Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Citroen C15 Furgon 1.8 D

Produkowany w latach od 1984 do 2006.

Silniki Citroen C15 Furgon

Lista silników:

Publikacje o Citroen C15

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Citroen C15 - antyczny wół roboczy

To nie żaden mister universum. To też nie żadna arcyciekawa konstrukcja. To też nie mistrz ładowności. To też bynajmniej nie najbardziej wyrafinowana konstrukcja, jaka kiedykolwiek pojawiła się w cennikach Citroena. Jednak Citroenowi C15, bo o nim mowa, jednego odmówić nie sposób - trwałości! Mało które...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Citroen C15

Społeczność kierowców Citroen C15autoWcentrum - społeczność Citroen C15

najwyższe oktanyAuta - Citroen C15

Citroen C15 51,25

Citroen C15 syrenka 41,59

Citroen C15 30,66

Citroen C15 DoubelCab 59,36

Citroen C15 Koczkodan 33,50

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Citroen C15

pablo7602 73,70

Eric_ 42,60

starowagora 30,07

gwizdor 30,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Citroen C15

silnik kaput
silnik kaput no i niestety... urwal sie zawor w silniku... naprawa jakies 3 tysiaki... wiec p...
Brzydkie kaczątko
Brzydkie kaczątko Witam Po zakupie "Syrenki" długo się nią nie pocieszyłem.Jak przyjechałem nią do...
Zakup "syrenki"
Zakup Kupiłem TO auto okazyjnie,było zaniedbane, to mało powiedziane,woziło chyba już ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Citroen C15

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Citroen C15
 

Najpopularniejsza wersja Citroen C15

Citroen C15

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Citroen C15
 

Citroen C15 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Citroën C1

Citroën C1
1.0 benzyna 50 KM
13 513 km, 2011
12 500 PLN
Citroën C1
1.0 benzyna
50 000 km, 2010
13 600 PLN
Citroën C1
1.0 benzyna 68 KM
28 500 km, 2010
23 900 PLN
Citroën C1
1.4 diesel 75 KM
93 000 km, 2006
13 600 PLN

Ocena auta Citroen C15 Furgon 1.8 D

  • Średnia ocena
    na podstawie 81 opinii
  • 3,71
  • Średnia dla segmentu
    Dostawcze: 3,82

Wybrane opinie

Citroen C15 Furgon 1.8 D (69 KM)

Po przejechaniu pół miliona kilometrów.... Jeździ jak jeździł. Tylną belkę trzeba robić co 100 tyś km, amortyzatory i oczywiście hamulce co 20 tyś. Olej wymieniam regularnie. Problemem jest korozja bo cytryna stoi na dworze cały rok. Rdza żre wszystko, szczególnie budę od góry na łączeniach blach i od dołu również na łączeniach - to trzeba naprawiać bo inaczej woda się leje. Jak nie naprawimy to mamy progres rdzy. Poza tym silniki mają nie do zajeżdżenia. Padła mi dwa razy chłodnica - raz przy zderzeniu z psem, raz jakiś gnój uszkodził śrubokrętem na parkingu. Kiepska, ciasna kabina. Centralny zamek padł gdzieś przy 300 tyś. Zamki psują się regularnie. Przy 430 tyś km rozwaliła się stacyjka. Radio to nawet nie pamiętam jak grało bo padło po jakis 150 tyś. Właśnie szukam kompletu zamków do całego samochodu. Strasznie delikatne zawieszenie ale w sumie można dołożyć te 3000 pln do całkowitego remontu (belka tylna, amorki, hamulce) i dalej można śmigać przez 100-200 tyś km. Najwięcej widziałem...

dodał: Olek, 1241234@gmail.com
Citroen C15 Furgon 1.8 D (69 KM)

NIE DO ZDARCIA NAPRAWDĘ WYTRZYMAŁY SAMOCHODZIK. POLECAM !!! Moje rekordy białą strzałą (ale nie polecam): - 1,2t dokumentów i ulotek na trasie ok 120km) - szafa 2,5m wysokości (wystawała za tylne otwarte drzwi jakieś 30cm trasa ok 210km - 1080kg akumulatorów kolejowych. Na podłodze równo rozłożone i nawet do szyb nie sięgnęło ale za to chlapacze jechały po ziemi (ok 30km) - bez świateł w środku nocy (spaliły się styki w manetce) dociągnąłem się za triem do domciu (widział mnie i poprostu prowadził). - bez hamulcy z Gdyni i tu UWAGA ŻEBY NIKOGO NIE PODKUSIŁO ZAMIENIAŚ FELG Z TYŁU NA PRZÓD BO SĄ INNE I PO ZAMIANIE DOCISKAJĄ KLOCKI HAMLUCOWE DO TARCZY NA PRZODZIE BO MAJĄ INNY PROFIL WEWNĘTRZNY Przypominam na tył oryginalnie są wzmacniane opony typu C na 35bar - z Zakopanego (pół polski) z uszkodzoną pompą paliwową. po prostu się sypnęła i max prędkość to 50km a zdechła jak zobaczyłem przez szybę tablice swojego...

dodał: Matrix.wl
Citroen C15 Furgon 1.8 D (69 KM)

Samochodzik "niedozajechania" trwaly,oszczedny,tani w eksploatacji,swietny na wypady weekendowe w najdalsze zakatki dzikiej polskiej przyrody. Spokojnie wchodzi 7 osob i nawet w dluzsza trase jedzie sie calkiem wygodnie!Za takie pieniadze nie kupisz lepszego samochodu do pracy i wypraw w nieznane! Osobiscie laduje ponad tone + kilkaset kilo na przyczepke i da sie jechac w miare bezpiecznie! Brak jakichkolwiek niespodzianek natury mechaniczno-technicznej po 250000, ZDECYDOWANIE POLECAM!!!!!

dodał: brk
Citroen C15 Furgon 1.8 D (69 KM)

Doskonałe auto do pracy, dla oszczędnych, do wyjazdów wszędzie i z każdym. Wykonaliśmy z żoną dwie pełne przeprowadzki tym autem, rodzina wisi mi kupę kasy za "drobne przysługi", gdy C15 woziła im wszystko i wszędzie. POLECAM SZCZEGÓLNIE WERSJĘ Z PRZEDŁUŻONĄ BUDĄ. Daje to dodatkowe drzwi na tylke siedzenia, rozkładaną kratę i duuuużo więcej miejsca niż w klasycznym C15:)

dodał: gazetazaborcza@gazeta.pl
Citroen C15 Furgon 1.8 D (69 KM)

Najbardziej cieszy dosyć duza ładowność oraz bardzo niskie zużycie paliwa Jazda w trasę tym samochodem dośyć uciązliwa ale napewno bezpieczna - mój egzemplarz nie jedzie więcej niż 135 km/h. Auto typowo do pracy ale jeżdzę nim na wekendy i urlopy. Wysoko zawieszony - nie boi się bezdroży i wysokich krawężników. Jest dosyć niezawodny i trwały (poza balachami)

dodał: gaz@gaz-technik.wroclaw.pl
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + silnik
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Citroen C15

52 komentarze

45 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~jakub~jakub

Co tu dużo mówić... Miałem dwie sztuki i sprzedając je wiedziałem, ze KAŻDE następne auto będzie gorsze. Silnik, nie do zajechania, bez płynu w chłodnicy nic się nie dzieje, zamrożenie wody w całym układzie też nie zaszkodziło. Rekordów było dużo: złom po dach(ponad 1200kg), węgiel - po dach, ziemia - po dach, 3 kubiki styropiany, naście przeprowadzek, naście dużych remontów, 20 płyt GK na dachu(trochę bujało), jest to chyba jedyne auto, które biorąc na siebie więcej niż samo waży niewiele zmienia właściwości jezdne, bydło, drewno, gruz... naprawdę woziłem nim wszystko, nawet zbiornik kubikowy z wodą... Wady to zapewne ciasna kabina i wszechobecna rdza, szybe elektryczne spadają (prowadnice gniją), ogrzewanie tylnego rzędu siedzeń to żart. W zimie po 5 minutach nawiew aż parzy, delikatne przednie zawieszenie. Aha - muszę dodać ze jeździ na wszystkich olejach, opał, rzepak, przepracowana frytura... swojego czasu kilka miesięcy tylko Kaufland lub Auchan. W centrum Warszawki brakło paliwa pod żabką - to także nie był problem. Silnik i pompa odpowietrzane rozrusznikiem.
Ostatni egzemplarz sprzedałem gościom do lasu - po miesiącu dzwonili, że lepszego auta nie ieli, po 2 dachowaniach nadal bez zarzutu, tylko buda pomięta.
Zużycie paliwa to też komedia, z resztą to taki silnik.
Chyba najlepsze auto na budowę, chociaż małe - nigdy mnie nie zawiódł. Zdecydowanie polecam i ostrzegam, że bardziej niezawodnego auta już nie kupicie. Aha - muszę dodać off road - dajecie 2 gości na maskę i wyjedzie wszędzie w błocie czy w śniegu na dobrych oponkach - na szczęście jeszcze nie miałem łańcuchów..

~golona 16~golona 16

Ten samochód jest mi jak rodzina.Pamiętam jak Tata powiedział kupujemy smochód ja rozpoczynałem nauke w szkole 1 Podst tata podjechał pomnie nową C 15 i mówi to bedzie nasz samochód. Z początku mi sie nie podobał ale jak wsiadłem do niego noto kurde.Służył nam od 2000 roku do 2010 jedyne co pamiętam ,co było naprawiane to raz chłodnica klocki olej wymieniany i amortyzatory. Rok przed sprzedażą tata zrobiłw nim blache z przodu bo troche zgniła ale to nic takiego. Jak nadszedł rok 2010 to tata za namową mamy choć cięzko było go namówić kupił "Partnera" też nowego. Ale do dziś mówi niema bardziej ekonomicznego zwinnego niezawodnego samochodu niż Cytryna c15 .Ja prawko robie za rok i oczywiście też kupie sobie cytrynke. Ludzie chcecie tą swoje ekonomie to kupcie C15 .

~miim~miim

Czołg nie do zajechania. Zajeżdżam taki samochodu polując auto wprost terenowe bardzo wysoko zawieszone jak na osobówkę, lekkie jak piórko. Tanie w utrzymaniu i można zostawić bez o opieki nikt nie przywłaszczy sobie takiego brzydkiego kaczątka . Dla mnie niezastąpione. Polecam tym którzy są w stanie sami wymienić żarówkę i nie przeraża ich klang prawdziwego diesel . Mój kosztował 1000 zł odkupiłem go z hurtowni spożywczej jeździł kto złapał kluczyki i co jeździ. do przodu i do tyłu. Nie polecam wersji przedłużanej.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Citroen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
18 456
Przejechany dystans
12 227 008 km
Zatankowanego paliwa
660 387 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 045
Wydanych pieniędzy
1 155 771 zł
Średnie wydatki na auto
1 404 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
4 352
Wydanych pieniędzy
1 402 454 zł
Średnie wydatki na auto
1 704 zł
Zobacz dzienniki kosztów Citroen (823)

Zużycie paliwa Citroen C15 Furgon 1.8 D

Na podstawie 58 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: info@hz-home.ne, dodano: 06.06.2009 11:09

C15 1.8 diesel 1998 rok produkcji. 122000 przebiegu, jestem drugim właścicielem, pierwszym była firma przewożąca wytłoczki do jajek, serwisowali w 2 zakładach, nawet udało mi się zdobyć informacje co i kiedy było wymieniane od pierwszego przejechanego metra, więc uznałem, że to autko to jak nowe lecz z przebiegiem... Leję do niego normalny olej napędowy dodając dodatek do paliwa diesel. Na dodatku nie skąpię, kupuję te z górnej półki, dlaczego - bo warto: nie stosuję jak każą nam producenci 1 buteleczka na np.50 litrów paliwa, stosuję połowę tego co każą producenci dodatków. Dzięki temu spaliny tak bardzo nie dymią a i zapach spalin jest jakby milszy, poza tym widać efektywność podczas jazdy, dynamiczny staje się silnik, choć w C15 dynamika to chyba wszczepiona na produkcji była, hehe, autko zabawka, więc można traktować go jak zwierzątko i inwestować w różne bajery. Filtr paliwa, powietrza - sportowe, tłumik pozostawiłem ten sam, nie lubię basowych tłumików, choć na tym dieslu to by grało... Kiedyś zalałem pełny bak diesla WI-PAŁER (by nie reklamować), spalił mi 3.7 litra, sprawdziłem na autostradzie, stała jazda z prędkością około 95km/h wlane po sam kurek, auto potrząsałem by więcej wlazło paliwa, po przejechaniu 107km wlałem do niego 3.8 litra oleju napędowego, zadowolony jak ..... :P - oczywiście auto bez obciążeń, kierowca 85kg + pełny bak. Dodam, że mi strasznie łożyska z przodu huczały, może ma to wpływ na opór na kołach, jednak nawet jeśli spaliłby 5 litrów, to i tak każdy byłby zadowolony, zwłaszcza, że diesel jest o prawie złotówkę tańszy niż benzyna!!! Pozdrawiam

pełny raport Citroen Furgon 1.8 D

autor: Duch Dziadka, dodano: 11.02.2006 12:12

dla mnei bomba...taki przebieg i auto pali do 6.5 litra ropy...czego chciec wiecej od samochodu ktorym jezdza wszyscy w firmie...

pełny raport Citroen Furgon 1.8 D

autor: renegat, dodano: 14.03.2007 20:11

7.4 przy często ostrej jeździe

pełny raport Citroen Furgon 1.9 D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Citroen C15 Furgon 1.8 D

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Citroen C15 Furgon 1.8 D

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Citroen C15 Furgon 1.8 D 69KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Citroen C15, oglądali także