Zgłoś sugestię Żarówka
Kliknij aby zamknąć

Niecodzienna moc na co dzień

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Volkswagen Passat B6 - Typowe usterki

Volkswagen
Passat
B6
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Volkswagen Passat B6
lista silników Volkswagen Passat B6
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Pokaż

Volkswagen Passat B6 - szczegóły typowej usterki

TDI głosny jak Ursus i spala dużo oleju.

Volkswagen Passat B6
~uzytkownik
dodał 18.01.2009 14:12:44

Komentarz

TDI 140kM - głośny jak Ursus - spala dużo oleju - horrendalnie drogi serwis - pompowtryskiwacze to wydatek kilka tysięcy, przeglądy droższe niż merca, bmw czy japońskiego leksusa

Wystąpienia tej wady w zależności od przebiegu [tys. km]:

wystąpiła|nie wystąpiła

mniej niż 15

2
26

od 15 do 30

3
22

od 30 do 45

0
20

od 45 do 60

1
19

od 60 do 75

0
18

od 75 do 90

1
16

od 90 do 105

2
14

od 105 do 120

0
13

od 120 do 135

1
10

od 135 do 150

1
9

od 150 do 165

0
8

od 165 do 180

1
4

od 180 do 195

0
4

od 195 do 210

0
4

od 210 do 225

1
2

od 225 do 240

0
1

od 240 do 255

0
1

od 255 do 270

0
1

od 270 do 285

0
1

od 285 do 300

0
1

od 300 do 315

0
1

od 315 do 330

0
1

więcej niż 330

0
1
Komentarze kierowców (24 komentarze)
~tomasz 0-0
0
|
0

Do beny passat b6 2.0tdi: swiete slowa...za wygode trzeba zaplacic, sam mam passata i nie narzekam...mam do wymiany dwumas ale zrobi sie i bedzie smigal dalej...

27.02.2014 22:23:38 | napisz odpowiedź
~juzko
1
|
0

ja mam paska od 2 lat sprowadzony z niemiec 190000 miał przejechane teraz mam 250000 i tylko z czym mam problem to paliwo cho c malo pali ale trzeba wlać zeby jechac hamulec reczny szwamkuje a poza tym jest ok..pozdrawiam

23.03.2013 17:56:00 | napisz odpowiedź
~beny passat b6 2.0tdi
2
|
0

ja kupilem passata b6 2.0tdi 2006rok dwa lata temu mial przejechane 183tyskm zrobilem nim juz prawie 50 tyskm i napraawde nie narzekam na niego jest to bardzo wygodny samochod . ludzie narzekaja na te silniki poniewaz kupia sobie passatka i pozniej niestac ich na wymiane oleju za 1000zl czy wymiane kola dwumasowego za 3000 jerzdza az do konca serwisow okresowych a puzniej jecza ze to tyle kosztuje sami sobie robia opinie na temat swojego auta . masakra niestac cie jazdzij dalej oplem

10.11.2012 11:33:14 | napisz odpowiedź
~Wiercipieta
0
|
0

Ja kupilem 3 letniego passata z Austrii 1,9 bluemotion na pompowtryskach(kombi) spalanie srednio 5,2-5,5 a ze komp troszke zaniza wychodzi kolo 6 litrow zrobilem nim ponad 15000km i narazie jest oki wymienili mi na gwwarancji kompresor z klimy musze troszke rozwiac wasze negatywne nastawienie do tego modelu ja moge go polecic jak narazie mnie nie zawiodl i oby tak dalej.Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow passatow-szerokosci!

17.10.2011 22:15:48 | napisz odpowiedź
~Gda36
0
|
0

Witam , mam wrazenie ze osoby ktore tu pisza o passacie B6 2.0 tdi, nie wiedza zabardzo co pisza... Owszem auto moze sie psuc... nalezy odrazu zaznaczyc ze kupilo sie np auto z niemiec lub od kogos i nie ma pewnosci pochodzenia... a takie auta beda sie psuly... mialem b5 1.9 tdi pd 131ps z salonu jezdzilem 5 lat, zanim go kupilem szukalem uzywek, mialem znajomego w salonie sprawdzal mi kazde auto po nr VIN, kazdy passat sciagniety z niemiec u nas mial przebieg 90 do 150 tys km a tak naprawde po sprawdzeniu okazalo sie ze w niemczech na ostatnim przegladzie mialy po 200 do 350 tys, wiec zrezygnowalem z zakupu uzywki. Obecnie sprzedalem B5 i kupilem B6 2.0 TDI CR 140 ps. I tu do ludzi ktorzy jecza na te silniki, czy wogule wiecie ze od 2005 roku te byly juz 4 generacje silnika tego typu, pierwszy o poj 2.0 na PD , kolejny juz byl TDI CR zwykly, nastepnie TDI CR z jednym walkiem rownowazacym a obecnie TDI CR z dwoma walkami rownowazacymi, posiadam go od tygodnia , z salonu moge zec narazie malo ale napewno powiem tak, materialy wysoka jakosc, wszystko spasowane nic eni trzeszczy a silnika nie slychac wcale co mnei troche denerwuje bo w poprzednim aucie jezdzilem juz na sluch a tu jak w benzynie:) pozdrawiam

14.08.2010 00:29:41 | napisz odpowiedź
~PG
0
|
0

tak kolego w kazdym aucie zapala sie taka kontrolka, a powod tego jest bardzo prosty, przy rozruchu pompa oleju nie daje nominalnego cisnienia od razu tylko po chwili, dlatego kontrolka gasnie po ok 2 sec, jezeli palila sie bedzie dluzej mozesz podejrzewac usterke

10.08.2010 00:34:37 | napisz odpowiedź
~Tomi Tomi
0
|
1

NIE KUPUJCIE TEGO AUTA!!! KIBEL NA MAXA!
O pierwszego tysiąca sypią się: maglownica kierownicy (koszt 2 tys zł), elektryka (1 tys zł), koło dwumasowe (2,5 tys zł), pompowtryskiwacze (ceny kosmos!), skrzynia DSG (mechatronika - około 15 tys zł). MASKARA!!!

16.05.2010 19:38:31 | napisz odpowiedź
~Marin
0
|
0

Witam. Jestm od miesiaca posiadaczem vw passata 2007r. 170KM i w związku z tym mam pytanko: czy przed odpalenieniem silnika powinna na wyświetlaczu lub na prędkosciomierzu pojawić sie kontrolka oleju?

07.05.2010 10:49:27 | napisz odpowiedź
~lukass8383
0
|
1

POSIADAM B6 2,0 TDI 140 I NIE MAM ZADNYCH PROBLEMOW SILNIK CHODZI DUZO CIESZEJ JAK W 1,9 TDI TE SILNIKI SA MYSLE UDANE!!A DLA POCIESZENIA NIE MA AUTA NA SWIECIE KTORE SIE NIE PSUJE;-)

28.02.2010 12:05:24 | napisz odpowiedź
~Kimi
0
|
0

Gratuluje.
To tako oznaczenie CR oznacza common rail. DSG ok. Masz racje u mnie ta nawigacja tez popiepszona jest. Chce jechac np, do Berlina do Niemiec, to robie tak, zmieniam kraj na niemcy i wpisuje berlin. A ona mi pokazuje trase nie od polski tylko od granicy do berlina szok!!! ZLOM!!! Powiem tak ja mam 140Km pompo, no i to nie udane. Szkoda ze juz zamowiles hehe. BO na twoim miejscu wybral bym Audi. A wiesz dlaczego. Pojechalem do niemiec a oni sie smieli. Nie uznaja nic innego jak merc audi bmw. A wazne zebys wzial bi-ksenoy! To jest super!!! Tylko jak sie przepali ten zarnik to koszt ok 240zl. Ja przejechalem 65tys i narazie swieci. A odnosnie motoru to tak, slyszalem ze te silniki slabna szybko i cos z glowica, ale sa opinnie ze sa dobre.

Zycze milego uzytkowania, ale nie zmienia to faktu ze Volkswagen jest nie kompetenty wobec klientow, nie szanuja nas!!!

Pozdrawiam

27.02.2010 23:07:13 | napisz odpowiedź
~Kaz 300
0
|
0

Witam. KIMI - jest to model 2010 CR 170 KM. skrzyna DSG. bez nawigacji bo mam navi z AUTO MAPĄ 6 - jest rewelacyjna i prowadzi mnie bez pudła. Uważam że navi VW jak i mercedesa ( i inne z samochodem) to nie rozsądne rozwiązanie za ponad 8000 zł. Przeczytałem tysiące artykułów o Passacie i byłem wstrzaśnięty. Miałem Passata 1,8 T benzyna rok 2002, 150 KM. Był to wspaniały wybór 167.000 km bez problemowo prawie 5 lat, średnia 8,5 Litra. Myślałem o zakupie znowu nowego Passata no i trafiłem na te artykuły. Wstrząsnęłły mną ale krok po kroku doszedłem, że silniki CR są wspaniałe, zresztą te same montują również w AUDI. Mysli moje jednak burzą się, gdy pomyslę o tych wszystkich którzy nadziali się na pompowtryskiwacze. VW powinien beknąć za to. Szkoda marki która w oczach użytkownika legła w gruzach. Zamówilem go i czekam. Pozdrawiam

25.02.2010 17:13:39 | napisz odpowiedź
~Kimi
0
|
0

AAA nowy czyli bedziesz mogl sie relaksowac jazda bez problemow. Silniki VW od roku 2009(chyba) sa juz bez pompo wtryskiwaczy, wiec problem z głowy. To tak co do sprzetu to.... nawigacja na polske nie zabardzo ale skrzynia DSG trafny wybor, napewno tez 2 strefowa klima. A jesli chcesz troche szpanu to wez taka opcje zeby kazdy pasazer mogł sobie sam blokowac drzwi. Kazdy kolo klamki bedzie mial dwa przyciski. Co do nawigacji to mozesz wziasc, bo mozna se TV dorobic no poza serwisem, ale gwarancji sie nie traci.

Pozdro

10.02.2010 10:32:55 | napisz odpowiedź
~Kimi
0
|
0

Czy to jest samochód z tego roku czy 2009 czy starszy? I czy w modelu silnika ma oznaczone CR? Odpisz pomogę. Ale chyba będzie dobrze :)

10.02.2010 10:28:20 | napisz odpowiedź
~Kaz300
0
|
0

Panowie. Błagam o litość. Chce kupić nowego Passata Combi z silnikiem 2.0 L, 170 KM Disel, ze skrzynią DSG. To co czytam jest niesamowite. Konfiguracja Passata kosztowała 130.000 zł i nie wiem co robić. Ogarnia mnie panika bo musze wpłacić zaliczkę a tu czytam straszne rzeczy. Prosze o pomoc i informacje o tym samochodzie i co mnie czeka.
kaz300@wp.pl Pozdrawiam i dziękuję

08.02.2010 21:43:48 | napisz odpowiedź
~zyl
0
|
0

Nowy Passat,który posiadam, jest elegancki,szybki i komfortowy,choć twardy.Niestety,olej bierze od początku,jest zbyt głośny i miał już poważną awarię za granicą.Serwis nieprzyzwoicie drogi.Podsumowując-auto niewarte tej ceny,płaci się chyba za złudzenia.

04.02.2010 17:13:06 | napisz odpowiedź
~Kimi
0
|
0

Piotrek teraz mozesz kupic Passata bo zrobil common rail-a, dali nowy komp. pokladowy zegary jak z paska cc no i silnik 2.0 105km 5 skrzynia no i ten co ja mam 140km 6 tka, oczywiscie to diesel. Odnosnie diesla nie polecam bo to smierdziel wez benzynke spalisz 2l wiecej ale jak go docisniesz to pojedzie, nie tak jak diesel konczy przyszpieszac od 80km/h. Pozdro

21.01.2010 21:05:34 | napisz odpowiedź
~Piotrek
0
|
0

Jeżdżę 10-letnim oplem vectrą , bardzo go cenię. Chciałbym go zmienić na passata B6 bo bardzo mi się podoba . Po przeczytaniu wszystkich komentarzy za i przeciw jestem w kropce.Pomóżcie mnie przekonać.Z góry bardzo dziękuje.

23.12.2009 20:18:36 | napisz odpowiedź
~Ola
0
|
0

Koszt wymiany Oleju wraz z wszystkimi filtrami w salonie wynosi 1200 zł
dobry mechanik zrobi to za 520 zł:) więc jak na takiej klasy auto to nie jest drogo.

Od kwietnia jeżdżę takim autkiem kupiłam 3 latka z Niemiec i jestem zadowolona:)wcześniej jeździłam Passatem B3 którego mam do dziś i sobie chwalę.

Ci którzy narzekają na ceny Oleju chyba jeżdżą maluchami albo innymi fiatami niestety wyższa klasa auta przekłada się na ciut wyższy nakład pieniężny ale to cena za komfort jazdy i prezencję ech mój Passacik jest mega cool wypasiony i nie zamieniła bym go na żaden inny.

16.07.2009 00:05:14 | napisz odpowiedź
~lider
0
|
0

Kupiłem nowe auto serwisuję go regularnie w serwisie i zawsze dokupuję 1 litr oleju od wymiany do wymiany dolewam ok 0,6 litra tak jest od samego początku.

26.06.2009 19:32:41 | napisz odpowiedź
~Pitura25
0
|
0

Kup sobie to zobaczysz dlaczego są takie drogie. Miałem już auta na F i inne. Kupiłem VW i jestem załamany bo zrozumiałem, że teraz to tylko zostało BMW, AUDI, MERCEDES. Poniżej VW nie schodzę. Są auta niemieckie i reszta. Z japońskich tylko Honda jest jeszcze godna uwagi. Toyotą Avensis jeździłem i przypominała mi wóz drabiniasty rodem z kraju na F, podatna na wiatr, wysoka, środek ciężkości tragedia. Kup VW a zrozumiesz :)

25.06.2009 22:01:38 | napisz odpowiedź
~antydres
0
|
0

Dlaczego te traktory są takie drogie -jedyna zaleta to dość niskie spalanie.

14.04.2009 20:05:13 | napisz odpowiedź
~pawka
0
|
0

A co masz na myśli-dobre paliwo. Na pokrywie wlewu jest przekreślony znaczek Ecopaliwa(diesel) więc należy omijać takie dystrybutory. Gdzie tankujesz? Czy Shell i BP jest godne polecenia.

01.03.2009 15:47:27 | napisz odpowiedź
~3BG AVB
0
|
0

Mylisz się "uzytkownik", pompowtryskiwacze praktycznie są niezniszczalne, o ile tankujesz dobre paliwo, na pompowtryskiwaczach silnik pracuje w miarę cicho, chyba, że przebieg Twojego silnika jest powyżej 500ktys. km i był trochę katowany, to rzeczywiście będzie pracował jak URSUS C-360. Przeglądy możesz wykonać sam, jeśli masz trochę polotu, zapłacisz tylko za materiały, które są nie takie drogie.

01.03.2009 13:34:17 | napisz odpowiedź
~kaczaza
0
|
0

TDI zgadzam sie ze glosno w srodku i mam problem z wstecznym biegiem.Wyskakuje przy cofaniu

01.02.2009 13:14:16 | napisz odpowiedź