Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 1 E81/E87

Produkowany w latach od 2004 do 2013.

Generacje BMW Seria 1

  • E81/E87   2004 - 2013
    BMW Seria 1 E81/E87
    • Wybierz generację

    • F20-F21 (2011 - teraz)
    • E81/E87 (2004 - 2013)

Komentarze redakcji

Powagosław: Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji.
Luzacjusz: Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka.

Wersje nadwozia BMW Seria 1 E81/E87

Silniki BMW Seria 1 E81/E87

Lista silników:
116i (122KM), 116i (115KM), 118i (143KM), 120i (150KM), 120i (170KM), 118i (129KM), sDrive35iS (340KM), 135i (306KM), 125i (218KM), 130i (265KM), 116d (115KM), 118d (143KM), 120d (163KM), 120d (177KM), 118d (122KM), 123d (204KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o BMW Seria 1

BMW Serii 1 - oznaka kryzysu?
 
Nasz test BMW Serii 1 – oznaka kryzysu?

Świat dąży do miniaturyzacji. Telefony komórkowe wielkości zmywarki do naczyń już dawno osiągnęły rozmiar czekoladowego batonika, a na rynku nieruchomości powoli zaczyna panować moda na małe, nowoczesne mikromieszkania. Pewnie niebawem najmodniejsze będą te, w których zmieści się tylko łóżko. Trendowi...

BMW 114i - czy bazowa wersja ma sens?
 
Nasz test BMW 114i

102 KM z pojemności 1,6 litra. Wynik, jakich wiele. Do jego osiągnięcia BMW potrzebowało jednak technologii bezpośredniego wtrysku paliwa i... turbodoładowania. Czy "jedynka" w bazowej wersji 114i ma sens?

BMW M135i - rodzynek w kompaktowym cieście
 
Nasz test BMW M135i

Kompakt inny niż wszystkie. Posiada prestiżowy logotyp na masce, duży i mocny silnik oraz napęd na tylną oś. Pierwszą "setkę" osiąga w zaledwie 4,9 sekundy. Bazową wersję wyceniono na 173 500 zł.

BMW 118i - bawarskie śniadanie
 
Nasz test

Spędziłem kiedyś parę dni w delegacji w Monachium. Rano jadłem w hotelu, a na obiady chodziłem z klientem do tradycyjnych bawarskich restauracji i nie dało się nie zauważyć, że te dwa posiłki nijak miały się do siebie. Na śniadanie miałem tradycyjną hotelową papkę - zero tłuszczu, zero kalorii, ale na...

Premium dla Kowalskiego: używane BMW serii 1 (2004-2011)
 
Nasz test

Ponadprzeciętna trwałość, ciekawa linia nadwozia i wzorowe właściwości jezdne to tylko niektóre z zalet BMW serii 1. Fabrycznie nowe "jedynki" straszyły astronomicznymi cenami. Egzemplarze z drugiej ręki stają się jednak coraz bardziej przystępne. Czy używane BMW serii 1 zasługuje na uwagę?

Przeczytaj pozostałe artykuły o BMW Seria 1

BMW Seria 1 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 1autoWcentrum - społeczność BMW Seria 1

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 1

BMW Seria 1 46,85

BMW Seria 1 47,47

BMW Seria 1 Bawarka 40,87

BMW Seria 1 118d 43,38

BMW Seria 1 Niebieskie BMW 32,72

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 1

maq77 30,15

gree_bmw 30,13

yoko1 40,36

housebee 80,85

Bigben 30,06

patuska926 30,00

Maciek_krk 30,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 1

Ukryte menu BMW
Ukryte menu BMW Włączamy zapłon, trzymamy przycisk do resetowania przebiegu przez 10 sekund. - ...
Bo wyjeżdżać z garażu trzeba umieć
Bo wyjeżdżać z garażu trzeba umieć Stało się. Garaż wąski, brama zaledwie 2 metry, wyjeżdżam szybko i słyszę... Na ...
Skrzypi sprzęgło
Skrzypi sprzęgło Skrzypi sprzęgło... Mam nadzieje, że to nic poważnego, bo ignorowałem to od zaku...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 1

od 87 200 zł do 196 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (102 - 320 KM): 114i, 116i, 118i, 125i, M 135i, M135i

 

Diesel (95 - 218 KM): 114d, 116d, 116d EfficientDynamics, 118d, 120d, 125d

Skrzynie biegów

manualna: , 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 1
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 1

BMW Seria 1 116i 136KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

radio / CD
komputer
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Drive Comfort - 4 857
Pakiet Advantage Plus - 12 142
Pakiet Advantage - 5 585
Pakiet BMW Urban Line - 7 755
Pakiet BMW Sport Line - 7 755

Cena katalogowa

95 300

Zobacz ofertę BMW Seria 1 116i 136KM - 5 drzwiowy hatchback
 

BMW Seria 1 najczęściej porównywane z:

Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo LPGTEC (140 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 120

BMW 120
2.0 diesel 120 KM
165 000 km, 2006
36 900 PLN
BMW 118
2.0 diesel 122 KM
187 850 km, 2005
24 900 PLN
BMW 120
2.0 diesel 122 KM
47 000 km, 2009
41 700 PLN
BMW 120
2.0 diesel 184 KM
2013
146 087 PLN

Ocena auta BMW Seria 1 E81/E87

  • Średnia ocena
    na podstawie 103 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

BMW Seria 1 Hatchback 5d E87 118d (143 KM)

Wspaniale auto, zwlaszcza z przeznaczeniem na tzw. drugie auto w rodzinie. Rewelacyjny silnik o bardzo wysokiej elastycznosci, w sam raz do wyprzedzania. Bardzo dobre wyciszenie, szyberdach ladnie doswietla nieco ciemne wnetrze. W wersjach po liftingu (od 04.2007) poprawiono wykonczenie wielu elementow na desce rozdzielczej i drzwiach (metalowe klamki zamiast plastiku, znacznie lepsze wykonczenie centralnej konsoli) a przede wszystkim duzo lepsze silniki niz w pierwszych wersjach. Poza tym, ladniejszy grill i nowy ksztalt swiatel powoduja, ze auto takze od zewnatrz wyglada znacznie lepiej.

dodał: 118d 143KM
BMW Seria 1 Hatchback 5d E87 116i (115 KM)

auto od momentu zakupu sprawia super frajde, mialem kupic golfa V i mialbym nudne vw, tak to mam sportowe bmw (wyglad - pakiet M, sportowy zawias), dla mlodego poprostu bajka - trzeba bylo tylko przebudowac audio, w zakretach nie do pokonania, dziewczyny leca na auto ;) - po obu stronach odry :D

dodał: bolo_de
BMW Seria 1 Hatchback 5d E87 118d (143 KM)

Samochod idealny do miasta jak i na wypady dla 1 - 2 osób. Bagaznik jedynie ogranicza, Wiekszosc bagazy musi znalezc swoje miejsce na tylnej kanapie. Swietne osiagi malo pali, duza przyjemnosc z jazdy. Swietnie trzyma sie drogi, Bardzo cichy. Zima szybko sie nagrzewa, latem idealnie chlodzi.

dodał: S
BMW Seria 1 Hatchback 5d E87 120i (150 KM)

to auto daje naprawde duża przyjemność z jazdy. Na zakrętach trzyma sie rewelacyjnie, przyspieszenie jest naprawde odczuwalne. Wspaniałe uczucie jak się pruje A4 na włączonych biksenonach i kazdy zjeżdza ci z drogi Szkoda tylko że to jest auto mojej żony !! :)

dodał: mirosz
BMW Seria 1 Hatchback 5d E87 120d (163 KM)

Jest to bardzo dobry samochod dla kogos kto: 1. Jedzi glownie sam lub w dwie osoby 2. Chce miec dynamiczny samochod, glownie na autostrade 3. Komu zalezy na przyjemnosci jazdy (naprawde jest to samochod dla kierowcy), jakosci wykonania etc

dodał: Kris
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 1

BMW seria 1 M Coupe AC Schnitzer BMW 118i 2012 BMW Seria 1 Coupe i Cabrio Facelifting BMW ActiveE Concept BMW Seria 1 F20 Hatchback 5d 118i 170KM - galeria redakcyjna BMW Seria 1 Hatchback 3D BMW Seria 1 F20-F21 Hatchback 3d M 135i 320KM - galeria redakcyjna BMW M135i BMW 120d xDrive BMW Seria 1 2006
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 1

  • 1.
  • 5,00 BMW Seria 1 E81/E87 116i (115KM) 2007r.
    dodał: automixszef, 04.02.2012

