Wpis w dzienniku pokładowym Audi 100

  • rocznik 1991
  • silnik 2.0
  • moc 101 KM
  • kupione używane w 2010
  • przebieg 255 218 km

Komentarze (201)

Filtr stożkowy i mały odświeżający gadżet.

11.01.2012 115 709 km

Kategoria: inne

Nie ma co się za bardzo rozpisywać:) Zamontowałem w Audi filtr stożkowy:) Wywaliłem stary ori razem z górną pokrywą i w jej miejsce wpasował się stożek. Wrażenia hmm albo coś sobie wkręcam, albo auto lepiej reaguje na gaz i jest bardziej dynamiczne:) do tego ten basowy dźwięk silnika na wyższych obrotach, normalnie muzyka dla mych uszu:))) Teraz to się śmiga[tuning] Muszę tylko jeszcze zamontować obudowę termiczną, ale już jest zamówiona. Dodatkowo Lady dostała nowy mieszek lewarka zmiany biegów. Stary powycierany i podarty wylądował w koszu. Pozdrawiam wszystkich.

Przejdź do komentarzy

stary mieszek

nóweczka

Ostatnia aktualizacja: 11.01.2012 19:50

×1

Komentarze (201)

zlosnik
zlosnik
87,43

Jeździ: Fiat Brava Steel

tu hamownia nie potrzebna


maciek88
maciek88
95,49

Jeździ: Alfa Romeo 156 I

Do zlosnik: nie wiem, wykresów z hamowni nie widziałem


zlosnik
zlosnik
87,43

Jeździ: Fiat Brava Steel

Do maciek88: może miałeś lepiej założony nie wiem nie widziałem , ale tu w tym audi oczywiście ze bierze tylko cieple powietrze, taki mod mija sie z cele pogarsza osiągi nie znacznie ale jednak. temu nie zaprzeczysz


maciek88
maciek88
95,49

Jeździ: Alfa Romeo 156 I

Do zlosnik: więc jak wytłumaczysz brak wzrostu spalania u mnie w oplu?


Do baaartez: właśnie byś musiał zwiększyć podciśnienie i odnowa wysterować silnik


zlosnik
zlosnik
87,43

Jeździ: Fiat Brava Steel

Do maciek88: nie ma co się dziwić jak stożek bierze gorące powietrze z komory... musisz mieć osłonę jakąś z prawej strony stożka


maciek88
maciek88
95,49

Jeździ: Alfa Romeo 156 I

strasznie dziwi mnie ten duży wzrost spalania...gdy miałem stożek w oplu, to spalanie wcale się nie różniło od tego gdy był oryginalny filtr... Myślę że powodem tego spalania może być to co śliwka już napisal czyli chęć słyszenia tego syczenia


Do rekord5: no i dobrze jak to mówią jeść nie wołają


Do baaartez: A moje wahacze poleżą parę miesięcy a przed zimą gdy przeleci następne 15-20tkm pewnie trafią na swoje miejsce.


Do rekord5: no tak ale ja te parę złotych za stożek jakoś przeboleje może zrobię sobie z niego doniczkę lub coś takiego


Do baaartez: Czyli próżny wydatek,ja też czasem coś kupię a potem okazuje się że na próżno.Rok temu kupiłem nowe wahacze Dachstein(130zł za parę),na jesieni było z nimi OK,teraz zbliża się przegląd więc myślę tak,prawie 30tkm na nich przejechałem więc na pewno już mają luz.Będąc w Wa-wie kupiłem u tego samego gościa takie same wahacze,parę dni temu podjechałem do diagnosty by sprawdzić co jeszcze mam zrobić a na szarpakach okazało się że wahacze nie mają żadnych luzów ani na gałkach,ani na tulejach.Teraz niech kto powie że tanie to zawsze do niczego,diagnosta mówił że na naszych drogach nawet najdroższe wahacze dostają luzu po 50-80tkm a te pewnie jeszcze 20tys.wytrzymają.


