Wpis w dzienniku pokładowym BMW Seria 5

  • rocznik 2001
  • silnik 530 d 24V
  • moc 193 KM
  • kupione używane w 2012
  • sprzedane w 2012
  • przebieg 239 331 km

Komentarze (17)

CZY KTOS WIE ILE OLEJU WCHODZI DO SILNIKA 3.0D BMW

21.03.2012 235 700 km

Kategoria: serwis

WITAM POTRZEBUJE POMOCY JEŚLI KTOŚ WIE ILE OLEJU WCHODZI DO SILNIKA DO BMW E39 24V 193KM TO BYŁBYM WDZIĘCZNY ZA POMOC BO NIE WIEM ILE MAM ZAMÓWIĆ.

Z TEGO CO WIEM BMW REKOMENDUJE OLEJ FIRMY CASTROL I TAKI CHCĘ ZAMÓWIĆ ALE NIE WIEM DO KOŃCA ILE .

Komentarze (17)

przemekbrz5

6.5 cos malo ja mam omege 2.5 tds i e60 535d tj 3.0 i w obu przypadkach wchodzi 8.5 litra oleju i tak jak piszesz 5W30 . BMW zaleca Castrol

dodano 15.03.2015 12:25

0
0

gregbun

jak dobierzesz sie do filtra powietrza to masz juz pól sukcesu za soba,bo jak wyjmiesz filtr to po prawej(stojac twarza do otwartej klapy przedziału silnika) od filtra masz taka piankową osłone-ściagasz ta pianke-ukazuje ci sie listwa z przewodami-odlaczasz wtyczki,odkrecasz listwe i pod spodem masz juz filtr odmy(odrazu zjarzysz gdzie jest)-odkrecasz zdaje sie 4 śrubki-wywalasz stara odme,wkładasz nową (z nowym filterkiem) i sprawa załatwiona-cena całej odmy (kupowałem albo na pieknej w bydgoszczy albo serwisie na fordońskiej-TYLKO ORGINAŁ-ok 200 zł)-zobaczysz jaki zasyfiony bedzie filterek i przyznasz mi racje ze to trzeba wymieniac(zalecaja co 30-40 tys.)robota praktycznie żadna a wazna rzecz o której nie wszyscy pamietają.Jeśli bywasz w bydzi to ogarniemy tą odme w pól godzinki max
pozdro

dodano 02.04.2012 10:59

0
0

bushido8
bushido8
30,10

Do gregbun: a gdzie się znajduje ten filtr odmy .

dodano 02.04.2012 09:59

0
0

gregbun

acha-jeszcze jedno,jak robisz pakiet startowy po kupnie to warto wymienic "filtr odmy"oczywiscie oprócz oleju i filtra oleju-filtry kabinowe,powietrza,paliwa)

dodano 31.03.2012 19:16

0
0

gregbun

mam taką samą i sam przy niej wymieniam czesci exploatacyjne w ramach hobby-wiec dokładnie wiem:
-oleju wchodzi dokładnie tak jak napisałes 6.5 literka(tyle zawsze wlewam)
-zawsze leje castrol 0W40 edge RS i silniczek pracuje jak pszczóleczka
-filtr oleju albo wkładam orginał BMW albo KNECHT i ma oznaczenie OX-156d
-filtr paliwa i powietrza pakuje boscha-jesli Ci potrzebna oznaczenia-daj znac bo z głowy ich akurat nie pamietam-wymiana prosta jak konstrukcja cepa-przy powietrza musisz odkrecic pokrywe silnika-filtr jest taki śmieszny "rurowaty"po lewej stronie
pozdro
p.s. jak cos to pisz

dodano 31.03.2012 19:11

0
0

bushido8
bushido8
30,10

Do Erestes: dzieki już sprawdziłem wchodzi 6.5L sporo no i trzeba lać CASTROL EDGE 5W40 TD .

dodano 26.03.2012 11:34

0
0





Emilka_zs

Lepiej Ci, jak pociśniesz capslockiem? Zdecydowanie lepsze są Twoje wpisy z normalną pisownią.

dodano 21.03.2012 15:46

0
0

sajeks

Do bushido8: nie za ma co kolego!!!!! zalewaj i grzej przed siebie!!!! Pamiętaj o filtrze!!!

dodano 21.03.2012 13:12

0
0

bushido8
bushido8
30,10

Do sajeks: dzięki wielkie juz wszystko wiem .pozdro .

dodano 21.03.2012 13:10

0
0

debrek3

wujek dobra rada Google zna na pewno odpowiedź

dodano 21.03.2012 13:09

0
0

sajeks

ja teżnie wiem, ale tu poszukaj. Wszystko napisali. Wybierz zakładkę: dobierz olej. Podają ilości:
http://www.castrol.com/castrol/castrolhomepage.do?categoryId=3175

Nie ma za co

dodano 21.03.2012 13:06

0
0

benny86

Wiem że ASO pewnie omijasz szerokim łukiem z oczywistych względów, ale czasem wystarczy jeden telefon do nich i masz odpowiedż...

dodano 21.03.2012 12:51

0
0

Konto usunięte

witam najlepiej popytać na forum ,

dodano 21.03.2012 12:44

0
0

Opony zimowe - promocja!

Podobne

autor: Erestes

Zimowki ma pokladzie tyle ze chwilowo warunki na nie kiepskie. Dzis zalozylem zimowki bo w weekend czeka mnie trasa a …

2012-11-26
214421 km

4 komentarze

BMW Seria 5 E60 Papaneromobile

autor: Gorelord

zima Nie jest tak zle jakby sie moglo wydawac na sniegu... …

2012-12-20
84000 km

2 komentarze

BMW Seria 5 E34 Biała

autor: BMW520gonzo

malowanie felg teraz wygląda tak trzeba było pomalować bo troszeczkę rdzy się pojawiać zaczęło a …

2013-02-27
270455 km

14 komentarzy

autor: gregbun

kawał solidnej roboty dziśbędąc na stacji statoil wykonałem 2 bardzo solidne czynności serwisowe …

2014-03-18
212000 km

5 komentarzy

BMW Seria 5 E34 BLACK MATT GANGSTA

autor: kazan014

OSTATNIE 2 ZDJĘCIA Niestety jest to ostatni wpis przy mojej 5. W poniedziałek …

2012-07-12
356215 km

7 komentarzy