Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 2 Coupe

Kompaktowy model (segment C; grupa premium) o kilku wersjach nadwoziowych, produkowany od 2013 roku. Wprowadzenie na rynek Serii 2 było związane z uporządkowaniem nazewnictwa aut marki. Pierwszym samochodem oznaczonym tą nazwą było coupe wprowadzone do oferty BMW (rok 2013) w miejsce BMW Serii 1 Coupe (typ E82). Tuż po nim pojawiła Seria 2 Cabrio, również zastępująca analogiczny model Serii 1 (typ E88). Trzeci w gamie „Dwójki” jest van, w dwóch wersjach: mniejszej – Active Tourer oraz większej, z trzecim rzędem siedzeń – Gran Tourer.

BMW 220i Coupe Sport Line (2014) - widok z przodu
BMW 220i Coupe Sport Line (2014) - widok z przodu
BMW 220i Coupe Sport Line (2014) - widok z przodu
BMW 220i Coupe Sport Line (2014) - widok z przodu

BMW Seria 2 Coupe/Cabrio

Spoglądając na to, co dzieje się ze współczesną motoryzacją, można zatęsknić za czasami, kiedy auta były skromniejsze i bardziej prostolinijne. Choć wiadomo, że czasy te nie powrócą, na rynku przybywa aut niosących powiew przeszłości. W trend ten wpisuje się seria 2, która wprawdzie jest samochodem zdecydowanie nowoczesnym, jednak ma sporo wspólnego z klasyką. Jej kompaktowe rozmiary, tradycyjna linia, garść detali charakterystycznych dla BMW oraz brak zbędnych ozdobników przywołują na myśl pierwsze odsłony serii 3.

Klasyka BMW podana w nowoczesnej formie wita nas również we wnętrzu. Duże, analogowe zegary, konsola środkowa zwrócona w stronę kierowcy, pewnie leżąca w dłoniach kierownica oraz umieszczone pod ręką dźwignie skrzyni biegów i hamulca ręcznego stanowią zestaw, jaki doskonale pamiętają choćby użytkownicy modelu E30. W serii 2 wszystko jest oczywiście bardziej współczesne, tu i ówdzie króluje elektronika, a wysokogatunkowe materiały wykończeniowe pracują na atmosferę luksusu.

O tym, że bawarski model jest wierny tradycjom budowania rasowych sportowców mogą świadczyć szyby w drzwiach pozbawione ramek, nieprawdopodobnie niska pozycja za “kółkiem”, a także fotele o wyprofilowaniu idealnie sprawdzającym się w ciasnych zakrętach. Siedzenia są przy tym wygodne, co w połączeniu z odpowiednią przestrzenią na przednich miejscach pozwala ze spokojem myśleć o dłuższej podróży. Tej nie polecamy jednak odbywać z kompletem pasażerów, bo na tylnej kanapie panuje ścisk. Na plus zapiszemy pojemność bagażnika.

Nie tylko zgrabne nadwozie i dopracowane wnętrze, ale również zastosowana technika pozwalają doświadczyć wrażeń, jakie towarzyszyły jeździe autami spod znaku szachownicy sprzed lat. BMW serii 2 wyposażono w umieszczone wzdłużnie rzędowe silniki, napęd na tylne koła (opcjonalnie na obie osie), zaawansowany układ jezdny, bezpośredni układ kierowniczy i wreszcie elektronikę, której działanie da się utemperować. Rezultat jest doskonale znany właścicielom “beemek” - to poczucie niebywałej jedności z samochodem, czystej radości z prowadzenia oraz możliwości natychmiastowego wprowadzenia auta w poślizg.

Jeśli chcemy sprawić sobie kompaktowych rozmiarów coupe lub cabrio, możemy pójść jedną z dwóch dróg. Pierwsza oznacza kupno samochodu popularnej marki, natomiast druga obejmuje zakup modelu klasy premium, pokroju Audi TT czy Mercedesa C/SLK. Seria 2 od BMW należy do drugiej grupy, co oznacza, że swoje kosztuje. O ile ceny podstawowych wersji są jak najbardziej akceptowalne, o tyle na mocniejsze lub lepiej wyposażone odmiany trzeba przeznaczyć niemałą kupkę banknotów.

BMW Seria 2 Active Tourer

Znaczek w kształcie szachownicy się zgadza. Podwójny grill w formie nerek również. Nawet lampy wyglądają zupełnie znajomo. Mimo to “dwójka” Active Tourer nie prezentuje się jak auto, które styliści BMW rysują na co dzień. Wszystko za sprawą bryły jej nadwozia, która sportowe detale charakterystyczne dla produktów bawarskiej marki łączy z sylwetką typowego minivana. Kombinacja ta nosi znamiona egzotyki i budzi poważne kontrowersje, ale postawiona obok projektów konkurencji wygląda naprawdę nieźle.

Dla tych, którzy cenią klasykę w wykonaniu BMW, dobre wiadomości płyną z wnętrza. Miejsce pracy kierowcy zostało zaprojektowane według reguł starej szkoły, a świadczą o tym elegancka deska rozdzielcza, duże i czytelne zegary oraz elementy obsługi, których nie trzeba szukać z instrukcją w ręku. Ucieszyć powinna dobra widoczność na zewnątrz, z kolei zachwycić - bajeczna jakość materiałów wykończeniowych oraz ich montażu.

Sięgając po “nadmuchaną” karoserię, projektanci serii 2 Active Tourer dali sobie szansę na wygospodarowanie bardzo przestronnego wnętrza. Szansy tej nie przepuścili, tworząc kompaktowego minivana, który zmieści całą rodzinę wraz z bagażami. Co ważne, kabinie pasażerskiej i kufrowi nie brak funkcjonalnych rozwiązań, takich jak zmyślne schowki, regulowana w szerokim zakresie kanapa czy płaska podłoga powstająca po złożeniu siedzeń.

W procesie projektowania opisywanego modelu przed nie lada wyzwaniem stanęli twórcy podwozia. Musieli oni wykreować samochód, który byłby jednocześnie wygodny, jak na rodzinne auto przystało, i sportowy, jak każe tradycja marki BMW. Z zadaniem tym uporali się jednak wzorcowo, czego efektami są dobry komfort jazdy i jeszcze lepsze zachowanie na zakrętach. Pewien niesmak pozostawia niestety fakt, że nie uświadczymy tutaj napędu na tył.

Zasilając swoje szeregi serią 2 Active Tourer, BMW sporo zaryzykowało. Chcąc urozmaicić ofertę i przyciągnąć nową klientelę, wymierzyło cios w swoich najbardziej zagorzałych fanów. Czy to się opłaciło, trudno powiedzieć. Łatwo za to stwierdzić, iż niemiecki minivan jest dopracowanym i godnym polecenia samochodem. Szkoda tylko, że jego ceny są wysokie, a chcąc cieszyć się elementami wyposażenia na miarę klasy premium, musimy płacić ekstra.

Komentarze redakcji

Powagosław: Szczególnym przełomem dla BMW jest Active Tourer – świetna propozycja w segmencie minivanów, o ile szukamy wśród aut rodzinnych czegoś bardziej wyjątkowego i prestiżowego. Dla singli BMW ma natomiast piękne Cabrio.
Luzacjusz: Ciekaw jestem, co w dalszej perspektywie wyjdzie z tego podszczypywania się przez BMW i Mercedesa. W tym przypadku to Merc był pierwszy ze swoją Klasą B, z którą zaryzykował i do dziś zbiera plony. Niemal bliźniacza Seria 2 Active Tourer kroczy wydeptaną już ścieżką. Lubimy te piosenki, które już znamy?

