Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 5 E60

Lata produkcji: 2003 - 2010
Segment: Wyższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Jaki slinik wybrać?

W tym samochodzie BMW wzięło pod lupę trochę silników z Serii 3 i trochę z Serii 7, wywaliło te najmocniejsze oraz najsłabsze i zostawiło same rozsądne. Podstawowe diesle o oznaczeniu 520d i 525d mają 177KM. Auto nie jest lekkie, ale dzięki nim pierwszą setkę osiąga już w ponad 8 sekund z tym, że motory trzeba trzymać w wyższych partiach obrotów, bo dopiero wtedy robi się naprawdę ciekawie. Na dłuższą metę mogą jednak niektórych znudzić, dlatego ciekawsze są silniki 6-cylindrowe. Najsłabszy ma niecałe 200KM, a najmocniejszy 286. Gdyby wyciągnąć z nich średnią, żeby stworzyć ciekawy kompromis, to powstanie motor 240-konny i właśnie taki jest też w ofercie. Ma dokładnie 235KM, 3l pojemności, 500Nm i osiągi na poziomie promu kosmicznego z tym, że ma dużo mniejsze wymagania paliwowe. Świetnie się zbiera, a delikatny dźwięk wręcz masuje głowę po ciężkim dniu. Diesle są na tyle dobre, że tak naprawdę, jeśli chodzi o motory benzynowe, to warto zastanowić się tylko nad tymi flagowymi. Omijając wersję M5, najmocniejszy ma 4.8l i 367KM. Słabsze o oznaczeniu 545i oraz 540 liczą po 333 i 306KM. Porażają wszystkim – dźwiękiem, osiągami i prędkością opróżniania zbiornika paliwa.

Dane techniczne BMW Seria 5 E60

Silniki

Moc silników 163-507 KM

Poj. silników 1 995-4 999 cm3

Prędkość maks. 218-313 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,7-10,0 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny BMW Seria 5 E60

Średnia ocena modelu

na podstawie 264 opinii

4.40

Średnia dla segmentu: Wyższa klasa średnia 4.31

Zalety

+ Układ jezdny

+ Silnik

+ Wyciszenie

Wady

- Drobne usterki

- Koszty utrzymania

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (89%)
NIE (11%)

Wybrane oceny kierowców BMW Seria 5 E60

Najlepsze auto jakim jeździłem. I najgorsze. Miałem chyba z 20 aut, mnóstwo beemek, bo pomimo polskiego stereotypu to świetne auta. ... więcejZresztą połowę życia spędziłem zagranicą gdzie polskie stereotypy nie funkcjonują. Byłem fanem tej marki, do niedawna. Teraz okazało się, że E39 była ostatnim prawdziwym, wspaniałym BMW. Wzór samochodu, niedościgniony i nieosiągalny dla innych marek. E60/61 to koszmarnie skomplikowany, zawodny, przekombinowany i drogi koszmar. Nie jestem milionerem, ale też nie zarabiam 1500 na rękę. Kupiłem egzemplarz z górnej półki cenowej ze sprawdzoną historią, wiedziałem że to auto musi kosztować, że zakup to nie koniec wydatków i trzeba będzie też wysupłać kilka złotych na serwis. Ale rzeczywistość przerosła moje najgorsze oczekiwania. Po bezawaryjnym E39, które zawsze będę wspominał z łezką w oku, trafiłem na koszmar kosztowny i awaryjny ponad wszelką normę. To prawda, żaden inny samochód nie daje takiej radości z jazdy i śmieszą mnie kolesie zachwycający się Audi czy Hondą, bo uwierzcie mi, jeździłem najróżniejszymi autami i naprawdę nie ma porównania. Jeśli ktoś nawet nie jeździł i wmawia mi że wie lepiej, to mogę go tylko wyśmiać. Moc, moment, komfort prowadzenia, precyzja prowadzenia, to wszystko jest nie do opisania. Niestety osiągnięto to przez wpakowanie do auta setek kretyńskich, zawodnych elektronicznych sterowników, czujników i innych gówienek, które psują się na każdym kroku, przyprawiając właściciela o nerwicę. Co z tego, że auto daje niesamowitą przyjemność z jazdy, jeśli co rano przekręca się kluczyk z zaciśniętym z nerwów żołądkiem i myślą "co się dzisiaj sp..li". Jak zapomnieć o tym stresie, na pięknych alpejskich trasach, kiedy objeżdża się wszystkich bez najmniejszego wysiłku rodzinnym kombi, i nagle dźwięk ostrzegający o niskim stanie paliwa w baku przyprawia niemal o zawał - ten sam dźwięk sygnalizuje inne awarie a są one baaaardzo częste. Inna rzecz: to NIE JEST auto dla przeciętnie zarabiającego Polaka. Jeśli myślisz "kupię beemkę i jakoś to będzie" to błagam, nie rób tego. Jak widzę komentarze typu "dałem 38 tysięcy i się psuje" to śmiać mi się chce. Za 38 tysięcy E60 to będzie kupa przechodzonego złomu z Włoch kupiona na placu u Turka w DE. Ten samochód jest po prostu drogi. Trzeba kupić egzemplarz z górnej półki cenowej, bo te najtańsze to miny od kolesi, którzy wydali wszystko na zakup i nie stać ich na naprawy, więc zatuszują poważniejsze awarie i sprzedadzą jako "okazję". Dodatkowo zakup E60 to POCZĄTEK sporych wydatków. To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka. Zaawansowana technika i elektronika, drogie serwisy i części, czy wreszcie brak fachowców -nawet ASO często rozkładało ręce, powoduje, że zdecydowanie odradzam zakup tego auta. Poniżej lista najważniejszych awarii. Jest to jakieś 20% wszystkich napraw, ale to są te, które najbardziej dały mi w kość. Wszystkie poniższe usterki są typowe dla tego modelu, więc można się spodziewać że raczej prędzej niż później spotkają też Ciebie: -pęknięty kolektor wydechowy - hałas, smród spalin w kabinie, utrata mocy -rozszczelniony kolektor dolotowy - wykonany z plastiku więc się odkształca i konieczna jest wymiana, tego się nie da naprawić -rozszczelniona turbosprężarka, do wymiany bądź regeneracji. Przy okazji padają sterowniki -awaria sprzęgła hydrokinetycznego automatycznej skrzyni biegów - kosztowna naprawa, do tego oleje, filtry, miska olejowa, sterowniki, uszczelki, drogi i niszczący nerwy koszmar -awaria pompki "nivo" odpowiedzialnej za tylne zawieszenie pneumatyczne, do tego osprzęt, wężyki, filtry, sterowniki. Uwaga na stan poduszek! -awaria modułu CCC i ekranu I-drive. I-drive miga, zmienia kolory, potem gaśnie. Kolejna kosztowna usterka -awaria sprężarki klimatyzacji -awaria pompy Active Steering -awaria kolumny kierowniczej - element się zużywa, można regenerować, lepiej kupic nowy -awaria anteny diversity odpowiedzialnej za centralny zamek - nie rozpruwać kluczyków! Jak nie działa centralny to na pewno padł moduł w górnej części klapy (kombi) albo ukiwały się kable. To samo dotyczy braku sygnału z anteny radiowej. W sedanie szukać nad tylną szybą! Dodatkowo: dużo drobnych irytujących usterek elektroniki. Sypie się wszystko: pękają światłowody, psuje się moduł I-drive, zmieniarka CD, mata obciążeniowa fotela pasażera, wiesza się samopodnosząca roleta. itd, itp Na koniec ciekawostka: to auto tak zszarpało mi nerwy, że nie mogę na razie patrzeć na inne auta nie mówiąc o BMW - prze 10 lat byłem ich wielkim fanem. Jaki mam samochód? Żadnego! Jeżdżę starym firmowym Golfem, brzydkim, nudnym, bez mocy, wyposażenia, po prostu gówn..ne jeździdełko do dojeżdżania na zakupy i do domu. Ale spokojnie śpię i nie stresuje mnie żadna potencjalna awaria, bo za jedną usterkę BMW E60 mogę kupić 2 takie Golfy. BMW odjechało na lawecie. Kupił go naiwniak "sam se naprawię i będę miał tanią beemkę". Cóż, powodzenia, ja ostrzegałem, teraz leczę zszarpane nerwy. ukryj
dodano 19.07.2013 przez
E60 z pewnością nie jest wolna od wad jest autem dość drogim i skomplikowanym w serwisowaniu. Nie naprawimy go U ... więcejpana Tadzia w garażu, wymaga od mechaników odpowiedniej wiedzy technicznej, urządzeń diagnostycznych. Dlatego przed kupnem zalecamy dokładną weryfikację stanu technicznego. Ja sprawdziłem sobie cała historię serwisową i akcje serwisowe swojej E60 online na stronie WWW.BMW-CHECK.COM Jeśli zdecydujecie się na zakup to warto sprawdzić stan rozrządu w silniku 2.0d (N47) wadliwe są koła na wałach: korbowym i rozrządu. Objawy to hałas z okolic rozrządu (odgłos tykania), ocieranie słyszalne na zewnątrz auta. BMW zaleca wymianę: wału z panewkami, oleju, uszczelki miski olejowej, uszczelek głowicy i rozrządu. Dotyczy to silników wyprodukowanych do 4 stycznia 2009 r. Na początku 2015 BMW ogłosiło akcję serwisową na sprawdzenie i ewentualną wymianę rozrządu w tym silniku. Warto sprawdzić czy samochód jej podlega. Problemem bywają także samoczynne ruchy koła kierownicy po zatrzymaniu auta, lub co gorsza jej zblokowanie. Zawodzi elektronika, a ściślej moduł sterujący CAS. Czasami pomaga zmiana oprogramowania, ale nie należy też wykluczyć konieczności wymiany elektromechanicznej przekładni kierowniczej. W podświetleniu tablicy zegarów przepalają się diody LED. Objawy to brak podświetlenia połowy wskaźników na przykład obrotomierza. Nie jest to częsta awaria, ale zdarza się, radzę sprawdzić wszystko podczas oględzin auta. BMW przewiduje wymianę całego zestawu wskaźników. W silnikach benzynowych w wersjach: 520i N43 i 523i, 525i oraz 530i N53 bywają problemy z falującymi obrotami na biegu jałowym, szarpanie i nierówna praca silnika. W dieslach trzeba zwrócić uwagę na stan tłumika drgań skrętnych koła pasowego. Objawy to delikatne stukanie w komorze silnika, nierównomierne obroty jednostki. Ten problem dotyczy zazwyczaj wersji 2.0d, rzadziej 3.0d. Z czasem BMW zmieniło konstrukcję koła, ale problemu i tak nie wyeliminowano do końca .Koniecznie należy sprawdzić kondycję dwumasowego koła zamachowego. Problem najcześciej występuje w silnikach diesla. Objawy to niepokojące odgłosy na biegu jałowym (charakterystyczne stukanie), falowanie obrotów. Problem występuje w dieslach 4 jak i 6 cylindrowych. Powody to po pierwsze, nie najlepsza trwałość elementu, po drugie, nieodpowiednia eksploatacja. Kolejną wadą e60 jest szyberdach. Problemy to przecieki wody, zawilgocenie górnych osłon słupków, głośna praca szyberdachu. Uszkodzeniu ulegają elementy mechanizmu otwierania, np. ślizgi. Zalecenia ASO nakazują demontaż i wymianę uszkodzonych elementów. Są dostępne zestawy naprawcze BMW E60 to bardzo udany model, stylistycznie akurat mi jakoś specjalnie