Szukaj

Informacje o Chrysler Town & Country

Lata produkcji: 1988 – 2016
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1988 roku, członek rodziny Voyager-Caravan, którą początkowo tworzyły auta marek Chrysler, Dodge i Plymouth. W tej rodzinie Town & Country był na amerykańskim rynku, na który został przeznaczony, największą wersją z najlepszym wyposażeniem. W Europie od początku oferowany jako Chrysler Voyager/Grand Voyager, zaś od 2011 roku – jako Lancia Grand Voyager. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan. Town & Country nazwą nawiązuje do rodzinnego kombi Chryslera produkowanego i oferowanego w USA w latach 1941-1988.
czytaj więcej
Powagosław
Po ostatnim face-liftingu Town & Country wygląda znakomicie – posłużyła mu nowa, klasyczna, dystyngowana wręcz stylistyka Chryslera. W Europie znacie ją z Lancii. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawne, że hasło, które wydaje nam się jednym z symboli amerykańskiego auta rodzinnego (Chrysler Voyager), Amerykanom nic nie powie. Tam swoją tradycję ma Town & Country. Od lat świetny, stylowy van. ~Luzacjusz

Chrysler Town & Country – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~sledziqus
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Jeżdzę autem 2 lata więc czuję się upoważniony do konkretnego komentarza. Auto dla rodzin 2+3 i więcej w mojej opinii. Mam trójkę i czwarte w drodze, wczesniej zawsze jeździłem kombi. Kanapę trzeciego rzędu traktowałbym bardziej jako 2,5 miejsca niż 3 ale trójka dzieciaków pojedzie podobnie jak w kombiakach. zależało mi na aucie dla dużej rodziny i z dużym bagaznikiem żeby trumny na dachu nie wozić. Ocena samochodu może się różnić w zależności od wyposażenia, ja mam dość bogate i do niego się odniosę. PLUSY: Miejsca jest ogrom, tym samochodem robię trasę np do CHorwacji na strzała i nie jestem połamany. Tak samo drugi rząd gdzie mam 2 fotele kapitańskie z podłokietnikami i pełną regulacją pochylenia + przód/tył. Mam 186cm i w 3 rzędzie też siądę ale już zaczynam dotyk głową sufitu. 2 rząd ma isofixy + 1x isofix na tylnej kanapie. Wielki bagażnik nawet przy 7 osobach ( podobno 900 litrów... nie wierzę ale naprawdę dużo mieści) nie muszę wozić trumny na dachu i o to mi chodziło. Kanapa i siedzenia 2 rzedu składają się bardzo prosto, bardzo szybko i całkowicie na płasko! Przestrzeni załadunkowej wówczas nie powstydzą się małe dostawczaki. Ja wiozłem szafę 2,4m. Schowków, uchwytów miejsc i skrytek - ogrom. Nie ma problemu z butelkami 1,5l :) Świetny silnik, znakomity do gazu, zaskakująco pcha te ponad 2 tony - jak komuś zależy można zejść poniżej 8s /100km. LPG można bardzo fajnie schować - ja mam 2 butle w sumie 85l netto - w miejscu schowka na 1 z foteli i drugą na koło zapasowe które jest...pod autem. Dzięki temu nadal mogę 1 fotel złożyć i wozić długie rzeczy. Nadal mam pełną przestrzeń bagażnika dostępną. Podgrzwane fotele 1 i 2 rząd, + kierownica, blind spoty, kamera cofania, wydajna klima 3 stefowa, ekran ( lub ekrany) dla dzieci - można łatwo ogarnąć np netflix, bajki, a nawet konsole do grania ;) - dom na kółkach. Całkiem przyzwota średnica zawracania jak na taką krowę. Spalanie bdb jak na silnik 3,6 V6 i 2,1 tony masy: trasa 9-10L PB // 12-13L LPG. Bardzo wygodnie i wysoko się siedzi, dużo widać przez te wszystkie szyby. Hill assist w standardzie i się przydaje. Automat dla tych co wcześniej jeździli manualem, jak ja. Uwaga! trzeba się przyzwyczaić i nauczyć "wyczuć" go, wtedy jest ok ( mi zajęło to w pełni chyba z 2 miesiące - nie zrażajcie się). Części i serwisy normalne i nie mam problemu z dostępnością niczego jak dotąd. MINUSY Dla mnie powyżej 130 jest za głośno, kubatura auta robi swoje. Nauczyłem się się zapinać tempomat na 125 km/h. Posiadacze śmieszkują że to kiosk na kołach i coś w tym jest. AMerykanie o wygłuszeniu zapomnieli i nowemu nabywcy polecam w to zainwestować we własnym zakresie. Wówczas można jeździć szybciej i ciszej ale 3-5k pln