Wersje nadwozia BMW Seria 2

Silniki BMW Seria 2 Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Silniki benzynowe są tylko dwa – mocny i ultra mocny. Ten drugi należy do sportowej wersji M, ale już słabszy, 184-konny wariant generuje mnóstwo frajdy. Chętnie wchodzi na obroty, jest zrywny i ma duży zapas mocy. Z dieslami jest podobnie. Najsłabszy ma 143KM, ale i tak śmiało można go polecić – auto zachowuje całkiem niezłą dynamikę. Jednak wersja 184- i 218-konna to ukłon w stronę bardziej ekstremalnego świata. Dzięki nim z łatwością wyprzedza się zdecydowaną większość aut na drodze.

Publikacje o BMW Seria 2

BMW serii 2 Active Tourer - bolesna rewolucja

"Kto nie idzie do przodu, ten się cofa." Pan Johann Wolfgang von Goethe miał rację. Jego krótka sentencja ma w sobie mnóstwo mądrości i odnosi się do niemal każdego aspektu życia i gospodarki. Przykładem może być również rynek motoryzacyjny, który wręcz nie znosi stagnacji. W sumie to klienci...

Przeczytaj pozostałe artykuły o BMW Seria 2

BMW Seria 2 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 2autoWcentrum - społeczność BMW Seria 2

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 2

BMW Seria 2 BRYLANT 35,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 2

Katalog nowych aut

BMW Seria 2

od 109 800 zł do 231 800

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (136 - 326 KM): 228i, 218i, 220i, 225i, M235i

 

Diesel (95 - 218 KM): 214d, 216d, 218d, 220d, 225d

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 2
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 2

BMW Seria 2 220i 184KM - 2 drzwiowe coupe

Najważniejsze wyposażenie

radio / CD
komputer
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

134 300

Zobacz ofertę BMW Seria 2 220i 184KM - 2 drzwiowe coupe
 

BMW Seria 2 najczęściej porównywane z:

Hyundai i40
2.0 GDI (165 KM)
Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOFLEX (140 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Fiat 500X Cross 1,4 MultiAir 140KM 4x2 Fiat 500X Cross 1,4 MultiAir 140KM 4x2
Rocznik: 2015. Silnik: 1.4 103KM .
Cena: 86 350 zł
Zyskujesz: 7 500 zł Zobacz szczegóły »
Peugeot 508  Acces Peugeot 508 Acces
Rocznik: 2011. Przebieg: 69 331 km. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 47 900 zł

Ocena auta BMW Seria 2 Coupe

Galerie BMW Seria 2

BMW 220i Coupe Sport Line (2014) BMW M235i Coupe (2014) BMW serii 2 Coupe M Performance (2014) BMW 220i Gran Tourer (2015) BMW serii 2 Cabrio (2015) BMW M235i Cabrio (2015) BMW 218d Active Tourer (2014) BMW serii 2 Coupe (2014) BMW 225i Active Tourer (2014) BMW 220d xDrive Active Tourer (2014)
Zobacz inne galerie BMW

BMW Seria 2

Ostatnie komentarze:

glotoxglotox

Pożyjemy zobaczymy

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
15 223
Przejechany dystans
35 154 829 km
Zatankowanego paliwa
18 529 691 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 918
Wydanych pieniędzy
1 344 507 zł
Średnie wydatki na auto
1 446 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 345
Wydanych pieniędzy
1 738 910 zł
Średnie wydatki na auto
1 870 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (930)

Testy zderzeniowe BMW Seria 2

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 2 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 2 Series Active Tourer 1.5 Base, LHD
2014

BMW Seria 2
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 2 Coupe


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 2 Coupe

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 2 Coupe

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 2 Coupe
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen DS5 1.6 THP 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai ix35 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti QX70 3.0 V6 238KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Optima 1.7 VGT CRDi 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Voyager 3.6L V6 283KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Mokka 1.4 Turbo ECOTEC 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 2.0 TDI 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Verso 1.6 D-4D 112KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.2 PureTech 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II Hybrid 135 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Focus III 1.5 TDCi 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Rio III 1.4 DOHC CVVT 109KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mini Mini III 2.0 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Laguna III 2.0 dCi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TSI 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 250KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus LS IV 600h 394KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru Forester IV 2.0D 147KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 750d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Corsa E 1.4 Turbo ecoFLEX 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM