Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Produkowany w latach od 1995 do 2004.

BMW Seria 5 Limuzyna - silnik
BMW Seria 5 Limuzyna - lewy bok
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z przodu
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z tyłu
BMW Seria 5 Limuzyna - inny element panelu przedniego
BMW Seria 5 Limuzyna - kokpit
BMW Seria 5 Limuzyna - kierownica

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E39

Silniki BMW Seria 5 E39 Sedan

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 525 E39 74,49

BMW Seria 5 2,5 L benzynka 170KM 75,20

BMW Seria 5 Bunia 78,95

BMW Seria 5 NIECH ZYJE PZPR!!! 76,67

BMW Seria 5 e39 Exklusiv 530d 88,92

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

130rapid 56,16

mannz 75,11

hellpeq 43,47

sebastian1809 40,43

misiumk 89,91

amnezjanin 66,64

macio12 90,15

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Transplantacja nerek
Transplantacja nerek  Jak w tytule, auto przeszło transplantacje nerek a'la M5. Wszystko widać na pon...
Ogólnie
Ogólnie Auto niedużym nakładem finansowym doprowadzone do sprawności w 99%. Po wymianie ...
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony. Wiosnę już czuć w powietrzu, nadszedł czas na letnie gumki. Przy okazji wymianę...
Czyżby Falstart...
Czyżby Falstart... Żeby nie powtórzyć przygody jaką miałem w Mietku - wtedy przeciągałem zmianę opo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 5
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (170 KM)
Mercedes Klasa E
200 (184 KM)
Skoda Superb
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 80 opinii
  • 4,43
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Zastrzegam, iż nie ma w tym aucie żadnych usterek, gdyż jest w stanie NOMINAŁ. Poprzedni właściciel to żona członka zarządu koncernu BMW - z monachium przyjechał w stanie igła z przebiegiem 160´000, a ja i tak włożyłem w niego 15´000,-PLN na wejściu /np: komplet uszczelek nowych do drzwi na serwisie 3´600,-PLN, oryginalne dywaniki gumowe na zimę 500,-PLN komplet itp/ Ale warto

dodał: j.szewczyk@intradom.com.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

polecam szczególnie osobom chcącym korzystać z przyjemności samej jazdy i wszelkich udogodnień techniki (jak na 10 lat wstecz to brak mi tylko navi- choć są i takie modele ) ostrożnie z silnikami TDS oraz V - od kiepskiego poporzednika można kupic ładnie wyglądający złom, wszelkie usterki czy awarie powinny być usuwane na bieżąco -to daje gwarancje żywotności

dodał: carmax@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Ja jezdze tym samochodem juz od 10lat przez 8lat jezdzilem E34 z 2.0l/150KM i kupilem majac jeszcz tamten E39 z 2.0/150KM nie wiem ale przyrownuje wszystko co mi daje BMW to w innych markach w tym roczniku albo nie ma tych funkcj albo jest to zecz w przyszlosci luksusem iza doplatom a kto woli jednorazowke kitajca to jego sprawa

dodał: matus-police@o2.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

dla mnie samochód naprawdę super, 2.0 trochę mułowate ale 2,5 to w sam raz albo diesel, 40 godzin non stop jazdy wytrzymała bez problemu,my gorzej ale bardzo fajnie się jechało, cichutko, przyjemnie, jak dla mnie najlepsza z beemek jakie dotychczas miałem.

dodał: gandaharss@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

wszystko jest naprawde jak to w BMW dograne,ale wybrałem za słaby silnik,brak jakiejkolwiek dynamiki,autko do spokojnej rodzinnej jazdy,bez awarii,bardzo reprezentacyjne,polecam!!!Chociaż nie z tym motorem.

dodał: gooster
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW M5 30 Jahre M5 (2014) BMW M550d Touring BMW seria 5 Touring Alpina BMW Seria 5 E61 Touring BMW Seria 5 F10 BMW M5 E60 BMW Seria 5 GT Hamann BMW M5 Concept BMW Seria 5 E60 2007 BMW Seria 5 E60
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 721
Przejechany dystans
19 678 364 km
Zatankowanego paliwa
475 945 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 691
Wydanych pieniędzy
1 129 041 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 866
Wydanych pieniędzy
1 624 710 zł
Średnie wydatki na auto
1 923 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (845)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Na podstawie 120 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Darko, dodano: 16.12.2013 11:38

Masa robi swoje, ale nie oszukujmy się to bydle prowokuje do dynamicznej jazdy. Wcześniej jeździłem e46 z 2.0 td auto dość oszczędne lecz jeśli przeliczymy ewentualne koszty napraw diesla a nie ma co się okłamywać w polsce można kupić z reguły już dość wyeksploatowane jednostki. Na spalaniu eksploatacja auta się nie kończy to wolę dopłacić 20zł /100km więcej i spokojnie spać. Auto spala na trasie przy dość oszczędnej jeździe około 8litra natomiast w mieście nie szalejąc 11litra. w zamian otrzymujecie ciszę w kabinie i dobre przyśpieszenie bez turbo dziury. Reasumując : dopłacając 20 zł/100km macie Państwo spokuj z 1. Turbiną 2. Kołem dwumasowym 3. Filtrem cząstek stałych 4. Wtryski wraz z pompą ( biorąc pod uwagę jakość paliwa na stacjach). 99% aut z silnikami diesla ma nakręcone dobre 300 tyś. km. Nie okłamujcie się większość aut jest kręcone na potęge i obowiązkowo.

pełny raport BMW Touring 525 i

autor: t_o, dodano: 11.12.2012 11:08

Panowie, przestańcie płakać o tym spalaniu, bo aż się rzygać chce. W tym silniku idealnie spisuję się sekwencyjna instalacja LPG i spalanie w mieście rzędu 19l to w przeliczeniu na benzynę to 9-10 l Pb - tyle palą niezagazowane bezyniaki typu 1,4 -1,6 bez osiągów tym bardziej bez komfortu! A porównując z kolei do diesli to takie z poważniejszą mocą - powiedzmy >150 KM też palą co najmniej 10 l oleju w cyklu miejskim. Czytam tu też że co niektóry pisze, że jest awaryjny i się zawiódł.. - powiem krótko - kupiłeś szrot, to się nie dziw. Z każdej jednej marki da się kupić zaniedbany niedoinwestowany egzemplarz, gdzie na dzieńdobry czeka nabywcę wiele wydatków. Zadbany silnik M5xB28 nie ma prawa się grzać! Jest praktycznie nie do zdarcia - szczególnie w automacie! Mój wiekowy egzemplarz z 300 tyś przebiegiem dysponuje wciąż fabrycznymi osiągami (przysp/V max). Malkontenci - zostawcie w spokoju te piękne samochody, kupcie sobie jakąś Fabię albo Opla i nie siejcie fermentu

pełny raport BMW Sedan 528 i

autor: MaXior, dodano: 22.08.2010 08:30

Bożenka jest już po kilku dłuższych i krótszych trasach (150-400 km). Szczerze przyznam, że róznice w spalaniu są znaczne w zależności od stylu jazdy i... rodzaju drogi po jakiej jedziesz :) Najbardziej na zdrowie wychodzi jej jazda po autostradzie. Jadąc ze stałą prędkością ok 160-180km/h po prostej drodze spalanie spada nawet poniżej 7litrów. Problem polega na tym, że w naszym pięknym kraju autostrad jest jak na lekarstwo, w związku z czym jesteśmy skazani na powolną, oszczedną jazdę albo dynamiczne "nadrabianie czasu" nie dbając o kwotę jaką nabije dystrybutor na stacji. Nie ma jednak co plakać. Ciut ponad 8litrów to jeszcze nie tragedia (oczywiście nie mowie to o jezdzie przy stale wcisnietym "kick down" :). Jeśli chodzi o jazdę miejską, to jeżdżąc tak by nigdzie sie nie spoźnić, utrzymacie spalanie rzędu 9,5-10 litrów. Duże znaczenie ma też rodzaj paliwa. Bożenka pije głównie Shell Diesel Extra i poki co nie narzeka. Zatankowanie Shell V-Powet Diesel zakończyło się spadkiem spalania o ok. 0,3L/100km.

pełny raport BMW Sedan 530 d

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E39 Sedan 520 i 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także