nie przypadł do gustu, choć z czasem zaczyna się jednak coraz bardziej podobać, szczególnie w mpakiecie. Posiada udane, doskonałe zawieszenie zapewniające bardzo dobre prowadzenie, mimo sportowego charakteru jest to model wygodny i przestronny. Jeśli chodzi o wady to E60 jest naprawdę drogie w naprawach i serwisowaniu (jak większość nowoczesnych aut tej klasy), przykładowo- już drobna stłuczka może być bardzo kosztowna, bo sam zderzak z czujnikami i np. radarem kosztuje "majątek", nie mówiąc już o bi-ksenonowych aktywnych reflektorach i innych bajerach które często też ulegają uszkodzeniu przy nawet niewielkiej stłuczce. E60 w rankingu TUV zajmuje niezłe, 37 miejsce, tuż przed Mercedesem W211. Praktyka różni się jednak od teorii, bo "okular" cierpi na przykład z powodu słynnej pompy SBC, za to Audi, które na liście plasuje się daleko z BMW w realnym świecie wykazuje się wysoką niezawodnością (oczywiście są wyjątki, jak np. 2.0 TDI). Oczekując maksymalnej niezawodności idealnym wyborem będzie benzyniak 3.0. Oprócz niektórych odmian układu napędowego, bawarska limuzyna nie należy do usterkowych aut. Na przykład zawieszenie, choć aluminiowe sprawdza się znakomicie nawet na polskich drogach i wytrzymuje spore przebiegi mimo wysokiej sztywności. Za to elektronika (jak we wszystkich współczesnych autach) często wariuję; tego rodzaju usterki usuwa się odczytując błędy na komputerze podłączonym do złącza diagnostycznego. Jeśli chodzi o przeniesienie mocy: polecam sztuki z manualnymi skrzyniami biegów (szybka i potęguje wrażenia z jazdy), natomiast odradzam SMG: jest równie szybka i pozwala cieszyć się jazdą niczym w bolidzie F1, ale nie należy ona do najtrwalszych i najtańszych w naprawie rozwiązań. Bynajmniej: nie należy się za to martwić o korozję: E60 jest całkowicie ocynkowane i bezwypadkowe egzemplarze nie będą rdzewieć jeszcze przez wiele lat. Polecam Silniki 2.5d i 3.0d oba to turbodiesle R6 i są warte zakupu, jeśli będą zadbane, a ich przebieg mieści się w granicach zdrowego rozsądku. Benzyniaka 2.5 R6/192 KM oferta dla zdroworozsądkowych kierowców. To silnik starszej generacji. Nie jest przesadnie oszczędny, ale można liczyć na zadowalającą trwałość. Wersję 5.0 V10 M5 jest droga w zakupie i eksploatacji, ale dająca ogromne emocjonalne doznania podczas jazdy Odradzam commonraila 2.0d po pierwsze, nie pasuje do gabarytów i prestiżu serii 5, a po drugie, to silnik podwyższonego ryzyka zarówno w wersji M47, jak i oferowanej od 2008 r. N47) Nowsze benzyniaki to nie są to złe silniki, ale zmagają się z usterkami cewek zapłonowych, co w skrajnych przypadkach może doprowadzić do unieruchomienia auta na drodze. Pewniejsze są benzyniaki starszej konstrukcji czyli silnik M54 . W autach z bardzo dużą liczbą komfortowych pomocników, które przechodziły poważne naprawy powypadkowe często szwankuje w nich elektronika. Diagnoza usterek i ich usunięcie często jest bardzo czasochłonne i kosztowne. ukryj
dodano 24.03.2015 przez
Kupiłem BMW 530D z ciekawości . Zawsze mi się ten model podobał , jak zresztą wielu jeleniom no i kupiłem. ... więcejMoja opinia jest taka: Jeżeli prestiż i łechcący podziw wszystkich , który z zazdrością patrzą jak jedziesz swoim BMW jest dla ciebie ważniejszy od wszystkiego innego co jest związane z samochodem to kup BMW. Ja nie dałem rady wytrzymać tej beznadziejnej nie przemyślanej ergonomii, serwisu BMW, który traktował mnie jak debila któremu zabiera się samochód na parę godzin a następnie opowiada bajki za które trzeba płacić straszne pieniądze. Nie chcę tu już pisać więcej , ale moja noga więcej w życiu nie postanie w serwisie BMW ukryj
dodano 30.03.2008 przez
Całokształt - wybitne auto, dające niesamowite doznania na drodze. Bardzo drogie w eksploatacji.
dodano 17.12.2007 przez
Zobacz oceny BMW Seria 5 E60 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa BMW Seria 5 E60

Pb
6,20 - 24,27
Na podstawie 83 raportów spalania
ON
5,03 - 12,90
Na podstawie 279 raportów spalania
LPG
10,00 - 16,67
Na podstawie 24 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 5 E60

Z jednej strony rewelacja: 3 litry pojemności, 218 koni, 500Nm momentu a auto pali tylko 10,5 litra. Benzyna w podobnych ... więcejparametrach potrzebuje minimum 14-15. Ale niestety, 10,5 litra i nie spali mniej, nie ma się co oszukiwać, podczas gdy mój brat w 330d potrzebuje poniżej 8l. Automat i masa pojazdu robi swoje. Na trasie, jadąc baaaardzo delikatnie udało mi się zejść do 7,5, ale tylko raz - nie mam nerwów do takiej jazdy. W mieście 10,5 to norma i to przy spokojnej jeździe w lecie. Zimą to 11,5. To i tak nie jest źle, bo kierowcom z ciężką nogą potrafi spalić 14. Autostrada przy 140 - 150 na tempomacie to jakieś 8,5 litra. Nie ma się co oszukiwać, jeśli boisz się , że nie będzie Cię stać na BMW, to na pewno nie stać cię na BMW. Może nie pali strasznie dużo, ale ceny oryginalnych części, przeglądów i napraw mogą zrujnować budżet normalnego człowieka. Ja nie narzekam na zarobki ale kolejne naprawy doprowadziły mnie na skraj rozpaczy i pochłonęły dość sporą sumę. To NIE JEST auto dla przeciętnie zarabiającego Polaka. Jeśli myślisz "kupię beemkę i jakoś to będzie" to błagam, nie rób tego. Jak widzę komentarze typu "dałem 38 tysięcy i się psuje" to śmiać mi się chce. Za 38 tysięcy. E60 to będzie kupa przechodzonego złomu z Włoch kupiona na placu u Turka w DE. Ten samochód jest po prostu drogi. Trzeba kupić egzemplarz z górnej półki cenowej, bo te najtańsze to miny od kolesi, którzy wydali wszystko na zakup i nie stać ich na naprawy, więc zatuszują poważniejsze awarie i sprzedadzą jako "okazję". Dodatkowo zakup E60 to POCZĄTEK sporych wydatków. To nie jest E39 czy E46, do których się lało paliwo, jeździło i naprawiało w szopie u Zenka. Zaawansowana technika i elektronika, drogie serwisy i części, czy wreszcie brak fachowców -nawet ASO często rozkładało ręce, powoduje, że zdecydowanie odradzam zakup tego auta. ukryj
dodano 19.07.2013 przez
spalanie nie jest złe jeżdżąc takim autem nie wskoczymy w spalanie minimalne silnika 1,9 TDi ale jednakowoż nie jest aż ... więcejtak wygórowane bo 11l wyskoczyło przy dynamicznych przyśpieszaniach z jednych świateł do następnych oczywiście na trasie auto dosłownie płynie. Co do serwisów muszę przyznać gdy zaczęło mi sie coś dziać z zasilaniem auta akumulatorem myślałem że może być to wina akumulatora ale po kupnie nowego problem nie rozwiązał się samochód po okresie niewielkim podkreślam kilku dniowym miał kompletnie rozładowany akumulator nawet wtedy gdy przez kilka dni stał nieużywany problem tkwił w alternatorze no i po regeneracji alternatora wyszło szydło z worka podgrzewacz paliwa tak podgrzewacz paliwa umieszczony na filtrze stwarzał zwarcie co oczywiście przy niezregenerowanym alternatorze nie działo się nic prócz rozładowania akumulatora lecz po jego regeneracji podgrzewacz się przepalił no i oczywiście całe paliwko ze zbiornika wylądowało na drodze oczywiście filtr z podgrzewaczem kompletnym wymieniłem co akurat trochę kosztowało bo około 1000zł ale reasumując serwis BMW tnie na pewno z nóg nie wątpię ale jeśli ktoś jest posiadaczem BMW zachęcam do sprawdzania i szukania innych miejsc naprawy owych aut sam znalazłem metodą prób i błędów bardzo mile nastawionych panów pasjonatów BMW którzy zajmują się jedynie i wyłącznie naprawą tej marki ceny mają bardzo przystępne i oczywiście panowie znają się na rzeczy usterka zdiagnozowana w dosłownie 5 min tyle że regeneracja zajęła troszkę dłużej ale wszystko wykonane w jeden dzień mimo iż mieli panowie pełne ręce pracy nie tylko z moim BMW było warto zajechać ponad 100 km od mojego miejsca zamieszkania do panów z Białegostoku ukryj
dodano 16.10.2014 przez
Witam zainteresowanych wiedzą o tym modelu. Autko posiadałem 4 lata, przy przebiegu 38 tys założyłem LPG- pełną sekwencję firmy BRC. ... więcejPrzejechałem łacznie 132 tyś km. To było moje pierwsze BMW i porównując do obecnego samochodu Passat CC stwierdzam że ma znaczną przewagę jeżeli chodzi o parametry jezdne, powłokę lakierniczą, BMW przy spokojnej jeździe spalało mi 9,4l gazu,a normalnie jeżdząc do prędkości 120km w trybie mieszanym 50/50 paliło 11l do tego należy dodac ok 0.8l benzyny na kazde 100 km w okresie zimowym ,oraz 0.5l w okresie letnim na przejscie z benzyny na gaz. W tym okresie użytkowania wymieniłem jeden wahacz (500zł)oraz jedno łożysko (500zł)stukało przy skręcie oraz 4 żarówki stop. Wymiana oleju wg wskazań komputera co 25 tyś km, po 15 tyś trzeba było uzupełnic 1 litr oleju- pełnego syntetyku. Silnik- na początku byłem rozczarowany -ale to przemyślana konstrukcja, do 3500 obrotów silnik bardzo ospały ale w zamian jest bardzo ekonomiczny, gdy przekraczamy 3500 obrotów przyspiesza bardzo przyzwoicie do 235 km w zamian za większe zuzycie,powyżej 3500 obrotów ciągnie równo do zamknięcia obrotomierza, a przyspieszając dynamicznie i zmieniając bieg przy górnych jego obrotach wyższy bieg jest min przy 3500 obrotów co oznacza płynne i dobre przyspieszanie na każdym kolejnym biegu,zawieszenie to idealne połączenie komfortu i pewności prowadzenia.Jakośc materiałów wzorowa. Jedna wada to siedzenia- nie są zbyt wygodne jak na auto tej klasy, w zamian mamy piękny odgłos 6 cylindrowego silnika. Ogólnie to auto godne polecenia. Pozdrawiam ukryj
dodano 13.01.2013 przez
Poniżej 7 może i da się zejść w trasie, ale jest to naprawdę bardzo trudne i wymaga naprawdę skupienia się ... więcejtylko i wyłacznie na oszczędzaniu. Mi się praktycznie nie udaje, chociaż zawsze w życiu stawiałem na ekonomiczną jazdę. Normalne spalanie przy dość oszczędnej jeździe to 7.2-7.3 l/100km (trasa), a ciągnąc dodatkowo przyczepkę z motorem wskazuje 8.5. Przy szybkiej jeździe 8.5 bez przyczepki i 9.5-10 z przyczepką.W mieście 10.9. Mowa cały czas o warunkach letnich. Model ma kilka typowych wad i jeżeli kupujesz to auto, to nie łudź się, że w Twoim egzemplarzu nie wystąpią (np. stukanie w układzie kierowniczym). Części są trochę wyższe niż do innych aut, ale gorszy problem jest z mechanikami,bo mam wrażenia, że jak tylko zobaczą, że podjeżdża BMW, to od razu wyciągają cennik usług podniesiony przynajmniej o 20%. Auto wygodne, choć - jak w przypadku każdego BMW, w stosunku do wymiarów zewnętrznych wewnątrz przestrzenią nie rozpieszcza (dotyczy to również bagażnika). Za to jakość materiałów rzeczywiście wysoka. ukryj
dodano 28.09.2014 przez
tym autem z silnikiem 2,2 r6 zrobiłem już ponad 200000km na gazie użytkując jako taxi w W-wa najmiejsze spalanie w ... więcejtrasie przy 100km/h około 10l(komputer wtedy pokazuje 7,0 - 7,5l) przy ostrej jeździe w trasie tak koło 200km/h w cztery osoby spala 18l na kołach 19´. W mieście jak była nowa instalacja(prince) palił koło 16l przy normalnej jeździe do trzech tyś obrotów, teraz już pali 17-18l a na klimie potrafi 19´ przy czym nie ma mocy przyśpieszać.Z samochodu jestem zadowolony jeżeli chodzi o bez awaryjność(200tyś dwa termostaty, 7x cewka zapłonowa, dwa razy komplet zawieszenia przód przypominam że jeżdżę na 19´ kołach od M5, zbiorniczek wyrównawszy płynu chłodzącego) czyli napraw nie ma zbyt wiele ale jakość wykonania nie jest tak dobra jak w poprzednich modelach. Auto polecam ale lepiej wybrać 530i pali pewnie podobnie ale jest zrywniejsze jeżeli ktoś jeździ w trasy to 520i jest za słabe do wyprzedzania ukryj
dodano 23.11.2011 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 5 E60 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 5

Przeczytaj pozostałe 16 publikacje o BMW Seria 5

Newsy o BMW Seria 5

Przeczytaj pozostałe 42 newsy o BMW Seria 5

Nowe BMW Seria 5

nowe BMW Seria 5
BMW Seria 5
ceny od 184 200 zł do 506 200

BMW Seria 5 F10-F11 M5 Limuzyna 4.4 V8 560KM 2012-2015

w pakiecie M5

w cenie katalogowej brutto

506 200 zł

Wyposażenie standardowe
Tempomat z funkcją hamowania
Odzysk energii hamowania
Oświetlenie powitalne
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Heat Comfort (2 870 zł)
Pakiet dla palących (251 zł)
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 5 lat / 100 000 km (40 441 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Heat Comfort (2 870 zł)
Pakiet dla palących (251 zł)
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate – 5 lat / 100 000 km (40 441 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 43 oferty BMW Seria 5
Używane Pewne oferty od dealerów
Znajdź auto używane Sprawdź VIN Raport o stanie technicznym
Super oferty
Nissan Juke
Nissan Juke
cena 64 900 PLN
Nissan Qashqai
Nissan Qashqai
cena 63 900 PLN
Suzuki Swift
Suzuki Swift
cena 37 900 PLN

Dealerzy BMW

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

INCHCAPE MOTOR

INCHCAPE MOTOR BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Prymasa Tysiąclecia 64

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Dziennik kosztów BMW Seria 5

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 535

Przejechany dystans

814 496 zł

Zatankowanego paliwa

18 171 477 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

1 106

Wydanych pieniędzy

624 059 zł

Średnie wydatki na auto

2 167 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 407

Wydanych pieniędzy

875 160 zł

Średnie wydatki na auto

3 039 zł

ZOBACZ 288 dzienników kosztów BMW Seria 5 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty BMW Seria 5 E60

Liczba wpisów: 37
komentarzy(7)
komentarzy(0)
komentarzy(2)
komentarzy(0)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty BMW Seria 5 E60 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza BMW Seria 5 E60

Liczba wpisów: 59
Zobacz inne wpisy autodiagnozy BMW Seria 5 E60 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w BMW Seria 5 E60

Liczba wpisów: 33
Zaczęło się od regeneracji wtrysków, po regeneracji właściciel warsztatu stwierdził że wtryski są do niczego mimo że wytrzymały 50000 km, ... więcejzałożył landirenzo, check zapalał się nadal i jeżdziłem codziennie na rzekomą regulację wtrysków, po których silnik chodził jak traktor i szarpał jak by chciał wyskoczyć z pod maski a na benzynie wszystko było ok, silnik ma przebieg 110000 km wiec nie dużo. w końcu po nastu bezskutecznych wizytach w warsztacie poprosiłem właściciela warsztatu o zwrot kaucji za super wtryski i o założenie moich starych zregenerowanych bo widać było że nie będzie w stanie nic dobrego już zrobić a co gorsza po tych regulacjach obawiałem się że za chwilę czekać mnie będzie remont silnika, wszystkim którzy mają na celu dobro swojego samochodu szczerze odradzam wizyty w tym warsztacie ukryj
dodano 28.12.2015 przez
UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE ... więcejDORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!! ukryj
dodano 20.02.2014 przez
Sama marka wiele mówi a do tego ten silnik które ma świetne osiągi, a przy założeniu instalacji gazowej koszty eksploatacji ... więcejzmniejszyły się o połowę szczególnie da się to odczuć w trasie , na dłuższych dystansach . W samochodzie nic się nigdy nie działo od momentu zakupu, wszystkie płyny i części eksploatacyjne wymieniałem na czas i dzięki temu nigdy mnie to auto nie zawiodło . Instalacja bardzo dobrze zestrojona z silnikiem . ukryj
dodano 08.05.2015 przez
Warsztat robi dobra robote.ceny dla ludzi.jedyny warsztat w okolicy w ktorym mozna zostawic samochod i spac spokojnie.poprzednie auto audi a4 ... więcej3,0 benz tez montowalem u tych chlopakow tak naprawde tylko wskazanie rezerwy bylo poprawiane a poza tym auto jezdzilo dwa lata bezawarynie popecam wszystkim ten warsztat w zasadzie kompleksowo zajmuja sie autami. Przemek z Lubicza. ukryj
dodano 14.11.2013 przez
Jestem ogromnym fanem marki BMW , strasznie mnie bolała myśl przerobienia auta na lpg (nigdy nie uznawałem gazu) jednak ceny ... więcejpaliwa i styl jazdy dały się mocno odczuć , decyzja padła na zagazowanie auta , zależało mi na bardzo dobrej instalacji i padło na Landi Renzo , świetna instalacja nie odjęła mocy z mojego BMW , samochód ryczy jak na benzynie a koszty mniejsze. ukryj
dodano 01.05.2015 przez
Totalna ściema. Nie mają warsztatu ani montażysty od września 2010 roku. Pracownicy pootwirali swoje warsztaty i pracują na własny rachunek. ... więcejWłaściciel firmy to niezły ściemniacz i niepoważny człowiek. O gwaracji można zapomnieć. W sprawie dokumentów wystawianych przez tą firmę byłem już przesłuchiwany przez Policje. Same problemy. ukryj
dodano 27.01.2012 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E60

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5

Ciekawostki
dodano 03.08.2011 przez
BMW E34 było dużym sukcesem rynkowym. Łącznie sprzedano 1.331.056 samochodów. We wszystkich krajach Europy można do dzisiaj zaobserwować jeszcze wiele tych modeli dzięki jakości oraz…
dodano 03.08.2011 przez
Ciekawostką było wyprodukowanie wersji 518g - fabrycznie zasilanej instalacją gazową.
dodano 03.08.2011 przez
1981 – Rozpoczęcie produkcji modelu oznaczonego jako E28. Produkcja ruszyła w fabryce Dingolfing w której w 1972 roku rozpoczęto produkcje pierwszej generacji serii 5 oznaczanej…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą