Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 5 E39

Lata produkcji: 1995 - 2004
Segment: Wyższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Dane techniczne BMW Seria 5 E39

Silniki

Moc silników 136-400 KM

Poj. silników 1 951-4 941 cm3

Prędkość maks. 204-269 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,3-12,2 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 5 E39

Średnia ocena modelu

na podstawie 575 opinii

4.40

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wyciszenie

+ Silnik

Wady

- Widoczność

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (89%)
NIE (11%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 5 E39

Czasami stojąc przed garażem patrze i nie moge uwierzyć że samochód ten jest z drugiej połowy lat 90-tych i co ... więcejmnie tknęło żeby coś takiego kupić. Mam 23 lata i jest to już mój czwarty samochód z czego najstarszy. I nie świadczy to o tym że jest kryzys i oszczedzam, ale po prostu wcześniej nie mogłem doszukać się w moich samochodach czegoś co trzymałoby mnie przy nich ,jakiejś cechy gdy w momencie sprzedaży byłoby mi smutno i że bedzie mi tego brakować .Ten kto czyta tę opinie zapewne ma lub chce odbyć przygode z BMW E39. Odnalazłem siebie w momencie pierwszej przejażdżki i obcowaniem samochodem wyposażonym w TYLNY NAPĘD! To uczucie gdy przednie koła są skupione tylko na skręcaniu a tylne na napedzaniu pojazdu stawia cię w zupełnie innych realiach. Model E39 jest również swietnie wyważonym pojazdem dzięki czemu precyzja prowadzenia robi z tego samochodu pożeracza kilometrów , chce się poprostu jeździć tym samochodem, nie męczy nie wyprowadza z równowagi wszystko działa w pełnej charmonii i współpracuje z kierowcą . E39 jest jak uszyty garnitur na zamówienie pasuje praktycznie do każdego . Wybór silników i wyposażenia jakie było dostepne w tamtym czasie sprawia że każdy znajdzie coś dla siebie. Lecz nadeszły już te czasy gdy ten model niestety jest już stary i egzemplarzy "doświadczonych" na naszym rynku jest zdecydowana większosć i dlatego dla ludzi którzy myślą o zakupie tego samochodu powiem że to zalezy z jakim nastawieniem podchodzimy do tego typu aut , bo jeśli oczekujemy od samochodu za 15 tyś zł. książki serwisowej , pierwszego właściciela , bezwypadkowości i 100 tyś przebiegu to niestety zapraszam do Skody Fabii pana Zbigniewa z garażu obok . Limuzyna taka jak E39 z założenia była sprzetem do pokonywania ogromnych odległości przedstawicieli firmowych lub biznesmenów i 200 tyś km. to te samochody robiły już w przeciągu pierwszych trzech lat użytkowania. Dzisiaj już nie sa tak intensywnie eksploatowane ale nadal są to samochody rodzinne i przebiegi rzedu pół miliona to w sumie całkiem normalna rzecz, a co za tym idzie użytkowanie takiego samochodu staje sie kosztowne bo zaczyna się wszystko "sypać" a szczególnie w silnikach wysokopreżnych (czyt.diesla) gdzie jest cała masa zaawansowanej elektroniki, układów common rail, turbosprężarek i wiele wiele innych rzeczy które po zakupie auta mogą ulec awarii i wtedy koszty naprawy mogą zrównać się z kosztem zakupu używanego pojazdu. Nie mówie że BMW ma złe diesle wręcz przeciwnie ich jednoostki wysokopreżne są jednymi z najlepszych na swiecie lecz czasami nawet najlepsze rzeczy ulegną zużyciu. To też zadecydowało u mnie o zakupie modelu 520i ponieważ silniki benzynowe może palą więcej ale kosztami napraw i serwisu są dużo tańsze od teraźniejszych wysokoprężnych . Nie zanudzając więcej ujme to tak: jesteś młody ,lubisz wygode ,masz na benzyne , masz na cześci...kup! bo później może byc juz za późno. ukryj
dodano 06.03.2013 przez
BMW E39 z silnikiem 3.0 D zaskoczyło mnie totalnie. Przyspieszenie naprawde fajne, prędkośc max 235 - mysle ze wiecej nie ... więcejtrzeba. Do tego wygodny, świetnie sie prowadzi. A spalanie? 9-10 L po mieście i nie chce wziąść wiecej ! a wolno nie jeżdze. Fakt ze bez klimy bo nie lubie Trasa gdańsk - wawa w 4 godziny na nie całej połowie zbiornika. Zrobiłem nim już ponad 70 tys i nie zepsuło sie nic. Jedynie rzeczy eksploatacyjne. Jedyna recepta na to według mnie to jeździć z głową - wybierać dziury, chłodzić turbo, olej co 10 tys, regularnie filtry i do tego dobra ropa. A najważniejsze ze większośc aut w Polsce ( 1.9 TDI itp ) nas na trzeciego nie weźmie czy w innych sytuacjach gdy będzie potrzebna nam moc beja da rade. No i nie można nie wspomnieć o tylnim napędzie:) Minus za audio - seryjne przeciętnie a zrobić lepsze to już droższa sprawa w przypadku E39 ukryj
dodano 18.08.2009 przez
Samochód nie dla każdego, bo jeśli ktoś szuka oszczędnego i jednocześnie szybkiego diesla na długie trasy to zdecydowanie polecam, lecz ... więcejjeśli do miasta to masakra. Na krótkich odcinkach (szczególnie zimą i z włączonym webasto) spokojnie pożre nawet do 14L! wiadomo manual weźmie mniej, ale znaleźć touringa z tym silnikiem i manualną skrzynią w sensownym stanie to sztuka. Poza tym auto jest ciężkie (ponad 1900kg)na 17-tkach o profilu 45 (fabryczny zestaw i mniejszych nie wpasujesz - poliftowa ma 324mm tarcze i trą zaciski), w dodatku ma sztywno zestrojone zawieszenie. Wszystko to sprawia, że jazda po polskich brukach bywa niekiedy udręką - a dodam że w aucie zawieszenie mam klasyczne (bez nivo, ani żadne M technik czy gwinty, gleby i inne wynalazki) i że wszystko jest w mega super stanie, wymienione na oryginalne i sprawdzane przez warsztat co kwartał (profilaktycznie). A jak już przy warsztacie jesteśmy, to zalecam tylko sprawdzone i polecane przez innych posiadaczy BMW (najlepiej przewertować fora, jest tego sporo) bo jak się trafi na "Cześka" co na codzień grzebie głównie w starych passatach i fordach mondeo, to będzie niezły pasztet! Ten samochód WYBITNIE nie znosi dziadostwa i dziadowania na częściach - choćby zwykła wymiana tarcz, gdzie dziś już wiem że tylko oryginalne ATE (kompet na przód to wydatek ok. 450 zł + klocki najlepiej textar lub tez ATE koszt ok. 250 zł, na tył wychodzi podobnie - czyli razem grubo ponad 1000zł) inne bowiem (nieważne czy to Brembo czy inne super firmy) po jednym ostrzejszym hamowaniu będą biły (drży kierownica). W ogóle, to wszystko trzeba tu wymieniać na oryginalne - szczególnie el. zawieszenia, bo wszelkie zamienniki (nawet dobrych firm jak Febi czy Moog, czy Meyle) to loteriada po czym najczęściej i tak musisz kupić lemfordera (a jeden wahacz to koszt od ok. 350-500 zł), zaś amortyzatory muszą być firmy Sachs - komplet na przód to wydatek ok 900 zł, zresztą tył to samo - przy okazji dobrze jest wymienić poduszki amortyzatorów (oczywiście lemforder, po 100 za szt, czyli 400 zł). Tylny wózek siedzi na 4 dużych (jak puszka piwa) tulejach, które na polskich drogach szybko się odzywają - 1000 zł. z wymianą (też tylko Lemforder). Te ceny to bez kosztów wymiany i kupowane na "WŁASNĄ RĘKĘ" bo w warsztacie będzie jeszcze drożej. A silnik? gdzie oleju wchodzi nieco ponad 7L i musi być minimum 5W40 spełniający normę BMW, a filtry tylko Mann lub Knecht (koszt samego filtra powietrza silnika to 150zł - komplet filtrów wspomnianych firm to 500 zł) A skrzynia? jak ktoś wam powie że się w niej nie wymienia oleju, to już to prostuję - WYMIENIA SIĘ, co ok. 50tyś, więc dobrze jeśli ktoś już to zrobił za nas bo to kosztuje w ASO ok. 1000zł. Przez pierwszy rok użytkowania w ten samochód wkłada się jakieś 5-8 tyś. I to normalne. Teraz wiecie dlaczego się mówi "będziesz mieć wydatki" :-) Ale ja i tak polecam ten samochód, bo na porządnych podzespołach i pod okiem porządnego mechanika, to maszyna marzeń. Jak doczytałeś to do końca to jesteś cierpliwy :-) ukryj
dodano 02.08.2013 przez
Doskonały samochód dla osoby która lubi dynamiczną jazdę, ale też wygodny i przestronny. Dobrze dopracowany i elegancki. Jeśli Ktoś szuka luksusu i ... więcejwygody oraz przyjemności z jazdy to polecam. Jeśli Ktoś szuka luksusu i wygody to Mercedes Jeśli ktos szuka wygody to Audi Model e39 posiada standardowe zawieszenie zestrojone jak sportowe samochody, ale jest dostatecznie wygodne i dobrze amortyzuje. Bogate wyposarzenie i świetne materiały wykończeniowe dają kierowcy luksus. Samochód za bezpieczeństwo pod koniec lat 90tych został okrzyknięty samochodem roku. Niestety drażnią mnie skrzypiące uszczelki w drzwiach. ukryj
dodano 08.11.2009 przez
Zobacz oceny BMW Seria 5 E39 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E39

Pb
5,87 - 23,97
Na podstawie 305 raportów spalania
ON
4,17 - 15,77
Na podstawie 464 raportów spalania
LPG
5,00 - 19,67
Na podstawie 160 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 5 E39

BMW 523iA, koła 205/65/15, gaz oczywiście sekwencja, przebieg 210.000km. Staram się tankować LPG na jednej, sprawdzonej stacji, zawsze do pełna. ... więcejJeżdżę głównie w Warszawie i po jej obrzeżach. Średnie spalanie jakie otrzymuję stosując jedyną słuszną wg mnie metodę, czyli dzieląc ilość litrów na przejechane km wynosi zawsze niemal jak katalogowo 15,5l/ 100km. Kickdown raczej sporadycznie, jazda nastawiona na oszczędną. Przy jeździe emeryckiej w Wwie 14,5l. Maks jaki osiągnąłem cisnąc auto, to 18,7l. Minimum to ku mojemu zdumieniu 10,5l. Grudzień, opony zimowe w tym samym rozmiarze, trasa Warszawa - Zakopane i powrót, 4 dorosłe osoby i pełen bagażnik. Po tym zrozumiałem, że idealne autko na trasę, przede wszystkim ze względu na komfort (ale tylko dla 4 osób!) i zadowalające spalanie. Dodam, że samochód posiadam od 11 miesięcy. Godnego egzemplarza szukałem blisko 1,5 roku (nie spieszyłem się z decyzją, bo miałem w tym czasie inne auto). Rozrzut roczników jaki brałem pod uwagę to 96-01. Warunkiem było auto dobrze utrzymane, bez śladów kolizji, szpachli, przeróbek, tuningu, itp. Nastawiłem się na 528, ale na ten silnik nastawia się większość poszukujących. Efektem są zawyżone ceny. Niektórzy właściciele liczą też na to, że w związku z dużym popytem uda im się sprzedać nawet złom na kołach za kilkanaście tys zł. Rozszerzyłem więc poszukiwania o wersję 523. Ponadto z części dodatkowego, wymarzonego wyposażenia musiałem zrezygnować (mam jedynie skórę i tel, który niestety nie działa z nowymi kartami SIM). Natomiast znalazłem to na czym najbardziej mi zależało. Innym wytrwałym też polecam takie poświęcenie, w moim przypadku było warto. Zero awarii w ciągu blisko roku, a radość z jazdy, jakby egzemplarz niedawno zjechał z linii produkcyjnej, pomimo tego, że jest prawie pełnoletni :) Gorąco polecam, następne też będzie BMW, ale pewnie nieprędko, bo wierze, że obecne jeszcze dłuuuugo mi posłuży! :) ukryj
dodano 06.09.2012 przez
witam zawsze tankuję do pełna. na baku robię 800 - 1100 km. ponieważ nie należę do osób jeżdżących szybko, jak na ... więcejwłaścicieli bmw przystało - spalanie 6,2 to spalanie całkowite z 40000 km (jak ktoś będzie super zamulał to uwierzę w 6,0l/100km. ja jeżdżę laminarnie, ale lubię sobie dopierdzielić na 2biegu lub 3 do czerwonego pola). w trasie przy jezdzie do 100km/h spalanie do 5,7l/100km przy 80 km/h spalanie w granicach 5,5l. komputer raz mi nawet pokazał po przejechaniu 30km 3,0l/100km ale było zazwycaj z górki i jechałem 60km/h na 4 biegu. komputer zaniża spalanie o jakieś 1,5l wiec nigdy mu nie wieżę. w zimie maxymalna średnia to 62l na 870km tj 7,1l/100km. mój sposób na małe spalanie to przyśpieszanie do 2000obr/min na każdym biegu oraz obserwowanie wskazówki chwilowego spalania (podczas przyśpieszania 10-13l, a jazda ze stałą predkością około 4). komfort jazdy nieziemski, ceny napraw też (w porównaniu do mojej poprzedniej H. Civic) wymiana oleju z filtrami 500zł 6,6l oleju + 3 filtry boscha, tarcze hamulce przód z klockami ate 800zł bez robocizny. łacznik wału 280zł + 100zł robocizna, czujnik abs ori 150zł, wtryskiwacz 300zł używka wymiana 150zł. jak zaniedbałem zawieszenie to 1800zł zostawiłem w bmw serwis majewski (6elementów + zbieżność). wszystko kosztuje i to nie mało, ale jak się jezdzi po wrocku to się z tym trzeba liczyć. aha większość spalań jest podana dla jazdy mieszanej auto głownie służy na dojazdy do pracy 18km pozamiastem + 13km w mieście ukryj
dodano 20.10.2013 przez
BWM e39 530d 2002.10. Samochod kupił mój brat w 2013 roku. Wszystko wymieniane na bieżąco, ceny na prawdę nie powalają. ... więcejPrzez dwa lata jedyne co, naprawiana była pompa wysokiego ciśnienia, koszt 700zł, ale można powiedzieć, że było to zaplanowane, bo gość od kórego kupił auto od razu mu o tym powiedział, że niedlugo do naprawy. Oleje wymieniane co roku (z filtrem powietrza i olejku koszt około 350zł), w skrzyni olej wymieniony w tamtym roku i najprawdopodobniej będzię już na nim jeździł do końca swojego żywota (koszt 400zł). Auto ma przebieg 234.000km, ale jestem świadomy, że zapewne ma koło 400.000km i sprawuje się świetnie. zero problemów z silnikiem, skrzynia chodzi równo, bez szarpnięć. Jeżeli chodzi o spalanie: w lutym trasa Wołomin - Zakopane / Zakopane - Wołomin średnie spalanie 7,8l (sprawdzone, bo zalewałem pod korek raz, potem drugi raz i jak dojechałem to znowu zalałem, żeby zobaczyć ile spalił z drugiego baku). Jechaliśmy w 4 osoby, z zapakowanym bagażnikiem full, bo zamykaliśmy go we dwóch "z zamachem". Prędkości od 100-160km/h, no i z 1,5h staliśmy w korku jak jechaliśmy (kohana zakopianka). Do kobiety mam trase około 27/28km na tempomacie 90km/h spalanie 6l/100km, więc jak na takie auto mega. W mieście około 30.00osób spalanie koło 8l/100km. Ogólnie jeżdzę spokojnie, ale lubię też z kimśod świateł się złapać. ukryj
dodano 28.03.2015 przez
wiem ,ze duzo zalezy od kogo kupimy auto,ale w duzym stopniu jest to loteria i to kazdy przyzna, bo ile ... więcejosob ma znajomego dziadke w niemczech ktory garazowal auto jezdzil do serwisu i chce sprzedac to cudo wlasnie nam...?niewielu...! trzeba wziac pod uwage ,ze jest to auto z 97 roku i to juz powinno dac do myslenia. duzo czesci z zawieszenia jeszcze oryginalnych ,no i trzeba wziac sie za ich wymiane ,a uwierzcie ,ze nawet ceny zamiennikow potrafia mocno przestraszyc,do tego zeby cos rozebrac potrzeba sporo nerwowo i cierpliwosci bo wielowachaczowe zawieszenie ma swoje plusy ale i minusy..wyciagnac czujnik absu jesli sie uszkodzi to kaplica...a nowy czujnik w serwisie (bo tylko takie dobrze dzialaja) 400zl? o co tu chodzi do tego doliczyc zaplate specjaliscie mechanikowi ,ktorych o dziwo dobrych nei jest za wiele ,szarpie budzet juz konkretnie. dolozyc do tego prpblemy z kaprysna elektronika i kolejne kilkaset zl leci w siną dal. ogolnie jezdzie sie naprawde pieknie,ale tez pieknie placi... i to glupie powiedzenie ,ktore mi mowiono przed kupnem: B edziesz M iał W ydatki... niestety okazalo sie szczere do bólu.. takze jesli zastaniawiasz sie nad kupnem dobrze to przemysl ,bo w imie czego placic tyle kasy? no chyba ,ze ktos z was ma jej nadmiar, sprzedalem auto bo nie chcialem juz pakowac tam ani zlotowki ! ukryj
dodano 28.11.2013 przez
Witam. Posiadam egzemplarz z 2 litrowym silnikiem na podwójnym Vanosie M52B20TU, z końca rocznika 1998, jestem drugim właścicielem w polsce ... więcej(poprzedni miał go tylko rok) z przebiegiem 240 tys. Samochód najmniej spalił mi 9 litrów gazu na 100km na autostradzie A1. W mieście najwięcej około 14-15 ale non stop mu cisnąłem. Średnie spalanie czyli takie na odcinkach rzędu 3-10 km wynosi od 10-11 litrów. Ogólnie polecam ten model, posiadam go już prawie rok, jest to moje pierwsze BMW, i zarazem spełnienie marzeń z dzieciństwa. Zero awarii, jedynie części eksploatacyjne - wiadomo, auto nie jest nowe i zawsze coś trzeba dopieścić, poprawić. Ceny niektórych części takich jak czujniki ABS (mowa tutaj o oryginałach gdyż po założeniu zamiennika lampka od ABS po jakimś czasie nadal zacznie świecić - koszt jednego 400 zł(!) )potrafią niemało zszokować. Gadanie że jednostka 2.0 do E39 jest nieporozumieniem, ze jest za słaba to bzdura wyssana z palca a przynajmniej ja tak uważam, faktem jest że trzeba je trochę kręcić, ale mi odpowiada. Lubię jazdę nie za szybką, ale stateczną. Auto ma kopa i ten fajny pomruk rzędowego silnika R6. Gorąco polecam następne będzie też BMW ale z większym motorem ten model oraz jego większy brat e38 mają w sobie duszę! ukryj
dodano 13.02.2014 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 5 E39 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 5

Przeczytaj pozostałe 16 publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

Przeczytaj pozostałe 39 newsów o BMW Seria 5

Nowe BMW Seria 5

nowe BMW Seria 5
BMW Seria 5
ceny od 179 600 zł do 506 200

BMW Seria 5 F10-F11 Touring 530d 258KM od 2011

w pakiecie 530d xDrive

w cenie katalogowej brutto

276 000 zł

Wyposażenie standardowe
Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Immobilizer (EWS)
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Surround View (9 416 zł)
Pakiet Sight (2 810 zł)
Pakiet akcesoriów do bagażnika (1 784 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Surround View (9 416 zł)
Pakiet Sight (2 810 zł)
Pakiet akcesoriów do bagażnika (1 784 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 43 oferty BMW Seria 5

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów BMW Seria 5

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

3 961

Przejechany dystans

735 115 zł

Zatankowanego paliwa

18 148 202 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 008

Wydanych pieniędzy

583 417 zł

Średnie wydatki na auto

2 253 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 234

Wydanych pieniędzy

759 731 zł

Średnie wydatki na auto

2 933 zł

ZOBACZ 259 dzienników kosztów BMW Seria 5 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 37
komentarzy(27)
komentarzy(5)
komentarzy(7)
komentarzy(8)
komentarzy(16)
komentarzy(5)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 5 E39 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 58
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 5 E39 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 5 E39

Liczba wpisów: 46
nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego ... więcejklienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian! ukryj
dodano 03.11.2011 przez
to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , ... więcejw pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA ukryj
dodano 27.11.2013 przez
Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie ... więcejbył tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha. ukryj
dodano 21.03.2010 przez
Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie ... więcejmogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem. ukryj
dodano 21.03.2010 przez
Nie takie auta jeżdżą na gazie. A tym bardziej za naszą zachodnią granicą. Można śmiało montować i nie patrzeć na ... więcej95. ;] U mnie wymiana filtrów i sprawdzenie map. Tyle zrobiłem przy instalacji przez 35000km, choć mam najzwyklejszy parownik i listwę z czerwonymi valtekami. Tylko trzeba pamiętać, że żeby to jeździło, to instalację musi zamontować ktoś z głową. Jeśli masz jakieś wątpliwości to napisz do mnie. bmwdriver@mailplus.pl ukryj
dodano 21.08.2012 przez
Odradzam ten warsztat, nie miła obsługa, kilka razy wracałam na korekty i usuwanie dziwnych przypadłości po instalacji, finał finałów źle ... więcejzamontowany powrót ogrzewania miksera powodował ciągłe nagrzewanie w kabinie, reakcja szefa zakładu "Trzeba było nie zakładać gazu" dziękuje bardzo za takie podejście do klienta, na szczęście konkurencja jest bardziej uprzejma i ma większą wiedzę, ten Pan nie zna się na BMW odradzam ! ukryj
dodano 30.01.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E39

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5

Ciekawostki
dodano 03.08.2011 przez
BMW E34 było dużym sukcesem rynkowym. Łącznie sprzedano 1.331.056 samochodów. We wszystkich krajach Europy można do dzisiaj zaobserwować jeszcze wiele tych modeli dzięki jakości oraz…
dodano 03.08.2011 przez
Ciekawostką było wyprodukowanie wersji 518g - fabrycznie zasilanej instalacją gazową.
dodano 03.08.2011 przez
1981 – Rozpoczęcie produkcji modelu oznaczonego jako E28. Produkcja ruszyła w fabryce Dingolfing w której w 1972 roku rozpoczęto produkcje pierwszej generacji serii 5 oznaczanej…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą