Szukaj

totalna porażka
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010

  • Autor: marin8884
  • Kategoria: układ wtryskowy
Witam!jestem nowy na forum,ale mam również niezbyt dobrą opinie o passacie b6 2.0 tdi 170km!autko kupiłem w Niemczech mam go 3 miesiące!od tego czasu siadł mijuzjeden wtrysk,kobieta moja jechała na autostradzie,auto poprostu zgasło,już nie odpaliło,mieszkamza granicą wiec koszt takiej wymiany 1120euro!!!pojakims czasie siadł hamulec ręczny,sam przycisk!!!do dzisiejszego dnia autko śmigało,wczoraj równieżtrafiłona moją kobietę auto 2 razy zgasło jej na autostradzie,kontrolka świec i akumulatora!!!odpaliłoi dzisiaj rano po raz kolejny!!!nastepny wtrysk do wymiany!!!to jest jakies nieporozumienie!?mielismy passata b5z 2000rżadnych kłopotów,uważam,że zbiera nas sie coraz więceji nie mozna tego tak zostawic,niedługo same naprawy sięgną wartosci samochodu!!!pozdrawiam!Marcin
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 10
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

2.0tdi do 2016 roku to parchy najgorszy silnik diesla
Odpowiedz
Twoja kobieta to małpa w zoo męski pajacu! Jak nie masz najmniejszego pojęcia o autach to kupo se hulajnogę albo bilet na pks!
Odpowiedz
zgadza się ten model ma zwalone pompowtryski i nawet jak pada jeden to wyłącza się cały silnik.
Miałem ten model i jak mi wysiadł pierwszy to akurat byłem w trakcie wyprzedzania na drodze dwukierunkowej - a TIR jechał z przeciwka. Taka usterka to zagrożenie życia!
VOLKSWAGEN - to badziewna firma więc problem zamietli pod dywan i nawet nie poinformowali klientów - nie mówiąc już nic o zwrocie kosztów naprawy (ponad 3kPLN w serwisie). Po jakimś czasie wysłali notę do serwisów i jak ktoś przyjechał na lawecie z uszkodzonym pompo wtryskiem to wymienili gratis - ale tylko ten zepsuty a resztę zostawiali. całe szczęście już dawno sprzedałem ten badziew i na pewno nigdy więcej nie kupię nic od tego koncernu.
Odpowiedz
I nie wiedziałeś że pada tylko tak jeździłeś cały czas antytalencie jeden? Jak zaczyna padać to kopci i nie sposób tego nie wiedzieć! Cebulak Polak oszczędny ale ryzykuje życiem!
Odpowiedz
Witam kolega na początku pisał o passacie na listowe CR wersja już z DPF więc kopcić chyba nie Bedzie
Odpowiedz
mam passata b6 od nowosci przejechalem 237 tys i przy 236 samochod podczas jazdy nagle wyłaczyl silnik stało sie to 2 razy na drodze i innych dniach, lecz po chwili zapalil i pojechałem dalej teraz wymienili mi pompowtryskiwacze na razie przejechałem 200 km po wymianie
Odpowiedz
Najlepiej kupic 1,9tdi i problem wtrysków nie występuje. A jak komuś za mało 105KM to zawsze można moc podnieśc do 130 bez uszczerbku dla silnika.
Odpowiedz
Od 1 maja pompowtryski są wymieniane za darmo- 0 zł! w serwisie Volks`a. Wielki + dla nich.
Odpowiedz
pier*olenie takie . Większość osób na tym całym forum nie posiada auta takiego jak Passat B6 .. Bezpodstawne brednie.. O samochód ten trzeba dbać jak o każdy inny. Lać lepsze paliwo, nie zarzynać na zimnym silniku, serwisować. I można latać. Fakt faktem , ale pierwsze egzemplarze, które zjechały z taśmy produkcyjnej (do 2007 o ile się nie mylę) miały wady w postaci nawalających wtrysków Siemensa, pojawiały się mikropęknięcia na głowicy, co objawiało się białym dymem z rury wydechowej gdy silnik był zimny, ponad to jakieś wady hamulców.. bla bla bla.. Tylko który samochód się nie psuje??
Odpowiedz
Popieram ale tak jest na większości forum. Większość piszących w Du..e byli Gu..o widziało .Przecież wiadomo że najlepszy samochód jest jego.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant