Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 1

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przełomu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowała jako pięciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostępny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiągnął rynkowy sukces – dziś jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostępna jest druga generacja modelu.

Komentarze redakcji

Powagosław: Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji.
Luzacjusz: Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka.

F20-F21

Styliści BMW coraz chętniej sięgają po kontrowersyjne rozwiązania designerskie, odseparowując się tym samym od klasyki modeli z ubiegłego wieku. Doskonałym na to przykładem jest seria 1 - obie dotychczasowe generacje uznane zostały (przez większość) za dziwaczne i niepasujące do gamy BMW. A wszystko dlatego, że projektanci ich karoserii zdecydowali się sięgnąć po sylwetkę niczym z nudnego Golfa, niepotrzebnie masywne kształty oraz detale, które zdają się być "udziwnione" na siłę. Gusta są jednak różne, dlatego - podobnie jak seria 5 GT czy X1 - "jedynka" może przypaść do gustu.

Pierwsza odsłona kompaktowego BMW ganiana była za kiepską jakość wykończenia wnętrza. Druga - bohaterka naszego opisu - prezentuje się pod tym względem o niebo lepiej. Ale bardzo dobre materiały to nie wszystko, co ma do zaproponowania - jej kokpit przyciąga do siebie również eleganckim wzornictwem, przejrzystymi zegarami oraz logicznie rozmieszczonymi elementami obsługi. Osobie zasiadającej za "kółkiem" powinna spodobać się ponadto wygodna pozycja do jazdy oraz odpowiednia widoczność we wszystkich kierunkach.

Pod względem przestronności "jedynka" plasuje się w segmencie kompaktów pośrodku stawki. Z przodu miejsca jest pod dostatkiem i na nogi, i na głowę, i na łokcie. W części tylnej nie jest już tak idealnie, ale większość osób powinna czuć się komfortowo. Na szczególne uznanie zasługuje z kolei pojemność bagażnika - na rodzinny wyjazd kufer jest w sam raz. Pochwalić trzeba ponadto praktyczność wnętrza - kabina pasażerska obfituje w schowki, skrytki i uchwyty, bagażnik ma regularne kształty, tylna kanapa dzieli się na 3 części, a po jej złożeniu nie powstaje próg.

Podczas, gdy efekty prac designerów skłaniają do długich dyskusji, a projektantom wnętrza nie udało się uchronić od kilku wpadek, konstruktorzy mechaniki serii 1 spisali się na medal, i to złoty. Podobnie jak twórcom rasowych supersamochodów, udało się im idealnie rozłożyć masę auta pomiędzy osie, a dzięki zastosowaniu kilku elektronicznych gadżetów zdołali oni "ujarzmić" wymagający wprawy napęd tylny. I jakby tego było mało, stworzyli zawieszenie łączące znakomitą trakcję z wysokim komfortem, układ kierowniczy reagujący na nawet najdrobniejsze ruchy kierownicą oraz skutecznie działające hamulce.

Biorąc pod uwagę fakt, że mamy do czynienia z modelem klasy premium, koszty zakupu opisywanego BMW trzeba uznać za atrakcyjne. Wyposażenie oferowane w serii powinno zaspokoić podstawowe potrzeby nabywców, a w razie potrzeby można skorzystać z szerokiego wachlarza elementów opcjonalnych. Za dopłatą otrzymamy biksenonowe reflektory, zestaw multimedialnych złączy, automatyczną "klimę", pakiet elementów usprawniających parkowanie, rozbudowany tempomat czy adaptacyjne zawieszenie "M".

E81/E87

Kiedy debiutowała, zarzucono jej zbezczeszczenie ducha prawdziwych limuzyn BMW, ale ostatecznie przywykliśmy do wyglądu serii 1. Fanom bawarskiej marki trudno było też zaakceptować wykonanie wnętrza - niektóre jego elementy wręcz odstraszały jakością przywołując na myśl auta miejskie. Na szczęście, sytuacja poprawiła się przy okazji liftingu z 2007 roku, a poza tym miejscu pracy kierowcy trudno cokolwiek zarzucić. Tym, co przydałoby się poprawić, jest ilość miejsca na nogi podróżujących z tyłu.

Z szerokiej gamy jednostek napędowych najlepszym wyborem wydaje się benzynowy motor 2.0 - jest żwawy, nie spala nadmiernych ilości paliwa, a przy tym okazuje się trwałą konstrukcją (późniejsze wersje z bezpośrednim wtryskiem mają już jednak pewne problemy). Sporym wzięciem cieszą się diesle, ale w ich przypadku niezłe osiągi i niskie spalanie okupione są niższym poziomem niezawodności. Jak przystało na prawdziwe BMW, auto dostarcza radość z jazdy tylnym napędem, sztywnym zawieszeniem i porządnym układem kierowniczym.

Poza szybkim zużyciem rozrządu w "benzyniaku" 1.6, usterkami diesli typowymi dla nowoczesnych silników wysokoprężnych czy drobnymi problemami z elektryką, BMW serii 1 I. generacji trudno cokolwiek zarzucić, jeśli chodzi o bezawaryjność. Bardzo trwałe okazuje się m.in. zawieszenie, co w polskich warunkach jest szalenie ważne. "Jedynka" kosztuje więcej od typowych kompaktów i bywa kiepsko wyposażona, ale to auto, które powinno służyć latami.

Dane techniczne BMW Seria 1

Silniki

Moc silników 95-340 KM

Poj. silników 1 496-2 996 cm3

Prędkość maks. 185-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,9-12,2 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 1

Średnia ocena modelu

na podstawie 131 opinii

4.28

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Silnik

Wady

- Widoczność

- Stosunek jakość/cena

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (85%)
NIE (15%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 1

Fajne miejskie autko. Nie jest najpiękniejsze z zewnątrz to fakt, ale w środku jest bez zarzutu. Mamy wersje Sportline 116i, ... więcejsilnik nie zwala z nóg ale jeździ przyzwoicie i elastycznie, natomiast zawieszenie i układ kierowniczy to absolutny wzór w tej klasie - coś fantastycznego, podobnie jak sportowe fotele i ergonomia. Tak samo jakość wykonania i materiały w środku (pamietając że jest to samochód kompaktowy, nie porównuje go więc do serii 7 albo Audi A8)Razem z nową A3 - najfajniejszy kompakt na rynku. Samochód jest żony, ale pozytywnie mnie zaskoczył i sam uwielbiam nim jeździć mimo, że mam drugie auto z napędem na 4 koła i silnikiem ponad 300KM. ukryj
dodano 08.08.2013 przez
Samochód jest cudowny, bardzo sympatyczny, nie jest nudną maszyną, ma dynamiczną sylwetkę, po prostu uszyty na miarę. Widać jak ... więcejwspaniałą i mozolną pracę konstruktorzy włożyli w stworzenie auta dającego ogromną radość z jazdy. Cały pozytywny obraz psują jednak powracające usterki i fatalna jakość obsługi w polskich stacjach serwisowych. ukryj
dodano 23.09.2010 przez
Auto świetne. W mojej ocenie w klasie kompakt najlepsze.Audi a3 wewnątrz mnie się nie podoba w ogóle, poza tym nie ... więcejprzepadam za 1.9 a 2.0 awaryjne, A klasa Mercedesa- porażka.Może golf, ale ich mnóstwo na ulicach.Samochód dla kobiety lub młodego człowieka ze sportowym zacięciem,( np ja - 22 lata) tylny napęd,a przede wszystkim dla osób,którzy lubią się wyróżniać. ukryj
dodano 13.10.2010 przez
Jakis czas temu zamiescilem opinie (na podstawie test drive z salonu) http://www.autocentrum.pl/oceny/bmw/seria-1/f20-f21/hatchback-3d/silnik-benzynowy-114i-102km-od-2012/ocena-kierowcy-995327424/ ktora teraz chcialbym zrewidowac. Ogolnie samochod jest bardzo przyjemny. Test drive ... więcejodbylem sachodem 114i z moca 102 koni, obecnie posiadam 116i z moca 136 koni. Silnik benzynowy. 102 konie to bylo stanowczo za malo, ze 136 koncmi ten samochod jezdzi znacznie lepiej ;-) Samochod z pakietem optycznym M, ktory ma inny przedni i tylny zderzak. Felgi 17" z szerokimi oponami, kilka dodatkow optycznych, obnizone zawieszenie, w srodku sportowe fotele, tapicerke z alcantara, troche inne liczniki, czarna podsufitke. Ogolnie samochodem jezdzi sie przyjemnie. W miescie dobrze rusza sie (miekko, nie trzeba nawet spcjalnie dawac gazu), biegi chodza precyzyjnie, przy zmianie biegow nie ma zadnych szarpniec, auto dobrze trzyma sie drogi, ergonomia na dobrym poziomie. Bardzo dobre hamulce. Na autostradzie auto jest stabilne, ciche, fotele sa wygodne i po dlugiej podrozy nie bola plecy, nie jestesmy zmeczeni. Brakuje troche schowkow. W wyposazeniu stnadrowym jest niezbedne minimum, ale dodatki sa bardzo drogie, wiec nalezy przemyslec do dokupic. Auto zwawo przyspiesza w zakresie obrtow 1.5-4.5, wiec do codziennej jazdy jest bardzo przyjemne. Po prekroczeniu 4.5 do 6.5, brakuje troche mocy. Nie jest to scigacz, aczkolwiek jazda moze byc dynamiczna. Jezeli komus zalezy na lepszym przyspieszeniu to raczej mdoel 125i. Brakuje miejsca na tylnej kanapie. Bagaznik 360 l jest okay, zawsze mozna dokupic lodke dachowa. Auto w pakiecie M rozni sie od modelu standardowego, wyglada agresywniej, choc troche rzuca sie w oczy, co nie wszyscy lubia. Jednak pakiet polecam! Radio nie gra najlepiej, nie ma USB. Zamiast CD w standardzie powinno byc wlasnie USB. Auto ma kilka wad, ale jezeli wiemy po co je kupujemy, na pewno bedziemy zadowoleni. Osobicie bym polecal silnik 125i lub 118i, ale w niektorych krajach Europy placi sie rozne podatki od mocy silnika, wiec nie zawsze te opcje sa oplacalne ;-( ukryj
dodano 03.08.2014 przez
Zobacz oceny BMW Seria 1 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 1

Pb
6,17 - 11,30
Na podstawie 68 raportów spalania
ON
4,80 - 11,60
Na podstawie 94 raportów spalania
LPG
10,67
Na podstawie 1 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 1

Silnik BMW Serii 1 zadawala się niewielką ilością benzyny. Na trasie jadąc w pojedynkę można osiagnać spalanie delikatnie przekraczające granicę ... więcej5 l/100km. To wynik dorównujący sławnemu silnikowy VW 1,9 TDI. W mieście auto konsumuje nie więcej niz 9 l/100km przy w miarę dynamicznej jeździe. Jeżeli chodzi o osiągi to w najmniejszym dziecku BMW nie doświadczymy wciskania w fotel przy przyśpieszeniu, jedynie tylni napęd zapewnia frajdę z jazdy,ale tylko na mokrej nawierzchni czy na śniegu. Elastyczność silnika niezachwyca, fakt że można się puruszać na 6 biegu przy prędkości 50, a nawet 40 km/h, a silnik nie będzie błagał nas szarpaniem o zmianę biegu na niższy, aczkolwiek przyśpieszenie bedzie trwało wieki. Maksymalną moc 122 KM silnik osiąga dopiero przy 6 tys.obr/min (praktycznie na końcu skali, gdyż silnik kręci sie do niecałych 7 tys.obrotów), a maksymalny moment obrotowy dopiero powyżej 4 tys.obrotów, zatem aby wykonać dynamiczny manewr wyprzedzania jesteśmy zmuszeni do "ostrej" redukcji biegów. Podsumowyjąc BMW 116i jest oszczędnym, wdzięcznie prowadzącym się samochodem dzięki rewelacyjnemu układowi kierowniczemu, który natychmiastowo reaguję na polecenia kierowcy, ale silnik 1,6 jest zbyt płynie zaprogramowany na naciśnięcie pedału gazu i naturalnie brakuję mocy. Polecam wersję 118d 143KM lub jeszcze lepsza 120d 177KM, którymi miałem możliwośc się przejechać...niestety już po kupnie 116i :( ukryj
dodano 18.07.2012 przez
Samochód w cyklu mieszanym zużywa 6,7 litra oleju napędowego na 100 km. (pomiar na dystansie ponad 7 tys km). Jeżdżę ... więceji dynamicznie i ekonomicznie. Rozkłada to się mniej więcej równo. Zapewnienia producenta o śmiesznie niskim spalaniu należy między bajki włożyć. Mimo to nie ma co narzekać, i tak jest dobrze. Z przeglądami jest już trochę gorzej. Serwisy BMW nigdy nie należały do tanich. Za pierwszy przegląd zapłaciłem 950 zł. Za głupią dezynfekcję klimatyzacji i to bez uzupełniania czynnika chłodzącego 450 zł?? Za ustawienie zbieżności kół 350 zł. Lekka przesada. Drugi przegląd będzie zapewne bardzo kosztowny z uwagi na konieczność wymiany nie tylko oleju silnikowego, ale również klocków hamulcowch, uzupełnienie płynu hamulcowego i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy. Ale tak jest w większości marek premium. Tak, tak, to właśnie serwisy zapewniają rentowność autoryzowanym dealerom. ukryj
dodano 23.09.2010 przez
