Tutaj jesteś:
Kierowca Konor
Profil kierowcy Konor
PRZEBIEG
2
OBROTY
Konor
DB
20 lat za kółkiem
Wrocław
Wrocław
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 3 miesięcy i 13 dni
1529 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1529 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Alfa Romeo 147
Wcześniej jeździł:
Renault Clio,
Volkswagen Caddy
Obecne auta (1)
Alfa Romeo 147
Marka:
Alfa Romeo
Model:
147
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 16V JTD
Przebieg:
120 000 km
Moc silnika:
140 KM
Alfa w kolorze srebrny metalik wpadający w błękit. Pół-sportowe zawieszenie, najlepsza wersja tapicerki nieskórzanej. Silnik w stanie idealnym. Zawieszenie wymagało pracy, ale to już mam za sobą. Prowadzi się jak marzenie - 140KM przy taj masie i osiągane już przy niskich obrotach robi swoje! W cyklu mieszanym pali mi 6l/100km według komputera i 7l/100km według moich wstępnych pomiarów. Zawieszenie sprawia, że auto idzie po drodze jak żelazko po stole - niestety dziur nie lubi, ale "coś za coś". Nagłośnienie Bose bije na głowę każdy inny fabryczny zestaw - zwłaszcza cieszą basy. Samochód wyposażony w ksenony i przednie światła przeciwmgielne - widoczność w nocy nieporównywalna z innymi autami jakimi do tej pory jeździłem. Auto pod każdym względem spełnia moje oczekiwania, a nawet wielokrotnie je przewyższyło. Jak na razie całkowicie bezawaryjne. Jeździłem już w życiu kilkunastoma autami - od japońskich, przez niemieckie i francuskie, aż po amerykańskie i muszę przyznać, że mimo iż w poszczególnych kategoriach bywały lepsze od Alfy, jeśli idzie o całokształt auto od Włochów bije je wszystkie na głowę. To mój pierwszy kontakt z tą marką, ale na pewno nie ostatni. Nigdy wcześniej nie rozważałem kupna Alfy Romeo - jestem raczej zwolennikiem japońskiej technologii. Dzisiaj mogę uczciwie powiedzieć, że jestem fanem marki i rozumiem już dlaczego ludzie tak kochają te samochody.
[EDIT]
1 rok i 20tyś. km później.
Minął rok, pierwsze zachłyśnięcie nową zabawką minęło, sporo ropy w baku upłynęło. Przez ten czas autko jeździło głównie po drogach Dolnego Śląska, w cyklu mieszanym. Zaliczyło sporo dziur i dwie już zimy. W zawieszeniu wymieniony jeden wahacz (150zł wahacz, 100zł wymiana) i... to tyle. Dodam, że drogi mam fatalne a nogę ciężką. Mit o delikatności zawieszenia uznaję za obalony. Zero problemów z autem w związku z niskimi temperaturami (no może plastiki poskrzypują przy dużych mrozach).
3,5tyś. z 20tyś. km zrobiłem na trasie po Chorwacji i Bośni. Jechaliśmy w 5 osób, zabraliśmy namioty, jedzenie i napoje na dwa tygodnie (auto jest pakowne!). Przy takim załadowaniu autko połknęło podczas wyprawy średnio 5l/100km i pochwalę się, że w pewnym momencie, na autostradzie budzik pokazał dwa złote, a pasażerowie nawet nie zauważyli (!).
Jeśli chodzi o koszty eksploatacji, poza wahaczem i wymianą oleju/filtrów, przez rok wymieniłem jeden przetarty przewód przy silniku (12zł przewód, wymiana gratis przy wymianie oleju) oraz tarcze i klocki przód (500zł części Brembo/Ferodo - wymiana własna). I to tyle.
Po roku używania 98% zadowolenia (-2% za delikatnie trzeszczące plastiki na dziurach przy niskich temperaturach).
[EDIT]
1 rok i 20tyś. km później.
Minął rok, pierwsze zachłyśnięcie nową zabawką minęło, sporo ropy w baku upłynęło. Przez ten czas autko jeździło głównie po drogach Dolnego Śląska, w cyklu mieszanym. Zaliczyło sporo dziur i dwie już zimy. W zawieszeniu wymieniony jeden wahacz (150zł wahacz, 100zł wymiana) i... to tyle. Dodam, że drogi mam fatalne a nogę ciężką. Mit o delikatności zawieszenia uznaję za obalony. Zero problemów z autem w związku z niskimi temperaturami (no może plastiki poskrzypują przy dużych mrozach).
3,5tyś. z 20tyś. km zrobiłem na trasie po Chorwacji i Bośni. Jechaliśmy w 5 osób, zabraliśmy namioty, jedzenie i napoje na dwa tygodnie (auto jest pakowne!). Przy takim załadowaniu autko połknęło podczas wyprawy średnio 5l/100km i pochwalę się, że w pewnym momencie, na autostradzie budzik pokazał dwa złote, a pasażerowie nawet nie zauważyli (!).
Jeśli chodzi o koszty eksploatacji, poza wahaczem i wymianą oleju/filtrów, przez rok wymieniłem jeden przetarty przewód przy silniku (12zł przewód, wymiana gratis przy wymianie oleju) oraz tarcze i klocki przód (500zł części Brembo/Ferodo - wymiana własna). I to tyle.
Po roku używania 98% zadowolenia (-2% za delikatnie trzeszczące plastiki na dziurach przy niskich temperaturach).
Byłe auta (2)
Renault Clio
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.5 dCi
Przebieg:
150 000 km
Moc silnika:
65 KM
Wersja "ciężarowa". Miło się prowadzi. Jak za takie pieniądze to dobrze wyposażony. Malutko pali i żwawo pomyka. Niestety cały osprzęt silnika to przeklęte Delphi czy inne hiszpany - sypie się to jak śnieg z nieba. Cała elektryka nie nadaje się do niczego i generuje spore koszty w serwisie. Bardzo delikatne zawory. Dość dobra jakość materiałów we wnętrzu.
Volkswagen Caddy
Marka:
Volkswagen
Model:
Caddy
Generacja:
II
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
1.9 SDI
Przebieg:
320 000 km
Moc silnika:
65 KM
Silnik nie do zajechania. Muł, ale jeździł na majonez i nigdy nie zawiódł. Zero wyposażenia, zero komfortu, zero przyjemności z jazdy - niezawodna i odporna taczka.
Przyszłe auta (1)
Giulietta Nuova
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 26.03.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 1 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Alfa Romeo, Mitsubishi
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Srebrny metalik, czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: elektro, newage, metal
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Nad włoską Gardę.
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Na Krym (dwa dni pociągkiem, nyską, autostopem i autobusem z kilkoma przesiadkami)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Na połódnie francji / Do hiszpani.
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Nową Alfę 159
Najnowsze blogi
Dodano: 22 godziny temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
4
komentarze
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
4
komentarze
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
29
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych