Szukaj

Informacje o BMW X6

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy crossover SUV (segment I), określany przez BMW jako pojazd typu SAC (Sport Activity Vehicle), w którym nacisk położony jest nie tylko na terenowe, ale i sportowe właściwości auta (połączenie SUV-a i coupe). Prace nad modelem tego typu rozpoczęły się w BMW już w 2003 roku. Produkcję X6 ruszyła w 2008 roku. W 2014 roku debiutowała druga generacja modelu. X6 okazał się wielkim sukcesem rynkowym niemieckiej marki – dotychczas sprzedano go w liczbie ponad 250 tysięcy egzemplarzy.
czytaj więcej
Powagosław
BMW słusznie nie naprawia tego, co nie jest zepsute, stąd druga generacja X6 z zewnątrz prezentuje się co najwyżej jak po delikatnym liftingu. Korekty na lepsze, ale samo powtórzenie wyników sprzedaży poprzednika będzie sukcesem. ~Powagosław
Luzacjusz
250 tysięcy istnień ludzkich zakochanych w tym słoniu nie może się mylić. Ja też lubię tę fanaberię BMW, ale świadom tego, że to dziwny samochód. Po prostu dziwny. Każdy byłby dziwny, gdyby przypominał słonia. ~Luzacjusz

BMW X6 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny BMW X6

Liczba ocen: 68
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Radek J.
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
BMW X6 E71 zakupiłem jako 4 latka z przebiegiem 70 tys. km. Ja w 7 lat zrobiłem 110 tys. Z auta jestem mega zadowolony. Do X6 przesiadałem się z nowego passata B7 silnik 2.0 TSI 211 KM z manualną skrzynią. Passat był mega wygodny i nie miał żadnej awarii i nie brał oleju wbrew powielany opiniom na forach przez zakupem. Ale po zmianie passata na X6 poczułem co to komfort podróżowania. Auto jest pod każdym kątem lepsze od passata. Chyba najlepsze jest połączenie silnika 3.0d 245 km z 8 biegowym automatem ZF. X6 płynie zmienia biegi, szynko, niewyczuwalnie i w trasie przy predkościach 120-140 jest bardzo oszczędne. Oszczędniejsze od mniejszego passata B7.
5,0
~IGOR
BMW X6 G06
SUV 3.0 40d 340KM 250kW
Auto jest po prostu petarda - jesli szukasz komfortu połączonego z naprawdę sportowym charakterem, a chcesz dodatkowo zmieścić śmiało rodzinkę na wakacje, to kupuj bez zastanowienia. Silnik 40d o mocy 340 KM i 700 Nm (+20 KM dodatkowo dzięki mild hybrid) to pradziwy pocisk na kółkach. Uwaga, auta z silnikiem 30d (286 KM) niestety już tego efektu nie mają - radza sobie z autem poprawnie, ale to nie jest dynamika i sprężystość 40d, dlatego zanim kupisz - przejedź się jednym i drugim. Sprinty do 100 km/h mierzone acelerometrem schodzą w granicach 5,15 sekundy, co jest lepszym wynikiem niż uzyskiwany swego czasu w X6 F16 z silnikiem M50D - to chyba zasługa wspomagania mild hybrid. Jedyne co może trochę na początku przeszkadzać to słaba widoczność w tylnej szybie, dlatego kamery 360 stopni to must have w tym aucie.
4,7
~Matt
BMW X6 F16
Crossover xDrive 40d 313KM 230kW
Bardzo dobry samochód, bezawaryjny, dynamiczny i zaskakująco oszczędny. Rozważałem Q7, X5, Grand Cherokee, a X6 omijałem, bo stylistyka wydawała mi się kontrowersyjna. Ostatecznie właśnie na X6 dostałem najlepszą ofertę i to zdecydowało. I ani razu nie żałowałem. Wbrew pozorom, auto okazało się bardzo uniwersalne. bagażnik duży aż z zapasem (pozory mylą), a brak wycieraczki na tylnej szybie (wskazywany jako wada w każdym teście) w ogóle nie jest problemem. Auto jeździ fantastycznie, dobrze się prowadzi, a przy tym jest wystarczająco komfortowe (nawet na 20" felgach, na 19" zimówkach jest zauważalnie lepiej). Średnie spalanie z 34tys.km wynosi 8,8 na 100, bardziej niż dobry wynik biorąc pod uwagę masę, gabaryty i osiągi.

Raporty spalania BMW X6

Liczba raportów: 124
Średnie spalanie dla BMW X6
10,7 – 18,8
l/100 km
7,9 – 12,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Silnik 3.0 diesel 245 KM z 8 biegowym automatem, to chyba najlepszy wybór. W rodzinie jest taki od nowości. Przebieg 250 tys i wymieniane były tylko klocki, raz tarcze i rozrząd przy 230 tys. A to bardzie zapobiegawczo. Ja obecnie kupiłem X6 z tym silnikiem z 2010 roku i jestem mega zadowolony. Przebieg symboliczny 120 tys. Auto naprawdę dynamiczne i można pojechać szybko i w miarę ekonomicznie. Mówimy o ciężkim suvie. Warto dopłacić do skrzyni 8 biegowej, bo to przepaść w osiągach i spalaniu. ale cenowo wersja 8 biegowa jest sporo droższa od 6 biegowej. Wiem bo ostatnio to przerabiałem. Nie polecałbym wersji na dwóch i trzech turbinach. Znajomy ma X5 E70 3.0 diesel dwie turbiny od nowości i naprawiał skrzynie, reduktor u turbinę. Przebieg 180 tys. Nie wiem może taki egzemplarz albo właściciel.
7,3
BMW X6 E71
Crossover xDrive 30d 245KM 180kW
Minimalne zuzycie osiągnięte w normalnym ruchu na drodze krajowej na odcinku 100 km. Takie spalanie wymaga cierpliwości. Trzeba poprostu nie korzystać w mocy. Silnik 3.0d 245 KM jest bardzo udany i oszczędny właśnie w połączeniu z osmiobiegowym automatem, który bardzo szybko zmienia biegi Chyba to jest jakaś dwusprzglowka, bo zmienia biegi szybko.
10,3
BMW X6 G06
SUV 3.0 40i 333KM 245kW
Auto petarda , nie moje tym co jeździłem- kolega ma 40i 333 km i testowałem na odcinku okolo 600 km , poprostu petarda i następne będzie właśnie G06 , jeżdżę Volvo z 2021 roku Suv no i przyznam że to jednak liga niżej zawsze porównywałem to do audi ,mercedes czy bmw ,ale uznaje niższość VOLVO w chierarchi

Usterki BMW X6

Liczba wpisów: 6
Poszarpywania
  • BMW X6 F16 Crossover xDrive30d 258KM 190kW 2014-2019
  • silnik
  • 100 tys. km
Witam i proszę o pomoc, od roku nikt nie potrafi wpaść na to co dzieje się z moim x6, jadąc ze stałą prędkością rowno trzymając gaz samochód delikatnie się dusi poszarpuje jest to bardzo uciążliwe, zależne tez od tego czy samochód jest zimny czy ciepły raz tak raz tak , zleży tez to od drogi jaka jadę. Na niektórych drogach asfaltowych dusi sie bardziej na innych mniej....niby wina kol ale opony kupione nowe wyważone i czuć ewidentnie pod pedałem gazu jak to poszarpywanie jest z silnika, diagnostyka silnika w Aso bez usterek, skrzynia nawet olej wymieniony nic lepiej i diagnostyka b/u rozkładam już ręce. Może ktoś ma lub miał coś podobnego pozdrawiam.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Błąd napędu hybrydy
  • BMW X6 F16
  • układ napędowy
  • 145 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Dzień dobry,mam bmw X6 aktiv hybryda V8 2010 rok bi turbo ,zaczął mi wyskakiwać błąd napędu hybrydy.Auto się zatrzyma i nie ruszy,dopiero po paru minutach można odpalić i jechać.Dzieje się to przy ruszaniu albo wolnej jeździe.Dwa akumulatory wymienione,na nowe.
3 komentarze
Kierownica słabo odbija przy pełnym skręcie.
  • BMW X6 E71
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 1
Zauważyłem, że przy pełnym skręcie zarówno w prawo jak i w lewo, kierownica bardzo słabo odbija (podczas jazdy lub ruszania). Błąd w konstrukcji zawieszenia lub układu kierowniczego może być przyczyną niebezpieczeństwa, gdyż koła pozostają w skręcie zamiast szybko zmieniać kierunek do jazdy na wprost.
11 komentarzy
BMW X6