Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 3 E36

Lata produkcji: 1990 - 2000
Segment: Klasa średnia
Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Dane techniczne BMW Seria 3 E36

Silniki

Moc silników 90-321 KM

Poj. silników 1 596-3 201 cm3

Prędkość maks. 175-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,5-15,0 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 3 E36

Średnia ocena modelu

na podstawie 1166 opinii

4.27

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (91%)
NIE (9%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 3 E36

Bmw e36 1.8 tds ma swoje wady i zalety jak każde auto. Jeżeli trochę się o nie zadba. Nie mówię, ... więcejżeby wkładac nie wiadomo ile wszystko, ale pilnowac żeby te wszystkie pierdółki na czas naprawiac i serwisowac u dobrych mechaników którzy sie znają i lubią i nie zedrą, to nie stanie się nic poważnego, a ten silnik jest nie do zdarcia i na pewno długo posłuży, jest w miarę ekonomicznie, chociaż trochę słabo, ale żeby coś wyprzedzic daje radę. Znakomicie się to prowadzi, wszystko jest na miarę i pod ręką przez to zamiast zmęczenia czuc tylko radośc. ukryj
dodano 05.07.2011 przez
Przeciętne auto. Ceny troche napompowane bezpodstawnie mitem "super marki". Też sie na to dałem nabrać. Awaryjność spora, koszty napraw duże, ... więcejczeste wizyty u mechanika. Ekonomiczność pozostawia dużo do rzyczenia - dużo spala w stosunku do mocy jaką oferuje silnik. Znacznie bardziej polecam japończyki, niestety ale mit solidnego niemca upadł w moich oczach po tych trzech latach eksploatacji ukryj
dodano 02.06.2009 przez
Chcąc obiektywnie ocenić ten samochód trzeba wiedzieć że jest technologia z lat 1993-2000r. Trzeba też dodać że był to jeden ... więcejz najdroższych w tym czasie kompaktów na świecie. Więc musi być nieprzeciętny. I teraz uwaga! Ten samochód jest nieprzeciętny. Jest bardzo dobrze wykonany.Księgowi mieli mało do powiedzenia. Konstrukcja z najwyższej półki (łańcuch rozrządu, kpl. kluczy, sprężyny gazowe pokrywy maski, tylny napęd, dywaniki na klipsach, wytłumienie komory silnika rodem z aut luksusowych, tunel wentylacyjny przednich tarcz hamulcowych, podświetlenie podłogi, regulacja wysokości fotela pasażera). Wbrew powszechnym opiniom nie jest to bawarka dla pań: solidne ciężkie drzwi, wspomaganie kierownicy raczej umiarkowane, trudny w prowadzeniu na śliskiej nawierzchni, ergonomia bardziej pod wysokich kierowców - pedały nożne umieszczone dość głęboko. W porównaniu z takimi kompaktami w tamtych latach jak (eskort, astra, golf III, brava, megan itp.) samochód jest o klasę lepiej wykonany. Fakt jest tylko w wersji trzy drzwiowej. Jednak nie można tutaj obronić się sedanem E36 ponieważ jest to inny konstrukcyjnie samochód i jest to klasa średnia. Kompakt ma inną konstrukcje tyłu. Tylne zawieszenie jest inne (podobne do E30) i w tyle jest mniej miejsca. Ogólnie i obiektywnie za 14 tys. zł. taki samochód z 2000r to jedyna okazja. Jedyną wadą jaką zauważyłem to tendencja samochodu do przechyłów bocznych w porównaniu z nowoczesnymi samochodami typu compact. Ale trzeba pamiętać że jest to technologia z początku lat 90-tych. ukryj
dodano 26.12.2009 przez
Gdyby moim poprzednim autem był Fiat 125p to pewnie byłbym zachwycony, ale ja przesiadłem się z Volvo 360 a wcześniej ... więcejAudi 80. Oba te samochody stawiam ponad BMW E36. Auto nie nadaje się na dłuższe podróże, jest mało komfortowe i w zasadzie dla dwóch dorosłych osób. A z silnikiem 1,8i może wprawić w kompleksy kiedy wyprzedzi nas Lanos 1.6 ;) (oczywiście bez urazy dla Lanosa). Na plus zaliczyć należy sztywną i trwałą karoserię, pomimo 16 lat nie ma śladów korozji. Generalnie jest to średniej wielkości auto nadające się do jazdy miejskiej i nie zdradzające wieku swoim wyglądem, na auto rodzinne w żadnym wypadku się nie nadaje, raczej dla młodych ludzi na dojazdy do szkoły. ukryj
dodano 16.08.2008 przez
Zobacz oceny BMW Seria 3 E36 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 3 E36