    W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to sterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy instalacji gazowej to 3600zł a nie jak pisze Pan Burek prawie 4000zł. Po zabudowie instalacji gazowej samochód jeździł znakomicie bez żadnej różnicy czy to na benzynie czy też na gazie,jednak już przy odbiorze samochodu sugerowaliśmy klientowi iż w niedługim czasie będzie trzeba wymienić przepływomierz powietrza ,ponieważ jego wartości są na granicy błędu. Była też urwana wtyczka z przepustnicy powietrza którą owinięto taśmą izolacyjną. Usterka ta niewątpliwie pochodziła jeszcze z nieskończonej naprawy powypadkowej,która miała miejsce jeszcze przed zabudową instalacji gazowej.O tych niedoróbkach Pan Łukasz doskonale wiedział,ale nie życzył sobie aby podrażać koszty przy zabudowie instalacji, skoro samochód doskonale jeżdził. Pierwsza wizyta po zabudowie instalacji gazowej miała miejsce 24 11 2011r przy stanie licznika 79660km, więc nie tak jak pisze Pan Łukasz że po 1800 km lecz po 3196 km zgłaszając że po nocy po przejściu na gaz przez parę sekund silnik nierówno pracuje,ale już po chwili jest wszystko ok. Rzeczywiście była zbyt nisko nastawiona temperatura przełanczania i z nastaniem chłodniejszych dni gaz nie był właściwie odparowany co powodowało podawanie do silnika gazu nieodparowanego. Innych usterek klient nie zgłaszał,a zlecenie jest w naszej firmie zaksięgowane do wglądu. Druga awaria miała miejsce 23 01 2012r,kiedy Pan Łukasz razem ze swoim ojcem zadzwonił spod marketu gdzie po rozruchu samochodu jeszcze na benzynie auto nie reagowało na pedał gazu. Agresywnym tonem,wrzeszcząc do słuchawki,nie wiedząc jeszcze wtedy jaka jest usterka zagroził mi,że będę Ponosił wszystkie koszty naprawy. Ojciec jego,jak już wspomniałem bardzo nemiło i agresywnie,oskarżając i wyzywając zagroził że jak nie zabiorę tego auta i nie doprowadzę do ładu to odda mnie do sądu. Wysłałem więc lawetę i po scholowaniu samochodu do zakładu mój diagnosta zdjagnozował iż urwana wcześniej wtyczka przepustnicy przestała już całkowicie kontaktować. Widząc już wcześniejszą agresję klienta poprosiłem aby przyjechał podpisać zlecenie naprawy,która nie ma związku z instalacją gazową. To jeszcze bardziej rozwścieczyło Panów Burków. Wystawiłem więc fa.za holowanie i diagnostykę na kwotę 326,57zł opisując dokładnie na fakturze przyczynę awarii,która zresztą i tak do dnia dzisiejszego nie została uregulowana. Klient ma przecież wybór do jakiego zakładu oddaje swój samochód. Wcześniej miał możliwość przeprowadzenia analizy rynku i jakiś był powód że to właśnie do nas trafił.My jako właścicie zakładów nigdy nie wiemy na kogo trafimy bo na począdku wszyscy klienci są mili i uprzejmi,dopiero po jakimś czasie okazuje się co to za ludzie :(:(:( Dobrze że takich klientów mamy niewiele, jednak średnio raz w miesiacu, kiedy miesięcznie przez nasz zakład razem z montażem i serwisem instalacji gazowych przewija sie około 500 do 700 klientów taki właśnie się trafia.Chociażby na głowie stawać to wszystkim i tak nikt nie jest w stanie wygidzić -coś w tym już jest. Co zrobić,-taki już nasz los,a fora takie jak to, służą tylko po to aby bezimienni, niezadowoleni z życia mogli się gdzieś wyżywać. Zadowolonych klientów mamy tysiące i jest to moją dumą,jednak mało komu chce się tutaj wchodzić i opisywać jak to dobrze został obsłużony, jednak tym co coś siądzie na nos nie jest ciężko aby coś tu nasmarować i jak już wspomniałem bezimiennie się wyżyć. Z tego miejsca pozdrawiam wszyskich moich klientów,nawet tych niezadowolonych jak Panowie Burki:) Krystian Klapuch

  • 2.
  • 5,00 BMW Seria 1 E81/E87 116i (115KM) 2007r.
    dodał: Auto-Mix Właściciel, 04.02.2012

    W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to sterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy instalacji gazowej to 3600zł a nie jak pisze Pan Burek prawie 4000zł. Po zabudowie instalacji gazowej samochód jeździł znakomicie bez żadnej różnicy czy to na benzynie czy też na gazie,jednak już przy odbiorze samochodu sugerowaliśmy klientowi iż w niedługim czasie będzie trzeba wymienić przepływomierz powietrza ,ponieważ jego wartości są na granicy błędu. Była też urwana wtyczka z przepustnicy powietrza którą owinięto taśmą izolacyjną. Usterka ta niewątpliwie pochodziła jeszcze z nieskończonej naprawy powypadkowej,która miała miejsce jeszcze przed zabudową instalacji gazowej.O tych niedoróbkach Pan Łukasz doskonale wiedział,ale nie życzył sobie aby podrażać koszty przy zabudowie instalacji, skoro samochód doskonale jeżdził. Pierwsza wizyta po zabudowie instalacji gazowej miała miejsce 24 11 2011r przy stanie licznika 79660km, więc nie tak jak pisze Pan Łukasz że po 1800 km lecz po 3196 km zgłaszając że po nocy po przejściu na gaz przez parę sekund silnik nierówno pracuje,ale już po chwili jest wszystko ok. Rzeczywiście była zbyt nisko nastawiona temperatura przełanczania i z nastaniem chłodniejszych dni gaz nie był właściwie odparowany co powodowało podawanie do silnika gazu nieodparowanego. Innych usterek klient nie zgłaszał,a zlecenie jest w naszej firmie zaksięgowane do wglądu. Druga awaria miała miejsce 23 01 2012r,kiedy Pan Łukasz razem ze swoim ojcem zadzwonił spod marketu gdzie po rozruchu samochodu jeszcze na benzynie auto nie reagowało na pedał gazu. Agresywnym tonem,wrzeszcząc do słuchawki,nie wiedząc jeszcze wtedy jaka jest usterka zagroził mi,że będę Ponosił wszystkie koszty naprawy. Ojciec jego,jak już wspomniałem bardzo nemiło i agresywnie,oskarżając i wyzywając zagroził że jak nie zabiorę tego auta i nie doprowadzę do ładu to odda mnie do sądu. Wysłałem więc lawetę i po scholowaniu samochodu do zakładu mój diagnosta zdjagnozował iż urwana wcześniej wtyczka przepustnicy przestała już całkowicie kontaktować. Widząc już wcześniejszą agresję klienta poprosiłem aby przyjechał podpisać zlecenie naprawy,która nie ma związku z instalacją gazową. To jeszcze bardziej rozwścieczyło Panów Burków. Wystawiłem więc fa.za holowanie i diagnostykę na kwotę 326,57zł opisując dokładnie na fakturze przyczynę awarii,która zresztą i tak do dnia dzisiejszego nie została uregulowana. Klient ma przecież wybór do jakiego zakładu oddaje swój samochód. Wcześniej miał możliwość przeprowadzenia analizy rynku i jakiś był powód że to właśnie do nas trafił.My jako właścicie zakładów nigdy nie wiemy na kogo trafimy bo na począdku wszyscy klienci są mili i uprzejmi,dopiero po jakimś czasie okazuje się co to za ludzie :(:(:( Dobrze że takich klientów mamy niewiele, jednak średnio raz w miesiacu, kiedy miesięcznie przez nasz zakład razem z montażem i serwisem instalacji gazowych przewija sie około 500 do 700 klientów taki właśnie się trafia.Chociażby na głowie stawać to wszystkim i tak nikt nie jest w stanie wygidzić -coś w tym już jest. Co zrobić,-taki już nasz los,a fora takie jak to, służą tylko po to aby bezimienni, niezadowoleni z życia mogli się gdzieś wyżywać. Zadowolonych klientów mamy tysiące i jest to moją dumą,jednak mało komu chce się tutaj wchodzić i opisywać jak to dobrze został obsłużony, jednak tym co coś siądzie na nos nie jest ciężko aby coś tu nasmarować i jak już wspomniałem bezimiennie się wyżyć. Z tego miejsca pozdrawiam wszyskich moich klientów,nawet tych niezadowolonych jak Panowie Burki:) Krystian Klapuch

  • 3.
  • 2,50 BMW Seria 1 E81/E87 116i (115KM) 2005r.
    dodał: Łukasz, 24.01.2012

