Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 E46 Coupe 328 Ci

Czwarty model należący do Serii 3 był oznaczony symbolem E46. Jego debiut rynkowy przypadł na rok 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód znów przeszedł spore zmiany - sylwetka zyskała znacznie bardziej opływowe kształty. W 2001 roku E46 został poddany face-liftingowi. E46 Coupe i Cabrio zostały poddane face-liftingowi w 2002 roku. Przez wszystkie lata produkcji model był wybierany do pierwszej dziesiątki najlepszych samochodów wg magazynu „Car and Driver”. W 2007 roku auto zostało wycofane z produkcji.

BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - widok z przodu
BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - prawy bok
BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - widok z przodu
BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - lewy bok
BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - konsola środkowa
BMW 330 Cd - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 E46

Silniki BMW Seria 3 E46 Coupe

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

BMW 320d Ci - ocalony
 
Nasz test BMW 320d Ci - ocalony

Marka BMW kojarzy się z dość specyficzną grupą kierowców, a w swoim czasie zaczęła być utożsamiana z jeszcze specyficzniejszymi samochodami - narysowanymi przez Chris'a Bangle'a. BMW Serii 3 jest jednak trochę wyrwane z kontekstu. I to pod wieloma względami.

Przeczytaj pozostałe 13 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 M3 Hamann Cabrio 81,26

BMW Seria 3 Niebieski pocisk 85,83

BMW Seria 3 Red bunia 84,76

BMW Seria 3 BECIA 81,41

BMW Seria 3 Szmula 83,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

lukas19823 60,05

bandit_bb 90,51

venom 84,21

kefir44 61,35

damko 61,49

silver_22 68,52

gregbun 83,90

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Spalanie
Spalanie Rekord świata, komputer pierwszy raz pokazał, że na zbiorniku przejadę 1400 km. ...
Lampki tylne
Lampki tylne Nie wiem czemu, ale zaczęły mi się delikatnie rozklejać lampy tylne - szczególni...
Złośliwość czy głupota ?
Złośliwość czy głupota ? Pod koniec września postanowiłem skorzystać z ubezpieczenia szyb i wymienić rozw...
Tłumik końcowy do wymiany
Tłumik końcowy do wymiany Od dwóch lat domagał się wymiany (co raz głośniej pracował) aż w w końcu tłumik ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 3
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Audi A4
2.0 TFSI (225 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (163 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Mondeo 1.6 TDCi Trend Ford Mondeo 1.6 TDCi Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 101 000 km. Silnik: 1.6 85KM .
Cena: 39 900 zł 39 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pulsar Acenta + Pakiet Auto Nissan Pulsar Acenta + Pakiet Auto
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 75 000 zł 71 000 zł
Zyskujesz: 4 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 E46 Coupe 328 Ci

  • Średnia ocena
    na podstawie 8 opinii
  • 4,46
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

BMW Seria 3 Coupe 328 Ci (193 KM)

Autko rewelacyjne, pomimo wysokiej ceny jak za ten rocznik to nie zamieniłbym go na nic innego.

dodał: Marcin
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW 330 Cd - galeria redakcyjna BMW M3 DTM Champion Edition BMW Seria 3 E90 BMW Seria 3 Coupe 2010 BMW Seria 3 E46 Coupe - galeria społeczności BMW serii 3 ActiveHybrid BMW serii 3 F31 Touring BMW M3 E93 BMW M3 E46 CSL BMW Seria 3 E90 2008
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 952
Przejechany dystans
210 012 870 km
Zatankowanego paliwa
18 484 733 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 723
Wydanych pieniędzy
1 251 571 zł
Średnie wydatki na auto
1 469 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 941
Wydanych pieniędzy
1 622 969 zł
Średnie wydatki na auto
1 905 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (852)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 E46 Coupe 328 Ci

Na podstawie 20 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mareczek_E36, dodano: 15.02.2011 18:04

Witam czytających. Mówiąc ogólnie samochód z lat 90, którego sylwetka się nie postarzała, do dziś się podoba i zwraca na siebie uwagę, w środku nieco plastikowo (ale w końcu to nie 5tka klasy średniej wyższej czy 7mka klasy luksusowej) ale środek również ponadczasowy jak na pojazd z tamtych lat, sportowe zacięcie zegarów z czerwonym podświetleniem, w połączeniu z wygodnymi fotelami, dobrym wyciszeniem oraz dość bogatym wysposażeniem jakim nie wiele pojazdów mogło pochwalić się w tamtych latach. Silnik M43 (czyli 103km) charakteryzuje się wysoką niezawodnością i trwałością (Dla przykładu mam znajomego który jeździł, silnik padł dopiero przy 918tys!) oraz niskim spalaniem (zimą maluch potrafił więcej spalić, i w mieście i w trasie szczególnie przy wyższych prędkościach) Jednak aby samochód służył nam długo i bezawaryjnie, należy dokonywać wszelkich napraw na czas, używać markowych części a gwarantuję że się nie zawiedziecie. Podobnie jak przedmówca nie proponuję instalacji LPG. Ogólnie samochód dobry dla osób młodych, zaczynających przygodę z motoryzacją, jak i dla doświadczonego kierowcy, z dwójką dzieci lubiącego wyrózniać się na drodze, ceniącego bezpieczeństwo i komfort. Polecam! BMW robi na prawdę świetne samochody :)

pełny raport BMW Sedan 316 i

autor: Zdzich, dodano: 11.11.2013 17:08

Posiadam go od 3 miesięcy silnik sprawny pali od strzału nie kopci przebieg około 250tyś km to już mój chyba 8 Diesel ale czwarty Tds mam jeszcze Bmw E39 Touring 2.5Tds,wcześniej Omegę B kombi 2.5Tds i wcześniej Bmw E36 sedan 2.5Tds silniki są rewelacyjne pod warunkiem że nie są katowane kultura wysoka są dobrze wyważone a co do spalania 2.5 Tds Bmw E36 Sedan9-10.5l/100km,E39 10-11.5l/100km i Omega nawet 13l/100km wszystko jazda po mieście...zakup 1.8ds porażka mimo tego ze jest sprawny duży plus za brak bolączki cięzkiego odpalania na ciepło zasługa 4cylindrów łańcuch tu nie cierpi jak w 6 cyl.ale dzwięk motoru 4cyl...porażka ale to nie problem najważniejsze spalanie jazda na odcinkach 2-8km spalanie 9-10l/100km jestem kierowca zawodowym i tak jak pisałem silnik jest idealny jeżeli chodzi o stan techniczny!zaskoczony jestem tym spalaniem dynamika taka sobie da sie przeżyć ale jeżeli bym wiedzial że to tyle pali bez wachania byłby w gospodarstwie domowym drugi 2.5TDS lub benzyna min 2.0 jak najbardziej odradzam silnika 1.8Tds lub 1.7 nie rozumiem tego oznaczenia w dowodzie pisze 1705cm3 a emblemat 1.8!!!Osobiście doradzam kupić 2.5TDS lecz nie zajechanego silniki są naprawdę super tylko trzeba uważać na paliwo i temperaturę silnika!!!!raz przegrzany i koniec

pełny raport BMW Compact 318 tds

autor: BMW driver , dodano: 13.02.2014 17:33

Uważam, że samochód spala normalne ilości paliwa jak na pojemność i moc. Nie liczę z kalkulatorem średniego spalania, ale nie ma bólu. Tym bardziej, że mowa o BMW a nie o jakimś Tico. Śmieszy mnie, jak ktoś kupuje sobie furę dla szpanu i pierwsze co robi to pakuje LPG pod maskę. Wstyd, że hej. Nie oszukujmy się, ale ludzie których nie stać na to auto nie powinni pchać się w zakup, bo LPG w połączeniu z zamiennikami i szewcem łatającym dziury w tapicerce to zdecydowanie nie ten kierunek. Czy auto spali 11, czy 15 litrów na setkę ma mniejsze znaczenie, jeśli kierowcę stać na wizyty w serwisie i markowe podzespoły. Frajda z jazdy tym samochodem w stosunku do niskiego spalania, przeskakuje niejeden wóz z większym motorem i większym ego. Trójka E46 coupe to naprawdę wdzięczne auto pod warunkiem, że stać cię nie tylko na zakup, ale i na utrzymanie wózka w dobrej kondycji. Jak chcesz tanio jeździć to kup Melexa a jak jesteś miłośnik gazu, to polecam działkę w Oświęcimiu

pełny raport BMW Coupe 330 Ci

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 E46 Coupe 328 Ci

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 E46 Coupe 328 Ci

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 E46 Coupe 328 Ci 193KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także