Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 3 E46

Lata produkcji: 1998 - 2007
Segment: Klasa średnia
Czwarty model należący do Serii 3 był oznaczony symbolem E46. Jego debiut rynkowy przypadł na rok 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód znów przeszedł spore zmiany - sylwetka zyskała znacznie bardziej opływowe kształty. W 2001 roku E46 został poddany face-liftingowi. E46 Coupe i Cabrio zostały poddane face-liftingowi w 2002 roku. Przez wszystkie lata produkcji model był wybierany do pierwszej dziesiątki najlepszych samochodów wg magazynu „Car and Driver”. W 2007 roku auto zostało wycofane z produkcji.

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Dane techniczne BMW Seria 3 E46

Silniki

Moc silników 105-360 KM

Poj. silników 1 796-3 246 cm3

Prędkość maks. 190-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,6-12,2 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 3 E46

Średnia ocena modelu

na podstawie 749 opinii

4.33

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (89%)
NIE (11%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 3 E46

"Bmw, ciesz się jazdą": Tak, ale jeżeli jeździmy głównie w trasie, mamy dużo cierpliwości do jego usterkowości, mamy kasę na ... więcejpaliwo i części, znamy się na mechanice i mamy własny interfejs do komputera, wtedy rzeczywiście damy radę w miarę spokojnie eksploatować ten samochód. Jeździłem ostatnio BMW e36 hatchback 1.6 i VW Golf III 1.8, teraz jeżdżę Hondą Civic 1.4iS (ej9) i do tych aut porównam moje e46 (oryginalny przebieg 176tys, czyste i b.zadbane bez oznak rdzy). Miasto: Każde z tych 3 aut nadaje się świetnie do miasta i krótkich tras do długich mniej ale spokojnie można jechać. E46 w mieście jest okropne, ociężałe i mułowate. Może jakby było nowe z salonu byłoby lepiej, a tak sprzęgło, koło dwumasowe i napęd mają już za sobą trochę kilometrów i powstałe luzy powodują, że jazda na 1 i 2 biegu nie jest zbyt przyjemna. Ale to jest przypadłość e46 bo dużo ludzi ma z tym problem, e36 jeździło po mieście o wiele lepiej. Na plus do bdb skrętność auta, ale to już wynika z tylniego napędu. Trasa: E46 do tego jest stworzone, szybko, cicho i komfortowo, tylko jechać i jechać. Ale drogi muszą być równe, bo jazda po koleinach już nie jest przyjemna, auto trzeba ciągle kontrolować, to samo z resztą miałem w e36. Honda bo tej samej drodze z koleinami prowadzi się o wiele lepiej. Spalanie: W tym samych warunkach 50% trasy i 50% miasta (bez korków) 9.5 l/100km (dla porównania VW – 8.5, E36 – 7.5,Honda – 7.0) Spalanie w trasie od 6.8 (90km/h) do 9.0 (autostrada 150 km/h), w mieście od 10.0 (małe) do 15.0 (Wrocław korki). Spalanie podaje rzeczywiste, bo komputer w wersji E46 przed liftem zaniża o 0.6 do 0.8 litra. Dla mnie to dziwne, że nie potrafili tego dokładnie ustawić bo w Golfie komputer mylił się max. o 0.2 litra. Napęd: Napęd na tył jest b.fajny, szczególnie jak jeździmy na zamkniętych drogach. W zimie jest dużo gorzej, bez ASR na ulicy robi się wręcz niebezpiecznie – trzeba ciągle b. uważać, po włączeniu ASR jeżdzi się normalnie, ale z zasp wyjechać jest ciężko, polecam łańcuchy. Usterkowość: Dość dalekie miejsce w rankingu jest zgodne z rzeczywistością. Po 150-200 tys. możemy mieć problem ze sprzęgłem i kołem dwumasowych – wymiana ok. 2300. Luzy i wycieki na układzie kierowniczym – regeneracja ok. 800zl, wycieki ze skrzyni, luzy na przeniesieniu napędu, wymiana cewek-1200zł, przepływomierz-600zł itd. i itd. Ogólnie uważam, że auto nie do końca jest udane, moje poprzednie e36 było mniej awaryjne chociaż miało ponad 200tys. km. Świetny dźwięk silnika i piękne wchodzenie na wyższe obroty nie potrafił mi z rekompensować jego wad. Moje spostrzeżenia są z resztą zgodne z tym co czytałem na forach internetowych. Jako ciekawostkę napiszę, że jak przez m-c miałem do wyboru na ulicy BMW i Hondę to w 90% wybierałem japońca (chociaż wiem, że po części może to wynikać z wielkości i wagi aut). Przyszłym użytkownikom mogę poradzić, jeżeli chcecie kupić BMW to starajcie się kupić jak najmłodsze i z jak najmniejszym przebiegiem. ukryj
dodano 04.08.2011 przez
Ogólnie ok, auto bardzo fajnie się prezentuje, szkoda tylko negatywnego postrzegania marki bmw przez ludzi. Bardzo trudno trafić na niezajechany ... więcejegzemplarz z prawdziwym przebiegiem, szukałem 7 miesięcy. Wyprzedzanie to czysta przyjemnośc mam teraz 213 koni i 530 nm momentu obrotowego, przy 2tys obrotów jest 510 nm, mój rekord to 7 osobówek i tir :D prędkośc maksymalna po chipie 237 km/h od 0-100 6,7 s, spalanie miasto normalna jazda 7 litrów, przy deptaniu ok 10 l. ukryj
dodano 11.10.2011 przez
Będę Miał Wydatki - bo następne auto to będzie beemka, a tanie nie są :)
dodano 13.05.2010 przez
Kupiłem 3 miesiące temu i do tej pory auto sprawuje się wzorowo i bezproblemowo , kupiłem auto za 34 tys.zł ... więceji nieżałuję ani grosza , długo szukałem auta komfortowego oraz dającego frajde z jazdy noi wygodnego , w gre wchodziła honda Accord i Renault Laguna II jednak oba te auta nie zadowalały moich potrzeba , honda zbyt paliwożerna i w środko wykonanie jak w starym trabancie:/ , Laguna zbyt miękkie zawieszenie jak dla mnie i silnik mało dopracowany i głośno pracował , po przejechaniu się bmw poczułem radość poprostu radość:) płynnie wchodzące biegi oraz ogólna dynamika auta były wręcz wspaniałe jak na silnik 1.8 , niezawiodłem sie na tym aucie , kupiłem na drugi dzień po oglądnięciu i sprawdzeniu auta w ASO , do tej pory jestem zadowolony , na autostradzie bez problemu mozna jechać 220km/h i nieczuć ej prędkości , wszystko pracuje cicho (bardzo dobre wygłuszenie auta) , silnik bardzo dynamiczny i potrafi jechać naprawde ostro , spalanie wręcz super. We wnetrzu jest przyjemnie i wygodnie , plastiki idealnie spasowane , nic nie stuka i nie skrzypi a auto niejest młode . Puki co wymieniłem olej (Shell), filtr powietrza , filtr oleju , płyn hamulcowy oraz płyn do wspomagania , nic więcej nie robiłem i ciesze się wspaniałą jazdą jaka daje mi to BMW. Czytałem b.długą wypowiedż pewnego pana na temat tego modelu z tym silnikiem i śmiało mogę powiedzieć że napisał same kłamstwa oraz wyssane z palca bajki:) niech kupi i po użytkuje troche a potem wystawia opinie bo bajkopisarzy olewamy:) . Zachęcam do kupna auta ale z pewnego żródła oraz sprawdzonego przez ASO lub w warsztacie bo można się naciąć. Polecam ukryj
dodano 18.03.2011 przez
Zobacz oceny BMW Seria 3 E46 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 3 E46