    Montowałem instalacje gazową w firmie Auto MIX w Skrzyszowie. Nie polecam! Na samym początku szef wydawał się osobą kulturalną i godną zaufania, mówił profesjonalnie i na rzeczy. Zaproponował solidną instalacje gazową do mojego samochodu. Wszystko było okej, do czasu zapłaty. Po zapłaceniu za instalacje gazową kwoty prawie 4 tyś złotych rozpoczęły się problemy. Pierwszy problem po 1800 kilometrów na gazie. Zrobione, poregulowane i kolejna awaria zgłoszona po 2 miesiącach z identycznym problemem. Auto MIX Skrzyszów stwierdził, że z samochodem jest wszystko okej. Wczoraj (23 styczeń 2012r) problem się znowu pojawił, z tym że całkowicie unieruchomiło to pojazd, dlatego konieczna była laweta  oczywiście Pan K. twierdzi, że wina leży po stronie samochodu, jednak wszystko zaczęło się od momentu zamontowania instalacji gazowej  wcześniej samochód był w rodzinie i nie sprawiał żadnych problemów, tym bardziej że jego przebieg to 70 tyś km! Dowiedziałem się od serwisantów BMW z kilku serwisów w Polsce, że po prostu nie zaleca się montowania gazu do tego samochodu, ponieważ dzieją się z nim cuda, które ciężko zdiagnozować... Nie mam sił, ponieważ za każdym razem szef co raz to bardziej głupio się tłumaczy i zazwyczaj nie da się z nim porozmawiać, ponieważ od razu ucieka... Nie polecam i przestrzegam wszystkich z nowszymi silnikami, ponieważ drugi silnik to koszt ogromny!!

  • 4.
  • 5,00 BMW Seria 1 E81/E87 116i (115KM) 2007r.
    dodał: bimbo123, 20.08.2014

    10 litrow gazu w trasie (jazda 120 - 150 po autostradzie za granica schodzi ponizej 10, w Polsce trasa to rzezecz umowna). Miasto 12 litrow z klima. Czytalem, ze BRC pasuje do BMW i rzeczywiscie od poczatku chodzi bez problemu. Montaz w EGP w Warszawie, sa zdjecia na ich stronie.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 1

BMW Seria 1

12 komentarzy

9 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kolunio~Kolunio

tylko bunka tylko porzadne MARKOWE dresy adidasa!!!!

~Kolunio~Kolunio

~Kolunio~Kolunio

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 460
Przejechany dystans
19 293 760 km
Zatankowanego paliwa
464 839 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 642
Wydanych pieniędzy
1 104 132 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 770
Wydanych pieniędzy
1 576 685 zł
Średnie wydatki na auto
1 897 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (831)

Testy zderzeniowe BMW Seria 1

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 1 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 116, LHD
2011

BMW Seria 1
BMW 1-Series

BMW Seria 1
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 1 E81/E87

Na podstawie 129 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: KvM, dodano: 25.11.2009 19:22

Jeśli przyjedziemy z własnymi materiałami do ASO, to za obsługę zapłacimy grosze. Jest to najtańsze auto w eksploatacji jakie do tej pory miałem. Spalanie przy normalnej jeździe jest więcej niż satysfakcjonujące. Niewiele wzrasta przy ostrzejszej jeździe, a przy jeździe nastawionej na ekonomię da się zejść nawet poniżej danych deklarowanych przez producenta (4,5 l/100 km średnio).

pełny raport BMW Hatchback 5d E87 118d

autor: Darek, dodano: 23.08.2013 09:44

Silnik benzyna 1,6 115KM do 110km/h jest ok 6,5-6,9l/100km. jeśli jednak przyśpieszymy do 120-130km spalanie gwałtownie wzrasta do poziomu 7,8-8,1l./100. Średnie spalanie na trasie 2700km. podczas mojej podróży na Chorwację (czyli generalnie jest to spalanie na trasie z czego większości po autostradach gdzie nie przekraczałem 130km) wyniosło 7,2l. czy to dużo czy mało? W cyklu z przewagą jazdy miejskiej średnio auto spalało 12,1/100km

pełny raport BMW Hatchback 5d E87 116i

autor: tiruriru, dodano: 21.10.2009 01:51

Mam mniej niż 30tys więc cena przeglądu jest mi jeszcze (może na szczęście) nieznana. Jeśli chodzi o spalanie to lepiej być nie może. Przypominam, że mam automat. Na trasie przy bardzo szybkiej jeździe (na autostradach ponad 200) 6,6 l/100km , przy spokojnej jeździe to schodzi i do 5,8. W mieście 7,2 max.przy normalnej jeździe. Wyniki rewelacyjne jak na taką moc.

pełny raport BMW Hatchback 5d E87 120d
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 1 E81/E87

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 1 E81/E87

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 1 E81/E87
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 1, oglądali także