollar, że jest Bóg człowiek obawiając się, jeśli jesteś w potrzebie pożyczki i będziesz spłacać kredytu skontaktuj się z nim powiedz mu, że jest Pani Monica Roland że skieruje Cię do niego. Kontakt Pan pan Nilson Thomas poprzez e-mail: (glofempnetwork@gmail.com)

07.06.2012 02:03:12 napisz odpowiedź
~piotrek69

Oceń przydatność:

1
0

czy warto kupic B6passata bo tu opinie sa ruzne mam b5 tez trzeba cos naprawic czy sa idealne auta chyba nie

07.05.2012 12:10:59 napisz odpowiedź
~wojti

Oceń przydatność:

0
8

Mam okazję kupić passata b6 z 2009 2.0 tdi CR z skrzynia DSG. Proszę o opinie na temat tego modelu

29.04.2012 15:19:08 napisz odpowiedź
~dejwitt

Oceń przydatność:

3
0

passat 2.0tdi 140PS na pompowtryskach nie wymienialem jeszcze sprzegla ani pompy przebieg 230tys km

12.04.2012 18:27:06 napisz odpowiedź
~matis

Oceń przydatność:

0
1

Panowie. Ja mam passka 1.9 TDI 110km 99r. Wymieniłem pompe paliwa a teraz sprzegło poszło. Obydwie usterki przy przebiegu 205tys.

20.02.2012 19:20:19 napisz odpowiedź
~pawel

Oceń przydatność:

0
1

Ludzie, kurcze, mam Passata 2.0 tdi silnik BKP podobno najgorszy z możliwych i dopiero teraz wymieniam komplet sprzęgła (250400 km przebiegu) wcześniej piasty tylnych kół oraz dwie świece żarowe. Samochód serwisuje co 15tys w ASO. Jedyna rzecz która mnie bolała to dymienie na czarno. Chciałem zaoszczędzić i wymieniłem rozrząd u zwykłego mechanika. Okazało się, że źle założył i auto dymiło. Naprawa usterki w ASO 340 zł.

14.02.2012 15:12:04 napisz odpowiedź
~AtyVW

Oceń przydatność:

3
1

ludzie pompo wtryski w silnikach 2.0 tdi psują się same z siebie i nie jest to wina paliwa omijajcie te silniki szerokim łukiem i nie słuchajcie pier....... jakie to wspaniałe silniki.To bubel SZMELCVAGENA (VOLKSWAGEN)

05.02.2012 16:06:19 napisz odpowiedź
~slaby

Oceń przydatność:

2
2

Witam, mam 2.0 TDI 140 km z 2008 r,az ostatnich z pompowtryskiwaczanmi, przed CR, przebieg 150 tys.... i nic się nie dzieje :). Być może auta z początku produkcji , tak jak czytam głownie 2005 rocznik były tak usterkowe.Jestem bardzo zadowolony i zamierzam kupić następnego Passata

15.01.2012 11:29:09 napisz odpowiedź
~dańcio

Oceń przydatność:

9
0

jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa elektryczna w silniku 2.0 tdi passat

13.01.2012 18:57:33 napisz odpowiedź
~dańcio

Oceń przydatność:

2
3

chciałem sie dowiedzieć które pompy paliwa przy passatach ta często padają te w zbiorniku paliwa czy te przy silniku napędzane od wałka rozrządu

13.01.2012 18:40:33 napisz odpowiedź
~xxx

Oceń przydatność:

0
0

Witam czy wie ktoś co oznacza taki kod usterki 01137, 09299? Passat b6 2.0 TDI.

04.11.2011 15:59:17 napisz odpowiedź
~152LCA

Oceń przydatność:

5
0

Witam Panowie moj b6 1.9 tdi 105tka 05r. ma 265tys km za sobą, nieoszczedzany był. Od 140tysis w Polsce wcześniej Włochy. Bilans tj na 160 tysi padla turbina ( u znajomego na 170tys kopia mojego vagena), 190tys padł 2mas czuc go bylo wczesniej mechanicy stwierdzili jezdzic...efeekt dwumas wibrujac zalatwil skrzynie biegow, oraz kompresor klimy (zatarł sie) . Na 230tys el zacisk tył, na 260tys zacisk tył oraz przegłuby przy kole, tuleje wahaczy przod kpl. 265tys pedał sprzegla zatrzymuje sie w polowie i własnie szukam usterki w ukł. Pooducha pod skrz biegow przy tym przebiegu i el zaciski czy zawiecha to nic. Co do reszty to mam chyba farta .

21.09.2011 00:39:35 napisz odpowiedź
~PIOTR

Oceń przydatność:

0
0

Witam! Mam passat b6 2.0TDI 140KM 194000tyś. przebiegu i mam taki problem że często zacina mi się skrzynia (najczęściej przy zawracaniu: jedynka lub wsteczny) Najbardziej denerwujące jest wtedy gdy stoisz na środku drogi i nie możesz biegu wyjąć, czuć że się nie wysprzęgla tak jak powinno bo auto porusza się dalej mimo że mam wciskam pedał sprzęgła do końca. Czy to chodzi o sprzęgło dwumasowe??? Proszę o pomoc.POZDRAWIAM

25.08.2011 20:13:29 napisz odpowiedź
~VW Passat 2.0TDI - totalny syf

Oceń przydatność:

3
0

Witam Jestem nieszczęśliwym posiadaczem VW Passata 2.0TDI 170KM DSG.Auto zakupiłem w salonie w Świdniku k.Lublina w 2008r. Auto miało być moim wyśnionym cudeńkiem wypasionym na maxa.Doposażyłem go w takie cuda jak assist park,gniazdko 230v,nie mówiąc już o DVD,czy nawigacji i wielu innych pierdołach.Zapłaciłem majątek bo blisko 200tyś.zł.Po miesiącu zgłosiłem uszkodzenie fotela skórzanego(pruło się ),oraz złuszczenie deski rozdzielczej przy kluczyku.Po 6 miesiącach otrzymałem odpowiedź.W wolnym tłumaczeniu była taka,że gdybym na fotel nie siadał to by się nie pruł,a deska się złuszcza bo używam zbyt agresywnych kosmetyków.Po roku padł komputer synchronizujący silnik ze skrzynią DSG.Serwis przez ponad dwa lata nie mógł poradzić sobie ze spryskiwaczami reflektorów.Czek od silnika zapala mi się średnio raz w miesiącu i latam do serwisu na kasowanie błędu.Cztery dni po gwarancji w serwisie stwierdzono uszkodzenie koła dwumasowego przy przebiegu 90 000 -koszt naprawy ok.5000 PLN.Pierwszy pompowtrysk padł mi przy przebiegu 100 000 i oczywiście laweta. Dobre było jak odpłatnie wymieniałem w serwisie VW w Siedlcach napęd pompy olejowej silnika tzw.ołówek przy 75 tyś przebiegu jak serwisant zadał mi pytanie czy przy okazji też mają wymienić mi rozrząd to się ubawiłem. Mogę jeszcze długo pisać o tym nieporozumieniu jakim jest 2.0 TDI ,ale nie będę się już nakręcał.

13.08.2011 12:33:51 napisz odpowiedź
~jarek

Oceń przydatność:

1
1

Witam ! mam passata 19tdi 130KM AWX 2002r 450000 tyś.mam go od6 lat był kupiony w Niemczech 115 tyś. km i to co czytam mnie przeraża. W silniku wymieniany był tylko wałek rozrządu, pompowtrysk 1 szt. i czujnik ciśnienia doładowania i to przez 335000 tyś. km. Koło dwumasowe lekko daje o sobie znać ale jeszcze polata.

30.07.2011 12:32:11 napisz odpowiedź
~mariusz

Oceń przydatność:

0
0

Dodam jeszcze, że auto ma przejechane zaledwie(albo już) 110 tyś. zaczyna mnie to drażnić. Z ostatniej chwili pojawił mi się problem z czujnikiem kąta skrętu G85, Chyba go sprzedam.

25.07.2011 12:31:19 napisz odpowiedź
~mariusz

Oceń przydatność:

1
0

Witam ! mam paska 2.0 FSI z 2007 i mam problem z drugim biegiem. Otóż jeśli wrzucam drugi bieg przy obrotach silnika nie wyższych jak 2000 jest ok. a jeśli obroty są powyżej 2 tyś to słychać niezbyt miłe odgłosy ze skrzyni. Co to może być, proszę o pomoc. Pozdrawiam

25.07.2011 12:24:37 napisz odpowiedź
~golf 5

Oceń przydatność:

1
0

mam golfa 5 slychać pompę paliwa,przebieg 53 tyś.km. wymienilem na nową w ASO,koszt pompy 763 zl+ pierścień uszczelniający 36 zl + robocizna 185 zl. razem 928zl.i okazalo się,że po zapaleniu silnika slychać NOWĄ POMPĘ szok totalny,za co ja zaplacilem tyle kasy,moglem na tej starej jezdzić te same objawy miala,teraz DEALER ma zlożyć reklamację na wadliwą nową część,nawet nie wyjechalem z ASO bubla mi wsadzili znowu SERWISY VW DO DUPY,ZLODZIEJE,OSZUŚCI, PARTAKI NAWET OLEJU NIE POTRAFIĄ DO DZIURY WLAĆ,SAME GÓWNIARZE ROBIĄ PO 20 LAT,UNIKAĆ NOWYCH VW TO BUBLE I ASO POLSKIE.

22.06.2011 20:46:22 napisz odpowiedź
~Rafalski

Oceń przydatność:

2
2

Z Passatem nie jest wcale tak najgorzej. Pewien obiektywny obraz może dać statystyka ADAC (automobilklub niemiecki):
http://www.adac-ortsclubs.de/images/Technik/Fahrzeugtechnik/27008_Pannenstatistik2010.pdf
Można się oczywiście przesiąść na BMW, Merca, czy Audi, ale już Toyota Avensis zajmuje miejsce za Passatem :). Ja sam mam Passata B6 2.0 TDI z 2005, serwisuję, jak trzeba, nie miałem jeszcze ANI JEDNEJ usterki, a jeżdżę nim już 5 lat. Dodam, że po niemieckich drogach i na niemieckim paliwie. Nie mogę więc powiedzieć, że auto jest awaryjne.

22.06.2011 20:11:52 napisz odpowiedź
passat

Oceń przydatność:

2
2

Mam passata od 2007. Serwisowany. Padł mi filtr cząstek stałych. Volkswagen wymienił mi na swój koszt prawie pół silnika. Teraz poszła mi pompa paliwa a z nią zatarły sie jakieś ponoć jakieś tłoki. Przeczytałem wszystkie wpisy i dotarło do mnie, że powinniścmy sie zmówić i wysłać do producenta wniosek o wymianę wszystkich pomp, w ramach `akcji serwisowej`. W poniedzialek ide do prawnika. Im nas więcej, tym lepiej-przyda się każda osoba. Zainteresowanych proszę o wyslanie do mnie swoich maili: passat@cdseuro.com

18.06.2011 22:46:58 napisz odpowiedź
~Mariusz

Oceń przydatność:

6
0

Witam! Mam passata B6, 2006 r. BMP 2.0, 140km, 200 tysi przebiegu, przywiozłem go dla siebie z niemiec w marcu. Z vinu wychodzi, że nigdy nie były wymieniane pompowtryski (BOSCH), wymieniony dpf przy 169 tysiach. Wczoraj zauważyłem, że auto lekko mi zaszarpało kilka razy na 3, 4 i 5 biegu. Szarpanie jest delikatne i już przestało, stało się to już drugi raz. Trochę się martwię co to może być... Czy ktoś miał coś podobnego?? Co to może być??

14.06.2011 15:02:31 napisz odpowiedź
~johanna

Oceń przydatność:

2
1

marco, nie masz racji w Niemczech ludzie maja te same problemy a paliwo dobre.Samochod jest awaryjny i nie warto go kupowac.

04.06.2011 10:00:46 napisz odpowiedź
~jolka

Oceń przydatność:

2
0

mustangkr jesli przeczytasz ten post to podpowiedz dokladnie jak to w Niemczech wymieniaja za darmo.
Ten link co wkleiles to otwiera sie tylko strona glowna.
Wlasnie wczoraj chyba padla pompa i auto pojechalo na lewecie do serwisu niemieckiego. Dzis wycenili samo poszukiwanie bledu na 350 euro.

03.06.2011 14:20:28 napisz odpowiedź
~maro

Oceń przydatność:

2
1

oj matoły! serwisy tylko czekaja na takich jelenów jak wy! płacicie słoną gotówkę za usługi i jakość zerową! a jak coś s p i e r d o l ą to za nic nie odpowiadają i wszystko jest z winy użytkownika! i trzena zakładać sprawę w sądzie! ja juz to przezyłem i nigdy więcej polskich serwisów! a pompy i pompowtryski na polskim paliwie będą siadać choćbyście byli co drugi dzień we wspaniałym serwisie! mój passat ma przejechane 240tys. i wszystko orginał! małe problemy z skrzynią DSG reszta bez żadnych zastrzeżeń!

13.05.2011 12:53:54 napisz odpowiedź
~bula964

Oceń przydatność:

0
0

Witam mam passata b6 2005 1.9tdi ,przy przebiegu 160,000 wymiana pompy paliwa koszt 600pln,- ,teraz mam przejechane 240.000 ,slychac kolo dwumasowe ,mechanicy muwia jezdzic dalej w miedzy czasie wymienilem jeszcze tuleje wachacza i koncowki drazkow kierowniczych.Leje olej paliwo i jeżdze...

09.05.2011 12:16:09 napisz odpowiedź
~eureka

Oceń przydatność:

0
3

Witam .Pomóżcie mam problem passat b6 1.9 tdi. Gdy go odpalam on gaśnie i tak ze trzy razy potem odpala.pokazuje się kontrolka kierownicy czasami świecy żarowej i napisy stering colum lub engine fault garage ,defective.Proszę o pomoc.