inwestycja. Plastiki i wykończenie w europejczykach są o klasę wyżej. Dobija mnie system infotainment - niby ma co potrzeba ale i tak jest wkurzający po spięciu telefonu przez BT ciągle nawija komentuje że taki i taki dzwonił / dzwoni albo że dostałem SMS od tego i tego. Wkurzające - u mnie wyleci i przejdzie jakiś sensowny tablet z Android Auto - to ok 2k pln inwestycja. Fabryczne hamulce działają i to tyle. Jak chcecie bezpiecznie i dobrze to polecam doiwestować, ja mam coś sensownego i czuć różnicę wyraźnie. Zawieszenie lubi trzeszczeć na wybojach jeżeli ktoś nie dba o ogumienie, dystanse itp. Ja się to ma na oku - jest OK. Fabryczne światła ( nie dotyczy modeli z ksenonami) to jakiś żart. Po kosztach zmiana żarówek na jakieś Nightbreakery robi już dużo. Dla ambitnych wymiana na Bi-LED u kogoś sensownego za 3-3,5k pln. Automat jest stary, 6 biegowy, wymaga przyzwyczajenia i wyczucia. Na początku nie potrafiłem nim bezpiecznie wyprzedzać. Przydała by się skrzynia np 8 biegowa. Po imporcie kilka spraw wymaga adaptacji do krajowych i europejskich przepisów. Generalnie minusów wypisałem dużo bo o plusach przeczytacie wszędzie. Niemniej to naprawdę bardzo fajne auto, szczególnie na LPG. Ja zamierzam je użytkować bardzo długo i niech to wystarczy za rekomendacje. Fukcjonalnością wciąga nosem S-Maxy, Galaxy, Alhambry, Sharany i inne rodzime EU wynalazki. Jednak podsumuje to tak. Jak szukacie rodzinnego wozidła 40-70tys to znaleźliście. Jak macie większy budżet to szukajcie Chrylera Pacifici. Jest minimum mniejszy w środku ale ma znacznie lepsze wykonczenie, wyciszenie i skrzynię. Ale części też spoooro droższe.
4,6
~Krzychu
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Przed chryslerem miałem renault Espace oraz forda S-Max i muszę przyznać, że Amerykanin wygrywa. Ilość miejsca ogromna, niezwykle praktyczny samochód, który dodatkowo daje frajdę z jazdy. Skrzynia jest lekko ospała, ale ja się przyzwyczaiłem i jestem zadowolony. Na gazie ekonomicznie się podróżuje. W mieście ok 16-18l/100km a trasa 11-14 w zależności od prędkości. Przy rozłożonych 7 fotelach w bagażniku i tak mamy ogromną ilość miejsca. Jak dla mnie nr 1 spośród wszystkich samochodów jakie posiadałem, to mój 10 samochód.
4,3
~Piotr
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Bardzo wygodny przestronny samochód. Mimo że to minivan to daje duża przyjemność z jazdy, jest czym "przycisnąć". Do tego pięknie brzmi silnik co dodaje dodatkowy smaczek. Posiada wiele bardzo przydatnych rozwiązań takich jak np. Chowane fotele w podłogę czy składane relingi dachowe, które mogą służyć jako bagażnik dachowy. W ciasnych miejscach bardzo dobrym rozwiązaniem są drzwi przesuwne w dodatku elektryczne. Podrużuje się nim bardzo wygodnie zarówno z przodu po środku jak i na tylnej kanapie. Minusem są słabe światła mijania.
Średnie spalanie dla Chrysler Town & Country
11,0 – 16,3
l/100 km
13,1 – 18,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Rewelacyjnie wygodny i mega tani w eksploatacji. Wymiana oleju i filtrów to zaledwie kilka minut pracy. Tanie części i prostota stawiają auto jako nr1 w klasie van. Auto tez mi służy jako dostawczak i potrafi udźwignąć prawie dwie tony towaru co jest nie wiarygodnym wynikiem nawet dla busa. Mega super silnik, bardzo ekonomiczny i mocny do 500tys km bez awaryjny bo tyle mam przebiegu. Skrzynia biegów super. Potrzeba dobrego gazownika, gdyż ogólnie auto pali 13-15 ale w końcu trafiłem dobrego fachowca i ustawił mi na 11-12l/100 Wcześniej miałem escape, galaxy, R-klasa, vito, partner i nie ma co porównywać. Samochód rewelacja
11,4
Chrysler Town & Country IV
Van 3.8 i V6 215KM 158kW
Mój styl jazdy to raczej wożenie czterech liter z miejsca na miejsce, niż częste przyspieszanie i hamowanie. Wyprzedzam kiedy trzeba a nie dla ratowania swojego samopoczucia. Poza tym to auto to typowy kanapowóz. Poza tym jeśli ktoś nie dba o środowisko, czy też brak mu czucia w prawej nodze to spalanie będzie wysokie.
11,3
Chrysler Town & Country V
Van 3.6 V6 287KM 211kW
Na zimowych oponach spalanie mam w trasie 10.5. Kupiłam tej samej firmy nowe opony letnie w klasie A/C i spalanie mam wyższe o 1-1,5l w trasie, ok 12l/100 jeżdżąc dynamicznie. Z obłożeniem full 6os wakacyjnym/feryjnym, jeżdząc spokojniej również takie samo. Warto wydać więcej na opony bo robią różnice! Jeżdze w trybie eco (nie tracąc na dynamice).
HAMULCE I ZAWIESZENIE
  • Chrysler Town & Country V 3.6 V6 287KM 211kW 2007-2016
  • układ hamulcowy
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
PROBLEMY Z SERWISEM I DOBRYMI MECHANIKAMI W DOLNOŚLĄSKIM ,BRAK WSPARCIA TECHNICZNEGO OD CHRYSLERA . W DWÓCH WARSZTATACH SERWISOWYCH NIE MAJĄ POJĘCIA O USTERCE I SPOSOBIE USUNIĘCIA.Y ZAKUP CHRYSLERA TO W POLSCE DUŻY BŁĄD PRZYNAJMNIEJ NA RAZIE W DOLNOŚLĄSKIM JEŚLI CHODZI O USTERKI SŁABE ZAWIESZENIE JAK NA NASZE DROGI ŁOŻYSKO KOŁA PO DWÓCH LATACH TO JAKAŚ POMYŁKA HAMULCE ZBYT SŁABE JAK NA TAKIE DUŻE AUTO SZYBKO SIĘ GRZEJĄ TARCZE I PRZY HAMOWANIU AUTEM SZARPIE ŚWIATŁA TEŻ SŁABE W PORÓWNANIE NP Z VW WYMIANY OLEJU W SILNIKU CO 10000 SKRZYNIA AUTOMAT 20000 KOSZY Z TYM ZWIĄZANE O WIELE WYŻSZE NIŻ W INNYCH AUTACH NIE WSPOMNĘ O CZĘŚCIACH I KŁOPOTACH Z ICH SPROWADZANIEM . W NIEMCZECH NA POMPĘ WODY I KOMPRESOR KLIMY CZEKAŁEM MIESIĄC . KOMPRESOR ZAMÓWIONY W STANACH PO WINIE PRZYSZEDŁ Z INNYM MOCOWANIEM. W HANOWERZE PROBLEM Z CZĘŚCIAMI JESZCZE WIĘKSZY NIŻ W POLSCE
6 komentarzy
HAMULCE I ZAWIESZENIE
  • Chrysler Town & Country V 3.6 V6 287KM 211kW 2007-2016
  • układ hamulcowy
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
PROBLEMY Z SERWISEM I DOBRYMI MECHANIKAMI W DOLNOŚLĄSKIM ,BRAK WSPARCIA TECHNICZNEGO OD CHRYSLERA . W DWÓCH WARSZTATACH SERWISOWYCH NIE MAJĄ POJĘCIA O USTERCE I SPOSOBIE USUNIĘCIA.Y ZAKUP CHRYSLERA TO W POLSCE DUŻY BŁĄD PRZYNAJMNIEJ NA RAZIE W DOLNOŚLĄSKIM JEŚLI CHODZI O USTERKI SŁABE ZAWIESZENIE JAK NA NASZE DROGI ŁOŻYSKO KOŁA PO DWÓCH LATACH TO JAKAŚ POMYŁKA HAMULCE ZBYT SŁABE JAK NA TAKIE DUŻE AUTO SZYBKO SIĘ GRZEJĄ TARCZE I PRZY HAMOWANIU AUTEM SZARPIE ŚWIATŁA TEŻ SŁABE W PORÓWNANIE NP Z VW WYMIANY OLEJU W SILNIKU CO 10000 SKRZYNIA AUTOMAT 20000 KOSZY Z TYM ZWIĄZANE O WIELE WYŻSZE NIŻ W INNYCH AUTACH NIE WSPOMNĘ O CZĘŚCIACH I KŁOPOTACH Z ICH SPROWADZANIEM . W NIEMCZECH NA POMPĘ WODY I KOMPRESOR KLIMY CZEKAŁEM MIESIĄC . KOMPRESOR ZAMÓWIONY W STANACH PO WINIE PRZYSZEDŁ Z INNYM MOCOWANIEM. W HANOWERZE PROBLEM Z CZĘŚCIAMI JESZCZE
Tylny parownik klimatyzacji (są dwa w tym aucie)
  • Chrysler Town & Country IV
  • inne
  • 200 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 1
Parownik często gnije, często spotyka się zaślepione przewody klimatyzacji prowadzące pod autem po prawej stronie. Zaślepia się je w połowie długości, odcinając połowę wydajności klimatyzacji. Układ ciężki do uszczelnienia. To najtańsza opcja, często spotykana w starszych autach, znacząco wpływająca na wydajność klimatyzacji, zwłaszcza w drugim i trzecim rzędzie foteli.
1 komentarz
Chrysler Town & Country