Szukaj

Informacje o Citroen Jumper II

Lata produkcji: 2004 – 2015
Segment: Dostawcze

Åšredni lub duży samochód dostawczy produkowany od 1994 roku. NajwiÄ™kszy samochód Citroena w segmencie aut użytkowych. Jumper zostaÅ‚ wprowadzony do oferty francuskiej marki w miejsce modelu C25. Samochód od poczÄ…tku jest efektem wspóÅ‚pracy koncernów Fiat i PSA, do którego należą Citroen i Peugeot, zaÅ› jego bliźniaczymi modelami sÄ… Peugeot Boxer i Fiat Ducato. W 1995 roku model zdobyÅ‚ nagrodÄ™ Van of the Year. W 2002 roku Jumper przeszedÅ‚ modernizacjÄ™, a cztery lata później powstaÅ‚a druga generacja auta, gruntownie zmodernizowana w 2014 roku. W Wielkiej Brytanii Jumper znany jest pod nazwÄ… Relay.

czytaj więcej
Powagosław

Z trojaczków dostawczych Citroen-Peugeot-Fiat, ten pierwszy ma najwiÄ™cej do nadrobienia, ale i najmniej do stracenia. Nowy design to pozytywny wyróżnik. Czy sprawi, że klienci segmentu pojazdów użytkowych chÄ™tniej zaufajÄ… wÅ‚aÅ›nie Citroenowi?

~Powagosław
Luzacjusz

CytujÄ…c klasyka: „To nie ma wyglÄ…dać, to ma jeździć”. Ale teraz również wyglÄ…da. Gdyby jeszcze Citroen wybraÅ‚ poważniejszÄ… nazwÄ™ (Jumper? Czemu nie „Ski Jumper”?), może sprzedawaÅ‚by siÄ™ lepiej.

~Luzacjusz

Citroen Jumper II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
3,4 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 46% / przeciw: 54%

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Citroen Jumper II
8,8 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Citroen Jumper II
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
OPINIA DOTYCZY SILNIKA 180KM ale takiego nie ma w spisie. Model L4H2. Z auta jestem bardzo zadowolony. Jest dynamiczne i nie boi się załadunku. Rzadko wozimy ładunki powyżej jednej tony. Najczęściej auto wiezie 3 osoby i jakieś 800kg ładunku w jedną stronę a na powrocie ładunku tylko 150kg. Dużo jeździmy po autostradach, mniej po mieście. przy prędkościach do 100km/h można autem zejść bez problemu poniżej 9 litrów. Przy 130 bierze ok 9,5-10.3. większe prędkości to większe spalanie (do ok 18 litrów przy 175km/h)
11,7
Citroen Jumper II
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
Użytkuje od 2 lat. Minimum osiągnięte na trasie to 8.0 przy 80-90km/h. Przy 120km/h pali 12,5l. W mieście średnio około 12 w zimie pokazuje mi 14,4. Autostrada Wrocław-Legnica A4 do 160 idzie od razu, do 180 a nawet do 190 musi się rozbujać najlepiej z górki i wtedy potrafi nawet wziąść 18l. Kopa ma jak na busa i ogólnie fajnie się jezdzi. Bierze olej ... w serwisie mają normę na niego 1l na 1000km olej total quartz 5W40. Ogólnie jestem zadowolony. Dla porównania : Wrocław-Legnica-Wrocław 160km przy 180km/h - 80zł.oszczędnie 57zł. a osobówką w dieslu to koszt 38,00zł. Wada która będzie się powtarzać dosyć często we wszystkich modelach to wybijanie się "kołeczka" w bocznych drzwiach od paki który powoduje iż drzwi są otwarte...podczas jazdy pipczenie otwartych drzwi od paki, w kabinie daje popalić... co jakiś czas trzeba wbijać kołeczek i będzie dobrze.
10,6
Citroen Jumper II
Furgon 3.0 HDI 157KM 115kW
w porownaniu do peugeota pali mało to jest jego plus na trasie 13,3 przy predkosciach 150-170 i lekkim ładunku zaznaczam ze rozmiary auta L3H2 po londynie przy gazie w podłoge i duzymmmm ładunku 15 ale nie ma nic za darmo:) w porownaniu powiem ze peugeot potrafił spalic 17l/100 w trasie tylko ze peugeot był duzooo szybszy i max poleciał 210 poza budzik zgodnie z navi filmik na youtube.com jakby ktos nie wierzyl wiec jak ktos sobie oszczedza to polecam 2.0 100km:) bo 2,2 pali 1 litr mniej od 3.0 wiec wybierzcie sami a dodam ze on wogole na pusto nie chce jechac:)dodam ze peugeot był z 2008r przed liftem oprogramowania (starszy kwadratowy kluczyk) a citroen jest 2009 koncowka roku (nowy kluczyk elipsa)
Citroen Jumper II