Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW Seria 5/M5 F10-F11

Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa „Piątka” nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 – tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).

BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - prawy bok
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - kokpit
BMW Seria 5 F10 535d 313KM - galeria redakcyjna - kierownica

Generacje BMW Seria 5

Komentarze redakcji

Powagosław: Z tym samochodem jest tak, że albo go kochasz, albo nienawidzisz. Za efekciarstwo, groźny wygląd, no i dlatego, że to BMW. Aha, komfort jazdy gratis.
Luzacjusz: W reklamach sieci komórkowej pojawiali się czasoumilacze i czasowstrzymywacz. Idąc tym tropem, „piątka” to wzrokoprzyciągacz. A czyje spojrzenia przyciąga, to już inna para kaloszy. Na szczęście, większość właścicieli BMW zdążyła już zamienić dresy na eleganckie garnitury.

Wersje nadwozia BMW Seria 5 F10-F11

Silniki BMW Seria 5 F10-F11

Lista silników:
520i (184KM), 528i (245KM), 535i (306KM), 523i (204KM), 530i (272KM), 528i (258KM), ActiveHybrid 5 (340KM), 550i (450KM), 550i (450KM), 550i (407KM), 4.4 V8 (560KM), 550i (450KM), 5.0 V10 (507KM), 525d (218KM), 520d (184KM), 520d (184KM), 518d (143KM), 530d (245KM), 535d (313KM), 535d (313KM), M550d xDrive (381KM), 530d (258KM), 525d (204KM), 530d (258KM), 535d (300KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Tylko ze 143-konnym dieslem Seria 5 jest zwykłą limuzyną – ani za szybką, ani za wolną. Po prostu jeździ i nie irytuje na drodze. Jednak już półkę droższy wariant o mocy 184KM wszystko zmienia – auto staje się zrywne, ma zapas mocy i sprawia sporo frajdy. Moc diesli sięga aż do 380KM w wariancie M550d z trzeba turbosprężarkami. Silniki benzynowe idą jeszcze dalej – do 560KM w przypadku M5. Ale już ten najsłabszy wariant, który oferuje 184KM w zupełności wystarcza. Wyprzedzanie innych aut jest szybkie i łatwe, czuć moc pod prawą stopą, a elastyczność rozpieszcza. Dźwięk zresztą też – choć nie tak jak we flagowym V8.

Publikacje o BMW Seria 5

BMW 535d xDrive - wilk w owczej skórze
 
Nasz test BMW 535d xDrive F10 (313 KM)

BMW 535d z napędem xDrive zaskakuje. To jeden z najlepiej prowadzących się samochodów na rynku, który dodatkowo zapewnia wysoki komfort i niskie spalanie. Czyżby wyprodukowano auto idealne? Nie do końca...

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz
 
Nasz test BMW Serii 5 E60 - czasowstrzymywacz

Współczesny świat jest tak wyluzowany i wszechstronny, że wspiera chyba wszystkie dziedziny, którymi człowiek może się interesować. Przez to jedni fascynują się samochodami, a inni sztuką czy informatyką i technologią. Jest jednak firma, która wpadła na pomysł, by połączyć ze sobą te dziedziny. Jakie...

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Diesel na literę M - BMW M550d xDrive
 
Nasz test BMW M550d xDrive, 381 KM

Kupno tego samochodu w naszych realiach wydaje się wyjątkowo irracjonalne. Absolutnie nie z powodu ceny wersji podstawowej równej 375 000 złotych lub 470 000 na jakie wyceniono prezentowany egzemplarz BMW M550d xDrive

Przeczytaj pozostałe 11 artykułów o BMW Seria 5

BMW Seria 5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW Seria 5autoWcentrum - społeczność BMW Seria 5

najwyższe oktanyAuta - BMW Seria 5

BMW Seria 5 74,74

BMW Seria 5 cicha woda.... 84,86

BMW Seria 5 srebrna niunia ;] 90,27

BMW Seria 5 525i 74,97

BMW Seria 5 77,94

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW Seria 5

bushido8 46,56

niki129 96,39

130rapid 62,18

masny 48,56

Venom1983 43,93

doubleulee 41,82

bartek2bbb5 41,53

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - BMW Seria 5

Kolejne zmiany
Kolejne zmiany Dzisiaj w końcu zmieniłem klosze lamp przednich, oraz boczne kierunki, aby wszy...
Szybki początek i szybki koniec.
Szybki początek i szybki koniec. Tak jak w tytule, tak jak szybko kupiłem piątkę, tak szybko ją sprzedałem. W a...
Transplantacja nerek
Transplantacja nerek  Jak w tytule, auto przeszło transplantacje nerek a'la M5. Wszystko widać na pon...
Kolejne zmiany, tym razem kierownica
Kolejne zmiany, tym razem kierownica Witam, w aucie zaszły kolejne zmiany. A mianowicie wyleciała obskurna i nie wygo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

BMW Seria 5

od 175 500 zł do 482 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (184 - 560 KM): 4.4 V8, 520i, 528i, 535i, 550i

 

Diesel (143 - 381 KM): 518d, 520d, 525d, 530d, 535d, M550d , M550d xDrive

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut BMW Seria 5
 

Najpopularniejsza wersja BMW Seria 5

BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
elektryczne szyby
niezależne ogrzewanie
czujnik parkowania
tempomat
ksenony

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

R2 Pakiet Business - 16 482
Pakiet Heat Comfort - 4 543
Pakiet Surround View - 9 416
Pakiet Sight - 2 810
Pakiet akcesoriów do bagażnika - 1 784
Polski pakiet - 11 174
Pakiet sportowy M - 23 241
Pakiet dla palących - 141
Polski pakiet plus - 3 212
Pakiet Business - 9 320
Polski pakiet - 5 918
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 5 lat / 100 000 km - 6 714
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 5 lat / 100 000 km - 12 442
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 6 lat / 150 000 km - 14 649
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Ultimate &#8211; 6 lat / 150 000 km - 26 292

Cena katalogowa

273 100

Zobacz ofertę BMW Seria 5 530d 258KM - 5 drzwiowe kombi
 

BMW Seria 5 najczęściej porównywane z:

Jaguar XF
2.2 D (200 KM)
Skoda Superb
1.8 TSI (160 KM)
Volvo S60
1.6 D2 (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 73 090 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 13 190 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Alto COMFORT 1.0 68 KM Demonstracyjny Suzuki Alto COMFORT 1.0 68 KM
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 731 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 38 900 zł 31 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW 535

BMW 520
2.0 diesel 177 KM
86 000 km, 2008
82 700 PLN
BMW 530
3.0 diesel 235 KM
2010
46 000 PLN
BMW 530
3.0 diesel 218 KM
183 100 km, 2005
39 000 PLN
BMW 535
diesel 272 KM
212 km, 2005
49 900 PLN

Ocena auta BMW Seria 5/M5 F10-F11

  • Średnia ocena
    na podstawie 37 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Wyższa klasa średnia: 4,35
  • Zalety
  • + skrzynia biegów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW Seria 5

BMW serii 5 F10 Facelifting (2014) BMW Seria 5 E34 Sedan - galeria społeczności BMW Seria 5 E61 2007 BMW Seria 5 E60 2007 BMW M5 E60 BMW M5 30 Jahre M5 (2014) BMW seria 5 Touring Alpina BMW serii 5 Touring F11 Facelifting (2014) BMW M5 E61 BMW serii 5 Gran Turismo
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW Seria 5

  • 1.
  • 2,00 BMW Seria 5 E39 528 i (193KM) 1999r.
    dodał: johny, 03.11.2011

    nie ma się co oszukiwać. dt gas system to najgorsi niedouczeni bardaszany którym zależy jedynie na wydarciu pieniędzy od potencjalnego klienta. najgorszą rzeczą jaką mogłem zrobić swojemu autu to pozwolić zainstalować instalację właśnie tej firmy i pomimo że bardzo tego żałuję niestety już tam siedzi, mam jedynie nadzieję że nie długo. ten ich niby wszech wiedzący kierownik to się nadaje do tarcia chrzanu a nie do instalacji gazowych. nie oddawajcie im samochodu bo na pewno się nie miło rozczarujecie. osobiście bardzo chciał bym spotkać największego z największych w ciemnej ulicy tylko po to żeby nie mógł uszkodzić już więcej żadnych samochodów. a co do samej instalacji i samochodu. jazda na benzynie to czysta przyjemność natomiast na gazie to jeden wielki koszmar. instalacja sypie się ja piasek. wieczne problemy z wtryskami. padają co kilka kilometrów. dosłownie. a wtedy samochód szarpie przerywa to na wolnych obrotach to nie ma siły na wysokich. aby podłączyć się do komputera wymagany jest kod dostępu który trzeba od baranów uzyskać. po podłączeniu zawsze są inne parametry i ustawianie na nowo. ta instalacja nigdy w życiu się nie zwróci bo serwis oczywiście kosztuje i to nie mało. ja osobiście jeżdżę na benzynie cały czas ale serwisant się pyta jaki jest przebieg samochodu. zastanawiam się jakie to ma znaczenie skoro ich instalacja jest do d.... i nie da się jeździć na gazie. nie znajduję słów większej pogardy dla tej bandy tłumoków. szkoda tylko że taki ktoś jak właściciel tej zafajdolonej firmy szczyci się swoimi osiągami, rozbija drogimi samochodami typu bmw e 60 czy mercedes e klasa. jakim byłem głąbem że dałem się na takie coś namówić. gdyby istniała sprawiedliwość to podejrzewam że ta firma już dawno by płonęła na co w głębi ducha mam nadzieję. NIE INSTALUJCIE DT GAS SYSTEM a właściciel firmy to jeden wielki patafian!

  • 2.
  • 3,50 BMW Seria 5 E39 530 i 24V (231KM) 2001r.
    dodał: zdegustowany, 27.11.2013

    to już moja 4 instalacja lpg w tym warsztacie. Była toyota - SUPER, potem 3 krotnie w innych autach , w pierwszej było super a potem tylko gorzej. W ostatniej to tragedia. Założone zostały zbyt duże wtryski - po wielu bojach udało się je wymienić na odpowiednie. Na pytanie dlaczego auto szarpie po przełączeniu na LPG, usłyszałem ,"że nie umiem jeździć!!!" A potem "że jak jestem taki mądry to sobie sam ją ustaw". Owszem sam wyregulowałem i auto jeździło OK, w tym tygodniu reduktor zaczął wariować z ciśnieniem, po telefonie do warsztatu usłyszałem, że nie mam już gwarancji bo sam grzebałem w instalacji. Szkoda słów. Kto reguluje instalacje gazową na postoju bez ustawienia na nowo mapy na drodze?? Parę lat temu to był warsztat a teraz przeistoczył się w szopę. Bardzo nie polecam, zamiast się rozwijać, cofnęli się w rozwoju. SZKODA

  • 3.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: Jacek D., 21.03.2010

    Witam,założyłem instalację gazową w Lublinie na ul.Lubartowskiej około 1.5 roku temu i od tamtej pory nie było miesiąca abym nie był tam 2-3 razy na miesiąc;na początku samochód palił mi w mieście 18-20 litrów gazu.Po regulacji doszedł do normy do 14litrów,ale zaczęły się problemy z gaśnięciem silnika na gazie,na benzynie jest ok.Psychicznie już nie mam nerwów do tych partaczy,a szczególnie do ich szefa,który jest po prostu chamem.Wszystko skończy się chyba wymontowaniem instalacji albo w sądzie.Byłem w renomowanej stacji,oczywiście tam instalacja jest droższa a na pytanie tamtego szefa gdzie była montowana instalacja odpowiedział"bez komentarza".Omijajcie szerokim łukiem DT Gas System w Lublinie bo narobicie sobie problemów i wysiądzie Wam psycha.

  • 4.
  • 3,00 BMW Seria 5 E39 520 i (150KM) 1999r.
    dodał: djjack, 21.03.2010

    Witam,nie polecam DT Gaz System z Lublina gdyż męczę się z pracownikami i instalacją już od ponad roku i nie mogą fachowo ustawić normalnej pracy silnika na gazie,na biegu jałowym samochód szarpie i gaśnie przy np.dojezdzie do skrzyżowania,zmieniane i czyszczone były szyny itp.Samochód na benzynie pracuje znakomicie;byłem u fachowców,którzy nie mają nic do zarzucenia do pracy na benzynie.Zmieniane były świece,które zmienili mi pracownicy,potem okazało się,że to nie takie.Omijajcie szerokim łukiem ten zakład bo może Wam siąść psycha,nie mam już nerwów szczególnie do ich szefa,który okazał się zwykłym chamem.

  • 5.
  • 4,50 BMW Seria 5 E34 525 i (170KM) 1991r.
    dodał: Patryk, 11.08.2011

    Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją gazową to ten samochód się do tego nadaje oczywiście jeżeli jest to normalny kierowca i nie próbuje odpalić zimnego silnika na gazie.

  • 6.
  • 2,00 BMW Seria 5 E60 525 i (218KM) 2008r.
    dodał: Jerzyk, 20.02.2014

    UWAGA NA DRUCIARZY W RADWANICACH POD WROCŁAWIEM!!!FIRMA EKO-ALMA SAMA DODAJE POZYTYWNE OPINIE PONIŻEJ!!!MONTUJĄ TAM INSTALACJE POLSKO-CZESKIEJ PRODUKCJI KTÓRA NIGDY NIE DORÓWNA ZNANYM ZAGRANICZNYM PRODUCENTOM!!!PRACOWNICY TRAFILI TAM PROSTO Z KASY W BIEDRONCE!!!TO NIE JEST OPINIA KONKURENCJI TAKIE SĄ FAKTY!!!JEŚLI SZANUJESZ SWOJE AUTO CZAS I PIENIĄDZE OMIJAJ ICH SZEROKIM ŁUKIEM, NIE DAJ ZAROBIĆ KOMUŚ KTO MONTUJĄC TANIE I WADLIWE PODZESPOŁY CHCE WYŁUDZIĆ OD CIEBIE PIENIĄDZE!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5

BMW Seria 5

356 komentarzy

278 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Werner~Werner

Witam,

posiadam już niemal klasyka - E34 525i (M50TUB25, czyli z Vanosem)z 1994r. w sedanie i maualnej skrzyni biegów od 3 lat, ma na budziku obecnie ok. 265000 km, praca silnika, skrzyni biegów oraz sprzęgła może stanowić wzór dla innych pojazdów, jestem w sumie 3. właścicielem (było 2 Niemców i salon BMW), który doinwestował wózek niemal do perfekcji, silnik pracuje lepiej niż nowy (posiada obencnie 210 zamiast fabrycznych 192 KM i podejrzewam, że po wymianie przepływomierza na nowy może i nawet więcej niż 210 KM)wkręca się błyskawicznie do 7000 obr/min i to bez jakiegoś chipa! Co ważne spalanie na trasie przy dość ciężkiej nodze książkowe - 9 L Pb/100 km. Na autostradzie to małe M Power, do 220 km/h idzie jak burza i ma przy tym jeszcze spore rezerwy mocy, nieważne czy to prosta droga czy pod górę, ten silnik w zupełności wystarczy do żwawej jazdy, rwie do przodu bez zastanawiania i jest przy tym niezawodny i oszczędny. Ostatnio wymieniłem w nim przepływomierz, świece, filtry i sondę lamda. Także jeśli macie niedoinwestowane "trupy", które spalają wam 13L Pb/100 km/h przy normalnej jeźdze, to serdecznie wam współczuję. Mój tyle spala jak cisnę go 220 km/h na autostradzie.

~kamil~kamil

co to za kity moja 530i e 61 2009r automat przy spokojnej jezdzie pali ok 13l na miescie trasa ok 11l a jak ktos chce tanio jezdzic niech kupi cienkiego w gazie i jezdzi droga z gorki bo taka bmka nikt nie jedzie 90 czy 110 bo to z i nie rzuca

~TomeczekLBN~TomeczekLBN

Do ~znawca tematu: znawca tematu w jakim temacie jestes taki obeznany bo chyba nie na samochodach.po pierwsze to jestes dla mnie leserem. bo jak to sam piszesz tu masz 2,5 kilometra tu masz 2,5 tu 1,5 kilometra. a ty kupiles bmw serii 5 z silnikiem 3.0 po co skoro wystarczyło zainwestowac w jakies nike i smigac z buta nie jest to dystans zebys musial jezdzic samochodem. jeszcze w automacie? no ale rozumiem ze zmienianie biegów w 50 tys miescinie w ktorej wrzucilbys manualem 1,2 i 3 i dojechalbys na luzie ten nie samowity dystans 2.5 km po drugie jakim cudem porównujesz silnik kolegi 2.0 do swojego 3.0? i taka informacja spalanie na komputerze jest jednostkowe i tak srednio mozna porownywac spalanie na kompie do rzeczywostosci komputer Ci wylicza ile Ci spala przy obecnej jezdzie może ogarnales ze gdy nastepuje zmiana biegu i predkosci obrotowej komputer sie resetuje i teraz zaczyna obliczac na ten moment. i ostatnia sprawa Prosze cie nie placz juz ze nie udalo Ci sie zejsc ponizej 8 bo nie wiem czy znasz taki temat ze to jest ciezki samochod z silnikiem 3.0 a nie jakas dziadkowa laguna 1.9 tdi

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 808
Przejechany dystans
18 523 775 km
Zatankowanego paliwa
436 828 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 519
Wydanych pieniędzy
1 049 742 zł
Średnie wydatki na auto
1 319 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 569
Wydanych pieniędzy
1 290 153 zł
Średnie wydatki na auto
1 621 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (796)

Testy zderzeniowe BMW Seria 5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW Seria 5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW 530d, LHD
2010

BMW Seria 5
BMW 5-Series

BMW Seria 5
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW Seria 5/M5 F10-F11

Na podstawie 58 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: jasomit, dodano: 09.11.2009 11:15

po pierwsze na takie auto musi być stać i nie mówie o kosztach zakupu, po drugie śmiac mi sie chce jak widze opinnie spalania na poziomie 6,3l - nie realne, dwa litry poniżej danych producenta?. krótkie odcinki ze średniej cięzkości nogą 14l lpg ale jak się dusi to i ponad 20, najmniej na równej tracie, najspokojniej jak się dało wyszło 8.6l gdzie w normalnym ruchu raczej nie osiagalne, srednie z 6tys,km wyszło 11,4lpg plus troche BP (90% trasa). silnik zdecydowanie za słaby do tej budy, dodatkowo ma bardzo wysoko połozony moment wiec trzeba go krecić po obrotach, o sprawnym wypszedzaniu nie ma mowy nawet wbijajac trzeci bieg to sie zbiera jakby chciało a nie mogło, może z miejsca jakoś startuje ale nie tego oczekujemy po BMW, nie polecam, pół roku, ok 30tys, km i wymieniona połowa zawieszenia, padł LCM (sterownik świateł), peknięta głowica, problemy z asc i sterownikiem silnika, mata siedzenia pasażera i mnustwo drobiazgów, to moje trzecie i ostatnie BMW i zmieniam marke!

pełny raport BMW Sedan 520 i

autor: bydgoszczanin, dodano: 08.07.2013 03:36

Cudów nie ma - i to dobre podsumowanie spalania w tym aucie. Ale nie ma co się oszukiwać 2,2L pojemności i 6 cylindrów musi palić! Mimo wszystko w porównaniu do Mercedesa jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Bardzo dużo tu zależy od stylu jazdy kierowcy i paliwa jakie tankuje. Ja od samego początku jeżdżę tylko na V-Pover Racing 99+ (oczywiście zaraz posypią się komentarze...) i takie polecam. Nie startuję też za każdym razem jako pierwszy ze świateł ale można powiedzieć , że jeżdżę dynamicznie i bez katowania. Przy takim założeniu i jeździe pół trasa / pół miasto spalanie powinno być na poziomie 10 - 11 litrów na każde 100 km i nie ma zmiłuj! Minimum jakie udało mi się osiągnąć przy jeździe na tempomacie z prędkością 100km/h to 6,5L/100km (udało mi się to tylko dwa razy). Normalnie na trasie wychodzi jakieś 7 do 9 litrów. W mieści maksymalnie spalił mi 14,4 l/100km w największe mrozy i tylko po centrum w korkach i codziennym odśnieżaniu. Normalnie spalanie w mieście oscyluje w okolicach 12-13 litrów.

pełny raport BMW Sedan 520 i

autor: Deathrow, dodano: 19.10.2010 19:23

Drodzy panstwo mam to autko krotko bo jakies 2 miesiace... wracajac nim z niemiec spalilo ok 8 do 9 litrow na 100 przy predkosci ok 150 160 km na godzine..w miescie przy spokojnej jezdzie (nie mowie tu o wleczeniu sie jak kapelusznik) 2,500 tys obrotow maks 3,000 zmiana biegow delikatne obchodzenie sie z gazem... zalalem caly bak pod korek przejechalem w ten sposob rowne 100 km i ponownie wjechalem na stacje... wlalem do baku rowne 11.5 litra benzyny.. co do kol i opon bo to tez wazne felgi 18 cali od e60 m power opona z tylu 265\35 na przodzie 235\40.. wiec jesli delikatnie obchodzisz sie z autem to nawet na takich kapciach moze spalic malo.. jesli za to chcesz pogonic jakas smieszna honde lub inne autko z aspiracjami to ten ciezki bydlak z 231 konnym silnikiem doskonale sobie poradzi...

pełny raport BMW Sedan 530 i 24V

Skarbnica wiedzy o BMW Seria 5/M5 F10-F11

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW Seria 5/M5 F10-F11

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne BMW Seria 5 F10-F11
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW Seria 5, oglądali także