Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

BMW X5

Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.

Generacje BMW X5

BMX X5 F15

Co jak co, ale sztukę stylizowania luksusowych SUV-ów o sportowym zacięciu BMW opanowało do perfekcji. Bo mimo że X5 od lat jest wierny tym samym, jedynie unowocześnianym kształtom, niezmiennie kusi swoją urodą. Elegancka bryła nadwozia, garść ostrych przetłoczeń i odrobina agresywnych detali pracują na obraz auta, które nie jest nachalne, ale bezdyskusyjnie budzi respekt.

Równie perfekcyjnie jak designerzy nadwozia spisali się projektanci wnętrza. Bo oto stworzyli oni kokpit, który jest nie tylko miły dla oka, ale za sprawą czytelnych wskaźników i uporządkowanych elementów obsługi nie nastręcza problemów z natury ergonomii. Kabina jest na dodatek wykonana z doborowych materiałów i pieczołowicie spasowana, a dzięki wysoko umieszczonym fotelom i dużym oknom gwarantuje niczym nie zmącony widok na zewnątrz.

O tym, że BMW X5 III. generacji ma dużo wspólnego z terminem “perfekcja”, świadczy kolejny aspekt wnętrza, a mianowicie praktyczność. W kabinie pasażerskiej z powodzeniem mogą podróżować koszykarze, a ich sportowy ekwipunek bez przeszkód zmieści się w ogromnym bagażniku. Funkcjonalność przestrzeni na walizki podnoszą regularne kształty kufra, schowek pod jego podłogą oraz tylna kanapa dzielona na aż trzy części. Mały minus należy się za to samej pokrywie bagażnika, której dolna burta może uprzykrzać życie niższym osobom.

Przechodząc do oceny układu jezdnego, dochodzimy do kolejnego elementu bawarskiego SUV-a zasługującego na tytuł perfekcyjnego. Bo jak inaczej określić zawieszenie, które pochłania dziury tak, jakby ich nie było, a jednocześnie jest niewiarygodnie stabilne podczas pokonywania zakrętów. Radości z jazdy nie ograniczają przechyły nadwozia, redukuje natomiast układ kierowniczy, nie dający odpowiedniego czucia tego, co dzieje się z kołami.

Jako członek światowej elity wśród SUV-ów, BMW X5 F15 po prostu musi dużo kosztować. Wysoka cena zakupu nie jest więc niczym zaskakującym, niemiłą niespodziankę może sprawić natomiast wyposażenie. Owszem, w standardzie znajdziemy wszystkie najważniejsze elementy, a dodatków jest cała masa, jednak nowoczesne systemy bezpieczeństwa dostaniemy dopiero za dopłatą, a zamiast niektórych opcji można kupić… drugie, nowe auto.

BMX X5 E70

Pomimo swoich niebotycznych rozmiarów i muskularnych kształtów nadwozie BMW X5 II. generacji ma w sobie dużą dozę sportowego charakteru. Stojącą wysoko nad ziemią i zaopatrzoną w “nadmuchane” nadkola karoserię ozdobiono bowiem dynamicznymi przetłoczeniami, smukłymi reflektorami i garścią potężnych wlotów powietrza. Model po liftingu z 2010 roku upiększono ponadto diodowym oświetleniem przedniej i tylnej partii nadwozia.

Wnętrze “X-piątki” uświadamia właściciela, skąd wzięła się kwota widniejąca w umowie kupna - jakość zastosowanych materiałów wykończeniowych okazuje się wręcz niewyobrażalna. Z jakością montażu jest już nieco gorzej, bo zdarzają się drobne “świerszcze” w kabinie. Na wysokim poziomie stoją na szczęście ergonomia obsługi i czytelność zegarów.

Co istotne, powodów do narzekań nie dostarcza również praktyczność wnętrza BMW X5 E70. Ilość miejsca wygospodarowanego w dwóch rzędach siedzeń jest bardzo pokaźna, a w przepastnym bagażniku można nawet spotkać opcjonalny trzeci rząd foteli. W kabinie nie brakuje też elementów podnoszących jej funkcjonalność.