Pb
5,73 - 39,27
Na podstawie 1094 raportów spalania
ON
5,37 - 12,33
Na podstawie 170 raportów spalania
LPG
6,77 - 21,63
Na podstawie 322 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 3 E36

Ludzie, zastanówcie się co Wy piszecie! Jeśli ktoś zarabia 800 złotych miesięcznie, niech zakupi Volkswagena Golfa II 1,6 w Dieslu, ... więcejwtedy będzie spalał mu do 8 litrów ropy w mieście, poniżej 6 w trasie (90-100km/h) Według mnie jest to samochód, dla osób ceniących komfort i niezawodność, ale nie stać ich na poruszanie się BMW serii 5 czy 7. Nie oszukujmy się, w dużym mieście, w sporych korkach (godziny szczytu) i przy ciężkiej nodze spalanie może przekroczyć nieco 10L/100km! Ale nie jest to dużo biorąc pod uwagę komfort jazdy! W trasie na dłuższym odcinku bez zatrzymywania, prędkość 130-150km/h spalanie ok 7L/100km aczkolwiek również nie uważam to za wysokie spalanie, biorąc pod uwagę komfort podróżowania, dość spory bagażnik, sporo miejsca dla pasażerów. Trzeba tylko pilnować napraw, dokonywać ich na czas i używać części oryginalnych albo chociaż markowych zamienników, a nie tanich podróbek z Tesco, a samochód na prawdę odwdzięczy się bezawaryjną jazdą w komfortowych warunkach! Na prawdę autko godne polecenia, ceny części wbrew temu co niektórzy tutaj wypisują są tanie, bywa że niektóre zaskakująco tanie. Silnik 1,6 ma wystarczającą moc do dynamicznego, sprawnego poruszania się po mieście, na trasie przy odrobinie cierpliwości można osiągnąć ok 200km/h jednak nie polecam, lepiej jeździć w przedziale 130-150, jest wtedy cichutko, wygodnie, a kierowca po przejechaniu 800km wysiada z samochodu wypoczęty i zrelaksowany jak by przed chwilą do niego wsiadł. Nie opłaca się montować gazu, silnik traci na mocy i samochód może stać się dość mułowaty, poza tym przy instalacji LPG trzeba zainwestować w coś lepszego, ponieważ przy taniej instalacji spalanie LPG będzie na tyle wysokie że może stać się nie opłacalne w stosunku do spalania benzyny biorąc pod uwagę mniejszą moc silnika i krótszą jego żywotność. Podsumowując polecam, jeśli jednak ktoś jest zwolennikiem tankowania za 30zł na stacji, niech kieruje się na coś ze stajni Volkswagena (np. Golf II w dieslu, Polo, ewentualnie Lupo chociaż to już wyższy przedział cenowy) Jeśli jednak ktoś jest poważnie zainteresowany BMW E36 316i Coupe/Compact proponuję ściągnąć taki samochód z zachodu, na dzień dzisiejszy w kwocie 8000pln można znaleźć ładny, zadbany, serwisowany na czas i nie katowany egzemplarz, dodatkowo w bogatym wyposażeniu dodatkowo uprzyjemniającym podróżowanie w dalsze trasy (Klima itp) natomiast w Polsce róznie to bywa, "ciśnięcie" do odcięcia, najtańsze zamienniki części, najsłabszej jakości najtańsze paliwo, po paru stłuczkach przeszpachlowany, i na alledrogo "IDEAŁ, FULL OPCJA, BEZWYPADKOWY OD OSOBY STARSZEJ" w przypadku BMW polecam dokładne sprawdzenie pojazdu, ale najpewniejszym jest sprowadzenie go od naszych Zachodnich Sąsiadów. Pozdrawiam ukryj
dodano 15.02.2011 przez
witam, miałem okazję jeździć ok roku czasu BMW E36 z silnikiem M43b18 - czyli z żeliwnym blokiem i rozrządem na ... więcejłańcuszku 115km. Jest to bardzo fajne auto i jeśli trafimy zadbany egzemplarz o co niestety bardzo trudno to jest to auto praktycznie bezawaryjne. W swoim w ciągu roku wymieniłem jedynie końcówki drążków kierowniczych i sworznie przednich wahaczy (wymiany wymagał tylko jeden sworzeń i jedna końcówka drążka ale chciałem mieć z głowy przy jednym ustawianiu zbieżności).Koszt części raczej śmieszny bo za dobrej klasy zamienniki wyszło ok 220PLN. Standardowe wymiany oleju i filtrów też tanie(tylko jeden filtr kabinowy, oleju wchodzi ok 4,5l).Jeśli chodzi o spalanie to jest całkiem fajne na trasie Szczecin-Gdańsk średnie wyszło 6,3l/100km jazda normalnym tempem do max 120km/h. Jeżdżąc normalnie w większości po mieście średnie spalanie waha się na poziomie 8-9l/100km co uważam nie jest złym wynikiem. Spalanie rzędu 12l/100km zanotowano zimą podczas jazdy na krótkich odcinkach(dojazdy do pracy)ale nie oszukujmy się w takich warunkach nawet diesel sporo spali.Wszystkie wyniki z większymi wartościami spalania świadczą tylko i wyłącznie o złym stanie silnika lub większej dynamice jazdy - choć nie uważam żebym jeździł jak emeryt. Jeśli chodzi o jazdę w warunkach zimowych bardzo polecam fabryczną szpere 25% (układ blokujący mechanizm różnicowy)nie ma żadnych problemów z jazdą po nieodśnieżonych drogach.Ogólnie auto bardzo fajne i dość ekonomiczne jeśli chodzi o spalanie i koszty eksploatacji i mogę je każdemu z czystym sumieniem polecić tylko najpierw polecam się zastanowić czy 115km mi na pewno wystarczy?? Czy może od razu wybrać większy silnik?? Kupując nie zwracałbym uwagi na najtańsze egzemplarze są one przeważnie bardzo "zajechane" a ich reanimacja może okazać się nieopłacalna, lepiej dołożyć parę PLN i mieć pewne auto, które mimo swojego wieku jeszcze trochę posłuży. ukryj
dodano 15.12.2013 przez
Jest to moje drugie BMW 320i, poprzednie miałem w wersji Coupe, a teraz mam Kombi. Obydwa na gazie. Spalanie mam ... więcejna poziomie 11,5l gazu oraz 1 do 1,5l benzyny (na każde 100km). Spalanie nie różni się od poprzedniego BMW. Robię około 45tys km rocznie, a BMW męczę od 4 lat. Trasy jakie robię to 50/50. Miasto Wrocław, a nie jakieś miasteczko z dwoma dużymi skrzyżowaniami bez sygnalizacji świetlnej. W zimę pali mi średnio litr więcej. Jeżdżę bardzo dynamicznie, ale nie palę kapci itp.. Ze świateł na ogół jestem pierwszy, poza miastem non stop 120-160km/h. Zdarza się, że spali mi 17l gazu ale jak mi padnie sonda lub jakaś inna drobnostka. Nie piszcie, że to auto jest drogie w utrzymaniu bo to jest nie prawda. Miałem jeszcze inne auta i tak np Golf III wcale nie jest tańszy jeśli chodzi o części. Kupuję zawsze części dobrych marek i jeśli za coś do golfa płacę 150zł, a do BMW 170zł to nie jest to dla mnie żadna różnica. Jak mówimy, że np popychacze hydrauliczne do golfa kosztują mniej to tylko dlatego, że jest ich o połowę mniej. Proste jak cep. Jeszcze jedno - nie porównujmy aut zagazowanych nie sekwencją bo to jest nieporozumienie. Przerabiałem ten temat przez jakieś 5 tys km i zmieniłem na Staga 300. Spalanie było większe bo 14l gazu nie schodziło, ale benzyny szło trochę mniej. Tyle, że auto muł jakich mało. Pozdrawiam ludzi jeżdżących TDI oraz życzę im aby nie wydali wszystkich zaoszczędzonych złotówek na naprawę silnika. Kurczę, coś nie mogę się wygadać - jeszcze jedno - jak kupujemy do golfa sworznie firmy "kogucik" i płacimy 25zł, a do BMW kupujemy Lemfordera za 65zł to, rzeczywiście BMW jest droższe w utrzymaniu :-) ukryj
dodano 16.03.2010 przez
Posiadam go od 3 miesięcy silnik sprawny pali od strzału nie kopci przebieg około 250tyś km to już mój chyba ... więcej8 Diesel ale czwarty Tds mam jeszcze Bmw E39 Touring 2.5Tds,wcześniej Omegę B kombi 2.5Tds i wcześniej Bmw E36 sedan 2.5Tds silniki są rewelacyjne pod warunkiem że nie są katowane kultura wysoka są dobrze wyważone a co do spalania 2.5 Tds Bmw E36 Sedan9-10.5l/100km,E39 10-11.5l/100km i Omega nawet 13l/100km wszystko jazda po mieście...zakup 1.8ds porażka mimo tego ze jest sprawny duży plus za brak bolączki cięzkiego odpalania na ciepło zasługa 4cylindrów łańcuch tu nie cierpi jak w 6 cyl.ale dzwięk motoru 4cyl...porażka ale to nie problem najważniejsze spalanie jazda na odcinkach 2-8km spalanie 9-10l/100km jestem kierowca zawodowym i tak jak pisałem silnik jest idealny jeżeli chodzi o stan techniczny!zaskoczony jestem tym spalaniem dynamika taka sobie da sie przeżyć ale jeżeli bym wiedzial że to tyle pali bez wachania byłby w gospodarstwie domowym drugi 2.5TDS lub benzyna min 2.0 jak najbardziej odradzam silnika 1.8Tds lub 1.7 nie rozumiem tego oznaczenia w dowodzie pisze 1705cm3 a emblemat 1.8!!!Osobiście doradzam kupić 2.5TDS lecz nie zajechanego silniki są naprawdę super tylko trzeba uważać na paliwo i temperaturę silnika!!!!raz przegrzany i koniec ukryj
dodano 11.11.2013 przez
Witam Po roku użytkowania mogę się wypowiedzieć na temat mojego BMW e36 320i 150km w sedanie. Na początku zaznaczę, że mój ... więcejegzemplarz jest w stanie nienagannym, nie wiem jak to się dzieje, ale w celu wyeliminowania błędu pomiarowego wykonywałem kilka pomiarów przyspieszenia od 0 do 100km/h i uzyskane wyniki zawsze oscylują w granicach 9,2-9,4s, jest to lepiej od wartości katalogowych nowego silnika o jakieś 0,5s. Nie lubię szkopów, ale BMW to jest ich arcydzieło, skoro 20-letnie auto potrafi takie rzeczy. Wracając do spalania przy normalnej jeździe (do 3000 obr./m) na krótkich odcinkach (dojazdy do pracy 5km), autko pali 10 litrów, wynik nie jest powalający, jednak do zaakceptowania jak dla mnie. Trasa i prędkości do 110 km/h (3000 obr./m) 7,0-7,5 litra, a to już jest super osiągnięcie. Zabawy na placyku, jazda 180km/h i wyprzedzanie sznureczka 6-7 samochodów to już jest kosztowna impreza, mam wrażenie że wtedy spalanie zbliża się do 18-20 litrów. Wnioski generalne, BMW zaczynają się od pojemności 2000cm3 wzwyż, jak ktoś lubi czasem przycisnąć to polecam silnik 2800cm3, sam mam zamiar taki nabyć, bo pali litr mniej od mojego, a do dyspozycji dodatkowo 43 kucyki. Szerokiej drogi i taniej benzyny dla kierowców z samochodów charakterem. ukryj
dodano 24.02.2014 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 3 E36 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 23 publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 53 newsy o BMW Seria 3

Nowe BMW Seria 3

nowe BMW Seria 3
BMW Seria 3
ceny od 122 400 zł do 336 100

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 320i 184KM 2012-2015

w pakiecie 320i

w cenie katalogowej brutto

140 400 zł

Wyposażenie standardowe
Listwy ozdobne satynowo srebrne mat
Skórzana kierownica
Uchwyty w bagażniku
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 6 lat / 150 000 km (24 238 zł)
Modern Line (8 298 zł)
Pakiet dodatkowych schowków (655 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 6 lat / 150 000 km (24 238 zł)
Modern Line (8 298 zł)
Pakiet dodatkowych schowków (655 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 49 oferty BMW Seria 3

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów BMW Seria 3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

10 358

Przejechany dystans

1 453 646 zł

Zatankowanego paliwa

346 877 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 816

Wydanych pieniędzy

699 167 zł

Średnie wydatki na auto

1 173 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 853

Wydanych pieniędzy

877 125 zł

Średnie wydatki na auto

1 472 zł

ZOBACZ 596 dzienników kosztów BMW Seria 3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 77
komentarzy(17)
komentarzy(4)
komentarzy(4)
komentarzy(6)
komentarzy(9)
komentarzy(9)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 3 E36 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 106
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 3 E36 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 3 E36

Liczba wpisów: 41
Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ... więcejale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka. ukryj
dodano 28.01.2010 przez
Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). ... więcejMam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie! ukryj
dodano 29.08.2011 przez
Instalacja założona profesjonalnie, i z bardzo dobrym efektem. Przy montażu wymienione świece, przewody, filtry bo jak sam Właściciel warsztatu mówi ... więcejże w innym wypadku nie podpisuje się pod montażem. To samo z ustawieniem sam właściciel jeździł ze mną i z komputerem na kolanach z 10-15km. Wizyty ograniczają się tylko do wymiany filtrów i świec raz w roku. Tak więc mogę śmiało polecić z czystym sumieniem ten warsztat. ukryj
dodano 06.05.2012 przez
silnik spisywał sie swietnie od początku do końca 100tys zrobione od założenia instalacji,2rzay wymiana filtra i regulacja gazu.po rozebraniu silnika ... więcejbrak jakich kolwiek sladów uszkodzenia silnika przez gaz-zabobony ze gaz wypala gniazda zaworów,zawory czy co tam jeszcze,hyba ze w innych markach samochodów,silniki beemek są bardzo trwałe i nie ulegają zniszczeniom pod wpływem gazu-oto słowo moje-mechanik ukryj
dodano 10.08.2011 przez
Instalacje założyłem przy przebiegu 250 tyś km jest to oryginalny przebieg auta ponieważ sam je sprowadzałem z niemiec od pierwszego ... więcejwłaściciela , auto w pięknym stanie żadki okaz , po sprowadzeniu założyłem instalacje gazową firmy lovato , normalna prosta instalacja sekwencyjna , samoczynnie wszystko się dzieje , przejechałem około 40 tyś km i zero niespodzianek . ukryj
dodano 29.05.2015 przez
energi gaz z warszawy z ul warszawskiej nie polecam montaz szybli ale podpiecie pod instalacje szczeze do dupy bral paliwo ... więcejz gazem zalewal silni polecam pawla z kolbuszowej chlopak sie naprawde zna i co wazne chce mu sie kazdy kto chce zalozyc gaz szybko i nie miec problemu z instalacja zadzwon 535514776 lub 177725051 pros tomka ukryj
dodano 23.03.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3 E36

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3

Ciekawostki
dodano 14.10.2012 przez
Okazuje się, że właśnie BMW serii 3 to dla kobiet idealny samochód rodzinny. I dlatego to auto wygrało w tej kategorii.
dodano 29.09.2012 przez
W systemie Valvetronic sterowanie dawką powietrza nie odbywa się poprzez sterowanie przepustnicą lecz poprzez zmianę skoku zaworu ssącego. W BMW z systemem Valvetronic zakres skoku…
Sposoby wykonania czynności
dodano 09.04.2013 przez
W compact'cie oryginalne głośniki są zintegrowane z oryginalną obudową przykręconą na 4 wkrętach w nietypowym kształcie, więc niektórzy (np. ja) mogą mieć dylemat, albo jeździć…
dodano 29.09.2012 przez
W modelach BMW wyprodukowanych po roku 2000 inspekcje olejową można skasować przyciskiem. Poniżej przedstawiam kompletną procedurę 1. Wyłączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk od…
dodano 31.03.2012 przez
Seria 3 (E46) 09.99-04 Zerowanie przeglądu wynikającego z przebiegu. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i trzymać przycisk . Włączyć zapłon. Po 5 sek. pojawi się "OIL SEVICE"…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą