Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2004 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia

Komentarze redakcji

Powagosław: Niewiele Citroenów, a w szczególności żaden jego kompakt i mniejsze auta nie wyglądał tak nieskazitelnie elegancko. Żyjemy widocznie w czasach, w których wszystkie marki poszukują czegoś takiego, jak uniwersalna formuła i dlatego samochody są coraz bardziej do siebie podobne. Czy C4 jest idealnym kompaktem? Wygląda jakby był.
Luzacjusz: Jestem rozdarty jak koszula Demi Moore w filmie „Striptiz”. Z jednej strony, to jasne – nowy C4 wygląda wybornie. Z drugiej, czy to jeszcze Citroen? Taki… hm… typowy, pozbawiony iskry citroenowskiego surrealizmu? Muszę się z tym przespać. Z tą koszulą oczywiście.

Dane techniczne Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Podstawowe parametry Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5

Wymiary zewnętrzne Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Długość
4275 mm
Szerokość
1773 mm
Wysokość
1458 mm
Rozstaw osi
2608 mm
Rozstaw kół - przód
1505 mm
Rozstaw kół - tył
1510 mm
Zwis przedni
950 mm
Zwis tylny
717 mm

Wymiary wewnętrzne Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Szerokość nad podłokietnikami z przodu
1442 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu
1432 mm

Wymiary bagażnika Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Szerokość pomiędzy nadkolami
1034 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
802 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1337 mm

Własności transportowe Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Drzwi tylne - szerokość
953 mm

Szkic techniczny Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Szkic techniczny Citroen C4 I Hatchback Facelifting
zobacz dane techniczne

Oceny Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Średnia ocena modelu

na podstawie 4 opinii

4.06

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Koszty utrzymania

+ Skrzynia biegów

+ Silnik

Wady

- Wyciszenie

- Widoczność

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (75%)
NIE (25%)

Wybrane oceny kierowców Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Ogólnie pozytywnie oceniam ten samochód. Jest tani w utrzymaniu. Jak się zatankuje do pełna i nie dużo jeździ to można ... więcejzapomnieć kiedy się tankowało. Ciekawy design. ukryj
dodano 10.03.2012 przez
duża przestrzeń , mało pali, małe oc , ac ,
dodano 20.02.2010 przez
Nigdy nie myślałem o zakupie Citroena jest wygodny,oszczędny ,ale teraz już chętnie przesiadł bym się na następnego auta z floty ... więcejCitroena DS4 ukryj
dodano 28.08.2011 przez
Zobacz oceny Citroen C4 I Hatchback Facelifting Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Wybrane raporty spalania Citroen C4 I Hatchback Facelifting

witam wszystkich jestem zwolennikiem aut niemieckich i one są najlepsze bo wszyscy imi jeżdżą i się nie psuja chociaż ten ... więcejsię wł ogóle nie psuje a golf się ciągle psuł a był nowy to i tak sadze że to kwestia szczęścia lub pechu niemieckie na pewno są lepsze palił mi 5,4-6 kupiłem z przebiegiem 74 500 po przejechaniu 15000 stwierdziłem że zaraz będzie się psuł bo to dziwne i wymieniłem filtry oleje wraz z skrzynia i płyny wszystkie założyłem jeszcze światła do jazdy dziennej teraz auto jest rześkie i pali średnio z delikatną noga 4,5-5 l ostro w warszawie na krótkich dystansach do 6,2 jazda z nogą w podłodze do 170kmh nawet lecz naokół się nie pali i się nie spieszę na trasie zejście poniżej 4 l to nie wyczyn jadąc do hiszpanni średnio 104-116 się wahało czasem szybciej i wolniej jatko na drodze a spalanie 3,6 l 3 osoby i bagaże tylko opony odpompowałem wyliczone z tankowania do pełna w mieście komputer nie oszukuje na trasie zawyża wcześniej było różnie przy nie nerwowej jeździe auto dziękuje wydaje mi się że auto może mieć jakiś błąd albo trafił mi się jakiś super olej czy coś bo to nietypowe i widzę że pali mniej niż golf 4 ale tu nie słychać motoru i niema tego głosu to nie to ale nie popsuł mi się i niech będzie że polecam przebieg 240000 muszę go sprzedać bo jeszcze się nie psuje wymieniłem pierdołki w zawieszeniu i rozrząd może to dzięki temu że ma 1,6 i tylko 90 koni jak golf i też się trzyma ukryj
dodano 02.12.2012 przez
właśnie dlaczego niema 66kw 90 koni demon oszczędności 5,9 75% miasto z klimą do 140km ostro światła i całość w ... więcej70% jazdy brzmi niemal nierealnie jak to pisze ale tak jest pomiary są proste zawsze leje do pełna a 5,9 to max na trasie przy 105-115 za granicą i braku hamowania na luzik 3,8 komputer pokazywał 3,9 ale trzeba mieć delikatna nogę nie wiem czemu ale moje auto lepiej przyspiesza jak nie wciskam w podłogę tylko wraz ze wzrostem prędkości wciskam głębiej w podłogę auto waży 1356kg i jest w ful opcji najszybciej jechałem 189 i z 8-9 wzrost trwał z 20s wiec więcej pewnie nie pójdzie ale tego się już chyba nie chce dowiedzieć pozdrawiam a mam 79,500na przebiegu 90 koni ukryj
dodano 25.07.2012 przez
Trasa na tempomacie przy 100km/h - 3,8L/100km, przy 120km/h - ok 4,4L/100km (bez klimy) Miasto(światła, skrzyżowania, delikatne korki) i trasy po ... więcejmieście(tempomat) - minimalnie 6L/100km (50% czasu z klimatyzacją), a bez oszczędzania i 80% czasu z klimatyzacją, ze średnią nogą, ok 7,4L/100km. I to wszystko w lato na zimowych oponach:) ukryj
dodano 14.07.2012 przez
te dane podaje podczas jazdy wedle zasad EcoDriving po warszawie długa trasa to Marki Piaseczno rekord 1534km na jednym baku może ... więcejdo 1600 dało by rady na co dzień jeżdżę normalnie ale z kulturą i chamskiego przepychania a średnio 4,2-4,7 wyliczane od tankowania do tankowania ukryj
dodano 23.08.2012 przez
od razu po zakupie wymieniłem oświetlenie co tylko mogłem na led oraz stabilizowałem napięcie super kondensatorem zalałem silnik ceramizerem i ... więcejzałożyłem magnetyzer pierwsze chyba coś dałem a następne nie wiem ukryj
dodano 30.06.2012 przez
Zobacz raporty spalania Citroen C4 I Hatchback Facelifting Dodaj raport spalania

Publikacje o Citroen C4

Przeczytaj pozostałe 18 publikacje o Citroen C4

Newsy o Citroen C4

Przeczytaj pozostałe 28 newsów o Citroen C4

Testy zderzeniowe Citroen C4 Euro NCAP

Citroen C4 Picasso DV6 ‘Confort’, LHD
Citroen C4 Picasso DV6 ‘Confort’, LHD
2013
Zobacz szczegóły
Citroen C4 1.6 Hdi, LHD
Citroen C4 1.6 Hdi, LHD
2010
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Citroen

Lista silników Citroen C4 I Hatchback Facelifting

Jaki slinik wybrać?

Wybór – całkiem spory. W ofercie nie ma mocnych diesli, ale wśród tych, które są można znaleźć coś ciekawego. Jeśli zależy wam na osiągach tanich w utrzymaniu, to warto wybrać 2.0HDi 138KM – cichy i jak na swoją ilość koni bardzo pracowity. Jeśli szukacie czegoś tańszego, to najlepszym kompromisem będzie 1.4HDi 110KM. Też jest oszczędny, a patrząc na samą jazdę – niewiele gorszy od mocniejszego brata. Wśród silników benzynowych możecie znaleźć modną jednostkę wpakowaną w modne nadwozie – jest mała, tylko 1.6l, mocna dzięki doładowaniu – 152KM, oraz jak na swoją moc względnie oszczędna, bo nie powinna przekraczać 10l/100km nawet przy szybszej jeździe. Najmniejszy, benzynowy 1.4l 90KM nie pasuje do C4, bo usypia go pod każdym względem. Najlepszym wyborem będą jednostki 1.6l o mocach 110, 122, a nawet 140KM. Trochę przesadzają ze zużyciem paliwa, ale mają jeden z lepszych stosunków cena/osiągi/paliwo w tym modelu.

Nowe Citroen C4

nowe Citroen C4
Citroen C4
ceny od 59 900 zł do 115 900

Citroen C4 II Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 110KM od 2015

w pakiecie FEEL

w cenie katalogowej brutto

59 900 zł

Wyposażenie standardowe
Kanapa dzielona w II rzędzie 2/3 - 1/3, ze składanym oparciem i 3 zagłówkami
regulator i ogranicznik prędkości programowany
Listwy pionowe przy szybach bocznych w kolorze Noir brillant
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet SAM (4 000 zł)
Pakiet Miejski (1 200 zł)
Pakiet Automatyczny (1 500 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet SAM (4 000 zł)
Pakiet Miejski (1 200 zł)
Pakiet Automatyczny (1 500 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 27 oferty Citroen C4

Dealerzy Citroen

AUTO AG

CITROEN BCM Citroen Olsztyn

warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Jagiellończyka 38

Więcej

CAR-DROOM

CAR-DROOM Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Wysockiego 67

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Puławska 338

Więcej

CITROEN POLSKA SP Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS

CITROEN POLSKA SP. Z O.O. FIRMOWY SALON I SERWIS Citroen Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Al.. Krakowska 206

Więcej

MW WANICKI

MW WANICKI Citroen Kraków

małopolskie, Kraków, Mogliska 120

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Citroen C4

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

4 185

Przejechany dystans

832 377 zł

Zatankowanego paliwa

170 356 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

493

Wydanych pieniędzy

195 197 zł

Średnie wydatki na auto

1 228 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

1 156

Wydanych pieniędzy

627 617 zł

Średnie wydatki na auto

3 947 zł

ZOBACZ 159 dzienników kosztów Citroen C4 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Citroen C4

Liczba wpisów: 12
komentarzy(8)
komentarzy(1)
komentarzy(11)
komentarzy(1)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Citroen C4 dodaj typowy słaby punkt