Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Produkowany w latach od 1995 do 2004.

BMW Seria 5 Limuzyna - silnik
BMW Seria 5 Limuzyna - lewy bok
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z przodu
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z tyłu
BMW Seria 5 Limuzyna - inny element panelu przedniego
BMW Seria 5 Limuzyna - kokpit
BMW Seria 5 Limuzyna - kierownica

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E39

Silniki BMW Seria 5 E39 Sedan

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 11 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 e39 523 - 2,5l 76,96

BMW Seria 5 524 tdA E28 73,39

BMW Seria 5 72,18

BMW Seria 5 srebrna niunia ;] 90,20

BMW Seria 5 77,94

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

naitsabes 41,55

Erestes 53,34

damian1173 45,55

kazan014 67,29

azbaz 58,62

dosinsky 47,91

bartek2bbb5 37,32

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Pierwsze poprawki...
Pierwsze poprawki... Od kupna samochodu minęło trochę ponad miesiąc, auto zbytnio dużo kilometrów nie...
Historia kontroli stabilności/trakcji w BMW, ASC, ASC+T, DSC
Historia kontroli stabilności/trakcji w BMW, ASC, ASC+T, DSC Spotkałem się z całą masą różnych opinii na temat systemów wspomagania jazdy w B...
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony. Wiosnę już czuć w powietrzu, nadszedł czas na letnie gumki. Przy okazji wymianę...
BMW E39 Touring - pęknięta poduszka zawieszenia Nivo
BMW E39 Touring - pęknięta poduszka zawieszenia Nivo Na wstępie wyjaśnienie. Dość dużo BMW e39 wyposażone jest w zawieszenie pneumaty...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 5
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
Volvo V60
1.6 T3 (150 KM)
Volvo S80
1.6 T4 (180 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Jimny COMFORT Demonstracyjny Suzuki Jimny COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 700 km. Silnik: 1.3 85KM, benzynowy.
Cena: 65 900 zł 56 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Splash 1,2 94KM Comfort FL Demonstracyjny Suzuki Splash 1,2 94KM Comfort FL
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 100 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 47 600 zł 38 900 zł
Zyskujesz: 8 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 78 opinii
  • 4,45
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Zastrzegam, iż nie ma w tym aucie żadnych usterek, gdyż jest w stanie NOMINAŁ. Poprzedni właściciel to żona członka zarządu koncernu BMW - z monachium przyjechał w stanie igła z przebiegiem 160´000, a ja i tak włożyłem w niego 15´000,-PLN na wejściu /np: komplet uszczelek nowych do drzwi na serwisie 3´600,-PLN, oryginalne dywaniki gumowe na zimę 500,-PLN komplet itp/ Ale warto

dodał: j.szewczyk@intradom.com.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

polecam szczególnie osobom chcącym korzystać z przyjemności samej jazdy i wszelkich udogodnień techniki (jak na 10 lat wstecz to brak mi tylko navi- choć są i takie modele ) ostrożnie z silnikami TDS oraz V - od kiepskiego poporzednika można kupic ładnie wyglądający złom, wszelkie usterki czy awarie powinny być usuwane na bieżąco -to daje gwarancje żywotności

dodał: carmax@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Ja jezdze tym samochodem juz od 10lat przez 8lat jezdzilem E34 z 2.0l/150KM i kupilem majac jeszcz tamten E39 z 2.0/150KM nie wiem ale przyrownuje wszystko co mi daje BMW to w innych markach w tym roczniku albo nie ma tych funkcj albo jest to zecz w przyszlosci luksusem iza doplatom a kto woli jednorazowke kitajca to jego sprawa

dodał: matus-police@o2.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

dla mnie samochód naprawdę super, 2.0 trochę mułowate ale 2,5 to w sam raz albo diesel, 40 godzin non stop jazdy wytrzymała bez problemu,my gorzej ale bardzo fajnie się jechało, cichutko, przyjemnie, jak dla mnie najlepsza z beemek jakie dotychczas miałem.

dodał: gandaharss@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

wszystko jest naprawde jak to w BMW dograne,ale wybrałem za słaby silnik,brak jakiejkolwiek dynamiki,autko do spokojnej rodzinnej jazdy,bez awarii,bardzo reprezentacyjne,polecam!!!Chociaż nie z tym motorem.

dodał: gooster
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna BMW M5 E61 BMW E60LCI 530i - galeria redakcyjna BMW M5 Concept BMW Seria 5 E39 Sedan - galeria społeczności BMW serii 5 F10 Facelifting (2014) BMW M550d Touring BMW Seria 5 E60 BMW Seria 5 E61 2007 BMW M5 E60
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 062
Przejechany dystans
18 634 968 km
Zatankowanego paliwa
450 095 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 553
Wydanych pieniędzy
1 065 271 zł
Średnie wydatki na auto
1 327 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 647
Wydanych pieniędzy
1 533 750 zł
Średnie wydatki na auto
1 910 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (803)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Na podstawie 118 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marek, dodano: 06.10.2011 11:21

Z "ciężką" nogą trzeba tu mocno uważać, bo konsumpcja paliwa wzrasta zauważalnie już przy lekkim wciśnięciu gazu. Na codzień poruszam się głównie po Szczecinie - czyli światła, korki i zatłoczone ronda i naprawdę ciężko jest zejść poniżej 10 l/100km, generalnie nie liczę chwilowego spalania bo z górki potrafi nawet 5,5 pokazać, a pod górkę prawie 12 i więcej. Realne spalanie wynosi więc coś około 11 l/100. Trasa na tempomacie to 8-8,5 l znowu zależnie od rzezby terenu + TIRów i zabudowań (najczęściej krajowa 10), prędkości od 90 do 130 km/h miejscami przy wyprzedzaniu chwilowo do 150-160 ale podkreślam że chwilowo i zaraz powrót do 120-130, co i tak jest łamaniem przepisów, no ale są szybsi ode mnie, a i szczerze mówiąc to tym samochodem jechać 90 to jak stać w miejscu...

pełny raport BMW Touring 530 d 24V

autor: KiedyÂś WR 7303, dodano: 14.07.2009 03:51

Co tu czarować - 50 pln w mieście to nic, moment i nie ma. Dodaj do tego (ewentualnie) szerokie kapcie plus niesparawną (starą) sondę Lambda i masz przepis na wahożłopa jak w mordkę strzelił. Nieszczelny lub skorodowany od gazu układ wydechowy też będzie wypływał na zwiękoszoną konsumpcję. Piszę tylko o benzynie. Ogólnie poniżej dychy potrafiłem zejść tylko na trasie - oczywiście pełna kontrola ekonomizera. Wedy nawet 7.5 litra przy przepisowej komunikacji. W mieście wychodziło 13-16 litrów w zależności od natężenia ruchu (korki - wiadomo...) Przy czym te 16 litrów bez większego parcia na pedał gazu, a to oznacza, że 20 litrów w mieście jak najbardziej możliwe. U mnie zawodził wskaźnik poziomu paliwa. Raz pokazywał normalnie, a raz zawieszony poniżej rezerwy. Te wskaźniki tak świrują. Albo wymieniasz pływak albo go czyścisz. Ja wyczyściłem stosując dodatek do paliwa marki STP dostępny w superkamarketach. Trochę pomogło, tzn. rzadziej się wieszał. Moje "dobre rady" odnośnie spalania: Podjedź na analizator spalin i sprawdź skład mieszanki. Tanio, szybko i bezinwazyjnie a już może coś pokazać. Im więcej powietrza w komorze tym lepszpe/efektywniejsze spalanie - zainwestuj co najmniej w sportową wkładkę filtra powietrza, przepuszcza go więcej, nie to że znacznie więcej ale zawsze. Sprawdź szczelność układu dolotowego. Każda nieszczelność powoduję większe spalanie. Sprawdź lub co najmniej przedmuchaj przepływomierz powietrza. Też odpowiada za konsumpcję. Sprawdź (nie jestem pewien czy w ogóle można), a najlepiej wymień sondę Lambda. Z tego co pamiętam to producent zaleca wymianę co 80 tyś. km. Wielu kierowców o tym nie wie. Zadbaj o prąd czyli o iskrę. Świece mogą, ale nie muszą być platynowe, alternator można zregenerować plus nowy pasek, który napędza również inne podzespoły, cewki - muszą być sprawne - żadne tam używki, regulator napięcia podobnie jak cewki. Układ wydechowy powinien być szczelny. Ogumienie - im szersze tym większy opór toczenia czyli większy wir w baku. Moim zdaniem szerokość opony 205 to max. To chyba tyle...

pełny raport BMW Sedan 520 i 24V

autor: michaljeczak@wp, dodano: 13.09.2013 20:10

Trasa jaką zrobiłem 500km Będzin - Skurowa (podkarpacie) - Będzin. Autostradą A4 ale stałem na bramkach w Katowicach z 30 minut i na bramkach w Krakowie drugie tyle.... więc jakby jazda w korku... Na samej autostradzie 140 - 160Km/h I dość takie dynamiczne wyprzedzania przyspieszania.... Ogólnie z Będzina do Skurowej jakies 220km... i 220km z powrotem ale juz spokojniej raczej 140 non stop na tempomacie. Tam po miejscu zrobiłem 60km po gózystym terenie głównie średnio na 3 biegu jazda... Spalanie na tej trasie wyszło 48,5 litra co daje 9,7 / 100km Po mieście zalałem do pełna zrobiłem 100km i weszło 12 litrów :/ A te 8,5 to wpisalem bo mysle ze tyle by spalila na trasie tak do 130km/h Ogólnie już bym 520i nie kupił.... 3tys obrotow przy 100km/h :/ Jakies 4,100obr przy 140km/h :/ kolega ma w 525 170 konnek przy 100km/h 2,200 obr i 3,300 przy 140 :/ Dlatego auto odczuwalnie mocniejsze a mniej spala :/ i komfort jazdy wiekszy Chce sprzedać i poluje na 525 - 528i :)

pełny raport BMW Touring 520 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E39 Sedan 520 i 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także