Szukaj

Informacje o Chrysler 300C I Touring

Lata produkcji: 2004 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Flagowa limuzyna Chryslera, klasyfikowana w segmencie E (wyższa klasa średnia), choć bywa też zaliczana do wyższego segmentu F (auta luksusowe). Produkcja 300C ruszyła w 2005 roku. Model zastąpił Chryslera 300M oraz Chryslera Concorde. Został świetnie przyjęty na rynku, zdobył szereg nagród (np. Samochód Roku wg „Motor Trend” i „Car and Driver”; zwycięstwa w plebiscytach na Samochód Roku w USA oraz Kanadzie). Auto nawiązuje do tradycji słynnej serii 300 produkowanej w latach 50. i 60. Jest również drugim modelem Chryslera o tej nazwie – pierwszy 300C powstał w 1957 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Największy indywidualista w swojej klasie, a może i nawet na europejskim rynku. 300C to genialny wygląd, bezkompromisowy rozmach, świetne osiągi i bardzo atrakcyjna cena. Kawał imponującego auta. ~Powagosław
Luzacjusz
300C to prawdopodobnie najbardziej mafijno-stylowe auto na rynku. Ponoć już przy zakupie dealer jest gotów całować cię w sygnet. Mafijny, czy nie, ale ja patrząc na ten samochód jestem jak optymista na cmentarzu: widzę same plusy. ~Luzacjusz

Chrysler 300C I Touring – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Długość 5015 mm
Szerokość 1880 mm
Wysokość 1475 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1535 mm
Rozstaw osi 3050 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2026 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 772 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Widoczność

Wybrane oceny

4,3
~tom
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
super auto , w srodku taki klasyk , mogl by byc bardziej elektroniczny, ale wtedy nappewno by sie psul! karoca wygladem pierwsza klasa ! jak al capone . teraz mam diesla, wczesniej mialem hemi , ogromna moc ale duzo palil. wole diesla ,mam program na 270 koni idzie jak strzala i w normie do mocy pali... ALE SLUCHAJCIE OPINI JAK KUPIC CHCECIE 300C TO LEPIEJ KUPCIE DROZSZY DOINWESTOWANY BO TE TANSZE TO SAME GRATY ! PRZERABIALEM TO ! NAPRAWY POZNIEJ WIECEJ KOSZTUJA , LEPIEJ KUPIC TAKIEGO CO NA BIERZACO BYL NAPRAWIANY , TEN WYDATEK ZAPROCENTUJE W PRZYSZLOSCI. 300C POLECAM DOBRE AUTO !
5,0
~Łukasz
Chrysler 300C I
Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Samochód rewelacyjny, spalanie naprawdę ok 7,0 litrów do 8,5 litra pry tej masie i przyśpieszeniu to malutko. Efekt jakości motoru, skrzyni, napędu rewelacja. Na drodze każdy oko zawiesi samochód pancerny jak czołg. Zawieszenie bajka polecam.
4,9
~Darek
Chrysler 300C I
Touring 6.1 V8 431KM 317kW
To moj drugi chrysler wczesniej posiadalem ten sam model tylko diesla przez 4 lata, dlugo polowalem na ten niezbyt czesto spotykany model w wersji kombi z silnikiem 6,1 L V8 SRT8 Samochod i wrazenia z jazdy mowia same za siebie, tak jak z diesla bylem zadowolony i przez 84000km nie mialem zadnej powazniejszej usterki oprocz wymiany alternatora tak i tym razem w pelni zaufalem Chryslerowi, oprocz drobnych usterek jak pekajace klamki nie mam zastrzezen.
Średnie spalanie dla Chrysler 300C I Touring
11,0 – 16,7
l/100 km
9,5
l/100 km
13,9 – 18,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,7
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jezdziłem w Kanadzie, wiec w PL pewnie troche wiecej by palił. Po miescie do 12 -13 max, przy niskich temperaturach max 15 l. Na trasie z tempomatem 8l max 110 km/h. Nie wiem jak przy duzych predkosciach, bo nie przekraczalem nigdy 120km/h. Ogólnie spalanie super, z racji ze mam ciezka noge i moje poprzednie auta kompaktowe 1.4 -1.6 w PL zazwyczaj paliły 10-11. Chryslerem z racji duzej mocy mozna jezdzic dynamicznie i bez wchodzenia na wysokie obroty. Przez 40 tys. km w Kanadzie nie wydałem ani 1 $ na naprawy, wiec naprawde super.
10,5
Chrysler 300C I
Touring 3.5 i V6 24V 249KM 183kW
Jeździłem autkiem ponad 18 miesięcy ,miasto, poza no i trasy ...:) czysta przyjemność . Auto proste bezawaryjne lać paliwo i jeździć . Moje ato to sedan 2005 wersja turing 3,5 PB automat nie wiedząc czemu w rubryce nie ma słowa automat...? Wiem że są wersje 300c bez turing mój to turing 255 KM tak było w książce serwisowej . Pierwszy właściciel w Polsce ...:) Poza wymianą płynów filtra olej i dwóch przednich amorków bo na pierwotnych bujało...:( a no i dwie gumy stabilizatora konieczność na polskich drogach...:( nic absolutnie nic nie było zmieniane naprawiane itp... Swoje sprzedałem zamierzam kupić drugie ale w ON zobaczymy...Kupujcie auta z USA proste nie te nafaszerowane elektroniką...:)
16,5
Chrysler 300C I
Touring 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Nie wiem jak inni kierowcy osiągają spalanie rzędu 10-12 l/100km bo ja szczerze nie jestem w stanie osiągnąć nic poniżej 14 litrów na setkę. Nigdy nie ludzilem sie ze auto będzie jeździć o kropelce ale jeżdżąc do pracy 17 km w jedną stronę w terenie zabudowanym z odrobiną miasta i korków nie schodze poniżej 18tu. Być może w długiej trasie z lekką nogą uda mi sie zejść na niższe spalanie niż 14 litrów choć w to szczerze wątpię. Jestem natomiast pewny że jestem w stanie osiągnąć większe spalanie niż wspomniane 18/100 i to bez większego wysiłku:-) Może mój egzemplarz już tak ma ze lubi sobie chlipnac więcej niż inne. Założenie lpg do tego auta wydaje sie wręcz koniecznością jako że nie wyobrażam sobie ciagania za sobą cysterny paliwa i wydawania połowy pensji na tejże cysterny zaopatrzenie:-) Potraktowanie tego silnika pedalem gazu jak na to zasługuje owocuje wirem w baku jakiego jeszcze nie widziałeś. Coś za coś. Jeśli chcesz sie wyróżnić od przeciętnego kowalskiego na ulicy lepiej nie trafisz ale nie przyjdzie ci to tanio. Auto godne polecenia każdemu indywidualiscie o zasobnym portfelu, względnie mafiozie czy tesz arabskiemu szejkowi.

