Szukaj

Informacje o Chrysler Voyager III Grand Voyager

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: VANy
Model należący do klasy vanów (segment K) produkowany od 1984 roku, choć w tym roku debiutował jako Plymouth Voyager. Dopiero od 1988 roku samochód był oferowany również pod szyldem Chryslera. Voyager, razem z bliźniaczym Dodge’m Caravanem był pierwszym minivanem w historii motoryzacji, wprowadzonym do sprzedaży. Chrysler wyprzedził o kilka miesięcy model Renault Espace. Od 2008 roku w Europie auto dostępne jest tylko w większej wersji Grand Voyager. W USA oferowany jest jako Chrysler Town and Country. Jego bliźniaczym modelem jest też Volkswagen Routan.
czytaj więcej
Powagosław
Voyager wrócił do swoich korzeni – po opływowych poprzednikach znów jest kanciasty jak kiedyś, a do tego muskularny jak nigdy. Ten samochód to drogowskaz dla wszystkich innych pojazdów typu MPV na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby nie niż demograficzny i ludzie mnożyli się na potęgę, Chrysler wymyśliłby pewnie wersję Grander Voyager z tuzinem siedzeń. Na szczęście, jest antykoncepcja, a Grand już jest bardzo duży. ~Luzacjusz

Chrysler Voyager III Grand Voyager – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Długość 5070 mm
Szerokość 1950 mm
Wysokość 1740 mm
Rozstaw osi 3030 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 4880 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 670 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~kak
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 3.8 V6 4x4 178KM 131kW
Dzisiejsze samochody odchudzone, plastikowe zabawki, ładne atrapy a w środku nie ma duszy, cieniutkie plastiki, kabelki grubości włoska, 1.4 10 razy turbodoładowane silniki które rozpadną się po 100 tys km, milion systemów które spowodują, że kierowca za chwilę nie będzie potrzebny. Oh gdzie ta stara dobra motoryzacja :( Dlatego kocham mojego ciężkiego, ogromnego, prawdziwego, 16 letniego chryslera, za jego prostotę, olbrzymi, wytrzymały, świetnie brzmiący silnik, nie nafaszerowany elektroniką. waży ponad 2 tony spali w miescie okolo 20 l LPG, ale to samochód a nie jak powiedziałem plastikowa zabawka. Może wydaję trochę więcej za paliwo, ale nie pamiętam kiedy miałem poważną usterkę, a jeśli już trzeba było coś wymienić to wystarczyła wizyta u mechanika a nie gościa z pięcioma laptopami :) Nigdy mnie nie zawiódł, a komfort jak w boeingu, często podróżuję w 7 osob i nikt nigdy nie narzekał na brak miejsca i wygodę, wręcz przeciwnie byli zaskoczeni i zachwyceni. Wymiana czegokolwiek jest tak trudna jak w naszym cudownym maluszku :D A w dodatku po prostu kocham amerykańskie fury :D
4,5
~zymir
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Ogólnie auto jest ok. Trzeba się przyzwyczaić do specyficznej skrzyni biegów ( biegi wchodzą trochę jak w traktorze) ale jest to kwestia przyzwyczajenia się. Autem jeżdżę już 7 lat, i nigdy mi nie stanęło na drodze. Bieżące naprawy finansowo nie szarpią zbytnio budżetu domowego. Jednak co roku wymieniam łączniki stabilizatora, świece żarowe oczywiście olej na bieżąco. Auto bardzo bezpieczne i wygodne. Mankamentem jest że radio jest w wersji USA i nie łapie wszystkich częstotliwości. Bardzo ważna rzecz rozrząd mam na kołach zębatych, czyli jest bezobsługowy ! Niektórzy narzekają na silniki z Włoch (VM) - ja nie narzekam. Wsiadam i jadę.
4,5
~PeeTee
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Jak się dba, to się ma. Stąd moja ocena. Siedząc za kierownicą tego auta, mówię sobie \"wyruszamy w rejs\" i tak też się dzieje. W samochodzie można poczuć się jak za sterami statku, ogólnie wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. I do tego to audio, poprostu miód. Wygląd ma zadziorczy, ten samochód jest pewny siebie, wielki, i ma duszę. Z nim jest jak z piękną kobietą, jeśli któregoś dnia zapomnisz zrobić dla niej tego, czego oczekuje, to każe Ci wyciągnąć poważne konsekwencje. W końcu wystrzelone głowice, albo rozwalony łańcuch na autostradzie to nie zbyt przyjemne doświadczenie. Ale wszystkim którzy potrafią, i ogólnie dbają o samochody, oczekują także czegoś od nich polecam to auto. Jest świetne.
Średnie spalanie dla Chrysler Voyager III Grand Voyager
11,2 – 14,4
l/100 km
8,5
l/100 km
12,0 – 16,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,0
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 3.8 V6 4x4 178KM 131kW
Generalnie instalacja gazowa na wtrysku, bodajże IV generacja. Spala 30% więcej od wskazań komputerowych. Tak jak na trasie obciążony na benzynie spalał 11 litrów, tak gazu spala 12-13 litrów. Na mieście luźna jazda to około 17 litrów, mieszana 15 litrów, a najwięcej na mieście , krótkie odcinki to 20 a nawet 22 litry gazu. Nie wyobrażam sobie jeździć nim na codzień na benzynie :) Gaz za 1,57zł robi z niego 25zł na jeździe mieszanej, a niecałe 20 na trasie. Potrafie nim na trasie jeździć tak że z lekkim obiążeniem spala 9 litrów benzyny i 10-11 litrów gazu, ale jest to jazda 70-90km/h i maksymalnie płynna.
7,8
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Polecam auto, komfort, wysoko się siedzi i mało pali jeżeli ma się sprawne auto. Tanie na długie trasy przy 800 km jechałem od 110/h do 140km/h i spaliłem niecałe 6l na 100km byłem w szoku. Dodam że jeżdzę dynamicznie.
8,3
Chrysler Voyager III
Grand Voyager 2.5 TD 116KM 85kW
Można by rzec, że takie auto, to kto będzie się przejmował paliwem. Ale jednak może się przejmować, a raczej cieszyć. Auto jak na swoje gabaryty i wage nie spala tak dużej ilości paliwa jak by się wydawało. Jego spalanie jest na poziomie diesla w zwykłym, mniejszym samochodzie. Wystarczy umiejętnie operować pedałem gazu.
Alarm set, zegary, temperatura, anomalia.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000
  • instalacja elektryczna
Usterka co najmniej przedziwna. Po przekręceniu kluczyka pojawia się sygnał dźwiękowy, miga alarm set, zegary są martwe. Zimne luty naprawiałem, sprawdziłem obwody i to nic nie dało. Podpiąłem dodatkową masę do zegarów i też bez zmian. Poczekam tak, alarm miga, pika, minie tak minuta, coś gdzieś się rozgrzewa(?) i zegary wstają. Po tym jak zegary wstaną, na liczniku pokazującym całkowity dystans miga kropka pomiędzy ostatnią, a przedostatnią cyfrą. Normalnie nie powinno jej być, bo jest tylko na "trip", ale wtedy jest. Uruchamiam podświetlenie zegarów i widzę jak podświetlenie mryga, definitywnie coś "szumi" i robi zakłócenia, zegary bzikują, i czasem opadną do zera, zaraz wstaną, wskazówka prędkości polata na boki. Sprawdzałem panel sterowania nawiewem, brak zimnych lutów. Sprawdzałem body komputer, przelutowałem gniazda, piny i wtyczki, bez zmian. Podałem masę do zegarów bez zmian. Lutowałem zimne luty na przełączniku do świateł, bez zmian. Usunąłem luźny kabel pomiędzy silnikiem a karoserią, bez zmian. Resetowałem komputer brakiem klemy, wyjmując bezpiecznik, bez zmian. Czyściłem styki w dostępnych miejscach, bez zmian. Odpalić mogę czekając aż coś się zagrzeje, wstaną zegary, przestanie migać kropka, wtedy przekręcam kluczyk na off i znowu na on i alarm set wtedy nie miga. Dzieje się to obecnie każdorazowo.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Zbyt długa pracy wtrysków.
  • Chrysler Voyager III Minivan 2.4 i 150KM 110kW 1995-2000
  • układ wtryskowy
W trakcie jazdy silnik nagle zaczął szarpać i przerywać (na wolnych obrotach) po wprowadzeniu na wyższe można jechać lecz jest bardzo duże spalanie. Usterka nastąpiła nagle bez jakichkolwiek objawów wcześniejszych. Pojazd sprawdzono w 2warsztatach komputerowo - brak jakichkolwiek błędów. Wymieniono świece, przewody wysokiego napięcia, cewkę, map sensor - bez zmian, w dalszym ciągu wtryski pracją zbyt długo. Dodaję, że sprawdzono wszystkie czujniki, sondę lambda nie stwierdzono usterek. Pomocy mechanicy zaczynaja rozkładać ręce.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Problem ze skrzynią biegów
  • Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000
  • układ napędowy
Witam.Od kilku tygodni jestem posiadaczem Voyagera 3,3 1997r z automatyczną skrzynią biegów.Dziś pojawił się problem mianowicie:zaczęło się od tego,że po odpaleniu auto zaczęło prychać tak jakby paliwa mu brakło jednakże było zatankowane.Po ponownym uruchomieniu zrobiło się ok i mogłem kontynuować jazdę.Po przejechaniu kilku km zabrałem się do wyprzedzania ciężarówki ku mojemu zdziwieniu nie mogłem dokończyć manewru.Autko miało około 70km/h,obrotów około 3000 i fajrant nie chciało ani podnieść biegu ani zredukować.Później sprawdziłem to zachowanie jeszcze raz stanąłem w bocznej uliczce i ruszyłem.Vojtuś zmienił bieg jechaliśmy powolutku,gdy przyspieszyłem sytuacja się powtórzyła to znaczy wysokie obr. niewielka prędkość tak jakby biegi się skończyły.Proszę o pomoc,jaka może być przyczyna i jak jej się pozbyć.Pozdrawiam Czyżby skończyła się skrzynia
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Chrysler Voyager III Grand Voyager