Tutaj jesteś: Kierowca DOR-CEL







Prześlij sugestię
Profil kierowcy DOR-CEL
PRZEBIEG
14
OBROTY
0
WW-M
offline (ostatnio widziano 13 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 3 miesięcy i 22 dni
3540 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 231

My live, my rules.
więcej »
Obecne auta (2)
Fiat Cinquecento Arancia 500
Marka:
Fiat
Model:
Cinquecento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Nazwa auta:
Arancia 500
Przebieg:
196 655 km
Moc silnika:
41 KM
13
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Silnik 899 cm3

Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.

Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.

Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.

Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.

Przełożenia

Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173

Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.

Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.

Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:

899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem

899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie

Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.

Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5

899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem

Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.

Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
Citroen Jumper " 3.0 White Bear "
Marka:
Citroen
Model:
Jumper
Generacja:
II
Nadwozie:
Platforma
Silnik:
3.0 HDI
Nazwa auta:
" 3.0 White Bear "
Przebieg:
41 132 km
Moc silnika:
157 KM
11
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Citroen Jumper 3.0 HDI platforma ,zabudowa - kontener dł: 3.60m szer: 2.10 m wys: 2.26 m ,opony Michelin Agilis 225/65R16C , 6 biegowa skrzynia biegów, zbiornik 120 l, klimatyzacja, el.szyby, airbag kierowcy, komputer pokładowy, ładowność 850 kg, światła przeciwmgielne, cb radio ALAN 48 PLUS MULTI, antena cb super carbonium 27 SIRIO.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 12.02.2011
Liczba wystawionych komentarzy 15
Liczba wystawionych ocen 231
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 5
Liczba postów na forum 0
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: Citroen
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: Biały,Czarny,Srebrny
  • Ulubiona muzyka w samochodzie:
    Odp: Klubowa (Energy Mix)
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: 670 km
  • Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
    Odp: 670 km
  • Podróż marzeń autem:
    Odp: Zwiedzenie całej Europy
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Silnik
Kierowca DOR-CEL należy do 12 grup:
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez gugul
25 marzec 2018-2024 - 6 lat razem. 207986 - 284.953 pokonane 76.967 km
1 komentarz
Dodano: 1 dzień temu, przez MarcinGP
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
dziś pogoda kiepska, ale cóż, trzeba było zabrać się za przygotowanie auta do wymiany sprzęgła] ciąg dalszy nastąpi
9 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl