Szukaj

Informacje o Citroen C1 I Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta najmniejsze
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2005-2014. C1 powstał w ramach projektu B-Zero realizowanego przy współpracy koncernu PSA (do którego należą Citroen i Peugeot) oraz Toyoty. Jej efektem były trzy bliźniacze modele: C1 oraz Peugeot 107 i Toyota Aygo, produkowane w jednej fabryce w czeskiej miejscowości Kolin. Projektantem C1 był Włoch Donato Coco. Oferowany w wersji 3 i 5-osobowej. W 2009 i 2012 roku model przeszedł dwa faceliftingi. C1 zajął drugie miejsce w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2006 w kategorii auto ekologiczne.
czytaj więcej
Powagosław
Najodważniejszy stylistycznie z „czeskich” trojaczków. Różnie to można rozumieć i opinia o odwadze, z którą tu przekombinowano design C1, będzie uprawniona. Ale taki chce być dziś Citroen – ryzykujący więcej, nawet za cenę kolizji z gustami mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy to jest oficjalne auto „Angry Birds”? Czy może odwzorowanie jakiejś sceny z kreskówki, której nie kojarzę? Tak czy inaczej – tak brzydki, że przygarnąłbym go jak bezdomnego psa. I może nawet polubił. ~Luzacjusz

Citroen C1 I Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,9 m
Promień skrętu 4,95 m
Długość 3435 mm
Szerokość 1630 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1855 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2340 mm
Rozstaw kół - przód 1415 mm
Rozstaw kół - tył 1405 mm
Zwis przedni 650 mm
Zwis tylny 445 mm
Prześwit 140 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 868 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 843 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1377 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1358 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1620 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 751 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 139 l
Wysokość bagażnika 436 mm
Szerokość bagażnika 1020 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 477 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Maciej
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bardzo ciekawe auto, kupione dla żony dwa lata temu. Braliśmy pod uwagę bliźniacze auta -Toyota - za droga stanowczo..i Peugeota -niby to samo ale jakiś brzydszy..i dziwi mnie tylko jedno - że tak późno odkryłem auta tego typu. Spalanie na mikroskopijnym poziomie, zadziwiająco żwawe w ruchu miejskim, miejsca dla naszej trójki - zupełnie wystarczające. Zadziwia mnie silnik tego auta, nieprawdopodobnie elastyczny, w praktyce do jazdy po mieście wystarczy dojść do 2 biegu i do 95 na godzinę można sobie jechać, na jazdach podmiejskich dorzucam 3 bieg. Zmieści się wszędzie, wystarczy 0,5 miejsca parkingowego. Nie wyobrażam już jechać do centrum miasta naszym podstawowym autem czyli Mondeo...ba, C1 stało się obecnie naszym podstawowym autem, a mondeo kurzy się w garażu..Oczywiście na wakacje pojedziemy większym autem, ale do tego czasu bede żonie podbierał kluczyki do C1.
2,9
~paweł
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Zgrabne autko na miasto i niedaleki wypad poza, tzw. konserwa ze względu na wyciszenie lub jego brak , posiada to co powinno miejskie autko bagażnik na 2 zgrzewki wody , klimatyzację, 4 drzwi. Gdyby nie silnik byłoby super ...
4,1
~Jacek
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Podsumowanie po 6 latach (110k): + bezawaryjny, w mieście bardzo wygodny (zwrotny, wąski, dynamiczny 0-80km/h), super ekonomiczny; - b. sztywne zawieszenie, kiepski na dłuższe trasy (głośny >100km/h, mała ładowność - 4os dorosłe + bagaż na full to za dużo)
Średnie spalanie dla Citroen C1 I Hatchback 5d Facelifting
5,2
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Bez jakiejkolwiek uwagi jak się jeździ spala: mi 5.5l (jeżdżę bardzo dynamicznie), żonie 5l (jeździ spokojnie). ekstremalna jazda jak szalony 6l. Przeglądy średnio 500zł w ASO Warszawa - nie mam czasu tu szukać i ozsczędzać. Części eksploatacyjne bardzo tanie. Nic poważnego się nie psuje. Zużycie zawieszenia, hamulców itp. powolne.
4,6
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
nie bede tu pisal o wyposazenie , bo C1 to samochod nie dla wymagajacych ludzi :) Auto jest Idealny do Kobiet , bo jest malutki na ulice , szybko i wszedzie mozna go parkowac. Bardzo Ekonomiczny , dostalem od firme , jedzilem nim 1300 (65% trasa 35%miasto) spalil 4,2-4,5 trasa a miasto 4.9-5.1 , ale nie jade oszczedny , bo mam BMke i lubie duszyc mocno na gazie :D tani w utrzymaniu.polecam francuski samochody ale kupic z salonu z Gw. albo taki 2 lata 3 max , i do 40 tys. km. tylko.
5,0
Citroen C1 I
Hatchback 5d Facelifting 1.0 i 68KM 50kW
Przeglądy w ASO z wymianą filtrów itp., co 15tys. km.: 650zł (mazowieckie). Dynamiczna jazda w mieśnie i korki: nie udało mi się spalić powyżej 6l/100km. Średnio, co bym nie robił (trasa/miasto) 5.5l/100km

Usterki Citroen C1 I

Liczba wpisów: 11
Nie rowny przyrost mocy( moze to silnik, moze to wydech)
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • inne
Wiec autko jakos przyspiesza(gorzej niz wczesniej)do 5tys obrotow, a potem dostaje odczuwalnego kopa poprostu, szarpniecie i do przodu odczuwalne na 2, 3, 4 biegu, na 4 biegu najbardziej odczuwalne. Jest to strasznie irytujace przy wyprzedzaniu, ale nie az tak jak na autostradzie gdyz nie trzyma predkosci na 5 biegu, potrafioe przyspieszyc do 160-170 na 4 zapiac 5 i predkosc spada czasem nawet 130, zazwyczaj szybciej niz 140 nie pojade na atostradzie, no chyba ze na 4 biegu!!! Oczywiscie podlczenie do komputera nic nie wykazalo, a serwis nie znalazl usterki. Zastanawiam sie czy to nie jest wina katalizatora hmmm
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Cieknące paliwo ze zbiornika i zapac benzyny w kabinie po tankowaniu do pełna.
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • nadwozie
Witam. Od pewnego czasu po zatankowaniu C1 do pełna ( do pierwszego odbicia) - pod autem wycieka paliwo - po przejechaniu kilku km problem ustaje. Dodatkowo czuc zapac benzyny w kabienie przez pierwsze 10-20km po tankowaniu do pełna. pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Oczekuje na rozwiązanie
stuki,warkot na zimnym silniku
  • Citroen C1 I Hatchback 1.0 i 68KM 50kW 2005-2008
  • silnik
Przy odpalaniu zimnego silnika słychać stukanie jakby zaworów.Przy dodawaniu lekko gazu słychać lekki warkot silnika ,,jakby pies zawarczał. I to się utrzymuje dopóki silnik się w pełni nie rozgrzeje. Kieliszki zaworowe i pompa wody były wymieniane. Diagnoza - nieznana przyczyna.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Citroen C1 I Hatchback 5d Facelifting