Niebotyczna masa, niemała wysokość oraz wysoko położony środek ciężkości nie nastrajają optymizmem podczas próby szybkiego pokonania zakrętu. Z próby tej niemieckie auto wychodzi jednak obronną ręką, zapewniając własności trakcyjne niczym w zwykłej “osobówce”, właściwie niespotykane w produktach konkurencji. Genialną przyczepność gwarantują sportowe nastawy zawieszenia oraz napęd na cztery koła xDrive.

Drogo, drożej… BMW X5! Bez portfela wypchanego banknotami nie ma co podchodzić do bawarskiego SUV-a - krocie kosztuje nie tylko jego kupno, ale również eksploatacja za sprawą gigantycznego spalania, ogromnych cen części oraz skomplikowanego serwisu. Jeśli chodzi o niezawodność, prezentuje się ona zadowalająco, ale nie idealnie - silniki benzynowe są zwykle bezawaryjne, za to w dieslach często dochodzi do usterek osprzętu, a problemy sprawiają też automatyczne przekładnie oraz elementy wyposażenia elektrycznego.

BMX X5 E53

Modele spod znaku szachownicy znane są ze swojego agresywnego wyglądu i nie inaczej jest z pierwszym SUV-em BMW, modelem X5. I choć jego karoseria budzi respekt, okazuje się nieco skromniejsza niż u konkurentów. W efekcie, ilość miejsca dla podróżnych i na bagaże jest nieco ograniczona. Niedostatki w przestrzeni wnętrze nadrabia w innych kategoriach - tablica przyrządów punktuje eleganckim wyglądem, czytelnością i uporządkowaniem, jakość wykończenia kabiny to absolutna ekstraliga, fotele są komfortowe, a wykorzystanie bagażnika ułatwiają jego regularne kształty.

Z szerokiej gamy silnikowej tylko najmniejszy, 184-konny diesel okazuje się niewystarczającym źródłem do napędu bawarskiego kolosa. Wersja 218-konna tego samego motoru okazuje się za to nie tylko szybka i elastyczna, ale również bardzo oszczędna. Z oszczędnością niewiele wspólnego mają "benzyniaki", jednak raz, że przyzwoicie współpracują z gazem LPG, a dwa, zapewniają niebywałe brzmienie i oszałamiające osiągi (pomijając wersję 3.0/231 KM). Podczas jazdy "X-piątką" trudno uwierzyć, że mamy do czynienia z SUV-em - auto prowadzi się niezwykle pewnie. Komfort jest jednak ograniczony, a w teren lepiej w ogóle nie zjeżdżać.

Umiarkowane koszty eksploatacji? Nie ten adres. BMW X5 E53 to propozycja wyłącznie dla majętnych kierowców, którzy przełkną wysokie koszty napraw tego prestiżowego i skomplikowanego auta. Niemiecki SUV został, co prawda, bardzo solidnie zbudowany, ale mijające lata, a przede wszystkim kilometry robią swoje - dochodzi do uszkodzeń automatycznej skrzyni biegów, co nóż trzeba wymieniać coś w zawieszeniu, a elektryka nieustannie uprzykrza właścicielom życie. Silniki benzynowe są niemal niezniszczalne, w dieslu niedomagać może układ common rail czy dwumasowe koło zamachowe.

Komentarze redakcji

Powagosław: X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje.
Luzacjusz: Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód.

Silniki BMW X5

BMW X5 F15 - jaki silnik wybrać?

Diesle celują w spokojniejszych kierowców. Ten 218-konny mógłby zaoferować trochę więcej w bądź co bądź sportowej marce, dlatego warto zainteresować się wersją 258-konną. Zrywna, spontaniczna - szybko można się do niej przekonać. W mocniejszych jednostkach o mocach 313- i 381KM jest już tylko lepiej. Ta ostatnia na drodze wręcz przeraża... Z kolei moc motorów benzynowych zaczyna sie od 306KM i to wystarcza, by pokochać ten samochód. Ładny dźwięk, niezła elastyczność - pasuje do charakteru X5. Mocniejszy silnik to już 450KM i gęsia skórka podczas wciskania pedału gazu.

BMW X5 E70 - jaki silnik wybrać?

W takim aucie najrozsądniejszym wyborem są jednak diesle. Różnice w cenie są nieduże w stosunku do silników benzynowych, a wóz pali mniej. Często wybierany jest motor 3.0l o mocy 235KM. Cieszy niezłą kulturą pracy, oszczędnością jak na walkę za tak ciężkim samochodem i dynamiką – większości zupełnie wystarczy, a jeśli nie, to jest też wariant 286-konny. Jeśli nie przejmujecie się cenami paliw, to warto zastanowić się nad jednostkami benzynowymi, bo wyciskają z auta to, co najlepsze i ładnie brzmią. Już podstawowy, 3.0-litrowy silnik ma ponad 272KM, jest tańszy od podstawowego diesla i szczególnie przy wyższych obrotach żwawo wyrywa do przodu z głębokim pomrukiem. Następny silnik to spory skok – do 4.8l i 355KM, a koneserzy powinni zainteresować się wersją „M” – z 4.4l wyciska ładnie wyglądające 555KM. Osiągi? Tu komentarz jest zbędny.

Publikacje o BMW X5

BMW X5 M50d - sportowo, ekskluzywnie i ..oszczędnie
 
Nasz test BMW X5 M50d (381 KM)

Mniej więcej 15 lat temu BMW zdecydowało się na wprowadzenie do oferty modelu X5. Fani marki byli oczywiście przeciwni produkcji tego samochodu, argumentując to odejściem od "prawdziwego ducha" firmy. Dzisiaj gama "X" wciąż rośnie, a X5 stał się jednym z najważniejszych produktów...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

BMW X5 F15 - powrót szefa
 
Nasz test BMW X5 F15

Nowa generacja BMW X5 jest bardziej komfortowa i lepiej wykończona od swojego poprzednika. Producent zadbał także o ciekawe pozycje na liście wyposażenia opcjonalnego - do wyboru są cztery rodzaje zawieszenia i nowe systemy wspomagające kierowcę.

TOXIC - BMW X5 M 2013
 
Nasz test BMW X5 M

Zamknięcie ciężkich drzwi BMW X5 M to ostatnia chwila, by uświadomić sobie pewien stan rzeczy wynikający z ogromnego potencjału auta. Potem na wymówki czy wyrzuty sumienia będzie za późno.

Ekskluzywny SUV dla wymagających - BMW X5 E53 (1999-2006)

Czas płynie bardzo szybko. Jeszcze kilka lat temu BMW X5 pozostawało wyłącznie w zasięgu najlepiej sytuowanych. Obecnie egzemplarz z pierwszych lat produkcji można kupić za 30-40 tysięcy złotych. Ceny kuszą, jednak zawczasu warto przygotować się na wysokie koszty eksploatacji.

Przeczytaj pozostałe artykuły o BMW X5

BMW X5 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców BMW X5autoWcentrum - społeczność BMW X5

najwyższe oktanyAuta - BMW X5

BMW X5 67,65

BMW X5 50,40

BMW X5 71,62

BMW X5 33,21

BMW X5 Bumka 39,01

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - BMW X5

andik35 30,06

wardi 30,02

cruscher 30,15

Betlej 30,14

MaciekZ 88,06

advark 30,04

więcej kierowców

Katalog nowych aut

BMW X5

od 246 500 zł do 383 500

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (306 - 450 KM): xDrive35i, xDrive50i

 

Diesel (218 - 381 KM): M50d, xDrive25d, xDrive30d, xDrive40d

Skrzynie biegów

automatyczna: 8-stopniowa

 

Katalog nowych aut BMW X5
 

Najpopularniejsza wersja BMW X5

BMW X5 xDrive30d 258KM - 5 drzwiowy terenowy

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
niezależne ogrzewanie

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet aerodynamiczny M - 0
Pakiet sportowy M - 35 241
Wykończenia wewnętrzne Pure Excellence - 24 846
Wykończenia wewnętrzne Pure Experience - 24 846
Wykończenia wewnętrzne Pure Excellence w połączeniu z Pakietem sportowym M - 23 325
Polski pakiet - 11 103
Pakiet Innowacji - 14 059
Pakiet adaptacyjnego zawieszenia Comfort - 9 127
Pakiet adaptacyjnego zawieszenia Dynamic - 16 733
Pakiet adaptacyjnego zawieszenia Professional - 25 860
Pakiet dodatkowego oświetlenia - 1 927
Pakiet dla palących - 254
Pakiet dodatkowych schowków - 1 572
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 5 lat / 100 000 km - 8 772
Pakiet serwisowy BMW Service Inclusive Plus &#8211; 6 lat / 150 000 km - 24 086
Pakiet BMW ConnectedDrive Advanced - 2 738
Pakiet BMW ConnectedDrive Advanced Plus - 4 411
Wykończenia wewnętrzne Pure Excellence - 22 311

Cena katalogowa

287 000

Zobacz ofertę BMW X5 xDrive30d 258KM - 5 drzwiowy terenowy
 

BMW X5 najczęściej porównywane z:

Jeep Grand Cherokee
5.7 V8 HEMI (352 KM)
Nissan Pathfinder
2.5D (190 KM)
Toyota Land Cruiser
3.0 D-4D PowerBoost (225 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane BMW X5

BMW X5
3.0 benzyna 265 KM
125 000 km, 2007
87 000 PLN
BMW X5
3.0 diesel 218 KM
190 000 km, 2005
57 500 PLN
BMW X5
3.0 diesel 286 KM
185 000 km, 2008
119 000 PLN
BMW X5
3.0 diesel 218 KM
240 000 km, 2004
38 999 PLN

Ocena auta BMW X5

  • Średnia ocena
    na podstawie 86 opinii
  • 4,22
  • Średnia dla segmentu
    Duże SUVy: 4,23

Wybrane opinie

BMW X5 SUV 3.0 d (235 KM)

To wspaniałe uczucie prowadzć go, to naprawdę radość z jazdy w kazdych warunkach, i najważniejsze - czarne 10 -15 letnie golfy już nie jda na czołówkę, a to jest warte "wszystkie pieniądze". Ale na początku trzeba na niego ważać: przyspieszenie od 100 km/h do 170 km/h jest niezauważalne, nic się nie zmienia - nic, ale to totalnie nic nie wskazuje na to ze jedziemy tak szybko; to samo na serpentynach - żadnych przechyłów, pod i nad sterowności, totalna neutralność; to doskonałość rozkładu masy 50/50 ; to chyba troche niebezpieczne - próbuję znaleść predkość graniczną jego uślizgu, póki co jest jak przyklejony, a ja się boję iść dalej

dodał: walduś , jacekchar@o2.pl
BMW X5 SUV 3.0d (218 KM)

Kupiłem ten samochód bo chciałem mieć ekonomicznego SUV´a z dobrymi osiągami. Jazda terenowa to u nas używanie normalnych czyli wyboistych i dziurawych dróg. Offroad jako taki mnie nie interesuje, chociaż pewnie gdyby była opcja reduktora to bym ją nabył. Natomiast pneumatyczne podwyższenie prześwitu przydało się pary razy w górach - polecam. Ważne, że pod każdą ośnieżoną górską drogę podjeżdża bez łąńcuchów, a na autostradzie można nim jechać 200 bez stresu (naturalnie tam gdzie nie ma ograniczenia prędkości).

dodał: Jacek
BMW X5 SUV 3.0d (218 KM)

Jeśli chodzi o mnie to ceniąc sobie wygodę i bardziej luksusowe wnętrze - lepiej wybrać Mercedesa ML , albo VW TOUAREG-a ( choć ten drugi ma za dużo plastiku we wnętrzu). Z tego co mi wiadomo osiągi obu aut są podobne oraz maja większe zużycie paliwa. Poza miastem nie sprawdza się jako klasyczne auto terenowe,ale na miejskie metropolie jest idealną maszyną do walki z drogowymi nierównościami.

dodał: REWION
BMW X5 SUV 3.0i (231 KM)

Próbowałem pokatować go w terenie, moje wrażnie jest jak najbardziej pozytywne, jedynie opony w terenie za dużo nie pomogą. To poprostu szosowa charakterystyka. W każdym razie auto wcale nie męczy mimo dość pokażnych gabarytów. Czujesz potęgę, nawet otwieranie drzwi jest wyzwaniem szczególnie dla dzieci. Dla nich są one jak dżwi do do bankowego sejfu, czasami drże, aby je nie przytłukły.

dodał: Szymek
BMW X5 SUV 3.0d (218 KM)

Ogólnie auto rodzinne duże i bezpieczne. Naprawde nie można się specjalnie do czegoś przyczepić poza zbyt małą moca - jesli ktoś przesiada się ze 150 km benzynki na nie to może w wyższych przedziałach predkości ( wyprzedzanie ) zdziwić. RADZE NIE PRZESADZAĆ Z UŁAŃSKĄ FANTAZJA POW. 160 KM/H. Pozatym auto super. Wygląd fajny, marka jeszcze bardziej!!!!

dodał: charzyk
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + wentylacja i ogrzewanie
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie BMW X5

BMW X5 F15 - galeria redakcyjna BMW X5 III (2014) xDrive30d BMW X5 III (2014) xDrive30d - wersja amerykańska BMW X5 M Hamann BMW X5 M (E70) 4.4 V8 555KM - galeria redakcyjna BMW X5 III M (2015) BMW X5 2010 BMW X5 M BMW X5 F15 M50d 381KM - galeria redakcyjna BMW X5 III (2014) xDrive50i - wersja amerykańska
Zobacz inne galerie BMW

Opinie o instalacji LPG

BMW X5

  • 1.
  • 4,50 BMW X5 E70 4.8 i (355KM) 2008r.
    dodał: tombas2006, 28.02.2009

    Jestem bardzo zadowolony z instalacji BRC zamontowanej przez firme Czakram i bardzo sie ucieszylem kiedy dowiedzialem sie ze ta firma ma swoje punkty w Niemczech i Holandi poniewaz duzo jezdze w sprawach sluzbowych zagranice i serwisu dokonuje okazyjnie w Niemczech.Uwazam ,ze system assistans to super pomysl.

  • 2.
  • 2,00 BMW X5 E70 3.0 si (272KM) 2006r.
    dodał: Marek z Hamburga, 08.03.2009

    Europagas funkcjonowala w Niemczech,narobili syfu zwineli manatki i w Polsce nie chca przyjmowac napraw gwarancyjnych.Bylem zmuszony wyciagnac to cokolwiek mi zainstalowano w niemczech za 2400 euro.Napewno nigdy nie zaloze gazu do auta.

  • 3.
  • 4,50 BMW X5 E70 4.8 i (355KM) 2007r.
    dodał: xxxPawel, 13.02.2014

    Polecam autogaz Planiplastic na Firlejowskiej (tam na końcu placu) . Robota fachowo wykonana. Podchodzą dobrze do roboty...Zdecydowałem tutaj bo kilku znajomych tu robiło i nikt nie narzeklał a i u mnie nie ma problemów. Polecam.

  • 4.
  • 5,00 BMW X5 E53 4.4i (320KM) 2006r.
    dodał: MICHAŁ, 10.04.2012

    Auto sprawuje się rewelacyjnie na gazie , pełna oszczędność gdzie paliwo kosztuje prawie 6 zł. , zero problemów z instalacją.Szybka i fachowa obsługa.Polecam ta firmę z czystym sumieniem.

  • 5.
  • 5,00 BMW X5 E53 3.0i (231KM) 2003r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2013

    BARDZO FAJNIE AUTO PRACUJE. BEZ PROBLEMU FACHOWO I PROFESJONALNIE ZAŁOŻONA INSTALACJA.

  • 6.
  • 5,00 BMW X5 E53 4.8iS (360KM) 2004r.
    dodał: Mirek, 17.03.2009

    Jazda płynna bezproblemowa,polecam ten warsztat.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG BMW X5

BMW X5

35 komentarzy

32 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~wieslaw~wieslaw

Do ~Natalia: masz racje Natalia ,nie wiem czy ten pustak umialby ruszyc takim autem,jezdze x5 e70 ,nie narzekam zero awari

~Natalia~Natalia

Jedną i drugą opinię pisał ten sam analfabeta, błąd na błędzie więc opinie mało wiarygodne! To samochód dla inteligentnych zmień na Daewoo Matisa polecam!

~ROKI~ROKI

ogulne guwno paliworzerne maly bagarznik drogie opony drogie czesci i AWARYJNE CZUJNIKI np. lusterek itd KICHA NA KOLACH

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów BMW

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
13 746
Przejechany dystans
19 726 640 km
Zatankowanego paliwa
477 396 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 689
Wydanych pieniędzy
1 130 662 zł
Średnie wydatki na auto
1 338 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 868
Wydanych pieniędzy
1 624 287 zł
Średnie wydatki na auto
1 922 zł
Zobacz dzienniki kosztów BMW (845)

Testy zderzeniowe BMW X5

Najnowsze testy zderzeniowe BMW X5 przeprowadzone przez Euro NCAP.

BMW X5

BMW X5
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe BMW

Zużycie paliwa BMW X5

Na podstawie 136 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Edi, dodano: 16.02.2012 23:11

Samochód zaskakuje niskim spalaniem Potrafi zadowolić się nieco ponad 6l w trasie na 17"kołach Używając w warunkach mieszanych spala 7.6l w zimie 9l W nowszych modelach e70 spalanie wzrosło średnio o 3l za sprawa ekologii filtra czastek stałych i dodatkowemu piątemu wtryskowi na cykl.

pełny raport BMW SUV 3.0d

autor: Morel, dodano: 13.02.2012 20:39

Chyba spalanie najbardziej mnie zaskoczyło. Przygotowany byłem na 14-16 a tu niespodzianka. Nie ścigam się na światłach i 90% to miasto a X5 nie wypija więcej niż 11 litrów co uważam za bardzo dobry wynik.

pełny raport BMW SUV 3.0d

autor: LESZEK, dodano: 07.01.2010 11:17

Ten samochod to moje marzenie od kilku lat, wiedzialem prawie wszystko na jego temat przed zakupem jak i o konkurencji najlepszy niemiecki SUV na chwile obecna pod wzglendem trakcji spalania i osiagow wzglendem konkurencji.Moje wczesniejsze auto to audi a6 2.7 tdi ktore spalalo prawie tyle samo tylko ze nie te same gabaryty i moc, bije na lep konkurencje.Jezdze juz nim pol roku denerwuja mnie nie ktore drobiazgi ale to szczegul.Nie jezdze dluzej samochodem niz rok czasu, ale X5 to napewno na dluzej bo to juz najwyrzsza pulka jedynie nowy model. RESPEKT BMW.

pełny raport BMW SUV 3.0 sd
Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o BMW X5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne BMW X5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne BMW X5
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali BMW X5, oglądali także