Bmw 118i 129KM , automat !!! ; jeżeli jeździsz nim z szybkością >100 k/h przygotuj się na spalanie w okolicach ... więcej8,0 . Oczywsiście jak rusza potrafi chwilę mieć i 30l spalania , jedak najlpiej nim jeździc w granicach 80-90 km/h i puszczać często noge z gazu , zjezdzac bez hamowania itp ... wtedy potrafi spalać i 7 l/100 a jest to automat! czyli not bad. w miescie jezdzi sie nim fajnie [ bo automat ] ale spala troszke 10-12l/100 zalezy gdzie. Jak bedziecie jechali np. na Hel i zlapiecie nieziemski korekt moze i spalac nawet 30litrow wiec lepiej planowac w wakacje takie podroze . Po co bawic sie w sponsora Stacji benzynowych ??? no chyba ze ktos ma benzyne za pol ceny :) ukryj
dodano 29.10.2010 przez
Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 8,02 l/100km. Myślę, że przy ekonomicznej jeździe spokojnie da się zejść do ... więcej7 - kiedyś spróbuję. Niestety w wielkomiejskich korkach pali 11 lub 12 litrów. Średnio wychodzi 9 l/100km przy codziennych dojazdach do pracy (5km w jedną stronę w mieście) i trasie 350km w jedną stronę raz w miesiącu. Generalnie na baku przejeżdżam około 500km. Tankuję raz 95 raz premium 98 - różnicy nie odczułem, ale podobno paliwa typu Shell V-power Nitro+, czy BP Ultimate 98 mają właściwości oczyszczające silnik. Myślę nad zrobieniem kuracji tylko na jednym rodzaju paliwa, np. BP Ultimate 98 przez 10000 km. ukryj
dodano 11.08.2013 przez
Średnie zużycie paliwa mam na poziomie 7,2 l/100 km, przy czym moją jazdę spokojnie można nazwać dynamiczną.To spalanie to głównie ... więcejmiasto. Na trasie koło 6 litrów, choć udało mi się zejść do 3,8 l, przy prędkościach do 100km/h.Wszystkie dane wg komputera.Jak na 2 l i 184 km i emocjach jakie auto dostarcza spalanie jest więcej niż doskonałe.Osiągi bardzo podobne do 330d e 46, a spalanie 3 litry mniejsze. Co do przeglądów - nie robiłem przy samochodzie nic prócz wymiany oleju, 5,5 l - 400zł.Nic więcej nie robiłem.Dlaczego?Pan majster powiedział mi, że mam czekać na informacje z komputera, podobno informuje jeśli trzeba cokolwiek wymienić. ukryj
dodano 13.10.2010 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 1 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 1

Przeczytaj pozostałe 13 publikacje o BMW Seria 1

Newsy o BMW Seria 1

Przeczytaj pozostałe 44 newsy o BMW Seria 1

Generacje BMW Seria 1

Nowe BMW Seria 1

nowe BMW Seria 1
BMW Seria 1
ceny od 90 800 zł do 206 900

BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 3d Facelifting 118i 136KM od 2015

w pakiecie PODSTAWOWY

w cenie katalogowej brutto

94 700 zł

Wyposażenie standardowe
Silnik BMW TwinPower Turbo 4-cylindrowy, benzynowy
Gniazdo AUX-IN w konsoli centralnej
Komputer pokładowy
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet dodatkowego oświetlenia (1 004 zł)
Pakiet BMW ConnectedDrive (830 zł)
Pakiet Convenience Plus (12 265 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet dodatkowego oświetlenia (1 004 zł)
Pakiet BMW ConnectedDrive (830 zł)
Pakiet Convenience Plus (12 265 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 84 oferty BMW Seria 1

