BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

BMW TRENDS 4/2014 nadjeżdża!

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Trzecia generacja modelu produkowana w latach 1990-2000. Nazwano ją E36. Auto było większe i masywniejsze od swojego poprzednika, jego kształty przyrównywano do delfina („Dolphin shape”). Samochód wyróżniał się nienagannie elegancką sylwetką oraz sportowym charakterem. Model okazał się ogromnym sukcesem, do dziś przez wielu uważany jest za najbardziej udany w rodzinie Serii 3 (dzięki niemu Seria 3 na dobre podbiła również Amerykę Północną).

BMW M3 E36 - lewy bok
BMW M3 E36 - widok z tyłu
BMW M3 E36 - widok z przodu
BMW M3 E36 - widok z przodu
BMW M3 E36 - skrzynia biegów
BMW M3 E36 - deska rozdzielcza
BMW M3 E36 - widok ogólny wnętrza

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E36

Silniki BMW Seria 3 E36 M3 Cabrio

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Przeczytaj pozostałe 13 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 Coupe (Beta) 78,49

BMW Seria 3 16 i    NIUNIA 88,77

BMW Seria 3 E46 Cabrio 89,89

BMW Seria 3 shadown line 88,68

BMW Seria 3 Czerwony Smok 79,04

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

Guccikus 66,70

Bonkalski 92,50

venom 84,82

bartekp85 82,50

Convertible 78,35

marek23061 75,17

cali20 71,95

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Dymione kierunki
Dymione kierunki Witajcie! Ostatnio mnie naszło, żeby zrobić coś z wyglądem Bombla. Popa...
Podróż nad morze
Podróż nad morze Z racji wyjazdu nad morze oraz posiadania nowej kamerki którą miałem wreszcie ok...
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka
Nowe klocki i tarcze hamulcowe, górna osłona chłodnicy, drobne odświeżanie środka [bigok] Kurczę od ostatniego wpisu minęły 4 miesiące :))) Trochę nie było czas...
Dziwne to ...
Dziwne to ... Z racji zużycia sie uszczelki w korku wlewu oleju postanowiłem nabyć nowy korek....
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Mazda 6
2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP (165 KM)
Ford Mondeo
2.0 Duratorq TDCi DPF (140 KM)
Peugeot 508
2.0 HDi FAP (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

  • Średnia ocena
    na podstawie 7 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

BMW Seria 3 M3 Cabrio 3.2 R6 (321 KM)

bardzo fajny przedewszystkim ladny o klasycznej lini bmw sportowy samochod,niestety dosc drogi w utrzymaniu(glownie koszty paliwa) ale radsc z jady jest ogromna zwlaszcze dzieki 321km pod maska i klasycznie sportowym tylnim napedem

dodał: Potrass
BMW Seria 3 M3 Cabrio 3.2 R6 (321 KM)

świetne auto dla młodych ludzi wiele frajdy bez ograniczeń polecam gorąco nie zamienił bym na żaden inny chyba że na nową m3 ;)

dodał: siupek I love m3
  • Zalety
  • + silnik
  • + skrzynia biegów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - wyciszenie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 Sedan - galeria społeczności BMW 320 d - galeria redakcyjna BMW serii 3 GT BMW M3 E90 BMW Seria 3 E46 Coupe - galeria społeczności BMW M3 E46 CSL BMW Seria 3 E90 BMW Seria 3 E93 2007 BMW M3 E36 BMW Seria3 E90 2007
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 124
Przejechany dystans
18 666 584 km
Zatankowanego paliwa
452 747 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 560
Wydanych pieniędzy
1 072 922 zł
Średnie wydatki na auto
1 331 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 651
Wydanych pieniędzy
1 545 659 zł
Średnie wydatki na auto
1 918 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (806)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Na podstawie 5 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Grzesiek_x, dodano: 17.01.2010 12:48

To auto jest bardzo wspaniałe moc, masa, wykonanie. Ilość zużytego paliwa jest śmieszna moim zdaniem jak na prawie sportowy samochód. Niektórzy będą się kłucić, że diesel może spalić 4,5L ale ludzie nie oszukujcie się w tym GOLFIKU i 90KM na trasie sobie spalicie a innym chodzi również o komfort jazdy.A nie cytuje: "MÓJ PALI PONIŻEJ 5L ALE JĘŻDŻĘ DO 100KM\H I NIE PRZEKRACZAM 2TYS.OBR" to dlamnie jest żałosne gdy ci ludzie wypowiadają się o samochodzie BMW 320d w którym nigdy nie siedzieli nawet i wymyślają kosmiczne spalania auta. Cena filtrów: 170zł komplet olej 150zł 5.3L- jazda bez klimy w lato na trasie z prędkością od 80-100km\h spokojna jazda na równym gazie. 6.7L- normalna jazda w zakresie 80-170km\h wyprzedzanie przyspieszanie. 7.2L- rekordy prędkości powyżej 170-220km\h. Zima wypada jak dotąd bardzo dobrze w granicach 6.7-7.1L Pomiar ze zbiornika. Polecam serdecznie to auto. A w przyszłości zmiana na 3.0d

pełny raport BMW Sedan 320 d

autor: Emil Kołodziejc, dodano: 10.09.2013 01:44

Po przejechaniu 14 tys km. tym autem mogę już co nie co powiedzieć o jego spalaniu. A wieć na wstępie dodam że mam założony zły reduktor gazu - jest on do silnika 90KM a moje auto ma 118KM. Mimo tego w trasie do chorwacji na autostradzie przy prędkości 120-130 km/h spalił dokładnie 9.15 litra gazu i jest to wynik dokładny z 3 tankowań na tej trasie. Niestety jeśli chodzi o miasto to tak wesoło nie jest. W lato przy włączonej klimie, częstym zatrzymywaniem się i ruszaniem z miejsca, częstym odpalaniem ( co wiąże się z moją pracą ) spalanie dochodzi do 15.2 litrów ( bez klimy 14.0 - 14.4 ) Dodam że mieszkam w Częstochowie a aktualnie jest ona całkowicie rozkopana i korki są niemal wszędzie. Mimo wszystko wydaje mi się że nie jest to zły wynik. Spadek mocy jest minimalny ale to kwestia wyregulowania mapy wtrysków i być może tego nieszczęsnego reduktora. Ogólnie z samochodu jestem bardzo zadowolony. Części drogie, ale warto, naprawde warto bo jest ogromna radość z jazdy.

pełny raport BMW Sedan 318 i

autor: Ogi-Eho´o, dodano: 06.11.2011 09:59

No to jestem już po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów i mogę co nie co opowiedzieć ile spala moja beta. Mianowicie przy jeździe ekonomicznej z pełnym obciążeniem na dystansie 920 km zszedł mi cały baczek, czyli około 60 l Pb95. Trasa przedstawiała się następująco: 700 km drogi krajowe i ekspresówki oraz 250 km dróg miejskich. Spalanie w tej sytuacji wyszło mi na poziomie 6,5-6,6. Średnia prędkość wynosiła około 80-120 km/h. Jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, to przy prędkościach jakie uzyskiwałem 140-160 km/h, ten poczciwy wózek spalał już 8,1-8,3l/100km, co i tak uważam za bardzo przyzwoity wynik. Jeśli chodzi o jazdę miejską, wynik oscyluje w granicach 8,5-10,0 l/100km, w zależnościach jakie warunki atmosferyczne panują oraz od natężenia ruchu. Nadmienię, iż staram się jeździć ekonomicznie. Oczywiście można bez problemu uzyskać wynik powyżej 12l/100km, wystarczy zmieniać biegi przy 3000-3500obr/min, ruszać spod świateł z piskiem opon i hamować tuż przed nimi i wynik gwarantowany. Jeżeli jednak ktoś jeździ spokojnie, stosuje się do zasad eco-driving´u, to wyniki które ja uzyskałem można swobodnie uzyskać. Pozdrawiam :)

pełny raport BMW Sedan 316 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E36 M3 Cabrio

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny BMW Seria 3 E36

BMW E36 to samochód bardzo popularny. Klasyczny napęd na kola tylne, klasyczny wygląd i dobre osiągi to zalety tergo samochodu. Dobrze dopasowane jednostki napędowe, aby każdy użytkownik mógł sobie wybrać coś dla siebie.

Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E36 M3 Cabrio
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także