Pb
6,13 - 22,23
Na podstawie 493 raportów spalania
ON
4,23 - 20,00
Na podstawie 590 raportów spalania
LPG
8,17 - 20,60
Na podstawie 138 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 3 E46

BMW E46 330CD, 2003r, piękny, ponadczasowy wygląd coupe, szczególnie w m-pakiecie. Ciężko kupić bezwypadkowe, głównie za sprawą niefrasobliwych właścicieli. W ... więcejutrzymaniu droższy od Opla, Fiata czy innego rynkowo tańszego auta – tutaj mamy drogie części, naprawy, wymiany eksploatacyjne. Auto mocna seria, sprawdzana na hamowni 206KM/438Nm. Nieumiejętna jazda (zabawa) przy wyłączonych, świetnie pracujących systemach kontroli trakcji może skończyć się tragicznie. Całkiem spory moment obrotowy sprawia wiele radości, przy wyprzedzaniu zapewnia komfort i bezpieczeństwo dla siebie i innych uczestników ruchu drogowego. Spalanie – nie wierzyłem, dopóki nie kupiłem. Trzylitrowy, 6-cylindrowy silnik pali jak 4-cylindrowa dwulitrówka, zaznaczam, że masa auta to 1500kg bez kierownika. Wszystkie wyniki to kalkulacje z dystrybutora (nie komputera pokładowego). Paliwo zawsze LOTOS Diesel Dynamic. Trasa spokojna – spalanie 5.5-6L, bardzo spokojna jazda + podstawowe zasady eco-drivingu, prędkości rzędu 80-90-100km/h, pusta droga: autostrada/krajówka. Trasa dynamiczna – spalanie 6-7L, bez pasażerów, wyprzedzanie wszystkich zawalidróg, tirów, prędkości 100-140km/h, umiarkowany eco-driving Trasa BARDZO dynamiczna – spalanie 7-8.5L (przykład: wiozłem znajomych na wesele), oczywiście spóźnieni, 3 osoby na pokładzie, szybka i dynamiczna jazda, odcinki autostradowe momentami 200km/h, większość trasy autostradowej 140-160km/h, drogi krajowe w ruchu bieżącym 90-120km/h + wyprzedzanie przy każdej okazji, brak eco-drivingu Miasto – na co dzień spalanie 8-9L (!!!), dynamiczne miasto (pierwszy ze świateł, 50-70) start+stop, eco-driving od świateł do świateł. Nigdy nie zrobiłem wyniku większego niż 10L w mieście. Generalnie liczby są zmienne, podaję takie jakie ja mam najczęściej przy swoim stylu jazdy. Osoba posiadająca stalowe nerwy, anielską cierpliwość i doktorat z samokontroli zrobi lepsze wyniki 200 konnym autem w trasie i w mieście. Tylko po co :) ukryj
dodano 10.06.2013 przez
Powyższe dane są przeze mnie liczone bardzo precyzyjnie ale wymagają wyjaśnienia - pozycja "średnie minimalne spalanie" to moje ogólne średnie ... więcejspalanie liczone jako wszystkie tankowania do całkowitego przebiegu jaki do tej pory zrobiłem tym samochodem. W sumie przez ponad 4 lata zrobiłem nim 26 503 km i zatankowałem 2154,51 litrów paliwa. Średnie maksymalne spalanie to wartość liczona z pojedynczego tankowania pod korek. Jeżdżę głównie po Krakowie, ale kiedyś z żoną pojechaliśmy tym autem na wakacje z rowerami na dachu, jechałem możliwie oszczędnie i wtedy właśnie osiągnąłem wynik 6,34 l/100 km. Kilka słów komentarza do samego auta - E46 z tym silnikiem jest całkowicie bez sensu. Jeżeli szukamy oszczędnego auta to na pewno nie będzie nim BMW, koszty eksploatacji są o wiele większe niż w innych markach - naszym podstawowym autem jest Megane II kombi z silnikiem 1.5 dCi i to jest o wiele sensowniejsze auto - praktyczne, oszczędne i - jak dotąd - bezawaryjne, wbrew powszechnym opiniom. Jeżeli natomiast koniecznie chcemy BMW bo jesteśmy entuzjastami motoryzacji, to należy poszukać E46 z silnikiem 6-cylindrowym. Będzie o wiele bardziej dynamiczne, rasowe i da nam masę frajdy. A przy okazji pokaźne rachunki to zapłaty. BMW E46 jest już starym autem i nawet gdy ma niewielki przebieg (moje ma 110 tys., tak, autentyczne, bo znam je od nowości) i jest w idealnym stanie, zawsze coś się zepsuje bo to już są po prostu stare auta. A to pojawi się wyciek ze skrzyni, a to pęknie sprężyna, pojawią się luzy w zawieszeniu, padnie zamek centralny albo rozszczelni układ chłodniczy. To wszystko przydarzyło się mi w ostatnich 6 miesiącach. ukryj
dodano 24.10.2014 przez
Zużycie paliwa zależy tylko i wyłączne od nogi kierowcy :) Po pierwsze komputer oszukuje od 1-2 l w zależności od ... więcej zmienności stylu jazdy, Jeśli będziemy jeździli cały czas tak samo czyli oszczednie albo pedał w podłoge to spalanie będzie zaniżane o 0.5 litra. Udało mi się raz zejśc do 5.5 litra w mieśćie(wg komputera) w rzeczywistości 6.7. Na trasie przy predkości 120 wg komputera 5.7; 130 6.3; przy 160 na trasie jaworzno wrocław komputer pokazał 6.5 a w rzeczywistości wyszło 8. Spalanie jak na pojemnośc i moc bardzo przyzwoite, teraz mam 213 koni i bede mierzył czy spalanie się zmieniło. Jednak ceny napraw nie są już tak przyjemne, w serwisach jeśli widzą bmw to odrazu 100 za wjazd do serwisu. Przykładowe ceny części eksploatacyjnych: - filtr kabinowy 70 zł - filtr oleju 30 zł - filtr paliwa 120 zł - filtr powietrza 100 zł - olej (wchodzi 7 litrów) ok 300 zł - tarcze hamulcowe:przód od 250 zł/szt tył 170/szt - klocki przód 150 kpl tył 90 kpl - wahacze od 400 zł szt Z większych napraw i przeglądów to: Regeneracja wtrysków 2500zł ~250.000 km Regeneracja pompy 2000zł ~200.000 km Turbina około 2000zł ~300.000 km Maglownica wymiana 6500zł ~350.000km (wymiana +regeneracja 2500zł) Poduszki silnika i skrzyni 300zł ~300.000km Wymiana kompletu sprzegla 2500zł ~?km Remont silnika (pekniety wal korbowy) 8500zł Remont silnika (urwana klapka zawirowań) 5500zł ~70.000+km Przeplywka 450zł Koło pasowe 600zł zawór podciśnienia turbiny 120 zł Koło dwumasowe 1700zł Klima 200zł ~1 rok termostat 179zł ~?km Pomki spryskiwaczy (z wymianą) 170zł szyba 300zł reflektory. Mocowanie mostu 1000zł ~? km ukryj
dodano 11.10.2011 przez
Na trasie auto spisuje się bardzo dobrze. Robie nim dalekie trasy,bo pracuję w Anglii i jeżdżac do Polski pokonuję dystans ponad ... więcej1500km przy czym auto spala mi ok6.5-7.0litrów/100km,a prędkość oscyluje w granicach 120-140km/h Na takiej trasie zawsze mam pełen bagażnik i min.4 osoby w samochodzie. To nie wiele patrząc na pojemność auta i to że posiada ono automatyczną skrzynię. Raz zdażyło mi się jechać przez ponad 300km na dojazdówce,bo złapałem kapcia-bmw spaliło wtedy średnio 5.5litra,ale jadąc na tempomacie z prędkością nie większą niż 80-90km/h to żadna przyjemność.Zwłaszcza w tak dalekiej trasie kiedy po drodze wyprzedzają Cię ciężarówki i skutery. Jeżdżac tylko po mieście trzylitrówka pali mi w granicy 8.5 do nawet 10litrów.(Szczególnie w okresie zimowym). Co ważne-rozmiar kół też ma znaczenie od tego ile nasze auto potrafi spalić. Przed zmianą moich kół z rozmiaru 205/45 na 225/40 auto paliło średnio(trasa-miasto) 7.5litra,a po zmianie nigdy nie zeszło poniżej 8-miu litrów. To nie wiele jeżeli ktoś pokonuje swoim BMW krótkie dystanse,natomiast przy trasach liczących sobie ponad 1000km taka kalkulacja może mieć już większe znaczenie. Ogólnie mówiąc M57 to solidna,oszczędna konstrukcja,która gwarantuje dobre osiągi i bezproblemowo można nim pokonywać bardzo dalekie trasy i których koszta nie przyprawią kierowcy o zawał serca. Polecam ten motor i planuję zamianę na kolejną trzylitrówkę...ale już nowszej generacji. ukryj
dodano 14.11.2013 przez
ludzie co niektorzy to chyba pchaja te auta jak czytam te raporty to nie wiem o co kaman silnik zmieniony 323 ... więcej170km wtryski i reduktor z wyzszej polki przebieg 200tys silnik ani grama oleju miasto jazda serdnia ale tak ze mnie nikt nie wyprzedza tylko mnie blokuja krotkie odcinki 15-16l wiekszosc na klimie na kompie na benzynie pokazuje ok 12l trasa -autostrada na tempomacie 160 v navi nie licznikowa chociaz sie pokrywa 15l przejechane z taka predkoscia do wyczerpania gazu max praktycznie bez zwalniania przy 180 ponad 17 l na tych samych zasadach po kazdym zwolnieniu max przyspiesznie do 180 min spalanie 12-13 na trasie przy jezdzie przepisowej nieautostradowej wg ograniczen ale ostrym wyprzedzaniu i hamowanu bo niektorzy niestety jezdza wolniej ogolnie spalanie uwazam ze b dobre biorac pod uwage mase auta prawie 1400kg felgi 17 i opony 215 cisnienie w oponach 2,8 bara wszystkie wyniki co bardzo wazne na idealnie wyskalowanym liczniku wiekszosc zawyza moze stad takie u niektorych abstrakcyjne wyniki i oczywiscie na klimie ale malo obciazonej przynajmniej w trasie bo wyniki z jazdy noca i do nastepnych dodajacych opis zeby uwzglednili wszystkie te wytyczne ktore ja uwzglednilem bo wiekszosc raportow to na zasadzie zyczeniowej nie popartej konkretami a jesli juz to bardzo niekonkretnymi to juz moj ktorys raport ktoregos auta i jakos zawsze moje ata pala najwiecej a kazde auto technicznie w stanie idealnym doinwestowane 0 brania oleju itd ukryj
dodano 20.09.2014 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 3 E46 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 23 publikacje o BMW Seria 3

Newsy o BMW Seria 3

Przeczytaj pozostałe 53 newsy o BMW Seria 3

Nowe BMW Seria 3

nowe BMW Seria 3
BMW Seria 3
ceny od 122 400 zł do 336 100

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 320i 184KM od 2012

w pakiecie 320i

w cenie katalogowej brutto

140 400 zł

Wyposażenie standardowe
Centralny zamek
Szyby przeciwsłoneczne
Podłokietnik z przodu i z tyłu zintegrowany z listwą drzwiową
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Business (11 121 zł)
Sport Line (8 298 zł)
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 5 lat / 100 000 km (12 097 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Business (11 121 zł)
Sport Line (8 298 zł)
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 5 lat / 100 000 km (12 097 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 49 oferty BMW Seria 3

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów BMW Seria 3

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

10 351

Przejechany dystans

1 452 780 zł

Zatankowanego paliwa

346 638 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 815

Wydanych pieniędzy

698 994 zł

Średnie wydatki na auto

1 173 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

2 853

Wydanych pieniędzy

877 125 zł

Średnie wydatki na auto

1 472 zł

ZOBACZ 596 dzienników kosztów BMW Seria 3 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 3 E46

Liczba wpisów: 77
komentarzy(41)
komentarzy(21)
komentarzy(14)
komentarzy(27)
komentarzy(13)
komentarzy(20)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 3 E46 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 3 E46

Liczba wpisów: 106
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 3 E46 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 3 E46

Liczba wpisów: 53
Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem ... więcejgdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji... ukryj
dodano 12.02.2010 przez
Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem ... więcejna luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl ukryj
dodano 12.02.2010 przez
Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była ... więcejservisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl. ukryj
dodano 20.04.2010 przez
Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na ... więcejkonkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam ukryj
dodano 02.10.2010 przez
Ja jestem zadowolony PODAM FAKTY Spalanie benzyna (miasto)PB 12l gaz 13,7l (Poza) PB 8l gaz 10 l Ja spadku mocy ... więcejNIE ODCZUWAM na hamowni wyszko 7 koni mniej czly odpowiednio 192 185 Jedna uwaga nie montujcie w compakcie zbiornika w kole wchodzi 25l i jest wieczny problem bo do 100 pierwszych przejechanym km mozna auto gonic potem nie bo sie wirnik w baku robi i przelacza na benzyne :/ takze bak bede przerabial a tak to super , POLECAM Bejc sie nie gazuje ??!! a z jakiej PAKI ?? bo tak ??! smiechu warte ... ja mam na owies ale jak mam wybor to kupuje tanszy :) ukryj
dodano 08.10.2010 przez
To nie jakaś reklama.. ale zaoszczędziłem dlatego tu jestem. Dobry serwis klimatyzacji robi Predko w Olsztynie. Szukałem najtaniej w Olsztynie. Obdzwoniłem z gazetki ... więcejreklamowej takiej "Reflektor" 7 mechaników w Olsztynie ..telefon mam bezpłatny i mam czas. Ciekawe że inni mechanicy chcą niektórzy ponad 80% więcej za to samo! (cennika w tych usługach jakiegoś brak) Dlatego pofatygowałem się na ten portal i polecam ten zakład dopiero teraz. ukryj
dodano 07.07.2015 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3 E46

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3

Ciekawostki
dodano 14.10.2012 przez
Okazuje się, że właśnie BMW serii 3 to dla kobiet idealny samochód rodzinny. I dlatego to auto wygrało w tej kategorii.
dodano 29.09.2012 przez
W systemie Valvetronic sterowanie dawką powietrza nie odbywa się poprzez sterowanie przepustnicą lecz poprzez zmianę skoku zaworu ssącego. W BMW z systemem Valvetronic zakres skoku…
Sposoby wykonania czynności
dodano 09.04.2013 przez
W compact'cie oryginalne głośniki są zintegrowane z oryginalną obudową przykręconą na 4 wkrętach w nietypowym kształcie, więc niektórzy (np. ja) mogą mieć dylemat, albo jeździć…
dodano 29.09.2012 przez
W modelach BMW wyprodukowanych po roku 2000 inspekcje olejową można skasować przyciskiem. Poniżej przedstawiam kompletną procedurę 1. Wyłączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk od…
dodano 31.03.2012 przez
Seria 3 (E46) 09.99-04 Zerowanie przeglądu wynikającego z przebiegu. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i trzymać przycisk . Włączyć zapłon. Po 5 sek. pojawi się "OIL SEVICE"…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą