Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).

BMW M3 E36 - lewy bok
BMW M3 E36 - widok z tyłu
BMW M3 E36 - widok z przodu
BMW M3 E36 - widok z przodu
BMW M3 E36 - skrzynia biegów
BMW M3 E36 - deska rozdzielcza
BMW M3 E36 - widok ogólny wnętrza

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E36

Silniki BMW Seria 3 E36 M3 Cabrio

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Przeczytaj pozostałe 13 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 M50B20 vanos 81,53

BMW Seria 3 Touring 79,28

BMW Seria 3 E36 318i  81,77

BMW Seria 3 Red bunia 84,76

BMW Seria 3 E46 330 Ci 80,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

g_esiu 77,57

Rafal1977 91,61

mrkomar 71,48

acieply 62,26

atb_lubuskie 97,04

civicsport 63,17

Flarion 88,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Spalanie
Spalanie Rekord świata, komputer pierwszy raz pokazał, że na zbiorniku przejadę 1400 km. ...
Kolejne mody- negatyw z przodu
Kolejne mody- negatyw z przodu Witajcie! Już od ponad miesiąca Beta nie miała żadnego moda, więc przyszedł cza...
Przymusowy odpoczynek...
Przymusowy odpoczynek... Powitać!!! Miałem w sumie nie pisać o tym bo nie ma się czym chwalić, ale ostate...
Kontrola za kontrolą
Kontrola za kontrolą No uwzieli się. W nocy z piątku na sobotę wracam sobie spokojnie do domu, 60km/h...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
Opel Cascada
1.4 Turbo (120 KM)
Volkswagen Passat
2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 HYBRID AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 267 212 zł 227 000 zł
Zyskujesz: 40 212 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

  • Średnia ocena
    na podstawie 7 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

BMW Seria 3 M3 Cabrio 3.2 R6 (321 KM)

bardzo fajny przedewszystkim ladny o klasycznej lini bmw sportowy samochod,niestety dosc drogi w utrzymaniu(glownie koszty paliwa) ale radsc z jady jest ogromna zwlaszcze dzieki 321km pod maska i klasycznie sportowym tylnim napedem

dodał: Potrass
BMW Seria 3 M3 Cabrio 3.2 R6 (321 KM)

świetne auto dla młodych ludzi wiele frajdy bez ograniczeń polecam gorąco nie zamienił bym na żaden inny chyba że na nową m3 ;)

dodał: siupek I love m3
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 E91 BMW M3 E30 BMW M3 E90 Facelifting BMW Seria 3 E90 BMW Seria 3 Coupe BMW 320d Touring xDrive BMW 320 ETCC BMW Seria 3 Sedan - galeria społeczności BMW 320 d - galeria redakcyjna BMW M3 pick-up
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 460
Przejechany dystans
19 293 760 km
Zatankowanego paliwa
464 839 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 642
Wydanych pieniędzy
1 104 132 zł
Średnie wydatki na auto
1 329 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 770
Wydanych pieniędzy
1 576 685 zł
Średnie wydatki na auto
1 897 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (831)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Na podstawie 5 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: konrad_h@op.pl, dodano: 15.04.2012 16:26

Witam Chciałbym podzielić się swoimi wynikami spalania, są dokładne na tyle na ile dystrybutory na stacji orlen, piszę tak ponieważ nie posiadałem w swoim aucie komputera a wyniki te to są moje tankowania, Zawsze tankowałem do pełna i spisywałem licznik z dokładnością do 1km. i tak największe spalanie jakie "osiągnąłem" to było 9L/100km testy po zakupie auta :-) minimalne spalanie jakie osiągnąłem to 5,6L/100km trasa z poznania do szczecina prędkość około 100km/h bez szaleństw. ogólnie przy normalnej jeździe spalał ok 6,5L/100km przy 160-170km/h około 7L/100km.Tankowałem tylko VERVE ON. Samochód posiadałem dokładnie 3 lata przejechałem nim 53035km i zatankowałem 3607 L VERVA ON co daje średnią 6,8L/100km w marcu 2009gdy zakupiłem auto koszt 100km wynosił 23-24zł, w marcu 2012zrobiło się 40zł. Uważam że stosunek mocy i osiągów do spalania jest rewelacyjny. Olej jaki lałem do silnika to MOBIL 1 0w30 diesel następnie CASTROL 5w40 diesel a na końcu jeździłem na oleju BMW LL 0w30 brał mi około 1L ojeju na każde 20000km czyli zurzycie żadne. Auto zakupiłem z przebiegiem 160000km bez książki serwisowej więc tak naprawdę realny przebieg nie znany.

pełny raport BMW Touring 320 d

autor: barman1234@o2.p, dodano: 11.10.2011 15:30

Zużycie paliwa zależy tylko i wyłączne od nogi kierowcy :) Po pierwsze komputer oszukuje od 1-2 l w zależności od zmienności stylu jazdy, Jeśli będziemy jeździli cały czas tak samo czyli oszczednie albo pedał w podłoge to spalanie będzie zaniżane o 0.5 litra. Udało mi się raz zejśc do 5.5 litra w mieśćie(wg komputera) w rzeczywistości 6.7. Na trasie przy predkości 120 wg komputera 5.7; 130 6.3; przy 160 na trasie jaworzno wrocław komputer pokazał 6.5 a w rzeczywistości wyszło 8. Spalanie jak na pojemnośc i moc bardzo przyzwoite, teraz mam 213 koni i bede mierzył czy spalanie się zmieniło. Jednak ceny napraw nie są już tak przyjemne, w serwisach jeśli widzą bmw to odrazu 100 za wjazd do serwisu. Przykładowe ceny części eksploatacyjnych: - filtr kabinowy 70 zł - filtr oleju 30 zł - filtr paliwa 120 zł - filtr powietrza 100 zł - olej (wchodzi 7 litrów) ok 300 zł - tarcze hamulcowe:przód od 250 zł/szt tył 170/szt - klocki przód 150 kpl tył 90 kpl - wahacze od 400 zł szt Z większych napraw i przeglądów to: Regeneracja wtrysków 2500zł ~250.000 km Regeneracja pompy 2000zł ~200.000 km Turbina około 2000zł ~300.000 km Maglownica wymiana 6500zł ~350.000km (wymiana +regeneracja 2500zł) Poduszki silnika i skrzyni 300zł ~300.000km Wymiana kompletu sprzegla 2500zł ~?km Remont silnika (pekniety wal korbowy) 8500zł Remont silnika (urwana klapka zawirowań) 5500zł ~70.000+km Przeplywka 450zł Koło pasowe 600zł zawór podciśnienia turbiny 120 zł Koło dwumasowe 1700zł Klima 200zł ~1 rok termostat 179zł ~?km Pomki spryskiwaczy (z wymianą) 170zł szyba 300zł reflektory. Mocowanie mostu 1000zł ~? km

pełny raport BMW Touring 330 d

autor: Mareczek_E36, dodano: 15.02.2011 18:04

Witam czytających. Mówiąc ogólnie samochód z lat 90, którego sylwetka się nie postarzała, do dziś się podoba i zwraca na siebie uwagę, w środku nieco plastikowo (ale w końcu to nie 5tka klasy średniej wyższej czy 7mka klasy luksusowej) ale środek również ponadczasowy jak na pojazd z tamtych lat, sportowe zacięcie zegarów z czerwonym podświetleniem, w połączeniu z wygodnymi fotelami, dobrym wyciszeniem oraz dość bogatym wysposażeniem jakim nie wiele pojazdów mogło pochwalić się w tamtych latach. Silnik M43 (czyli 103km) charakteryzuje się wysoką niezawodnością i trwałością (Dla przykładu mam znajomego który jeździł, silnik padł dopiero przy 918tys!) oraz niskim spalaniem (zimą maluch potrafił więcej spalić, i w mieście i w trasie szczególnie przy wyższych prędkościach) Jednak aby samochód służył nam długo i bezawaryjnie, należy dokonywać wszelkich napraw na czas, używać markowych części a gwarantuję że się nie zawiedziecie. Podobnie jak przedmówca nie proponuję instalacji LPG. Ogólnie samochód dobry dla osób młodych, zaczynających przygodę z motoryzacją, jak i dla doświadczonego kierowcy, z dwójką dzieci lubiącego wyrózniać się na drodze, ceniącego bezpieczeństwo i komfort. Polecam! BMW robi na prawdę świetne samochody :)

pełny raport BMW Sedan 316 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny BMW Seria 3 E36

BMW E36 to samochód bardzo popularny. Klasyczny napęd na kola tylne, klasyczny wygląd i dobre osiągi to zalety tergo samochodu. Dobrze dopasowane jednostki napędowe, aby każdy użytkownik mógł sobie wybrać coś dla siebie.

Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E36 M3 Cabrio
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także