Tutaj jesteś:
Kierowca QBOSS
Profil kierowcy QBOSS
PRZEBIEG
10
OBROTY
QBOSS
ERW
24 lata za kółkiem
Rawa Mazowiecka
Rawa Mazowiecka
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 7 miesięcy i 19 dni
2594 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 8
2594 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 8
Jeździ:
Fiat Bravo
Obecne auta (1)
Fiat Bravo
Marka:
Fiat
Model:
Bravo
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.9 JTD
Przebieg:
105 000 km
Moc silnika:
140 KM
Bravo GT JTD przyprowadzone z Włoch z oryginalnym przebiegiem 84000 km Od tamtego czasu służy mi niezawodnie dzięku czemu mogę co nie co zmienić i wyrzeźbić je podłóg mojego widzimisię ;)
To co już zostało w aucie zrobione to:
- Soczewki z Maryśki Angola (przerobione na EU ) + Zen 6000K łącznie z Halogenami
- Felgi Tomason TN1 17"x8J z oponami Hankook Ventus V12 Evo 205/40/17
- Komplet Hampli z HGT przód Tarcze 285 i tył tarcze zamiast Bębnów
- Kompletne zawieszenie od HGT Sport Pack + Sprężyny SPARCO -40
- Virus z seryjnych 105 KM na 141 i 311 Nm + MBC
- Mocne sprzęgło z okładzinami kewlarowymi + Wzmocniony Docsik wykonany własnoręcznie
- Koło dwumasowe przerobione na jednomasowe o takiej samej wadze
- Brak Katalizatora
- Frontowy InterCooler zaadaptowany z Saba 2.0T + wskaźnik ciśnienia doładowania z przerobionym podświetleniem - tak aby pasował pod deskę
- Filtr powietrza K&N
- Jakieś tam Audio
W planach jest:
- Gwint
- Świeższa Jednostka 2.4 JTD - obecnie mam przygoptowany silnik z Maryśki ale nie wykluczone że będzie 2.4 20V z 156 ki
- Przygotowanie tej jednostki i wystrojenie na ponad 200 KM
To co już zostało w aucie zrobione to:
- Soczewki z Maryśki Angola (przerobione na EU ) + Zen 6000K łącznie z Halogenami
- Felgi Tomason TN1 17"x8J z oponami Hankook Ventus V12 Evo 205/40/17
- Komplet Hampli z HGT przód Tarcze 285 i tył tarcze zamiast Bębnów
- Kompletne zawieszenie od HGT Sport Pack + Sprężyny SPARCO -40
- Virus z seryjnych 105 KM na 141 i 311 Nm + MBC
- Mocne sprzęgło z okładzinami kewlarowymi + Wzmocniony Docsik wykonany własnoręcznie
- Koło dwumasowe przerobione na jednomasowe o takiej samej wadze
- Brak Katalizatora
- Frontowy InterCooler zaadaptowany z Saba 2.0T + wskaźnik ciśnienia doładowania z przerobionym podświetleniem - tak aby pasował pod deskę
- Filtr powietrza K&N
- Jakieś tam Audio
W planach jest:
- Gwint
- Świeższa Jednostka 2.4 JTD - obecnie mam przygoptowany silnik z Maryśki ale nie wykluczone że będzie 2.4 20V z 156 ki
- Przygotowanie tej jednostki i wystrojenie na ponad 200 KM
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 09.11.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 12 |
Liczba wystawionych ocen | 8 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca QBOSS należy do 2 grup:
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Znowu się zdarzyło Poniżej denerwująca dość historia układu klimatyzacji w Jokerze! Auto kupione przy przebiegu 40kkm Całkowita pojemność układu czynnikiem R134a - 450g.
23-07-2019 - ...
6
komentarzy
Dodano: 11 dni temu, przez Maniek1986
Tak w tytule, choć to dopiero w następny piątek, ale wykorzystam wolne i zrobię podsumowanie mojej pierwszej rocznicy z następnym Leonem (drugim) i kolejnym już Seatem (czwarty). Aktualny ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych