Szukaj

Informacje o Chevrolet Orlando 2.0D 163KM 120kW 2010-2018

Lata produkcji: 2010 – 2018
Segment: VANy
Kompaktowy minivan (segment K) produkowany od 2010 roku. Wprowadzony do europejskiej oferty marki (Orlando nie jest dostępny na rynku amerykańskim), jako następca modeli Chevrolet/Daewoo Tacuma oraz Chevrolet HHR. Koncepcyjnym pierwowzorem auta był prototyp o nazwie Orlando Concept z 2008 roku, pewne inspiracje zostały też zapożyczone z prototypu GMC Granite. Produkcyjna wersja Orlando została zbudowana na płycie podłogowej GM Delta II, którą dzieli między innymi z modelem Cruze.
Powagosław
Nie jest to najpiękniejszy van, jakiego widziałem, ale zadanie pod tytułem „rodzina na swoim” wypełnia bez zarzutów. I o to w gruncie rzeczy chodzi, a w dodatku nie trzeba za to dużo płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Zły duch Daewoo wciąż nad europejskim Chevroletem się unosi. Tak jak Cruze go rozwiał, tak Orlando, i to pomimo swoich zalet (cena, praktyczność), trochę przywołuje. Ale największą wadą tego auta jest straszliwa ociężałość nadwozia. Jakby Gołota znów stanął do ringu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~bombski
Chevrolet Orlando
Minivan 2.0D 163KM 120kW
Posiadam samochód od 4 miesięcy zrobiłem 5 tysięcy kilometrów i to kilka refleksji. 1. Auto wat swojej ceny 2.Posiadam silnik z dużą nadwyżką mocy świetnie się zbira trochę trzeba poczekać aż zastartuje turbina ale jak odpali to na pokładzie 7 osób a idzie świetnie aż jest przyjemność jazdy. Co do 7 osób to w 5 do Włoch zabrałem "trumnę" córka w trzecim rzędzie rozłożony jeden fotel i jest mało miejsca. Mały bak a może sporo pali max przejedzie 800km. Na trasie nie przekraczając 140 spalanie średnie 7,3. Posiadam wersję wszystko mającą, jakość nowoczesność i ułożenie przycisków oświetlenie OK. Trochę mało miejsca w 2 rzędzie dla osób wysokich. Dla 7 osób tak ale 2-3 godziny jazdy. Słaby fotel kierowcy coś uciska po 4 godzinach noga cierpnie, może jestem zblazowany bo wcześniej jeździłem voyagerem a to jest klasa sama w sobie idealna na długie wyjazdy.
4,6
~JOPI
Chevrolet Orlando
Minivan 2.0D 163KM 120kW
mam 2,0 diesel 163 km od 2 miesiecy w trasie przy 120km spalanie 5,5litra na 100km co mnie miło zaskoczyło obecnie spalanie cykl mieszany 70% miasto 30% poza miastem spalanie 9,3 litra km przy tej mocy super reaguje przy naciśnięciu na pedał gazu Sprawuje się super , pakowny , co do zawieszenia 1,4 kilometra pokonuję w ciągu dnia drogą żwirowa , hałas jak w innych autach ,co do asfaltu to jest cichy na równej powierzchni ,chce zwrócić uwagę na to że to nie wina aut jeśli chodzi o hałas w kabinie tylko stan naszych dróg jest fatalny w cywilizowanych krajach drogi są ok i nikt nie ma z tym problemu Auto dobre a jak ktoś chce się przyczepić to nawet w najdroższych markach coś się znajdzie co nie przypasuje do gustu Cale szczęście że jest tyle marek ,ja doskonale się czuję za kółkiem Orlando
4,3
~Yoor3k
Chevrolet Orlando
Minivan 2.0D 163KM 120kW
Wygodny , choć lekko za twardy i za bardzo słychać pracę zawieszenia.
Chevrolet Orlando