14.04.2011 08:57:59 napisz odpowiedź
~Jacko

Oceń przydatność:

0
1

Wymieniłeś pompowtryski, pompę olejową i koło dwumasowe to nie marudź tylko jeźdź bo jakbyś czytał posty to typowe usterki, szanuj sprzegło i nie szarp, a posłuzy Ci auto po tych wymianach długo.

12.04.2011 22:11:25 napisz odpowiedź
~gregi

Oceń przydatność:

2
0

dajcie luz mnie to pasacik rok 2007 2.0 -140 to do ruiny doprowadza ,156000przebieg pompowtryski,157000pompa olejowa,158000 koło masowe,a teraz to auto dowymiany.

20.02.2011 23:10:05 napisz odpowiedź
~irys

Oceń przydatność:

0
1

Kupilem passata z 2006roku 2.0tdi 100kw skrzynia dsg i po przejechaniu 500kilometrow zaczol tracic moc i kontrolka swiecy zarowej zaczela migotac powiedcie mi co mi padlo

15.02.2011 19:54:03 napisz odpowiedź
~Święty

Oceń przydatność:

0
1

Witajcie koledzy właśnie passat B6 2007 1,9tdi 105KM, 124000,przebiegu odmówił jazdy. Dla jasności podam historię tego auta: sprowadzony z niemiec w 2007 po przebiegu 22000,1,5 roku temu przy przebiegu 80000 zrobiłem tuning elektroniczny na 148kM. Dwa miesiące wcześniej przy porannych rozruchach zaświecała się kontrolka wspomagania kierownicy ale nie działo się to codziennie, i pojawiał się komunikat: " blokada kierownicy nie działa".Problem blokady ustąpił po wymianie akumulatora.Problem powstał teraz i objawysą jak niżej: Rozrusznik kręci, silnik nie zapala, pojawił się komunikat że: "hamulec postojowy nie działa, sprawdź w instrukcji obsługi". Wielokrotnie naciskałem przycisk hamulca post. i słyszałem go jak działa. Czytając wszystko co napisaliście, nie wiem co robić. Dodam że dwa dni temu usłyszałem jakby głośną pracę rozrusznika, jakby rozłączał bendix pod koniec rozruchu. Poradźcie proszę.

10.02.2011 00:18:22 napisz odpowiedź
~załamka

Oceń przydatność:

0
0

witam. Passat 2006, polski salon, 105000 km, pompa paliwa do wymiany : 1140 pl + czyszczenie układu paliwowego + wymiana, komputer = 1700 pl !! Pompa wygląda jak wyjęta ze smoły !! PS - żarniki xenon, wahacze, już przerabiałem także

07.02.2011 18:18:02 napisz odpowiedź
~TAdek

Oceń przydatność:

2
0

Polecam firmę www.sliz.pl

31.01.2011 01:17:44 napisz odpowiedź
Komentarz:
Podpis:
E-mail:
* pola obowiązkowe

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Passat

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od tysięcy służbowych kombi.

Volkswagen Passat - zobacz filmy

Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady
Volkswagen Passat Variant - 3 zalety i 3 wady W tym samochodzie znacznie łatwiej było o zalety, niż o wady, ale poradziliśmy sobie - zapraszamy do oglądania sporządzonej przez nas listy zalet i wad VW PASSATA.
Nie umiesz parkować z przyczepą? Nie musisz! Park Assist w Passacie zrobi to za Ciebie
Nie umiesz parkować z przyczepą? Nie musisz! Park Assist w Passacie zrobi to za Ciebie Nowy Volkswagen Passat potrafi zadbać o swojego kierowcę oraz jego... przyczepkę. Zobaczcie jak działa system Park Assist.
Paryż 2014 - prezentacja Volkswagena Passata
Paryż 2014 - prezentacja Volkswagena Passata Na paryskim salonie zadebiutowały dwa auta, które już niedługo stoczą ciekawy pojedynek na rynku w Europie. Mowa o Fordzie Mondeo oraz Volkswagenie Passacie. Pierwszego kandydata już poznaliśmy, czas na niemiecką propozycję.
Dodaj
nowy wpis
O serwisie

Kupujesz używany samochód i nie wiesz na co zwrócić uwagę?


Sprawdź zgłoszone przez innych kierowców typowe usterki interesującego Cię auta.



Znasz typowe usterki lub wady któregoś modelu auta?


Zgłoś je i pomóż innym kierowcom kupić używane auto.

Liczba typowych usterek
Wszystkich
Volkswagen Passat B6