Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E39

Produkowany w latach od 1995 do 2004.

BMW Seria 5 Limuzyna - silnik
BMW Seria 5 Limuzyna - lewy bok
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z przodu
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z tyłu
BMW Seria 5 Limuzyna - inny element panelu przedniego
BMW Seria 5 Limuzyna - kokpit
BMW Seria 5 Limuzyna - kierownica

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E39

Silniki BMW Seria 5 E39

Lista silników:
520 i 24V (170KM), 520 i (150KM), 520 i (170KM), 520 i (136KM), 523 i (170KM), 525 i 24V (192KM), 525 i (170KM), 528 i (193KM), 530 i 24V (231KM), 535 i (235KM), 535 i (245KM), 540 i (282KM), 540 i (290KM), B10 Alpina (347KM), 4.9 V8 (400KM), 520 d (136KM), 525 d (163KM), 525 tds (143KM), 530 d Alpina (245KM), 530 d (184KM), 530 d (193KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 78,12

BMW Seria 5 2,5 L benzynka 170KM 75,20

BMW Seria 5 535 D  M Pakiet 86,88

BMW Seria 5  BumBuma 75,32

BMW Seria 5 530d 73,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

mr.dodge 31,86

dyziowaty 54,87

Venom1983 44,06

KAMIILCIIO 43,45

daros60 37,27

BMW520gonzo 33,28

Darek Z. 56,05

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

572 NIUTONOMETRY!!!
572 NIUTONOMETRY!!! Będąc na starym urlopie postanowiłem sprawdzić co wujek franek-czytaj mechanik, ...
Szybki początek i szybki koniec.
Szybki początek i szybki koniec. Tak jak w tytule, tak jak szybko kupiłem piątkę, tak szybko ją sprzedałem. W a...
Kolejny bubel :(
Kolejny bubel :( Odkryłem przykrą rzecz, że przy zjeżdzaniu temperatury nie trzyma :( Chociaż ty...
W końcu są...
W końcu są... Cztery osiemnastki mają już właściwy kolor ;) W poprzednim wpisie pisałem, że k...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

od 179 500 zł do 487 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 560 KM): 4.4 V8, 520i, 528i, 535i, 550i

 

Diesel (150 - 381 KM): 518d, 520d, 525d, 530d, 535d, M550d , M550d xDrive

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
tempomat
ksenony

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

R2 Pakiet Business - 16 482
Pakiet Heat Comfort - 4 543
Pakiet Surround View - 9 416
Pakiet Sight - 2 810
Pakiet akcesoriów do bagażnika - 1 784

Cena katalogowa

276 000

Zobacz ofertę BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Jaguar XF
2.2 D (200 KM)
Volvo V70
2.0 T4 DRIVE-E (190 KM)
Volvo V60
2.0 T4 DRIVE-E (190 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 Kinetic Volvo S60 Kinetic
Rocznik: 2011. Przebieg: 96 372 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 69 900 zł
Volvo S60 Momentum Volvo S60 Momentum
Rocznik: 2010. Przebieg: 108 060 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 56 400 zł

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E39

  • Średnia ocena
    na podstawie 532 opinii
  • 4,40
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 Touring 528 i (193 KM)

Szukałem Passata B5 TDI, ale jak zobaczyłem moją Becie na placu to od razu wiedziałem, że będzie moja. Świetne auto dla uprawiających sporty- można wrzucić dużo do kombi pojechać np na 1/2wysep, skatowac się na wodzie i jak nie ma siły na namiot przekimać w kombi:-) Swietne osiągi- TIRY sa na prawdę krótsze;-) na 3 biegu... W styczniu musiałem się z autem pożegnać, bo na mój pas z przeciwka nadjechało Daewoo Tico!!! jemu urwało przód- a mi tylko wbiło koło wgłąb nadkola- niestety później mnie obróciło i waliłem jeszczze w Golfa i TIRA- wysiadłem z samochodu i tydziń później byłem na nartach!!! na pewnokupię następną E39 i to właśnie 2,8 Benz.

dodał: MARCIN GDAŃSK 2007
BMW Seria 5 Sedan 530 i 24V (231 KM)

samochud posiada 17` felgi jest obnizony prawie maksymalnie do wielkosci nadkoli. Kolor - grafit w srodku granatowo niebieska skura lewarek aluminium sprzet grajacy dolby 6 glosnikow i bufer (pod kanapa tylnia) radio z mozliwoscia odlaczenia bufera w trakcie jazdy pasazerow na tylnim siedzeniu (po pieciu minutach dach nad glowami owych ludzi zaczyna sie odksztalcac) samochud pieszczony w doskonalym stanie (technicznym jak i wyglad) Spojler rodem z Alfy nadaje agresji a przyciemniane szyby i swiatla (przod i tyl) prywatnosci siedzenia kubelkowe bardzo wygodne Osiagi 5,5 - 100km i 270 km/h przy 250 zaczolem sie niezle bac :)

dodał: Daro, Płock
BMW Seria 5 Sedan 530 d (184 KM)

3-LITROWY AUTOMAT w DIESLU-pieknie jesli chodzi o oszczednosc,srednio ok.7,7l/100km-ale dynamika w zakresie od ok 110 do ok.130 km/h slabiutka,a jest to niestety czesto predkosc wymuszona przez innych uzytkownikow drogi.Ponizej i powyzej tego zakresu czuje sie jej moc.Duza uwaga co do ogrzewania i chlodzenia--nie da sie ustawic.Trzeba bez przerwy szukac odpowiednio ciepla i zimna i co by bylo jeszcze trudniej kierunkow odpowiednich stref.Auto np. w stosunku do Mazdy Xedos -Milenia pozostawia wiele do zyczenia ale tylku w przyp. silnika z t.zw. Cyklem Millera./Nie chodzi tu o zaczynanie i konczenie jak w przyp. P.P./

dodał: okowicki@action-it.de
BMW Seria 5 Sedan 530 d (184 KM)

generalnie auto podoba się wszystkim znajomym bardzo, oprócz tego super wybiera doły (oczywiście nie tak jak citroen z hydro pneumatycznym zawieszeniem), warto o nie dbać - w wa-wie w auto-fus mają wszystkie części (warto poprosić o rabat (dają >5%), ale są też zamienniki (tarcze, klocki, niektóre elementy zawieszenia, filtry - oprócz separatora oleju czyli odmy, który co 50 tys. powinno się wymienić - 82 zł z rabatem - 2008r.)

dodał: margcjam@wp.pl
BMW Seria 5 Touring 530 d (184 KM)

Jak na bmw: bardzo przeciętnie. Spodziewałem się większej niezawodności. Jestem zaskoczony usterkami, spożyciem paliwa, rozwarstwiającymi się szybami i korozją. To sprawia, że przyjemność jazdy już tak nie cieszy. Zastanów się, zanim kupisz. U mnie się sprawdziło, że BMW znaczy: Będziesz Miał Wydatki. Uczciwie napiszę, że kiedyś miałem opla astrę. Też zrobiłem nim 165.000 km i nie miałem tylu i tak drogich problemów.

dodał: ANKR65
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW M5 F10 Facelifting (2014) BMW E60LCI 530i - galeria redakcyjna BMW Seria 5 E60 2007 BMW M550d xDrive BMW seria 5 GT Trussardi BMW serii 5 F10 518d Sedan (2015) BMW Seria 5 E61 2007 BMW Seria 5 Limuzyna BMW 535d - galeria redakcyjna BMW M550d sedan
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
15 159
Przejechany dystans
35 128 128 km
Zatankowanego paliwa
18 527 486 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 908
Wydanych pieniędzy
1 341 529 zł
Średnie wydatki na auto
1 449 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 310
Wydanych pieniędzy
1 732 577 zł
Średnie wydatki na auto
1 871 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (926)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E39

Na podstawie 920 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Artur l, dodano: 06.05.2008 18:18

silnik 2.0 to minimum dla kombi. Po mimo tego że silnik vanos i jest bardzo elastyczny w mieście czuć że to ciężkie auto o wiele lepiej spisuje się w trasie. Silniki bmw zawsze lubiły wysokie obroty. do 90km/h można uzyskac katalogowe 7,5 litra. Do 100km/h 8 litrów. Do 120km/h 8,8 litrów. W mieście jadąc oszczednie - spokojnie nie schodzi ponizej 12litrów. przy 80litrowym zbiorniku można postarać się o przejechanie 1000km bez tankowania. Świetna jakość wykonania, podwozie po przebiegu 210tyś km jeszcze na oryginalnych częsciach. Komfort, wygłuszenie, nagłośnienie lepiej niż mercedes E klasy. Jakościowo nie do porównania z plastikowym bmw 3 E36. Bardzo luksusowe kombi szczególnie ze skórzaną tapicerką - klasa srednia - wyższa. Główny minus to spalanie i to że trudno znaleść E34 bez śladów zaczynającej się korozji karoserii Dostępność części używanych i nowych zamienników ogromna ceny niskie. Na dzień dzisiejszy (2008rok) wiele E34 rozbiera sie na części więc jest ich sporo na rynku. Ostanie bmw 5 o klasycznym kształcie.

pełny raport BMW Touring 520 i

autor: CaÂłaPrawda, dodano: 12.05.2009 10:26

Sporo pali nawet jak na diesla. Spodziewałem się lepszego wyniku przed zakupem - patrzyłem na opisy na tej stronie i pisanie że auto wogóle pali poniżej 10 litrów (średnia z baku) to bzdura. Na trasie jest w stanie palić 7-8 litrów i to już sukces. Piszcie prawde bo robicie w konia ludzi którzy chcą kupić i ludzi użytkujących już samochód. Sam jeżdze oszczędnie, ale jak widze opisy że ktoś spalił poniżej 6 litrów to już jakas FARSA, chyba mierzył to jadąc z górki przez 20 sekund. Samochód pali tak jak to 3 litrowe diesle cieżko zejść ze średnim spalaniem poniżej 10 litrów jeżeli mówimy o średniej z baku przy jeździe mieszanej. Automaty palą pewnie jeszcze wiecej. Jak dla mnie: 8 litrów - trasa 10-12 litrów - miasto latem 12-14 litrów - miasto zimą 9,8-10,7 średnio z baku

pełny raport BMW Touring 530 d 24V

autor: michaljeczak@wp, dodano: 13.09.2013 20:10

Trasa jaką zrobiłem 500km Będzin - Skurowa (podkarpacie) - Będzin. Autostradą A4 ale stałem na bramkach w Katowicach z 30 minut i na bramkach w Krakowie drugie tyle.... więc jakby jazda w korku... Na samej autostradzie 140 - 160Km/h I dość takie dynamiczne wyprzedzania przyspieszania.... Ogólnie z Będzina do Skurowej jakies 220km... i 220km z powrotem ale juz spokojniej raczej 140 non stop na tempomacie. Tam po miejscu zrobiłem 60km po gózystym terenie głównie średnio na 3 biegu jazda... Spalanie na tej trasie wyszło 48,5 litra co daje 9,7 / 100km Po mieście zalałem do pełna zrobiłem 100km i weszło 12 litrów :/ A te 8,5 to wpisalem bo mysle ze tyle by spalila na trasie tak do 130km/h Ogólnie już bym 520i nie kupił.... 3tys obrotow przy 100km/h :/ Jakies 4,100obr przy 140km/h :/ kolega ma w 525 170 konnek przy 100km/h 2,200 obr i 3,300 przy 140 :/ Dlatego auto odczuwalnie mocniejsze a mniej spala :/ i komfort jazdy wiekszy Chce sprzedać i poluje na 525 - 528i :)

pełny raport BMW Touring 520 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E39

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E39

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E39
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także