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów BMW Seria 1

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

425

Przejechany dystans

91 717 zł

Zatankowanego paliwa

17 181 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

47

Wydanych pieniędzy

28 018 zł

Średnie wydatki na auto

1 401 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

185

Wydanych pieniędzy

41 389 zł

Średnie wydatki na auto

2 069 zł

ZOBACZ 20 dzienników kosztów BMW Seria 1 Załóż dziennik kosztów

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 1

Liczba wpisów: 4
W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to ... więcejsterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy instalacji gazowej to 3600zł a nie jak pisze Pan Burek prawie 4000zł. Po zabudowie instalacji gazowej samochód jeździł znakomicie bez żadnej różnicy czy to na benzynie czy też na gazie,jednak już przy odbiorze samochodu sugerowaliśmy klientowi iż w niedługim czasie będzie trzeba wymienić przepływomierz powietrza ,ponieważ jego wartości są na granicy błędu. Była też urwana wtyczka z przepustnicy powietrza którą owinięto taśmą izolacyjną. Usterka ta niewątpliwie pochodziła jeszcze z nieskończonej naprawy powypadkowej,która miała miejsce jeszcze przed zabudową instalacji gazowej.O tych niedoróbkach Pan Łukasz doskonale wiedział,ale nie życzył sobie aby podrażać koszty przy zabudowie instalacji, skoro samochód doskonale jeżdził. Pierwsza wizyta po zabudowie instalacji gazowej miała miejsce 24 11 2011r przy stanie licznika 79660km, więc nie tak jak pisze Pan Łukasz że po 1800 km lecz po 3196 km zgłaszając że po nocy po przejściu na gaz przez parę sekund silnik nierówno pracuje,ale już po chwili jest wszystko ok. Rzeczywiście była zbyt nisko nastawiona temperatura przełanczania i z nastaniem chłodniejszych dni gaz nie był właściwie odparowany co powodowało podawanie do silnika gazu nieodparowanego. Innych usterek klient nie zgłaszał,a zlecenie jest w naszej firmie zaksięgowane do wglądu. Druga awaria miała miejsce 23 01 2012r,kiedy Pan Łukasz razem ze swoim ojcem zadzwonił spod marketu gdzie po rozruchu samochodu jeszcze na benzynie auto nie reagowało na pedał gazu. Agresywnym tonem,wrzeszcząc do słuchawki,nie wiedząc jeszcze wtedy jaka jest usterka zagroził mi,że będę Ponosił wszystkie koszty naprawy. Ojciec jego,jak już wspomniałem bardzo nemiło i agresywnie,oskarżając i wyzywając zagroził że jak nie zabiorę tego auta i nie doprowadzę do ładu to odda mnie do sądu. Wysłałem więc lawetę i po scholowaniu samochodu do zakładu mój diagnosta zdjagnozował iż urwana wcześniej wtyczka przepustnicy przestała już całkowicie kontaktować. Widząc już wcześniejszą agresję klienta poprosiłem aby przyjechał podpisać zlecenie naprawy,która nie ma związku z instalacją gazową. To jeszcze bardziej rozwścieczyło Panów Burków. Wystawiłem więc fa.za holowanie i diagnostykę na kwotę 326,57zł opisując dokładnie na fakturze przyczynę awarii,która zresztą i tak do dnia dzisiejszego nie została uregulowana. Klient ma przecież wybór do jakiego zakładu oddaje swój samochód. Wcześniej miał możliwość przeprowadzenia analizy rynku i jakiś był powód że to właśnie do nas trafił.My jako właścicie zakładów nigdy nie wiemy na kogo trafimy bo na począdku wszyscy klienci są mili i uprzejmi,dopiero po jakimś czasie okazuje się co to za ludzie :(:(:( Dobrze że takich klientów mamy niewiele, jednak średnio raz w miesiacu, kiedy miesięcznie przez nasz zakład razem z montażem i serwisem instalacji gazowych przewija sie około 500 do 700 klientów taki właśnie się trafia.Chociażby na głowie stawać to wszystkim i tak nikt nie jest w stanie wygidzić -coś w tym już jest. Co zrobić,-taki już nasz los,a fora takie jak to, służą tylko po to aby bezimienni, niezadowoleni z życia mogli się gdzieś wyżywać. Zadowolonych klientów mamy tysiące i jest to moją dumą,jednak mało komu chce się tutaj wchodzić i opisywać jak to dobrze został obsłużony, jednak tym co coś siądzie na nos nie jest ciężko aby coś tu nasmarować i jak już wspomniałem bezimiennie się wyżyć. Z tego miejsca pozdrawiam wszyskich moich klientów,nawet tych niezadowolonych jak Panowie Burki:) Krystian Klapuch ukryj
dodano 04.02.2012 przez
W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to ... więcejsterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy instalacji gazowej to 3600zł a nie jak pisze Pan Burek prawie 4000zł. Po zabudowie instalacji gazowej samochód jeździł znakomicie bez żadnej różnicy czy to na benzynie czy też na gazie,jednak już przy odbiorze samochodu sugerowaliśmy klientowi iż w niedługim czasie będzie trzeba wymienić przepływomierz powietrza ,ponieważ jego wartości są na granicy błędu. Była też urwana wtyczka z przepustnicy powietrza którą owinięto taśmą izolacyjną. Usterka ta niewątpliwie pochodziła jeszcze z nieskończonej naprawy powypadkowej,która miała miejsce jeszcze przed zabudową instalacji gazowej.O tych niedoróbkach Pan Łukasz doskonale wiedział,ale nie życzył sobie aby podrażać koszty przy zabudowie instalacji, skoro samochód doskonale jeżdził. Pierwsza wizyta po zabudowie instalacji gazowej miała miejsce 24 11 2011r przy stanie licznika 79660km, więc nie tak jak pisze Pan Łukasz że po 1800 km lecz po 3196 km zgłaszając że po nocy po przejściu na gaz przez parę sekund silnik nierówno pracuje,ale już po chwili jest wszystko ok. Rzeczywiście była zbyt nisko nastawiona temperatura przełanczania i z nastaniem chłodniejszych dni gaz nie był właściwie odparowany co powodowało podawanie do silnika gazu nieodparowanego. Innych usterek klient nie zgłaszał,a zlecenie jest w naszej firmie zaksięgowane do wglądu. Druga awaria miała miejsce 23 01 2012r,kiedy Pan Łukasz razem ze swoim ojcem zadzwonił spod marketu gdzie po rozruchu samochodu jeszcze na benzynie auto nie reagowało na pedał gazu. Agresywnym tonem,wrzeszcząc do słuchawki,nie wiedząc jeszcze wtedy jaka jest usterka zagroził mi,że będę Ponosił wszystkie koszty naprawy. Ojciec jego,jak już wspomniałem bardzo nemiło i agresywnie,oskarżając i wyzywając zagroził że jak nie zabiorę tego auta i nie doprowadzę do ładu to odda mnie do sądu. Wysłałem więc lawetę i po scholowaniu samochodu do zakładu mój diagnosta zdjagnozował iż urwana wcześniej wtyczka przepustnicy przestała już całkowicie kontaktować. Widząc już wcześniejszą agresję klienta poprosiłem aby przyjechał podpisać zlecenie naprawy,która nie ma związku z instalacją gazową. To jeszcze bardziej rozwścieczyło Panów Burków. Wystawiłem więc fa.za holowanie i diagnostykę na kwotę 326,57zł opisując dokładnie na fakturze przyczynę awarii,która zresztą i tak do dnia dzisiejszego nie została uregulowana. Klient ma przecież wybór do jakiego zakładu oddaje swój samochód. Wcześniej miał możliwość przeprowadzenia analizy rynku i jakiś był powód że to właśnie do nas trafił.My jako właścicie zakładów nigdy nie wiemy na kogo trafimy bo na począdku wszyscy klienci są mili i uprzejmi,dopiero po jakimś czasie okazuje się co to za ludzie :(:(:( Dobrze że takich klientów mamy niewiele, jednak średnio raz w miesiacu, kiedy miesięcznie przez nasz zakład razem z montażem i serwisem instalacji gazowych przewija sie około 500 do 700 klientów taki właśnie się trafia.Chociażby na głowie stawać to wszystkim i tak nikt nie jest w stanie wygidzić -coś w tym już jest. Co zrobić,-taki już nasz los,a fora takie jak to, służą tylko po to aby bezimienni, niezadowoleni z życia mogli się gdzieś wyżywać. Zadowolonych klientów mamy tysiące i jest to moją dumą,jednak mało komu chce się tutaj wchodzić i opisywać jak to dobrze został obsłużony, jednak tym co coś siądzie na nos nie jest ciężko aby coś tu nasmarować i jak już wspomniałem bezimiennie się wyżyć. Z tego miejsca pozdrawiam wszyskich moich klientów,nawet tych niezadowolonych jak Panowie Burki:) Krystian Klapuch ukryj
Montowałem instalacje gazową w firmie Auto MIX w Skrzyszowie. Nie polecam! Na samym początku szef wydawał się osobą kulturalną i ... więcejgodną zaufania, mówił profesjonalnie i na rzeczy. Zaproponował solidną instalacje gazową do mojego samochodu. Wszystko było okej, do czasu zapłaty. Po zapłaceniu za instalacje gazową kwoty prawie 4 tyś złotych rozpoczęły się problemy. Pierwszy problem po 1800 kilometrów na gazie. Zrobione, poregulowane i kolejna awaria zgłoszona po 2 miesiącach z identycznym problemem. Auto MIX Skrzyszów stwierdził, że z samochodem jest wszystko okej. Wczoraj (23 styczeń 2012r) problem się znowu pojawił, z tym że całkowicie unieruchomiło to pojazd, dlatego konieczna była laweta  oczywiście Pan K. twierdzi, że wina leży po stronie samochodu, jednak wszystko zaczęło się od momentu zamontowania instalacji gazowej  wcześniej samochód był w rodzinie i nie sprawiał żadnych problemów, tym bardziej że jego przebieg to 70 tyś km! Dowiedziałem się od serwisantów BMW z kilku serwisów w Polsce, że po prostu nie zaleca się montowania gazu do tego samochodu, ponieważ dzieją się z nim cuda, które ciężko zdiagnozować... Nie mam sił, ponieważ za każdym razem szef co raz to bardziej głupio się tłumaczy i zazwyczaj nie da się z nim porozmawiać, ponieważ od razu ucieka... Nie polecam i przestrzegam wszystkich z nowszymi silnikami, ponieważ drugi silnik to koszt ogromny!! ukryj
dodano 24.01.2012 przez
10 litrow gazu w trasie (jazda 120 - 150 po autostradzie za granica schodzi ponizej 10, w Polsce trasa to ... więcejrzezecz umowna). Miasto 12 litrow z klima. Czytalem, ze BRC pasuje do BMW i rzeczywiscie od poczatku chodzi bez problemu. Montaz w EGP w Warszawie, sa zdjecia na ich stronie. ukryj
dodano 20.08.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 1

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 1

Ciekawostki
dodano 15.08.2013 przez
Kiedy włączone jest ogrzewanie tylnej szyby, świeci lampka kontrolna. Ogrzewanie wyłącza się po pewnym czasie automatycznie.
dodano 15.08.2013 przez
Układ DSC zapobiega obracaniu się kół napędowych przy ruszaniu i przyspieszaniu. DSC rozpoznaje również niestabilne stany podczas jazdy, jak np. nadsterowność i podsterowność. W takich…
dodano 15.08.2013 przez
Zbliżanie się do obiektu za samochodem sygnalizowane jest dźwiękiem przerywanym, wydobywającym się z głośnika znajdującego się w tylnej, prawej części samochodu.
dodano 15.08.2013 przez
Zasięg obliczany jest z uwzględnieniem sposobu jazdy na odcinku ostatnich 30 km dla aktualnego zapasu paliwa.
dodano 15.08.2013 przez
Gdy silnik pracuje lub włączony jest zapłon, dysze spryskiwaczy szyb podgrzewane są automatycznie.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą