Szukaj

Informacje o BMW X3 F25

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Druga generacja modelu produkowana w latach 2010-2017. X3 II zwiększył swoje rozmiary i pod względem gabarytów zbliżył się do X5, dużego SUV-a w ofercie BMW. Zbudowano go na nowej platformie podłogowej o symbolu F25, którą będzie dzielił z najnowszą generacją Serii 3. Zmiany stylistyczne zastosowane w X3 II są raczej kosmetyczne i nawiązują do wyglądu modeli X1 i X5. Od 2014 roku oferowany w wersji po faceliftingu. W przeciwieństwie do swojego poprzednika, X3 II nie był już produkowany w zakładach Magna Steyr w Austrii, lecz w fabryce BMW w amerykańskim Spartanburgu.

czytaj więcej
Powagosław

Nie wiem czemu X3 jest już prawie tak duże jak X5. Nie wiem, czemu jest tak wyjątkowo stonowane, jak na BMW. Przyjmuję jednak ten brak ekstrawagancji z dobrodziejstwem bardzo harmonijnego inwentarza.

~Powagosław
Luzacjusz

X3 ciągle ma w sobie pierwiastek wątpliwego wdzięku Waltera Sobchaka, weterana z Wietnamu z filmu „Big Lebowski”. Może to chwila mojej słabości, może litości, ale, Bóg mi świadkiem, ten przeraźliwie nudny SUV wyładniał. Nie może być.

~Luzacjusz

BMW X3 F25 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X3 F25

Liczba ocen: 75
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,0
~Rogalik
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Kupiłem z poważną usterką napędu xDrive - Brak przedniego wału. Ostatecznie okazało się, że uszkodzona jest skrzynia rozdzielcza i przedni dyfer. Koszt naprawy wyszedł 11 tyś zł, co było akceptowalne względem kosztów zakupu. Auto bardzo fajnie się prowadzi. Wygodnie. Robię trasy Polska-Anglia na jeden przejazd i naprawdę pozycja dla pleców bardzo wygodna. Troszkę mało mocy. Nie czuć tak na autostradzie, ale jednak przyzwyczaiłem się do bardziej dynamicznych sedanów. Nie jest to najcichsze auto jakim jeździłem. Po dłuższej jeździe z prędkością autostradową i bocznym wiatrem, zaczyna to przeszkadzać. Bardzo pojemne. Przyjemne w prowadzeniu. Przez rok, bardzo polubiłem to auto.
4,8
~Artur
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Auto kupiłem z przebiegiem 80 tys. i przejechałem do tej pory 50 tys. Właściwie chciałem kupić Volvo XC60, testowałem też Hondę CR-V, ale jak się przejechałem, tak dla ewentualnego porównania, X3 to wszystko się zmieniło... Już po zamknięciu drzwi odczułem dużą różnicę w porównaniu z XC60. Materiały idealnie spasowane, fotele, kierownica, przestrzeń.. wszystko na plus. Jazda próbna tylko mnie utwierdziła w tym, że jednak BMW. Przesiadłem się z civica ufo i obawiałem się trochę gabarytów, zwrotności czy kosztów eksploatacji, ale niepotrzebnie.. Wielkość auta daje poczucie bezpieczeństwa i komfort. Nie zwracam za bardzo uwagi na krawężniki. Widoczność jest lepsza, nie muszę się też już ciągle schylać żeby wejść czy wyjść z auta, a zwrotność powiedziałbym, że jest może nawet lepsza niż w civicu. Średnie spalanie przy mieszanej jeździe to 8,5 l. Gdzie średnia autostradowa prędkość to 150 km/h. Jedyne co bym zabrał z Hondy to automatyczne wycieraczki
4,9
~Stasiu
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive28i 245KM 180kW
Przed zakupem auta miałem wyznaczone kryteria, które musiało spełnić: bezpieczeństwo, napęd 4x4, automatyczna skrzynia, silnik z zapasem mocy, dobre oświetlenie zewnętrze (światła drogowe) i odczucia wizualne. Decyzja padła na BMW X3 xDrive 2.8i 245 KM. Dlaczego benzyna? A to ze względu na charakterystykę jazdy - bardzo dużo krótkich odcinków. Poza tym auto w środku sprawia wrażenie "uszytego na miarę"( oczywiście to rzecz gustu ). Kilka słów o spalaniu (kilka słów napisałem przy kosztach utrzymania) - moje spalanie nie jest wynikiem szczegółowych analiz - są to wartości orientacyjne. W przyszłości spróbuję dokonać dogłębnej analizy.

Raporty spalania BMW X3 F25

Liczba raportów: 110
Średnie spalanie dla BMW X3 F25
9,3 – 12,6
l/100 km
6,2 – 9,0
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
BMW X3 F25
SUV Facelifting xDrive20d 190KM 140kW
Samochód na oponach 225 Jazda w większości w trybie Eco. Jazda raczej spokojna i płynna. Tankowanie wyłącznie po przebiegu min 1000km i z takich dystansie obliczana średnia spalania. Auto bardzo oszczędne. Na te gabaryty oraz masę chyba najbardziej oszczędny ze wszystkich porównywalnych suwów. Oczywiście można dynamicznie w trybie sport spalić i 10l ale możliwości ekonomiczne tego samochodu są ogromne. Ja jestem mega zadowolony. Kiedy chcę mam ekonomiczne auto rodzinne a innym razem sportowe monstrum. Ogólnie rewelacja.
12,0
Liczba komentarzy: 1
BMW X3 F25
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
Auto ze Stanów 2011. W stanach jeszcze do 2015 był w f25 silnik 3.0 i 250 km na pośrednim wtrysku. Lpg Lovato ogólnie rewelacja. Przesiadłem się z insigni ctdi i pod każdym względem insignia to był woz so wożenia ziemniaków. Kultura pracy, prowadzenie, spalanie po prostu klasa premium. Polecam takie auto ze stanów. Już nowa buda a pod maską kultowa 6 idealna pod lpg. Spalanie przy spokojnej jezdzie wręcz nie do wiary, a jeśli trzeba zapas mocy sprawia, że auta katapultuje do przodu i ciągnie w pełnym zakresie obrotów do odcięcia.
13,5
BMW X3 F25
SUV 3.0 28i 258KM 190kW
Ogólnie przy takim silniku i masie samochodu bardzo ciężko jest zejść poniżej 15 litrów. Najekonomiczniejsza jazda na trasie jest widoczna przy włączonym tempomacie. Różnica jest widoczna średnio 3l /100km Trasa: Przy prędkości 80-100 km/h spalanie jest bardzo niskie 5-7 l/100 km Przy prędkości 140 -160 km/h spalanie jest na poziomie 13-15 l/100 km Powyżej 160 km/h spalanie zaczyna się od 20 l/100 km Miasto: Bardzo ekonomiczne i delikatne jeżdżenie można dać spalanie na poziomie 13,5 l/100 km ale jest to bardzo trudne i mało adekwatne do takiego silnika. Przy dynamicznej jeździe 20 l/100 jest standardem.

Usterki BMW X3 F25

Liczba wpisów: 12
LAMPA PRAWA PRZEDNIA POCI SIĘ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • inne
LAMPA PRAWA PRZEDNIA ZAPAROWANA BWM STWERDZIŁO ŻE NIE WYMIENIĄ LAMPY BO TAKIE SĄ PRAWA FIZYKI I LAMPA MOZE SIĘ POCIĆ :) DOBRE SOBIE BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ BMW DOKONAŁA OSUSZANIA LAMPY USZCZEKNIANIA ,PO MIESIĄCU USTERKA WYSTĄPIŁA PONOWNIE ,NA TĄ CHWILĘ ZGŁOSILI PROBLEM DO GERMANY CZEKAMY NA DECYZJE CZY WYMIENIĄ NA NOWA ,CZY DO KONCA ISTNIA CAR BEDĄ ,BEDĘ JĄ UCZELNIAŁ
Oczekuje na rozwiązanie
LUZ
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PO PRZEJECHANIU 1500KM PRZY WIEZDZIE NA NP KRAWĘZNIKI WYDOBYWAŁ SIE SPODA ZAWIESZENIA STUKOT,MOMENTAMI BUJAŁO NA PROSTEJ . PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO PO SPRAWDZENIU W SERWISIE BMW OKAZŁO SIE ZE POLUZOWAŁO SIE ZAWIESZENIE, CHYBA NA DRAŻKACH ,PANOWIE SKRĘCILI MASZYNĘ I JEST OK.SWOJA DROGĄ W/G MNIE NIE DOPUSZCZALNE ZJAWISKO DOKRĘCONO POLUZOWANE CZĘSCI ZAIWESZENIA DOKAŁDNI NIE WIEM CO
Problem rozwiązany
1 komentarz
sterownik x drive
  • BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 135kW 2010-2014
  • zawieszenie
PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .? PADŁ MI STEROWNIK X DRIVE PO PRZEJECHANIU 1400KM WYMIENILI NA NOWY JEDNAK AUTO ZACHOWUJE SIĘ JAK WÓZ DRABINIASTY PO INFORMACJI O BŁEDZIE NAPĘD 4*4 . SERWIS ZAPEWNIŁ MNIE ZE WSZYSTKO OK LECZ W/G MOJEJ OCENY SAMOCHÓD JEDO ZAWIESZENIE NIE AMORTYZUJE NIERÓWNOSCI TRZESIE STARSZNIE WSPOMGANIE CIEZKO CHODZI POPROSTU JAKBY KTOS ZACIĄGNĄ RECZNY,JAKBY DALEJ NIE DZIAŁAŁ X DRIVE MOZE TO NIE WINA ELETORNIKI TYLKO JAKIES USZKODZENIE MECHANICZNE PODOWZIA NAPEU ,POPROSTU JEZDZENIE BMW NA TA CHIWLĘ NAM ZBRZYDŁO. MOZĘ KTOŚ WIE O CO CHODZI .?
Problem rozwiązany
4 komentarze
BMW X3 F25