Szukaj

Informacje o BMW X5 E70

Lata produkcji: 2006 – 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I premium) produkowany od 1999 roku. Pierwszy i największy model niemieckiej marki w tej klasie, określany przez samo BMW mianem auta typu SAV (Sport Activity Vehicle). Duży rynkowy sukces marki – do tej pory sprzedano ponad 1,3 miliona egzemplarzy X5. Jego pierwsza generacja (typ E53) była spokrewniona pod względem technologicznym z modelami Land Rovera, który wówczas należał do BMW, zaś stylistycznie nawiązywał do BMW Serii 5. Od 2013 roku oferowany jest X5 III (oznaczenie F15). Usportowiona wersja modelu nosi symbol X5 M.
czytaj więcej
Powagosław
X5 nadal ma wszystko to, czego oczekujemy od SUV-a tej wielkości – jest monumentalny i masywny, a przy daleki od taniej krzykliwości. W ten sposób faworyt w swojej klasie faworytem pozostaje. ~Powagosław
Luzacjusz
Karol Darwin się kłania: ewolucja, ewolucja, ewolucja. Powolna i dyskretna. Tak zmienia się X5. Taktyka małych kroków to również gwarancja, że nie uda się popsuć dobrego projektu, jakim jest ten samochód. ~Luzacjusz

BMW X5 E70 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny BMW X5 E70

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Szkiladz
BMW X5 E70
SUV Facelifting xDrive40d 306KM 225kW
Auto mamy od nowości. Po 11 latach użytkowania mam pełny obraz tego auta. Po 250.000 km zaczął przeciekać uszczelnienia silnika. I to była jedyna awaria, choć wg. Mnie po prostu zużycie. Od razu wymieniłem rozrząd choć był w pełni sprawny i panewki a na nich było widać już ślady zużycia. Jednak mówimy o 250.000 km. Teraz po naprawie przejechałem już 50.000 km i oczywiście nic się nie dzieje. Też trzeba zaznaczyć, że z 2012 roku to najładniej starzejący się samochód z tego segmentu. Nic tylko wymieniać olej i klocki.
4,5
~Rafał
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
X5 rewelacja z tym motorem,używane jako 4 w rodzinie przeważnie w okresie zimowym z racji napędu 4*4 i mega szybkiego ogrzewania nie jak w dieslu, pali ile wleje okolo 16 dla mnie jest to durzy suv którym nie jeździ się sportowo a dostojnie do szybkiego zapie…… mam M2. Mega wygodny mam zawieszenie adaptivdrive super nawet przy 20 calowych felgach, miałem e53 na zwykłym to mam jakieś porównanie. Polecam każdemu kto chce się delektować dźwiękiem v8 ale do codziennej jazdy trzeba mieć rafinerie albo pozostaje montaż gazu. W aucie jak narazie nic nie robiłem prócz hamulce przód i oleje polecam każdemu. Pozdrawiam wszystkich którzy maja ten super motor.
4,6
~hewamich
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Kupiłem auto z myślą dużego, wygodnego, bezpiecznego, pakownego samochodu który da mi ponad przeciętną radość z jazdy. Jeśli chodzi o całokształt to samochód spełnił moje oczekiwania, ale kupując X5 czy każdy inny samochód klasy premium wyższej (A6, A5, seria 5, X5, seria 7, E klasa, S klasa) trzeba mieć mocno na uwadze, że możemy kupić świetny samochód do którego nie włożymy więcej niż 1000 zł na start, ale może się okazać że trzeba dorzucić jeszcze jedno "0" aby ten samochód "odszczurzyć" - dlatego tutaj WIELKIE ALE...więcej cierpliwości w szukaniu i odłożeniu trochę kasy bo jakby nie patrzeć auta mają minimum 10 lat i nie są robione jak kiedyś. Co jest najlepsze w tym samochodzie ? Moje auto jest z 2008 r., czyli ma na karku już 13 Lat, a kilka osób z mojej rodziny / znajomych którzy na motoryzacji znają się mniej, stwierdzili że wygląda na 2014/2015. Tak, X5 starzeje się bardzo wolno.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 10
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 75 tys. km
BMW To Marka sama w sobie o czym każdy wie jej niezawodność przy dbaniu i serwisowaniu auta docenił by każdy , niesamowite osiągi i kultura pracy jednostki !!! Mega . Najważniejsze że BMW Wbrew wcześniejszym słuchom i opiniom innych bardzo dobrze reaguje na lpg . Oczywiście wpływa to na jedną czyli zmniejszone koszty paliwa. Sama instalacja nie sprawiła mi żadnych problemów...
5,0
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Samochód oddałem w ręce panów z Ostrobramskiej , bardzo miła i fachowa obsługa , samochód od czasu montażu nie wykazuję żadnych oznak zmęczenia na instalacji jeździ tak samo na gazie i na benzynie , przy takiej mocy silnika ciężko odczuć różnicę . wymieniam filtry co 10 tyś km ponieważ słyszałem o bardzo zanieczyszczonym polskim gazie .
4,5
BMW X5 E70
SUV 4.8 i 355KM 261kW
homologacja: "PLANIPLASTIC"
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam autogaz Planiplastic na Firlejowskiej (tam na końcu placu) . Robota fachowo wykonana. Podchodzą dobrze do roboty...Zdecydowałem tutaj bo kilku znajomych tu robiło i nikt nie narzeklał a i u mnie nie ma problemów. Polecam.
BMW X5 E70