Usterki Chrysler 300C I

Liczba wpisów: 9
Czasem gaśnie na wolnych i przy manewrach typu parkowanie. Czasem podczas jazdy chwilowa przerwa, odcięcie.
  • Chrysler 300C I Touring 2.7 i V6 24V 193KM 142kW 2004-2010
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Chrysler 300c 2.7 rok 2007. Jak w opisie. Czasem czekając na światłach. Jak zimny winduje obroty a za moment niemal do zgaśnięcia i po paru chwilach jest poprawnie ( ale to nie reguła i problem ten czasem nie jest tak drastyczny). Po nagrzaniu się uspokaja. Jeżeli gaśnie to za każdym razem odpala od dotyku. Przy nowych świecach pracuje tylko na mniejszej przerwie niż dedykowana, perfekcyjnie do przejechania ok. 150 km. Potem problem wraca. Diagnoza egr, sond, czyszczenie przepustnicy i synchronizacja, sprawdzenie kompresji silnika na garkach, serwa, podciśnień, ścieżka diagnostyczna, parametry pokazuje o.k Nie wpłynęło to na rozwiązanie problemu. Dodam, że auto ma gaz od nowości Landi, świeży parownik, wtryski i gaziarze pokazują, że O.k. Objawy na benzynie i gazie. Problem wystąpił około 5 tyś.km temu. Może to jednak sondy lub egr a może PCM albo jakieś podciśnienia w baku? . Może ktoś z Szanownych Państwa z czymś takim się spotkał. Z wyrazami szacunku. Arek
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nagle traci obroty
  • Chrysler 300C I
  • silnik
  • 14 tys. km
Chrysler 300C 3.0CRD 218 KM 2006 Po jakimś czasie nie działa pedał gazu. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystko działa normalnie, (żadnej usterki nie pokazuje). Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Samochód był sprawdzany na komputerach w różnych zakładach naprawczych i nic nie znaleziono. Tel.798 487 311
Oczekuje na rozwiązanie
błąd P1207, brak mocy i błyskający piorun
  • Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010
  • silnik
Auto traci moc, prędkość obrotowa silnika ograniczona do 3000 obrotów, swieci sie check engine i błyska czerwony pioru. Komputer pokazuje błąd P1207. zerwanie cięgła sterownika lub uszkodzenie sterownika przepustnicy demontaz połowy silnika :-) wymiana kompletu uszczelek i w zaleznosci od potrzeby zalozenie ciegla lub wyminana siliniczka sterownika przepustnicy
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Chrysler 300C I Touring