Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007

Lata produkcji: 2003 - 2010
Segment: Auta sportowe
Druga generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. W ofercie BMW samochód zajął miejsce oferowanej do 1999 roku Serii 8 (E31), ale jego właściwym pierwowzorem była oryginalna Seria 6 z lat 1976-1989. Za projekt nowej Serii 6 odpowiedzialny był Chris Bangle, ówczesny szef stylistów niemieckiej marki. Auto zbudowano na płycie podłogowej Serii 5. Oprócz odmiany coupe (oznaczenie E63), od 2004 roku dostępne było również w wersji kabrio oznaczonej symbolem E64. W 2005 roku debiutowała mocniejsza wersja modelu, M6.

Komentarze redakcji

Powagosław: Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”.
Luzacjusz: Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych.

Dane techniczne BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007

Podstawowe parametry BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM

Produkowany
od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa
4398 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
333 KM przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
450 Nm przy 3700 obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
8
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
32
Stopień sprężania
10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Pojemność zbiornika paliwa
70 l

Przeniesienie napędu BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM

Manualna skrzynia biegów
6-biegowa
Automatyczna skrzynia biegów
dostępna
Rodzaj napędu
na tylną oś
zobacz dane techniczne

Zużycie paliwa BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007

Pb
10,50 - 19,83
Na podstawie 7 raportów spalania

Wybrane raporty spalania BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007

Bardzo oszczędny silnik, spalanie średnio 12,3 przy jeździe mieszanej, miasto/trasa po 50%. Samo miasto spalanie od 13 do 15 litrów, ... więcejraczej nie więcej niż 15-17 litrów nawet przy bardzo ciężkiej nodze i bardzo dużych korkach. Spalanie na trasie średnio ok. 11-12 litrów bardzo zależne od prędkości, przy prędkości 150-160 ok. 12 l. powyżej 160 km/h zaczyna znacznie wzrastać. Jazda na trasie ze zmienną prędkością, wyprzedzaniem ciężarówek itp. 10-11,5 l., przy prędkościach do 120 km/h można spokojnie zejść poniżej 10 l. ukryj
dodano 28.01.2013 przez
bałem się spalania, ale miłe zdziwienie 8 l.przy jezdzie 80 km/h, w trasie 9,5 przy jezdzie ponad setke, 11-13 w ... więcejmieście a jak stoimy w ogromnym korku to nawet 15 ale nigdy wiecej, jak szaleje to 14. na pełnym baku warszawa-suwałki-warszawa, raz przejeżdzilem poza miastem i w mieście 100 km i na stacje- wlałem równe 10 litrów, przeglady-mam za darmo, duzo czesci jest uzywanych na rynku, ale tutaj sie nic nie psuje. ukryj
dodano 05.01.2012 przez
Zważywszy na klasę auta zużycie paliwa bardzo skromne, sporo części dostępnych od BMW 5. Bardzo wysoka niezawodność, trwałość, długie okresy ... więcejmiędzy przeglądami. Trzeba się jednak liczyć z ponadstandardowymi kosztami eksploatacji wynikającymi z osiągów auta np. opony (6000 zł komplet), najlepszy olej, innowacyjne wycieraczki, ksenonowe światła itp. ukryj
dodano 28.01.2013 przez
samochód ma wspaniałe osiągi przy średnim spalaniu na poziomie 13litrów. W ruchu miejskim pali około 17 litrów. Na autostradzie przy ... więcejprędkościach 220-270 około 15-17. ukryj
dodano 11.07.2007 przez
ubezpieczenie auta 10.000 zł Spalanie w mieście 100 zł = 100 km
dodano 14.11.2013 przez
Zobacz raporty spalania BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007 Dodaj raport spalania

Publikacje o BMW Seria 6

Przeczytaj pozostałe 5 publikacje o BMW Seria 6

Newsy o BMW Seria 6

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o BMW Seria 6

Lista silników BMW Seria 6 E63-64 Coupe 645 Ci 333KM 2003-2007

Jaki slinik wybrać?

Duże, szpanerskie auto z dużymi i szpanerskimi silnikami. Na szczycie benzynowy V10 o pojemności 5.0l i mocy ponad 500KM. Do jakiej wersji można go wsadzić? Oczywiście tylko M6 – kosmiczna elastyczność, 4.6s do 100km/h i nieprzespane noce wliczone w cenę. To oferta dla nadczłowieka, ale jeśli macie dużą gotówkę, która was pali i nie chcecie przesadzić, to warto skusić się na jedną z widlastych ósemek. Nie chodzi tylko o osiągi. Wystarczy przekręcić kluczyk i wcisnąć gaz – głęboki, basowy pomruk spada z nieba i poraża. Takich doznań jest w stanie dostarczyć motor 4.4l 333KM i 4.8l 367KM. Ten pierwszy można dostać w wersji przygotowanej przez Alpinę. Dla niewtajemniczonych – to coś w stylu AMG u Mercedesa. Po zmianach moc 4.4-litrowej jednostki rośnie do ponad 500 koni. Spalanie? To pytanie jest nie na miejscu, dlatego silnik Diesla jest tylko jeden. Ma 3 litry, 6 cylindrów i 286KM. Z autem radzi sobie naprawdę nieźle, ale po prostu nie wypada go kupować.

Nowe BMW Seria 6

nowe BMW Seria 6
BMW Seria 6
ceny od 383 000 zł do 648 100

BMW Seria 6 F06-F12-F13 M6 Gran Coupe Facelifting M6 560KM od 2013

w pakiecie M

w cenie katalogowej brutto

643 100 zł

Wyposażenie standardowe
Sportowa skórzana kierownica M
M Drive – pozwala na zapisanie i uruchamianie przyciskami na kierownicy specyficznych dla M ustawień, takich jak:tryb pracy DSC, tryb pracy silnika, siła M Servotronic, tryb M View na wyświetlaczu BMW Head-Up
Wyświetlacz BMW Head-Up
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Competition (38 030 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Competition (38 030 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 20 oferty BMW Seria 6

Dealerzy BMW

SMORAWIŃSKI

SMORAWIŃSKI I SPÓŁKA BMW Poznań

wielkopolskie, Poznań, Obornicka 235

Więcej

BOŃKOWSCY

BMW Bońkowscy

zachodniopomorskie, Szczecin, Ustowo 55

Więcej

AUTO FUS

AUTO FUS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Ostrobramska 73

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Katowice

śląskie, Katowice, Kościuszki 253

Więcej

BAWARIA MOTORS

BAWARIA MOTORS BMW Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Czerniakowska 47

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź