Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (oznaczona symbolem F30) wprowadzona na rynek w 2012 roku. Design auta w dużym stopniu bazuje na stylistyce swojego poprzednika, choć nawiązuje też do bardziej klasycznych przedstawicieli Serii 3 z poprzednich dekad. Projektantem modelu F30 jest Libańczyk Karim-Antoine Habib. Najwięcej zmian wprowadzono z przodu samochodu, który upodobniono do Serii 5. Znów nieznacznie zwiększyły się rozmiary Serii 3, choć w porównaniu do modelu E90, F30 jest też nieco lżejszy.

BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - prawy przedni reflektor - wyłączony
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - prawe lusterko zewnętrzne, przód
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - wlot powietrza
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - logo
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - dach
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - zestaw wskaźników
BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna - nawigacja gps

Generacje BMW Seria 3

Komentarze redakcji

Powagosław: Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika.
Luzacjusz: „Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było.

Wersje nadwozia BMW Seria 3 F30-F31-F34

Silniki BMW Seria 3 F30-F31-F34

Lista silników:
320i EfficientDynamics Edition (170KM), 316i (136KM), 320i (184KM), 328i (245KM), ActiveHybrid 3 (340KM), ActiveHybrid 3 (354KM), 335i (306KM), 3.0 M3 (431KM), 318d (143KM), 320d EfficientDynamics Edition (163KM), 325d (218KM), 320d (184KM), 320d Efficiency Dynamics (163KM), 316d (116KM), 330d (258KM), 335d (313KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Wbrew pozorom nawet najsłabszy, 136-konny silnik benzynowy generuje dość dobre osiągi. Moc nie jest oszołamiająca, ale wystarcza podczas codziennej eksploatacji. Jeśli szukacie lepszych wrażeń za kierownicą, to warto sięgnąć po motor 170- lub 184-konny. Te jednostki chętnie wchodzą na obroty i żwawo napędzają samochód. Mocniejsze wersje to już oferta dla koneserów sportowego smaku. A co z dieslami? Najsłabszy ma 116KM. Taka moc robiła wrażenie w latach 80’, dlatego w tej Serii 3 rozczarowuje. Dobrym minimum jest wariant 143-konny, a optymalne silniki mają 163 i 184KM. Z większą lekkością napędzają samochód.

Publikacje o BMW Seria 3

BMW M3 E92 - OSTATNI MOHIKANIN

W świecie motoryzacji istnieją oznaczenia, które śmiało można zaliczyć do jednych z głównych przedstawicieli "agrotuningu". Główni faworyci to oczywiście "AMG" od Mercedesa, "M" z BMW oraz w porywach "S" u Audi. Co w nich "agrotuningowego"? Choć te skróty...

BMW M3 i M4 - alter ego króla

Historia BMW M3 sięga roku 1985, w którym to światło dzienne ujrzała pierwsza sportowa wersja popularnej "trójki". Do tego czasu model ten obrósł w legendy i dorobił się wielu stereotypów. Niedawno swoją historię zaczął pisać zupełnie nowy model - BMW M4, czyli następca BMW M3 Coupe. Czy zmiany...

Czy warto kupić: używane BMW serii 3 E46 (od 1998 do 2007)

Nowe "trójki" pozostają w zasięgu dobrze sytuowanych. Ceny kilkuletnich egzemplarzy są znacznie mniej wyśrubowane. "Okazji" należy jednak unikać - najtańsze samochody mają ogromne przebiegi bądź wypadkową historię. Czy warto kupić używane BMW serii 3 E46?

BMW 335d xDrive - utalentowana limuzyna
 
Nasz test BMW 335d xDrive

Szybka, oszczędna, pewna w prowadzeniu i dobrze wyposażona... "Trójka" z najmocniejszym turbodieslem ma mnóstwo zalet. Wysoka cena potrafi jednak ostudzić zapał nawet najbardziej zagorzałych fanów bawarskich limuzyn. Nie każdy będzie również w stanie zaakceptować przeciętne wyciszenie jednostki...

BMW serii 3 Gran Turismo - "Wielka Turystyka" w nowym wydaniu?
 
Nasz test BMW serii 3 Gran Turismo 320d

Nie wiem jak to działa u Was, ale jeśli pomyślę o samochodzie typu Gran Turismo mam przed oczami te wszystkie wspaniałe projekty włoskich i angielskich stylistów. Widzę Maserati, Ferrari, Astona Martina... Można by wymieniać długo, jednak wszystkie myśli będą krążyć wokół niskich, szerokich, długich...

Przeczytaj pozostałe 14 artykułów o BMW Seria 3

BMW Seria 3 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 3autoWcentrum - społeczność BMW Seria 3

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 3

BMW Seria 3 Szmula 83,30

BMW Seria 3 shadown line 88,73

BMW Seria 3 E30 320iA 84,20

BMW Seria 3 M3 Hamann Cabrio 81,32

BMW Seria 3 Czerwony Smok 79,14

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 3

dakun 60,09

gregor 91,70

karol8892 98,39

Flarion 89,56

silver_22 69,10

jackow 63,09

Kajto 59,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 3

Nowe lampy - większe bezpieczeństwo.
Nowe lampy - większe bezpieczeństwo. Jazda na "zglebionych" lampach przystosowanych do ruchu lewostronnego nie należy...
Złośliwość czy głupota ?
Złośliwość czy głupota ? Pod koniec września postanowiłem skorzystać z ubezpieczenia szyb i wymienić rozw...
Przymusowy odpoczynek...
Przymusowy odpoczynek... Powitać!!! Miałem w sumie nie pisać o tym bo nie ma się czym chwalić, ale ostate...
Spalanie
Spalanie Rekord świata, komputer pierwszy raz pokazał, że na zbiorniku przejadę 1400 km. ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 3

od 122 400 zł do 336 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (136 - 431 KM): 3.0 M3, 316i, 320i, 320i EfficientDynamics Edition, 328i, 335i, ActiveHybrid 3

 

Diesel (116 - 313 KM): 316d, 318d, 320d, 320d Efficiency Dynamics, 320d EfficientDynamics Edition, 325d, 330d, 335d

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 3
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 3

BMW Seria 3 320i 184KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Sport Line - 8 298
Modern Line - 8 298
Luxury Line - 8 298
Polski pakiet - 9 302
Pakiet Drive - 4 937

Cena katalogowa

140 400

Zobacz ofertę BMW Seria 3 320i 184KM - 4 drzwiowy sedan
 

BMW Seria 3 najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
1.5 EcoBoost (160 KM)
Fiat 500X
1.6 E-Torq (110 KM)
Honda Accord
2.0 VTEC (156 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i40 COMFORT+ 1.7 CRDi 136KM PAKIET GO! Hyundai i40 COMFORT+ 1.7 CRDi 136KM PAKIET GO!
Rocznik: 2014. Silnik: 1.7 100KM .
Cena: 113 400 zł 99 900 zł
Zyskujesz: 13 500 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo Trend Ford Mondeo Trend
Rocznik: 2010. Przebieg: 103 300 km. Silnik: 1.8 92KM .
Cena: 40 900 zł

Używane BMW 320

BMW 318
1.9 benzyna
211 100 km, 1999
13 800 PLN
BMW 320
2.0 benzyna 110 KM
153 831 km, 2000
16 900 PLN
BMW 316
2.0 diesel
46 900 km, 2012
24 500 PLN
BMW 320
2.0 diesel 163 KM
175 000 km, 2010
62 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

  • Średnia ocena
    na podstawie 18 opinii
  • 4,49
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 3

BMW Seria 3 E90 Sedan 318i - galeria redakcyjna BMW M3 GTS BMW Seria 3 Cabrio 2010 BMW M3 E46 Coupe BMW M3 F80 Sedan 3.0 431KM - galeria redakcyjna BMW 330 Cd - galeria redakcyjna BMW Seria 3 Coupe 2010 BMW serii 3 - model F30 BMW M3 Competition BMW M3 E90
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 3

  • 1.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: holender, 12.02.2010

    Właściciel zakładu założył mi nowy reduktor do sekwencji. Po tym zabiegu z nieznanych mi przyczyn auto gasło za każdym razem gdy wrzucałem na luz, dławiło się falowały obroty. Przykładowa rozmowa z dnia dzisiejszego: Ja (właściciel auta):"...problemy zaczęły się odkąd założył mi Pan ten nowy reduktor..." wolański (właściciel mon gazu):"...a gdyby po zmianie reduktora złapałby pan gumę to też byłaby moja wina...: Trudno uwierzyć ale to autentyczne słowa tego pseudofachowca. Poza tym, po dwuch tygodniach po założeniu reduktora musiałem zapłacić 80 zł za korektę ustawień na komputerze, bo inaczej nie chciał mnie wypuść z warsztatu. Na pytanie czy jak jutro wciąż będą problemy to jak przyjadę też będą płacił powiedział że jak najbardziej bo..."regulacje nie są objęte gwarancję reduktora..." Omijać szerokim łukiem... znajomy ostrzegał mnie przed panem mon gaz ale nie miałem wyjścia bo tylko on w okolicy miał interfejs i soft do mojej instalacji...

  • 2.
  • 4,00 BMW Seria 3 E36 325 i (192KM) 1994r.
    dodał: krzys, 28.01.2010

    Witam okolo 1,5 roku temu zalorzylem lpg do mojego samochodu o dosc duzej mocy (192km) mialem watpliwosci co do lpg ale poczytalem troche na internecie o instalacjach gazowych zakladach ktore zakladaja.Pan Wardak mjal bardzo dobre opinie na roznych stronach internetowych jak i na Forum BMW.Z tego co wiem to auto zwane BMW nie nalezy do najprostrzych wzgledem instalacji gazowej.Mialem duze obawy ale musialem sie zdecydowc na zalorzenie lpg gdyz robie bardzo duzo km dziennie.Po zalorzeniu lpg u Pana Wardaka jestem bardzo zadowolonym klijetem pod kazdym wzgledem nadal serwisuje i bede serwisowal auto u Pana Wardaka atmosfera na warsztacie jak widzialem jest jak w zadko ktorym,chlopaki maja poczucie humoru i solidnie wykonoja swoja prace.co do spalania BMW 2.5L i 192km spala do 17gazu w lato 15 w warszawie,spadek mocy sprawdzony na hmowni to zaledwie 2kmn jestem pod wrazeniem.Serdecznie polecam Pana Sławomira Wardaka.

  • 3.
  • 4,75 BMW Seria 3 E36 316 i (102KM) 1995r.
    dodał: marcinus, 29.08.2011

    Witam, włożyłem do swojej BMW 316i, 95r, 1,6L, LPG ze (system sekwencyjny STAG-4, listwa wtryskowa VALTEK, reduktor ALASKA, zbiornik BORMECH). Mam go od 5 miesięcy i muszę powiedzieć że nie jestem zawiedziony z tej instalacji. silnik pracuje bardzo dobrze i na równych obrotach tak jak na benzynie. Prawdę mówiąc nawet bym nie wiedział że przełącza się na gaz gdyby nie to że słychać przełączenie w butli. czy jest jakiś spadek w mocy? Nie jestem w stanie tego powiedzieć bo go nie odczówam, może dla tego że mam na instalacji założone magnetyzery. Jedyną różnice do opisania to jest cena przy tankowaniu he;) Tygodniowo przejeżdżam ok 500km a na instalacji ok 11000km. Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, oby tak dalej. Montowana byla w Działdowie w "AUTO DAREK" UL. A Asnyka 2. Pozdro i nie słuchajcie przesadzonych legend o gazie, to nie jedyne moje auto w gazie!

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Mariusz, 12.02.2010

    Zdecydowanie odradzam. Facet zmieniał mi reduktor. Po zmianie samochodem nie dało się jeździć ponieważ gasł za każdym razem kiedy wrzuciłem na luz, do tego szarpanie, dławienie się, pływające obroty. Właściciel nie potrafi przyjąć ani odpowiedzialności ani konsekwencji swojej pracy. Przykładowa rozmowa: Właściciel auta: po zmianie reduktora zaczeły sie duże problemy z tym że auto gaśnie itp.. Odpowiedz pana Wolańskiego: "a gdyby po zmianie reduktora złapałby Pan gumę to też byłaby moja wina??" Za regulacje po 2 tygodniach po zmianie reduktora wziął 80 zł, bo inaczej nie chciał mnie wypuścić z garażu. Na moje pytanie czy jak jutro też będzie złe jeździł to za kolejna regulację muszę płacić? Napisał że jak najbardziej bo gwarancja reduktora nie obejmuje regulacji.. Ludzie omijać dużym łukiem.. jeśli chce ktoś znać szczegóły chętnie odpowiem: holender2@o2.pl

  • 5.
  • 5,00 BMW Seria 3 E46 316 i (105KM) 2001r.
    dodał: Wolański, 20.04.2010

    Chciałbym się odnieść do opiń pana Mariusza. Instalacja w jego samochodzie jest z 2001r. i nie przypominam sobie aby była servisowana co świadczy iż jest bardzo dobrej jakości (wtryskiwacze nadal nie były wymieniane). Klient zażyczył sobie wymianie reduktora ponieważ jego próby były bez owoce, i iak mi powiedział od dłuższego czasu jeździ na benzynie bo na gazie samochód wogóle nie pracuje. Reduktor z mapsensorem w środku nie produkowany . Po zamontowaniu reduktora klient odebrał samochód nie chcąc skorzystać z przeglądu instalacji. Po dwóch tygodniach samochodem przyjechała inna osoba z pretensją iż instalacja źle pracuje. Sprawdziłem ciśnienie na reduktorze było bez zmian należało wykonać regulacje instalacji za którą klient nie chciał zapłacić i w rezultacie nie zapłacił. Dodatkowe informacje Mongaz@poczta.onet.pl.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 3 E46 325 i (192KM) 2004r.
    dodał: SeboX, 02.10.2010

    Nie polecam Martin Gaz! Trzeci raz zmieniaja mi listwe. Gosciu jest zarozumialy i chyba najmadrzejszy na swiecie. Nagadal bzdur na konkurencje, a tak naprawde to sam jest oszustem i nie ma pojecia o montazu lpg. Dostaje z hurtowni gotowy kartonik i ma klapki na oczach! Dobrze ze zony auto oddalem w dobre rece i zalozylem STAGA 300 +. Jesli ktos ma pojecie o montazu, to nie sciemnia i nie pisze bajeczek, malo tego ma inwencje tworcza i dopiera komponenty odpowiednio do kazdego samochodu i silnika, bo jak wiadomo nie ma jednej, uniwersalnej instalacji. Dlatego tez radze sie zastanowic przed montazem i nie sluchac plotek i dobrych rad znajomych. Pozdrawiam

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 3

BMW Seria 3

592 komentarze

437 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~mlodypitbull~mlodypitbull

Denerwuja mnie kolesie, ktorzy chwala sie, ze ich stac na bmw i na paliwo. Wow! Ale niektorym to sie powodzi!
Z tego co wiem to lpg jest jedna z dostepnych metod zasilania samochodu. Mozna sie na to zdecydowac lub nie. Kazdy ma wolny wybor. Moze jeszcze pokazywac palcami tych co jezdza dieselami. Na pewno mniej placa za paliwo, wiec trzeba ich wysmiac. No bo po co kupuja bmw, skoro ich nie stac na paliwo i dlatego wybieraja silnik diesela.
Wlasciciele ferrari powiedza, ze skoro kogos nie stac na ferrari, to to wogole nie powinnien kupowac innego samochodu, bo tylko ferrari to prawdziwe auto.
Poprostu ludzie sa zazdrosni ze spotykajac na stacji paliw obok siebie identyczna fure, z tym samym silnikiem, ten co ma lpg placi mniej. I taka jest prawda.
Sam smigam Porsche 911 i wcale nie uwazam, ze gaz jest dla biedakow. Jak widze na stacji paliw audi 1.9 tdi, to zazdroszcze jego wlascicielowi, ze placi tak malo. A on mi pewnie zazdrosci Porszaka. Ja mam frajde z jazdy, a on oszczednosci przy kazdym tankowaniu. Cos za cos.

~BMW~BMW

Jak przeczytałem 2 opinie na temat BMW E46 318 TI, to normalnie włosy dęba stają. Czyżby właściciel nie był w stanie np. sprawdzić w dowodzie rejestracyjnym, że to silnik 2,0 a nie 1,8? Nie wie co kupił?
Nierówna praca silnika, noszenie auta na boki i ciężka zmiana biegów? Ludzie jak kupujecie "trupa", to nie ma się co dziwić, że jest jak jest. Auto z salonu gość kupił i nawet poj. silnika nie zna? Co to ma być? Prowokacja jakaś?

~yacho~yacho

Mili użytkownicy, wszystko co piszecie jest prawdą. Ale wszystko zależy od użytkownika. Moje E46 328 w mieście na krótkich dystansach wciąga ok 13 litrów, czasem nieco ponad 11 litrów, oczywiście przy normalnej, przepisowej jeździe z udziałem skrzyżowań i innych utrudnień. Jazda mieszana 40% trasa i 60% miasto spalanie klaruje się na poziomie 9,5 litra. Oczywiście w trasie normalna jazda 120 - 170 km/h. W tym czasie średnie wychodzi między 7 - 9 litrów. Najważniejsze to, aby utrzymać stabilną prędkość, np.: przy 130 km/h regularnie spala między 7,5 - 8,5 litra. Najlepszym jest fakt, że na tych polskich drogach średnia prędkość wychodzi 80-100 km/h i wówczas moja "czarnulka" odwdzięcza się apetytem na poziomie 6-6,5 litra, co sprawdziłem sposobem "pod korek" przy tym samym dystrybutorze. Także każdy z Was może mieć rację, a ja mam swoją, pozdrawiam.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 883
Przejechany dystans
35 030 641 km
Zatankowanego paliwa
18 518 199 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 877
Wydanych pieniędzy
1 330 056 zł
Średnie wydatki na auto
1 460 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 245
Wydanych pieniędzy
1 713 002 zł
Średnie wydatki na auto
1 880 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (911)

Testy zderzeniowe BMW Seria 3

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 3 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 320d, LHD
2012

BMW Seria 3
BMW 3-Series

BMW Seria 3
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Na podstawie 52 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: 44lucas, dodano: 24.10.2014 12:17

Powyższe dane są przeze mnie liczone bardzo precyzyjnie ale wymagają wyjaśnienia - pozycja "średnie minimalne spalanie" to moje ogólne średnie spalanie liczone jako wszystkie tankowania do całkowitego przebiegu jaki do tej pory zrobiłem tym samochodem. W sumie przez ponad 4 lata zrobiłem nim 26 503 km i zatankowałem 2154,51 litrów paliwa. Średnie maksymalne spalanie to wartość liczona z pojedynczego tankowania pod korek. Jeżdżę głównie po Krakowie, ale kiedyś z żoną pojechaliśmy tym autem na wakacje z rowerami na dachu, jechałem możliwie oszczędnie i wtedy właśnie osiągnąłem wynik 6,34 l/100 km. Kilka słów komentarza do samego auta - E46 z tym silnikiem jest całkowicie bez sensu. Jeżeli szukamy oszczędnego auta to na pewno nie będzie nim BMW, koszty eksploatacji są o wiele większe niż w innych markach - naszym podstawowym autem jest Megane II kombi z silnikiem 1.5 dCi i to jest o wiele sensowniejsze auto - praktyczne, oszczędne i - jak dotąd - bezawaryjne, wbrew powszechnym opiniom. Jeżeli natomiast koniecznie chcemy BMW bo jesteśmy entuzjastami motoryzacji, to należy poszukać E46 z silnikiem 6-cylindrowym. Będzie o wiele bardziej dynamiczne, rasowe i da nam masę frajdy. A przy okazji pokaźne rachunki to zapłaty. BMW E46 jest już starym autem i nawet gdy ma niewielki przebieg (moje ma 110 tys., tak, autentyczne, bo znam je od nowości) i jest w idealnym stanie, zawsze coś się zepsuje bo to już są po prostu stare auta. A to pojawi się wyciek ze skrzyni, a to pęknie sprężyna, pojawią się luzy w zawieszeniu, padnie zamek centralny albo rozszczelni układ chłodniczy. To wszystko przydarzyło się mi w ostatnich 6 miesiącach.

pełny raport BMW Sedan 318 i

autor: Maciek, dodano: 05.06.2012 00:44

Nie wiem jakim cudem niektórym wychodzi w tym aucie spalanie 20l gazu na 100km chyba że co bieg i do odcinki na zwykłym LPG. Kupując to auto facet zachwalał mi że w mieście potrafi przy spokojnej jezdzie spalić 10l co poprostu dla mnie było tekstem aby dobrze sprzedać auto i kupujący dał sie nabrac ale nie chciałem się kłócić ok. Wracając z zakupu skończył się gaz zatankowałem za 30 gaz po 2.70 aby sprawdzić ile to auto spali liczyłem na spalanie 12 l LPG - miasto Łódź . Wracałem do domu dość dynamicznie jednak bez szaleństw auto cały czas ciepłe odrazu praca na LPG na 11.l lpg zrobiłem 99km co było naprawdę dobrym wynikiem przy testowaniu auta . Na drugi dzień ta sama próba tylko z jazdą do max 3obrotów spalanie 10.4 najcześciej opinie że silnik 2.0 pali z 15 litrów słyszę od kogoś kto nigy nie miał i wylicza to na "oko". Chociaż w trasie nie miałem tak dobrych wyników ale myślę że 4 osoby bagaż i 9l/100km to tez niezły wynik na autostradzie z stałą prędkoscia 130km

pełny raport BMW Sedan 320 i

autor: Martinio, dodano: 23.07.2012 13:28

mamy w 3ce 4 tryby jazdy. 1 eko - działa, auto mozolnie- komputer pokazuje kierowcy jak jeździć aby ograniczyć zużycie paliwa. jest ok. Zrozumiały nawet dla tych co 3mają gaz jak jadą z górki i bez sensu tracą paliwo. taki bajer ale pokazuje prawde i uczy oszczędnego zużywania paliwa. Comfort zrzuca biegi, nie 3ma obrotów wysoko i również ma wpływ na zużycie i jest ok. Sport i Sport + - tu skrzynia 3ma biegi na obrotach i zużycie paliwa rośnie ale radość z jazdy - przepiękne ;) Krótko opiszę swoje doświadczenia z zużycia paliwa. Trasa- sokojna jazda nawet do 140 km/h tryb eko lub comfort - 7 litrów a ci co potrafią jeżdzić i przewidywać na drodze zachownia innych mogą spokojnie zejść do 5-6 litrów. Dla mnie to było miłe zaskoczenie. Na baku 700 - 900 km. dodatkowo tryb eko ogranicza wydajność klimy! Miasto 10 litrów palne na odczepne jak chodzi klima, słucham muuzyki nie nie patrzę na zurzycie. Idzie zejść do 8. Disel w mieście też łyknie 10 litrów dlatego zdecydowałem się na benzynkę. Szybka jazda - nie wiem bo wir w baku i idzie nawet ze 30 litrów ;) ale jak się przyspiesza 5,9 sekund do 100 to co się dziwić ;) coś za coś . Tak rakieta z tego auta. wbija w fotel ;)

pełny raport BMW Limuzyna 328i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 3/M3 F30-F31-F34

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 3 F30-F31-F34
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 3, oglądali także