Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem F30) wprowadzona na rynek w 2012 roku. Design auta w dużym stopniu bazuje na stylistyce swojego poprzednika, choć nawiązuje też do bardziej klasycznych przedstawicieli Serii 3 z poprzednich dekad. Projektantem modelu F30 jest Libańczyk Karim-Antoine Habib. Najwięcej zmian wprowadzono z przodu samochodu, który upodobniono do Serii 5. Znów nieznacznie zwiększyły się rozmiary Serii 3, choć w porównaniu do modelu E90, F30 jest też nieco lżejszy.

BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - prawy przedni reflektor - wyłączony
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - prawe lusterko zewnętrzne, przód
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - wlot powietrza
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - logo
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - dach
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - nawigacja gps

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 F30-F31-F34

Silniki BMW Seria 3 F30-F31-F34

Lista silników:
316i (136KM), 320i EfficientDynamics Edition (170KM), 320i (184KM), 328i (245KM), ActiveHybrid 3 (354KM), 335i (306KM), 3.0 M3 (431KM), ActiveHybrid 3 (340KM), 320d EfficientDynamics Edition (163KM), 325d (218KM), 320d (184KM), 320d Efficiency Dynamics (163KM), 316d (116KM), 318d (143KM), 335d (313KM), 330d (258KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Wbrew pozorom nawet najsłabszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiągi. Moc nie jest oszołamiająca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. Jeśli szukacie lepszych wrażeń za kierownicą, to warto sięgnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chętnie wchodzą na obroty i żwawo napędzają samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? Najsłabszy ma 116KM. Taka moc robiła wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki mają 163 i 184KM. Z większą lekkością napędzają samochód.

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 E92 - OSTATNI MOHIKANIN

W świecie motoryzacji istnieją oznaczenia, które śmiało można zaliczyć do jednych z głównych przedstawicieli "agrotuningu". Główni faworyci to oczywiście "AMG" od Mercedesa, "M" z BMW oraz w porywach "S" u Audi. Co w nich "agrotuningowego"? Choć te skróty...

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

Przeczytaj pozostałe 14 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 moja bryka 81,27

BMW Seria 3 Touring 79,16

BMW Seria 3 Niebieski pocisk 85,83

BMW Seria 3 shadown line 88,73

BMW Seria 3 1802 78,30

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

lukas_auto 87,91

tgaleski 51,01

marek23061 85,39

atb_lubuskie 97,55

qgarmin 91,91

pepesik 70,97

Muczyn 59,22

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Złośliwość czy głupota ?
Złośliwość czy głupota ? Pod koniec września postanowiłem skorzystać z ubezpieczenia szyb i wymienić rozw...
Chip Tunning - vtech.pl
Chip Tunning - vtech.pl Kilka miesięcy temu zdecydowałem się podnieść moc silnika. Został wgrany nowy pr...
Rok za nami i podsumowanie
Rok za nami i podsumowanie Witam mobilki . Wlasnie minal rowny rok zabawy z moja bawarka . Zrobilem lacznie...
tuning optyczny
tuning optyczny Dziś bmw dostało nowe czarne nerki oraz znaczki czarno-srebrne carbon... ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

od 122 400 zł do 336 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (136 - 431 KM): 3.0 M3, 316i, 320i, 320i EfficientDynamics Edition, 328i, 335i, ActiveHybrid 3

 

Diesel (116 - 313 KM): 316d, 318d, 320d, 320d Efficiency Dynamics, 320d EfficientDynamics Edition, 325d, 330d, 335d

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3 320i 184KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Sport Line - 8 298
Modern Line - 8 298
Luxury Line - 8 298
Polski pakiet - 9 302
Pakiet Drive - 4 937

Cena katalogowa

140 400

Zobacz ofertę BMW Seria 3 320i 184KM - 4 drzwiowy sedan
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Nissan Pulsar
1.5 dCi (110 KM)
Volkswagen Passat
1.6 TDI BlueMotion SCR (120 KM)
Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pulsar VISIA 1.2 DIG-T 115KM + Aluminiowe Felgi 16 Nissan Pulsar VISIA 1.2 DIG-T 115KM + Aluminiowe Felgi 16"
Rocznik: 2015. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 62 400 zł
Zyskujesz: 5 100 zł Zobacz szczegóły »
Peugeot 508  Acces Peugeot 508 Acces
Rocznik: 2011. Przebieg: 69 331 km. Silnik: 1.6 88KM .
Cena: 47 900 zł

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

  • Średnia ocena
    na podstawie 18 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW 330d Luxury Line F31 Touring Facelifting (2015) BMW serii 3 F30 Sedan Facelifting (2015) BMW 316i E30 - galeria redakcyjna BMW Seria 3 F34 Gran Turismo 320d 184KM - galeria redakcyjna BMW serii 3 F31 Touring BMW M3 DTM Champion Edition BMW M3 F80 Sedan (2014) BMW Seria 3 E91 Touring BMW 330i - galeria redakcyjna BMW Seria 3 E46 Coupe - galeria społeczności
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
15 468
Przejechany dystans
35 247 077 km
Zatankowanego paliwa
18 538 926 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 946
Wydanych pieniędzy
1 365 421 zł
Średnie wydatki na auto
1 443 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 423
Wydanych pieniędzy
1 793 439 zł
Średnie wydatki na auto
1 896 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (946)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Na podstawie 53 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Grzes W, dodano: 01.07.2009 11:59

Do spalania w 318ti nie można się doczepić w żaden sposób. Przez parę miesięcy prowadziłem sam dla siebie statystyki jakie dokładnie jest spalanie najbardziej w cyklu miejskim. Autko zawsze zalewane do pełna a więc 52 litry pb95´, zalewałem gdy wskazówka już praktycznie się opierała o zero :). Trasa jaką codziennie pokonuje to około 52km non stop miasto, trochę korków lecz da się przez jakis czas jechać szybciej i dynamiczniej. Autko nie jest za często kręcone na obroty gdyż nie jestem zwolennikiem katowania auta bez powodu. Okej teraz co do spalania to zalewając do pełna, w jeździe miejskiej jestem w stanie przejechać około średnio 633 km (statystyka z około 4 miesięcy a jeżdżę compactem już ponad 3 lata), więc daje to moim zdaniem super wynik 8,2l na 100 KM. Jeśli chodzi o trasę to jazda w 4 osoby z pełnym bagażnikiem to średnio 6,5 - 7l i spokojnie można śmigać. W autku wszystko wymieniane regularnie także dbajcie o furke a ona się odwdzięczy :)

pełny raport BMW Compact 318 ti

autor: Zdzich, dodano: 11.11.2013 17:08

Posiadam go od 3 miesięcy silnik sprawny pali od strzału nie kopci przebieg około 250tyś km to już mój chyba 8 Diesel ale czwarty Tds mam jeszcze Bmw E39 Touring 2.5Tds,wcześniej Omegę B kombi 2.5Tds i wcześniej Bmw E36 sedan 2.5Tds silniki są rewelacyjne pod warunkiem że nie są katowane kultura wysoka są dobrze wyważone a co do spalania 2.5 Tds Bmw E36 Sedan9-10.5l/100km,E39 10-11.5l/100km i Omega nawet 13l/100km wszystko jazda po mieście...zakup 1.8ds porażka mimo tego ze jest sprawny duży plus za brak bolączki cięzkiego odpalania na ciepło zasługa 4cylindrów łańcuch tu nie cierpi jak w 6 cyl.ale dzwięk motoru 4cyl...porażka ale to nie problem najważniejsze spalanie jazda na odcinkach 2-8km spalanie 9-10l/100km jestem kierowca zawodowym i tak jak pisałem silnik jest idealny jeżeli chodzi o stan techniczny!zaskoczony jestem tym spalaniem dynamika taka sobie da sie przeżyć ale jeżeli bym wiedzial że to tyle pali bez wachania byłby w gospodarstwie domowym drugi 2.5TDS lub benzyna min 2.0 jak najbardziej odradzam silnika 1.8Tds lub 1.7 nie rozumiem tego oznaczenia w dowodzie pisze 1705cm3 a emblemat 1.8!!!Osobiście doradzam kupić 2.5TDS lecz nie zajechanego silniki są naprawdę super tylko trzeba uważać na paliwo i temperaturę silnika!!!!raz przegrzany i koniec

pełny raport BMW Compact 318 tds

autor: bart, dodano: 20.07.2012 00:44

Panie i Panowie, mam E90 2007r sedan 163KM automat. Nie wierzcie w bajki ze ten samochod pali średnio 6,5 litra. Na początku w mieście potrafil mi spalić 13.5l a jeźziłem bardzo spokojnie. Okazało się że duuuużo ekonomiczniej jest szybko przyspieszyć do 50-60 i utrzymywać prędkość niż caly czas powoli rozpędzać auto. Przejdźmy do konkretów: W trasie najmniej ile mi pokazal komputer to było 4,8 tyle że jechałem jak 90letni dziadek. Na dystrybutorze wtedy wyszło 5,2. W mieście maksymalnie 11,9 na komputerze a 13,5 na dystrybutorze ale to mozna pominac. W tej chwili w mieście komputer pokazuje okolo 8,5-9 a w rzeczywistości wychodzi 10litrów. Średnie spalanie z ostatnich 2000km na komputerze to 8.3 czyli w rzeczywistosci wyjdzie 9 bo komputer mi zaniza. I jeżdzę normalnie = czasem wolno, czasem szybko a głównie tak jak inni. Termostaty mam ok, samochód nagrzewa się dobrze. Średnie spalanie w automacie = 9 i mniej raczej nie bedziecie mieli. Dane techniczne mowia ze automat srednio pali 6.9 a manual 5.9. Koła mam standardowe czyli 205/55/16

pełny raport BMW Limuzyna E90 320d

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także