Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E36 Coupe 323 i 2.5

Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E36

Silniki BMW Seria 3 E36 Coupe

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Przeczytaj pozostałe 13 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 1802 78,01

BMW Seria 3 82,05

BMW Seria 3 e30 320i 77,55

BMW Seria 3 E46 330 CiA Cabrio 87,72

BMW Seria 3 E30 Cabrio 85,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

venom 85,35

CbrRR 64,98

g_esiu 77,90

nenek99 65,12

lukas19823 63,62

gregbun 89,07

alvaro7 91,87

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego?
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego? Witajcie. Od niedawna zaczął gdzieś "uciekać" płyn chłodniczy, co jakiś czas mu...
Lampki tylne
Lampki tylne Nie wiem czemu, ale zaczęły mi się delikatnie rozklejać lampy tylne - szczególni...
Spalanie
Spalanie Rekord świata, komputer pierwszy raz pokazał, że na zbiorniku przejadę 1400 km. ...
Olejowe rozterki przy myciu auta
Olejowe rozterki przy myciu auta Jesień się zaczęła, do tego pierwsza wolna sobota od dawna. Postanowiłem zrobi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI ECOFLEX (120 KM)
Volkswagen Passat
2.0 TDI CR BlueMotion (177 KM)
Citroen DS5
1.6 THP (156 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 2.2d Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 2.2d Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 8 900 km. Silnik: 2.2 170KM, diesel.
Cena: 217 400 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 500 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E36 Coupe 323 i 2.5

  • Średnia ocena
    na podstawie 11 opinii
  • 4,31
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

BMW Seria 3 Coupe 323 i 2.5 (170 KM)

samochód pierwsza klasa ale mało jest tych aut w dobrym stanie ja swojego szukałem 6 miesięcy

dodał: Gutek
BMW Seria 3 Coupe 323 i 2.5 (170 KM)

Jak dla mnie idealne auto dla tych co chca mieć fajne coupe dajace dużo frajdy z jazdy.

dodał: adek24
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + silnik
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 Coupe BMW Seria 3 Sedan - galeria społeczności BMW M3 pick-up BMW M3 E30 BMW M3 E92 BMW serii 3 GT BMW M3 Competition BMW Seria 3 (F30) 335d xDrive 313KM - galeria redakcyjna BMW M3 E90 Facelifting BMW M3 E46 CSL
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 522
Przejechany dystans
19 328 111 km
Zatankowanego paliwa
467 334 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 656
Wydanych pieniędzy
1 109 587 zł
Średnie wydatki na auto
1 327 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 778
Wydanych pieniędzy
1 577 379 zł
Średnie wydatki na auto
1 887 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (836)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E36 Coupe 323 i 2.5

Na podstawie 21 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: konrad_h@op.pl, dodano: 15.04.2012 16:26

Witam Chciałbym podzielić się swoimi wynikami spalania, są dokładne na tyle na ile dystrybutory na stacji orlen, piszę tak ponieważ nie posiadałem w swoim aucie komputera a wyniki te to są moje tankowania, Zawsze tankowałem do pełna i spisywałem licznik z dokładnością do 1km. i tak największe spalanie jakie "osiągnąłem" to było 9L/100km testy po zakupie auta :-) minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5,6L/100km trasa z poznania do szczecina prędkość około 100km/h bez szaleństw. ogólnie przy normalnej jeździe spalał ok 6,5L/100km przy 160-170km/h około 7L/100km.Tankowałem tylko VERVE ON. Samochód posiadałem dokładnie 3 lata przejechałem nim 53035km i zatankowałem 3607 L VERVA ON co daje średnią 6,8L/100km w marcu 2009gdy zakupiłem auto koszt 100km wynosił 23-24zł, w marcu 2012zrobiło się 40zł. Uważam że stosunek mocy i osiągów do spalania jest rewelacyjny. Olej jaki lałem do silnika to MOBIL 1 0w30 diesel następnie CASTROL 5w40 diesel a na końcu jeździłem na oleju BMW LL 0w30 brał mi około 1L ojeju na każde 20000km czyli zurzycie żadne. Auto zakupiłem z przebiegiem 160000km bez książki serwisowej więc tak naprawdę realny przebieg nie znany.

pełny raport BMW Touring 320 d

autor: E30Tomas, dodano: 28.06.2014 19:10

Jest to moje drugie autko i szczerze powiedziawszy jest to najlepsza rzecz jaką do tej pory w życiu kupiłem :). Jeździ jak marzenie, 6 cylindrów sprawia niesamowitą frajdę z jazdy, kultura pracy silnika powalająca (auto ma już 18 lat!), w zakrętach trzyma się niesamowicie (rozłożenie masy 50/50, różnica 10 kilo, sprawdzałem na wadze osiowej). A nie zapomnijmy, że to zwykły sedan, do jazdy na co dzień, a nie M3! Spalanie jak najbardziej w normach tej klasy. Jeżeli nie przekraczamy 100 na trasie, to można liczyć się ze spalanie 7.0-7.4L. koło 60-70 można nawet zejść poniżej 7miu. Przy dynamicznej jeździe spalanie koło 10ciu. Na piątym biegu przy wciśniętym gazie w podłodze od 130 do 220 cały czas 18L. Kiedyś może zagazuje, na razie średnio z 40-5=60zł/100km płacę i boli po kieszeni... Leje 98 na stacji Orlen, raz zalałem na jakiejś "byle jakiej", było ponad 20gr taniej na litrze, różnica w przyśpieszeniu dość mocno odczuwalna. Polecam z całego serca. Jedyna wada, to zbyt krótka skrzynia biegów, ale da się to obejść wkładając dłuższy defer. Na dzień dzisiejszy 3tyś obr/min to około 100km/h, a więc silnik trochę się męczy przy 130-150... Ale za to przyśpiesza świetnie. Jeszcze raz polecam.

pełny raport BMW Sedan 320 i

autor: Ogi-Eho´o, dodano: 06.11.2011 09:59

No to jestem już po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów i mogę co nie co opowiedzieć ile spala moja beta. Mianowicie przy jeździe ekonomicznej z pełnym obciążeniem na dystansie 920 km zszedł mi cały baczek, czyli około 60 l Pb95. Trasa przedstawiała się następująco: 700 km drogi krajowe i ekspresówki oraz 250 km dróg miejskich. Spalanie w tej sytuacji wyszło mi na poziomie 6,5-6,6. Średnia prędkość wynosiła około 80-120 km/h. Jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, to przy prędkościach jakie uzyskiwałem 140-160 km/h, ten poczciwy wózek spalał już 8,1-8,3l/100km, co i tak uważam za bardzo przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o jazdę miejską, wynik oscyluje w granicach 8,5-10,0 l/100km, w zależnościach jakie warunki atmosferyczne panują oraz od natężenia ruchu. Nadmienię, iż staram się jeździć ekonomicznie. Oczywiście można bez problemu uzyskać wynik powyżej 12l/100km, wystarczy zmieniać biegi przy 3000-3500obr/min, ruszać spod świateł z piskiem opon i hamować tuż przed nimi i wynik gwarantowany. Jeżeli jednak ktoś jeździ spokojnie, stosuje się do zasad eco-driving´u, to wyniki które ja uzyskałem można swobodnie uzyskać. Pozdrawiam :)

pełny raport BMW Sedan 316 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E36 Coupe 323 i 2.5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E36 Coupe 323 i 2.5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny BMW Seria 3 E36

BMW E36 to samochód bardzo popularny. Klasyczny napęd na kola tylne, klasyczny wygląd i dobre osiągi to zalety tergo samochodu. Dobrze dopasowane jednostki napędowe, aby każdy użytkownik mógł sobie wybrać coś dla siebie.

Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E36 Coupe 323 i 2.5 170KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także