Do rekord5: wyraźnie ciszej i wyraźnie taniej co ogólnie mnie jednak cieszy


No i wszystko wróciło do normy,eksperyment się nie powiódł a teraz pewnie jest wyrażnie ciszej.


Do adiskorpion7: prosta sprawa, ale ja zrezygnowałem z tego dźwięku, bo spalanie mnie dobijało.


ten dźwięk zawsze mi się podoba ciśnienia a myślę do siebie władować ale bez przeróbki układu dolotowego, tylko nie wiem jaka będzie reakcja na przepływomierz, u ciebie to prosta sprawa bo nie ma elektroniki


Do sliweczka1979: możesz mieć rację, bo przyznam chętniej wciskałem Lady na wyższe obroty


Do RAKUS1: powiem tak. mój mechanik powiedział, że jeśli już to spalanie pomiędzy standardem, a stożkiem powinno sięgać plus minus 1 litra. może moja niunia po prostu tak tego nie trawi ale fakt, że póki samemu się nie spróbuje to wiedzieć się nie będzie.


Uważam, że emocje wzięły górę i noga mocniej przyciskała pedał przyspieszenia... -stąd te większe spalanie...


$$$ ten dźwięksilnika -bezcenny... $$$


Do baaartez: To ja się z przemianą na ten czas wstrzymuję


Do sliweczka1979: no niestety na to wychodzi


Do baaartez: Zwykły filtr=10 stożkowy=15


Do RAKUS1: no sporo. powiedzmy jak w miejskiej jeździe spalała mi 10 litrów to przy stożku wzięła 15 więc różnica jest.


Do baaartez: Uuuuuuuuuuuuuuuu !!! Dużo ? Czyli są tego minusy !!!


Do RAKUS1: 15 minut roboty ale wróciłem do standardowego filtra, bo spalanie drastycznie mi wzrosło


I gitara !!! Ile zajęła tobie ta przemiana filtra na stożek ? Pozdrawiam.


Do MAT86: Pękła. Zrobiłem 100 kilometrów za 50 zł i jeszcze coś tam mogłem zrobić więcej, ale zatankowałem. Czyli spalanie wróciło na to wygląda do normy.


Do baaartez: no i pekla już tą 100? jak spalanie?


Do MAT86: ok dużo nie śmigam audicą, bo w sumie to dziennie tylko do pracy i z pracy jakieś 5-8 km, ale planuję kilka wypadów do rodzinki za miasto więc za kilka dni stówka pęknie to dam znać


to jak już wszystko sprawdzisz to daj znać co i jak bo ja też chciałem teraz kupić stozek i narazie jednak poczekam


to jak już wszystko sprawdzisz to daj znać co i jak bo ja też chciałem teraz kupić stozek i narazie jednak poczekam


Do MAT86: no właśnie zawsze tankowałem za 50 zł i w mieście zrobiłem lekko 100 km, ostatnio musiałem tankować za 80 zł aby tą stówkę zrobić, a wszystko zaczęło się od momentu montażu stożka.


Do baaartez: wiesz różnica plus minus 1-2 litra to jeszcze rozumiem, ale 5 litrów to już by było niezłe przegięcie


Do MAT86: słyszałem już różne fakty i mity o stożkach, że w jednym przypadku spalanie będzie mniejsze, że w innym większe. dlatego zmieniłem na normalny, aby mieć porównanie, a odpala wydaje mi się że szybciej, ale teraz zostawiłem ją aby ostygła i później znowu spróbuję.


Do baaartez: a na normalnym filtrze jak odpala?


Do baaartez: u mnie brat ma stozek KN w vectrze 2.5v6 lpg i jemu w mieście pali 15-17 przy normalnej jeździe. na seryjnym filtrze spalanie było 14-16 więc tylko litr różnicy.


Do MAT86: żeby Cię nie skłamać, bo już nie pamiętam, ale jakoś około 50 zł. wpitalanie swoją drogą i do tego jeszcze przy odpalaniu rozrusznik jakby dłużej musiał kręcić aby audi odpaliła.


Do baaartez: no to ładnie by ci wpitalał ja mam seryjny filtr i przed wymiana wchodził około 13 w mieście. Teraz jest lepiej bo wacha się kolo 11. A ze tak spytam ile taki stozek cię kosztował?


Do MAT86: ujemne temperatury swoją drogą, ale to mnie wtedy nie dziwiło. teraz od jakiegoś czasu mamy codziennie plusowe temperatury i dalej więcej paliła. wydaje mi się, że jakoś spalanie wzrosło około 5 litrów w mieście. na trasie nie mam kiedy wypróbować. zalałem dzisiaj 10 litrów i sprawdzę ile pośmigam na starym filtrze.


Do baaartez: a może to nie przez stozek tylko dzięki ujemnym temperaturom? A dużo więcej spalal?


Dziś 3 marca 2012 powróciłem do oryginalnego filtra powietrza. Porównam jak teraz auto się zachowuje, bo wydaje mi się, że na stożku spalanie znacznie wzrosło.


Do anarchia99: oddycha pełną parą pozdro.


mieszek się należał ,a co do stożka ..ładnie wygląda i pewnie fajnie zasysa ....
pozdrawiam


Do picabo7: tak nowy mieszek delikatnie odświeżył wnętrze


Odświerzacz, mówisz?
My sla lem, że drzewko zapachowe powiesiłeś?


Gratuluje , nowy mieszek , co do stożka się nie wypowiadam w dieslu nie ma sensu, więc nie specjalnie się interesowałem tematem .


Gratuluję!


No fajnie fajnie. A jakie koszta tego filtra już całkowicie??


No-to-mieszek-mosz-nowy
A po zmianie filtra na taki wypasiony to chyba trzeba by na hamownie podjechać

PS. Dźwięk elegancki!


Do baaartez:
Asiaczek Ci wyjaśni! Przerabiałyśmy to z jej nową Corsą.
Wóz smarowany.


Do tofana: co to "smarowóz"


Do baaartez:
Też masz smarowóz jak Asiaczek! No offence


Do Egontar: Specjalnie to w sumie nie Co jedynie to wybrałem do silników benzynowych do pojemności dwóch litrów. No i kolor jeszcze wybrałem


Jakoś go specjalnie dobierałeś czy wszedłeś do sklepu i stwierdzieś biorę ten?


Do Qchar: Aj tam nie ma sprawy Dzięki i pozdrawiam.


Do baaartez: No to spoko i sorki że za pierwszym razem nie pogratulowałem


Do Qchar: Jeśli tylko spotkamy się kiedyś to na bank posłuchasz


Fachowa robótka i ładnie to wygląda i jak tu słyszę nie źle lady brzmi Pozdr i może na spocie dasz posłuchać w realu


Fajny efekt . Jaki koszt ??


Do MoD88: no właśnie widzę, że nawet na fejsie


Gratki, nawet facebooka zwiedziłeś stary :D




DD!


Do 667patryk: tia jest moje i z mojej ręki zginie dobrej nocy życzę


Do baaartez: fart ,nie fart wyróżnienie się należy


Do 667patryk: sam nie wiem ja tak w sumie nie liczyłem na to dzisiaj, bo na 41 ocen paliło się tylko 5 gwiazdek, ale widać fart.


Do baaartez: ja też codziennie sprawdzam po 24 i nic , dlaczego


Do 667patryk: dostałem wcześniej priwa z wiadomością Dzięki


Do baaartez: a skąd wiedziałeś ,Gratuluje Dziennika Dnia


a co tam sam sobie gratuluję


Do DiKej: u mnie nie świszczy ale basowo mruczy


niema to jak kawał stożka pod maską z tym lepszym wkręcaniem się to raczej subiektywne odczucia, ale są silniki w których naprawdę pomaga a wrażenia słuchowe zawsze są zajefajne i rekompensują wydatki mój jeszcze fajnie świszczy przy przyspieszaniu, jak turbinka, ponoć to skutek łączenia ruty metalowej z plastikową i tak być nie powinno, ale skoro nie szkodzi to...


Do cebra900: To czekam na wizytę a to jeszcze 99% czy już 100% ??


Do baaartez: W Niedzielę zobaczę. Nie słuchaj na wszystko co mówią...nam też chcieli wcisnąć że w Madzi się rozrząd wymienia.


Do cebra900: W sumie to dzięki za słowa otuchy byłeś słyszałeś, a następnym razem posłuchasz raz jeszcze serducha Lady


Do rekord5: Do Tomaski: Jeżeli wysnuwacie teorie na temat uszkodzeń odsłuchując filmiki nagrane telefonem/kamerą to powodzenia. Nie róbcie chłopakowi stresów


Do baaartez: Kiedyś muszę nagrać i wrzucić na aWc pracę ciepłego silnika Cruisera,uwierz że tylko szumi i cichutko pogwizduje a najbardziej mnie drażni brzęczenie w którymś tłumiku spowodowane najprawdopodobniej odpadnięciem kawałka wnętrzności z katalizatora.


Do rekord5: nie wiem... nigdy nie sprawdzałem.


Do baaartez: Może tylko coś z osprzętu jest lekko poluzowane,w starych autach czasem ciężko zlokalizować żródło hałasu,a na ciepło jest tak samo?


Do rekord5: to auto pracuje tak samo odkąd je mam czyli prawie dwa lata i nigdy żadnych problemów nie było.


Do baaartez: Powiem Ci że coś podobnego słychać było w Passacie gdy chodził zimny na benzynie,siedziała sonda lambda,zalewał się i drżał,na gazie było OK.


Do rekord5: no zimny był na 100%


Do Tomaski: Kilka razu odsłuchałem ten filmik i masz rację coś jest nie tak,może to co piszesz a może jakaś poduszka pod silnikiem powoduje wibracje,albo tylko jakiś lużny element drży i stąd te dżwięki słyszalne pod koniec gdy silnik pracuje na wolnych obrotach(pewnie jest zimny i dlatego są podwyższone).


Do Tomaski: Rozrząd ma jeszcze swój zapas km, podjadę i sprawdzę resztę objawów u mechaniora. Może faktycznie Twój słuch coś wyniuchał


Do baaartez: Jeśli mieszek miał 250kkm to by się zgadzało. Pewnie za te 45tysi w pasku będzie początek stanu rozkładu. Szuranie... w filmie. To nie ma tak brzmieć bo te silniki cykają sobie wręcz miło, a tu szuranie jak rozrząd czy kończące się łożyska alternatora lub sprzęgło kompresora. Rolka napinająca raczej buczy także nie to.


Do And1WT: ... no bo strumienicę mogę mieć w każdej chwili. pozostaje tylko wymiana


Do baaartez: Strumienica to jak Cię mogę, ale weź nie montuj wydechu. Według mnie w ogóle nie pasuję do tego typu aut, a i szybko Ci się znudzi to buczenie...


Do And1WT: Z tym wydechem to sam nie wiem korci mnie wstawić strumienicę zamiast kata.


Do rekord5: Ja nasłuchałem się tego w Jeepie Grand Cherokee. Po nocach później mi się ten dźwięk śnił


Do Adams93: Nie ma jak to stare amerykańskie V-8,można dzieci straszyć.


Do sliweczka1979: no właśnie o to chodzi


Do baaartez: Eeee... to lipa taka... puszke z piwa przetnij na pół i też bedzie..


Do sliweczka1979: jedna z opcji


Do rekord5: Według mnie nic nie pobije dźwięku V8 to jest muzyka dla uszu Chociaż rzędowe 6 też ładnie pracują.


Do 667patryk: Nie warto,lepiej kupić gotową V-szóstkę niż przerabiać.Taki silnik by dawał fajne dżwięki,Chociaż pięciocylindrówki też ładnie chodzą zwłaszcza przy przyśpieszaniu.Z rzędowej czwórki trudno wyciągnąć"rasowy"dżwięk,wszystkie znane mi auta ze "sportowym"wydechem pracują głośniej niż moje traktory.


Do sliweczka1979: obudowa termiczna - jak dla mnie pic na wodę fotomontaż czyli kawałek blachy osłaniającej filtr od silnika Odkąd pamiętam chciałem stożek i właśnie nadszedł ten czas


Do Adams93: dzięki


Do rekord5: tak też można ,ale czy warto ciekawe jakie koszta?


Do baaartez: To dobrze, że u Ciebie jest spoko Mieszek pierwsza klasa oczywiście, bo zapomniałem dodać


Do Adams93: a u mnie właśnie nie zaszkodził i z tego się cieszę


U mnie taki mod by się nie sprawdził, bo wystarczyło, że zdjąłem rurkę doprowadzającą powietrze do filtra, i dostawał większą dawkę powietrza to silnik robił nie potrafił zakręcić kołami w miejscu, tak jakby się dusił, więc zasłoniłem mu połowę wlotu i samochód jest jakby mocniejszy Wcześniej nie chciał się na piątce przekroczyć 3rpm a teraz nie ma z tym żadnego problemu, bo po zmniejszeniu dawki powietrza, jest naprawdę mocniejszy


Do 667patryk: By poczuć więcej mocy to wystarczy zrobić SWAP-a na 2.8.


Do cebra900: Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia,tak piszesz bo jesteś fanem motocykli,ostatnio trochę się nasłuchałem tych dżwięków,naprawdę robią wrażenie,gęsia skórka.


Do rekord5: Wolał bym dźwięk ścigacza.


Do baaartez: jak poczujesz więcej mocy to już się nie znudzi, ale wypróbować zawsze można


Do cebra900:Może masz rację rozruszniki w Audi są te same do 1.6,1.8,2.0 więc w tych największych będą musiały szybciej padać.Chcecie większego hałasu to go sobie słuchajcie,ale co zrobić by silnik chodził tak jak w tym Peugeocie z filmu Taxi,ten dżwięk mi się naprawdę podoba.


Ja tam zwolennikiem takich modów to nie jestem. Szczególnie to razi w takim klasyku jak Twoja Audica.
Ale z tym wydechem to żartujesz prawda?

A mieszek klasa.

Pozdro


Do rekord5: Bo będziesz kręcił na siłe Auto musi być głośniejsze podobnie jak baba...jak jest cicha nie ma przyjemności


Do cebra900:A niby czemu?


Do rekord5: I będziesz wymieniał co chwile rozrusznik


Do baaartez:To teraz mój Cruiser choć pod jednym względem będzie lepszy od Lady,będzie cichszy


Do kurcok:


kurcok
kurcok
98,73

Jeździ: Audi A4 B6 czarnula

Do baaartez: no i luzik


Do kurcok: fajnie, że udało się rozwiać wątpliwości


kurcok
kurcok
98,73

Jeździ: Audi A4 B6 czarnula

Do baaartez: Acha ,dzięki teraz widać,to pytanie to był tylko taki spontan.


Obudowa termiczna? Z czym się to je?
Pomysł z filtrem -tylko zastanawia mnie skąd ten pomysł u Ciebie?


Do kurcok: drugą specjalnie dodałem dla Ciebie


kurcok
kurcok
98,73

Jeździ: Audi A4 B6 czarnula

Do baaartez: No właśnie tej metalowej opaski niewidziałem,spojrzałem na pierwszej fotce,a widać ją na drugiej


Do kurcok: a tak jeszcze analizuje Twój koment napisałeś "A te plastikowe zaciski to czemu one służą,tylko mi nie mów że trzyma stożek na rurze?" możesz sprecyzować co dokładnie masz na myśli ?? bo samo łączenie stożka z rurą jest złapane na metalową opaskę, a dalej aby to wszystko nie majtało jest na plastikowe zaciski.


Do lysy1233: dobre!


Do xenon58: Mieszek jak nówka


No i super.Mieszek ładny w porównaniu do starego.


V-Power
V-Power
96,38

Do baaartez:


Do lysy1233: ale ja nie mówię, że brzydkie takie amerykańskie


Do baaartez: ale czemu? fajne są


Do majcher836: oj należała już dawno


Do V-Power: tia tjuning przez duże "T"


Do 667patryk: zobaczymy jak to wyjdzie i kiedy mi się znudzi.


Do lysy1233: brewkami jej nie skrzywdzę


Do maciek88: no widzisz nawet nie pomyślałem, że masz. obudowę zostawiam nigdy nic nie wiadomo.


Do Tomaski: buda ma naśmigane 250 tysi, a blokada skrzyni nie ma nic do tego, bo nie przeszkadza. Jakie szuranie??


Do piotr1988_17: Mi tam się podoba niedawno wróciłem z testów i dźwięk zajebiaszczy.


Do eldorado: O tak szacun i respekt


Filtra stożkowy jak najbardziej ale tam gdzie jest wskazany. Z Twoim silnikiem to nic nie da, a jak się podnosi maskę to wstyd na to patrzeć. Wyrzuć to do sąsiada


Do Masterek: no to co... przecież to się nie gryzie... Będzie w barwach narodowych


Do lysy1233: ale on miał brewki czerwone.


Jak i do czego ktoś używał tego mieszka jeśli przy 115.000km tak wygląda? To że niby przez tą blokadę? Przy oryginalnym 205.000km '94 passat mieszek mam jak nowy. W sumie w ostatni weekend aż się tym 'skórzanym' elementom przyglądałem Tak kiedyś robili auta
A to szuranie... alternator? rozrząd?


Znaczy się co, szacun na dzielni wzrósł proporcjonalnie do kwadratu średniej wypadkowej odczuć dźwiękowych użytkownika. O reakcji padała gazu na docisk prawym obuwiem, generującego jednocześnie zwiększony "zasys" powietrza wraz ze wzrostem krzywej statystycznej nie wspomnę.


Czemu nie ,ale nie szkoda Ci Lady


maciek88
maciek88
95,49

Jeździ: Alfa Romeo 156 I

też miałem w Opelku po jakimś czasi znudziło mi się i wróciłem do normalnego filtra. Więc proponuję żebyś nie sprzedawał puszki stożek od Vectry leży w gaarażu...mogłeś dać znać, to oddał bym Ci go za free, bo z 3tys tylko na nim zrobiłem


V-Power
V-Power
96,38

Tjuningować zaczynasz


Cisza w aucie przede wszystkim a mieszkowi należała się wymiana


Ja bym jesżcze brewki odkupił od Pimpka i tujnink jak ta lala


od razu przyjemniej za gałę chwycić i pomajtać..;-}


Do baaartez: A pewnie. Choć pogoda tez nie jest problemem, mozna zawsze gdzieś przysiąść. W Rumii np. jest Galeria Rumia z ładnym Parkingiem, barami itp... :D


Do MoD88: Też tak myślę Byle tylko trafić ładną pogodę


Do rekord5: Twoje auto ma 18 lat, musi wydawać jakieś dźwięki podczas jazdy, bo nie będziesz wiedział, czy jest wszystko ok, czy może już coś odpadło po drodze :D
A tak na powaznie, to zabierasz sobie przyjemność z jazdy wyciszaniem auta :D


Do Czarek1: Prawda? był okropny Pozdrawiam


Do rekord5: mi na razie nie przeszkadza ten tyćku głośniejszy hałas


Dobrze, że wymieniłeś ten mieszek Pozdr


Do baaartez: Ano ja czekam na decyzje u mnie w robocie jak drugi oddział skończy remanent. Wtedy PODOBNO mam dostać urlop... (w sensie wolne za pracujące soboty...). To będziem zaraz coś majstrować. Myślę, że dla każdego z nas obecnych Gdynia bedzie chyba najbardziej optymalnym miejscem spotkania


Coś mi się zdaje że nie pójdę Twoim śladem, ja w samochodzie bardzo cenię ciszę,u mnie jest tak:Jadąc na 5-tce do 100 jest cichutko,od 100 do 120 zaczyna mruczeć potem się uspokaja i tak do 160 słychać tylko szum powietrza i jęk opon,szybciej jechałem tylko raz ale nie było nadmiernego hałasu.Podczas ostrych przyśpieszeń jest nieżle,im wyższy bieg tym ciszej. Chciałbym wyeliminować jeszcze ten pomruk(100-120)tylko nie wiem jak.


Do pafka: no ten dźwięk o to chodziło a to co jest lub nie ma przy okazji na plus to tylko dodatki


Do cebra900: Dokładnie Ale zrobił to dla "muzyki", nie dla mocy więc... :D


pafka
pafka
96,77

Jeździ: Alfa Romeo Brera

Z moich doświadczeń ze stożkiem (miałem kiedyś w Tigrze), to wzrostu mocy nie zauważyłem, ale dźwięk faktycznie bardziej rasowy


Do MoD88: aaa to, że gadaliśmy o spociku to tak jak najbardziej. tylko jeszcze bez terminu i miejsca, ale damy radę


Do SzarnaMamba:
Do baaartez:
Po co K&N, przerost formy nad treścią i do tego dopłata sporej kwoty w stosunku do "taniego zamiennika" :D


Do baaartez: Mówił mi, ze pod koniec zeszłego roku do Ciebie dzwonił i podobno mówil, że planujemy Spocik mini gdzieś w okolicach 3City... No ale chwilowo i tak jest NM, gdyż mój urlaub szlagen traffen...


Do SzarnaMamba: Chyba nie tej firmy. Musiałbym zerknąć na kartonik w garażu. Mieszek był taki, że nie mogłem na niego już patrzeć


Może i ja kiedyś spróbuje ze stożkiem...niech zgadnę..K&N?
Co do mieszka - fucktycznie już taki troche był "zajeżdżony"


Do kurcok: podziękował


Do MoD88: Nie nic mi nie wiadomo.


kurcok
kurcok
98,73

Jeździ: Audi A4 B6 czarnula

Dobry pomysł z taką przemianą,lepszy zasys świerzutkiego powietrza teraz będzie miała.A te plastikowe zaciski to czemu one służą,tylko mi nie mów że trzyma stożek na rurze?


Do baaartez: Btw. Saj informował Cię o planie spotu? (W sensie o wstępnym zarysie itp)


Do MoD88: fakt


Do manieklublin: no ba żeby tylko


Do baaartez: Ano, ale trza przyznać, wygląda strasznie...


Teraz to normalnie z 50KM więcej


Do MoD88: mam to ustrojstwo od początku i w sumie jest zbędne...


Do cebra900: zgadzam się jest głośniej


Do baaartez: A nie idzie tego zdemontować? Bo to wygląda jak narzedzie zaczepno-obronne :D


Do MoD88: Ja się mieszcze w Db specjalnie byłem sprawdzić


Do MoD88: tak blokada skrzyni, ale nie korzystam z niej. wrażenia są właśnie takie jak u Ciebie.


Do cebra900: Tylko policja + pusty przelot = na 99% wizyta na pewnej stacji, potem wizyta w pewnym niebieskim budynku i parę groszy do tyłu...


Do baaartez: A jaki głos tzw kaganiec przy 120km/h nie chce ci sie bardzie wciskac, bo idzie ogłuchnąć. Ekonomiczne zarazem


Elegancja, szybsza reakcja na gaz to chyba prawda, albo i ja sobie coś wkręciłem. Astra miała założony stożek i wrażenia miałem podobne do Twoich, ładniejszy dźwięk "pod obciążeniem" i szybsza reakcja na przyspieszanie. Btw. co to za panzerfaust koło skrzyni biegów na ostatniej fotce (to takie brązowe)? (blokada skrzyni?)


Do Nikname: Tak jak Bartkowi tłumaczyłem, sam stożek nie wiele pomoże więc pozostaje mu zrobić tzw pusty przelot


Do cebra900: pomysł rewelka


Do baaartez: Spoko Ja tam robię podświetlane klamki Ale wstaw taki wydech jak ja mam Aśka będzie wiedziała kiedy kawę zrobić jak będziesz z roboty wyjeżdżał


Do Nikname: Nie tyle co na mocy mi zależało co właśnie na tym magicznym dźwięku wydech też mam już w planach.


Nie wiem jak u Ciebie ale z moich informacji wynika to że jeżeli auto dostaje więcej powietrza to i owszem moc się powiększy ale pod warunkiem że zwiększy się w aucie też wylot spalin, czyli wydech musi być wydajniejszy. Jest jeszcze jedno ale. Mianowicie jeżeli zwiększa się dopływ powietrza odpływ spalin to dawkę paliwa też trzeba dobrać w odpowiednio większym stopniu. Inaczej nici z wyższej mocy
Ale dźwięk silnika jest boski i bez tych wszystkich drobiazgów


Do cebra900: tak tak tak wybacz, że nie poczekałem na Ciebie, ale nie mogłem się powstrzymać


Do baaartez: Chodzi mi o to czy zaczepiłeś filtra tak jak mówiłem


Do marcingp: ciekawe tylko czy spalanie się zmieni??


Do cebra900: co znaczy jak?? tak jak rozmawialiśmy. przepływomierz wszystko podłączone.


Do rekord5: miejsca do reduktora to jam duuuużo


jak zamontowałeś stożek?


Do baaartez: Ważne, że jest siła! Nie ma opyerdalanya


W miejsce obudowy możesz wstawić skrzynkę z narzędziami,a ile miejsca do reduktora zostało


Do rekord5: obudowa na razie schowana. zobaczę co z nią dalej zrobić.


Do debrek3: filtr impregnowany, ale nie wiem czy coś to da.


Do marcingp: Jest wiele mitów dotyczących stożków o podnoszeniu mocy itp i sam nie wiem czy to prawda, ale różnica jakaś jest.


Tylko nie wyrzucaj obudowy,chętnie odkupię bo mam popękaną i poklejoną na piankę.


mieszek wyglądał już strasznie, nowy jest
teraz tylko po kałużach nie szalej, żebyś filtra nie zalał


Ale teraz będzie jazda. Nie ma lipy. Będzie oddychać świeżym powietrzem, a nie jakimś tam dziadostwem SIŁA! Pompka chodzi


Do FranzMaurer: hehe


Do baaartez:
Nawet nie polemizuję .


Do sajeks: bałem się czy sam go zamontuję, ale chwilka czasu i udało się


O, ho, ho.... Teraz Lady będzie oddychać pełną piersią!!!


Do FranzMaurer: ale bez kitu fajnie brzmi


No, no - ładnie mruczy .


Publikacje

Europa nie jest tą częścią świata, gdzie chętnie kupuje się sedany, a już z pewnością nie kompaktowe...

Golf GTI jest legendą. Samochód oferowany od 1976 roku doczekał się sześciu generacji. Łącznie sprzedano...

Galerie

Opony letnie w najlepszych cenach!

Podobne

autor: Thorne

montaż spryskiwaczy reflektorów i lamp DRL Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem montażu spryskiwaczy reflektorów, …

2011-05-18
248000 km

8 komentarzy

11 ocen

Audi 100 C4 family car

autor: Thorne

odcinek, w którym w aucie wszystko zaczęło grać jak należy A tak naprawdę audio zaczęło w końcu porządnie mruczeć. Okazało …

2009-06-23

4 komentarze

12 ocen

Audi 100 C4 family car

autor: Thorne

idzie zima, trzeba się ogrzać A konkretnie zabezpieczyć przed wychłodzeniem. Jak co roku, zmuszony zostałem …

2009-12-13
237700 km

5 komentarzy

10 ocen

Audi 100 C4

autor: holyfido

wymiana zaworu ograniczającego ciśnienie - druga głowica W drugiej głowicy czekała mnie niespodzianka. Wygląda na to, ze …

2010-10-16
296758 km

2 komentarze

2 oceny

Audi 100 C4 Red Cruiser

autor: rekord5

Spotkanie w Płocku. Dziś w południe spotkaliśmy się w Płocku z Mariowem44 i …

2011-11-06
287320 km

31 komentarzy

30 ocen