Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Produkowany w latach od 1995 do 2004.

BMW Seria 5 Limuzyna - silnik
BMW Seria 5 Limuzyna - lewy bok
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z przodu
BMW Seria 5 Limuzyna - widok z tyłu
BMW Seria 5 Limuzyna - inny element panelu przedniego
BMW Seria 5 Limuzyna - kokpit
BMW Seria 5 Limuzyna - kierownica

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 E39

Silniki BMW Seria 5 E39 Sedan

Lista silników:

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 10 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 e39 Exklusiv 530d 88,65

BMW Seria 5 Diabeł 79,55

BMW Seria 5 535 D  M Pakiet 86,80

BMW Seria 5 71,83

BMW Seria 5 74,86

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

masny 43,83

Venom1983 45,34

130rapid 47,63

dosinsky 39,62

damian1173 43,69

misiel_budyta 88,96

kadacze 41,86

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Virus,pasek i klika drobiazgów
Virus,pasek i klika drobiazgów Jak się da coś ulepszyć to dlaczego nie?I w myśl tych słów postanowiłem troszecz...
Historia na szybko.
Historia na szybko. Nie planowałem tak szybko kupować klasyka, ale nie mogłem się powstrzymać i za p...
Czarnula o anielskich łocach
Czarnula o anielskich łocach Krótko i na temat. Blask starych ringów trochę nie pasował mi do koncepcji (xeno...
Cztery osiemnastki w mym samochodzie...
Cztery osiemnastki w mym samochodzie... Postanowiłem zmienic fele, bo te na których kupiłem jakoś nie pasują mi do konce...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę BMW Seria 5
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
Mercedes Klasa E
200 BlueTEC (136 KM)
Volvo S60
2.4 D5 (215 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volvo S60 2.0 T Summum Volvo S60 2.0 T Summum
Rocznik: 2010. Przebieg: 56 829 km. Silnik: 2.0 150KM .
Cena: 66 900 zł
Volvo V70 Momentum Volvo V70 Momentum
Rocznik: 2009. Przebieg: 129 365 km. Silnik: 2.0 100KM .
Cena: 59 900 zł

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

  • Średnia ocena
    na podstawie 84 opinii
  • 4,44
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35

Wybrane opinie

BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Zastrzegam, iż nie ma w tym aucie żadnych usterek, gdyż jest w stanie NOMINAŁ. Poprzedni właściciel to żona członka zarządu koncernu BMW - z monachium przyjechał w stanie igła z przebiegiem 160´000, a ja i tak włożyłem w niego 15´000,-PLN na wejściu /np: komplet uszczelek nowych do drzwi na serwisie 3´600,-PLN, oryginalne dywaniki gumowe na zimę 500,-PLN komplet itp/ Ale warto

dodał: j.szewczyk@intradom.com.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

polecam szczególnie osobom chcącym korzystać z przyjemności samej jazdy i wszelkich udogodnień techniki (jak na 10 lat wstecz to brak mi tylko navi- choć są i takie modele ) ostrożnie z silnikami TDS oraz V - od kiepskiego poporzednika można kupic ładnie wyglądający złom, wszelkie usterki czy awarie powinny być usuwane na bieżąco -to daje gwarancje żywotności

dodał: carmax@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

Ja jezdze tym samochodem juz od 10lat przez 8lat jezdzilem E34 z 2.0l/150KM i kupilem majac jeszcz tamten E39 z 2.0/150KM nie wiem ale przyrownuje wszystko co mi daje BMW to w innych markach w tym roczniku albo nie ma tych funkcj albo jest to zecz w przyszlosci luksusem iza doplatom a kto woli jednorazowke kitajca to jego sprawa

dodał: matus-police@o2.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

dla mnie samochód naprawdę super, 2.0 trochę mułowate ale 2,5 to w sam raz albo diesel, 40 godzin non stop jazdy wytrzymała bez problemu,my gorzej ale bardzo fajnie się jechało, cichutko, przyjemnie, jak dla mnie najlepsza z beemek jakie dotychczas miałem.

dodał: gandaharss@op.pl
BMW Seria 5 Sedan 520 i (150 KM)

wszystko jest naprawde jak to w BMW dograne,ale wybrałem za słaby silnik,brak jakiejkolwiek dynamiki,autko do spokojnej rodzinnej jazdy,bez awarii,bardzo reprezentacyjne,polecam!!!Chociaż nie z tym motorem.

dodał: gooster
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wyciszenie
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW 535d - galeria redakcyjna BMW Seria 5 Limuzyna BMW M550d Touring BMW serii 5 Gran Turismo F07 Facelifting (2014) BMW serii 5 Touring F11 Facelifting (2014) BMW Seria 5 F11 BMW M5 Hurricane GS G-Power BMW Seria 5 E60 BMW M5 F10 Facelifting (2014) BMW serii 5 F10 518d Sedan (2015)
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 334
Przejechany dystans
9 842 146 km
Zatankowanego paliwa
495 382 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 757
Wydanych pieniędzy
1 107 871 zł
Średnie wydatki na auto
1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 036
Wydanych pieniędzy
1 295 098 zł
Średnie wydatki na auto
1 467 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (883)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Na podstawie 128 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: DYFER, dodano: 09.01.2009 17:28

Kultowa maszyna ,spalanie zależy przede wszystkim od stylu jazdy.Pamiętajmy ,że gablota wielka a tak naprawdę 2.0 to najmniejsza 6tka i minimum dla tego pojazdu. Jeśli mamy szczelny układ dolotowy to na zwykłej instalacji jeździ bez "strzałowo" i nikt niech nie mówi ,że na gazie nie poleci 240km/h .Pojazd dla prawdziwych koneserów o wysokich umiejętnościach jeździeckich napęd na tył nie wybacza błędów kierowcy.Rekin wymaga wiedzy technicznej od swojego właściciela. Nie lubisz jazdy z "dreszczykiem" , nie jeździłeś nigdy autem z tylnym napędem nie lubisz grzebać w garażu kup sobie lanosa ,pandę lub coś podobnego i ,żyj szczęśliwie oglądając programy motoryzacyjne w telewizji. "BMW to auta dla ludzi inteligentnych ,które naprawia się przejrzyście" cytat z Długiej Gośliny

pełny raport BMW Sedan 520 i

autor: zdzich, dodano: 11.11.2013 17:25

To już mój trzeci 2.5TDS tym razem to E39 Touring wcześniej Omega B98r automat,Bmw E36 93r sedan i mam jeszcze E36 Compact 1.8Tds w super stanie spalanie po mieście 9l!!!4 cyl. 90km porażka jedyny plus brak bolączki ciepłego odpalnia zasługa 4cyl.gdzie łańcuch nie jest tak nadwyręzony.Co do 2.5Tds spalanie na odcinkach 3-10km waha się 10-13l/100km ale zaznaczmy kilka rzeczy generacje silnika,6cylindrów,masę auta,przebieg.Dla mnie silnii 2.5Tds są naprawde udane uważać trzeba na debili ścigantów i łebków bez kasy jeżdżą aż zajeżdżą,dodatkowo trzeba pilnować układu chłodzenia oraz lać odpowiedni olej ja zawsze leję Lotos 10w/40 !!!myślę o chipie ze 143km na max 165km bo troszkę to mułek ze świateł tak ogólnie spalania nie będę tu opisywał bo zawsze można kupić sobie Vw lupo 1.0 lubCc 704!!!ja ostatnio zapiołem przyczepkę 2 osiową i targałem około 1400kg gruzu mam wszystko czego dusza zapragnie prócz skóry auto rewelacja komfortowe bezpieczne i części od groma pozdrawiam

pełny raport BMW Touring 525 tds

autor: Artur l, dodano: 06.05.2008 18:18

silnik 2.0 to minimum dla kombi. Po mimo tego że silnik vanos i jest bardzo elastyczny w mieście czuć że to ciężkie auto o wiele lepiej spisuje się w trasie. Silniki bmw zawsze lubiły wysokie obroty. do 90km/h można uzyskac katalogowe 7,5 litra. Do 100km/h 8 litrów. Do 120km/h 8,8 litrów. W mieście jadąc oszczednie - spokojnie nie schodzi ponizej 12litrów. przy 80litrowym zbiorniku można postarać się o przejechanie 1000km bez tankowania. Świetna jakość wykonania, podwozie po przebiegu 210tyś km jeszcze na oryginalnych częsciach. Komfort, wygłuszenie, nagłośnienie lepiej niż mercedes E klasy. Jakościowo nie do porównania z plastikowym bmw 3 E36. Bardzo luksusowe kombi szczególnie ze skórzaną tapicerką - klasa srednia - wyższa. Główny minus to spalanie i to że trudno znaleść E34 bez śladów zaczynającej się korozji karoserii Dostępność części używanych i nowych zamienników ogromna ceny niskie. Na dzień dzisiejszy (2008rok) wiele E34 rozbiera sie na części więc jest ich sporo na rynku. Ostanie bmw 5 o klasycznym kształcie.

pełny raport BMW Touring 520 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 E39 Sedan 520 i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 E39 Sedan 520 i 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także