Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Daewoo Tico

Lata produkcji: 1991 - 2001
Segment: Auta najmniejsze

Komentarze redakcji

Powagosław: Gdyby głównym kryterium kupowania samochodów była ich uroda i osiągi, Daewoo nie sprzedałoby nawet tuzina egzemplarzy Tico. Ale ten maluch, choć jego uroda była bardzo dyskusyjna miał też kilka zalet: cena, funkcjonalność nadwozia i względna niezawodność.
Luzacjusz: Japończycy mają ponoć takie przysłowie: „Jeśli kupisz Tico, umrzesz w męczarniach albo popadniesz w obłęd”. Ale ci sami Japończycy uważają, że szybciej umierają ludzie, którzy mają zrośnięte brwi. Tico jest git i wcale nie składa się na pół przy zderzeniu z prędkością 20 km/h.

Dane techniczne Daewoo Tico

Silniki

zobacz dane techniczne

Oceny Daewoo Tico

Średnia ocena modelu

na podstawie 1045 opinii

3.99

Średnia dla segmentu: Auta najmniejsze 3.76

Zalety

+ Koszty utrzymania

+ Widoczność

+ Stosunek jakość/cena

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

- Układ jezdny

- Wyciszenie

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (79%)
NIE (21%)

Wybrane oceny kierowców Daewoo Tico

Samochód, który został kupiony jako fabrycznie nowy wart był swojej ceny. W mojej rodzinie służy od 1998, a jego przebieg ... więcejmówi sam za siebie. ukryj
dodano 11.06.2011 przez
Jako pierwszy samochód lub samochód do miasta zdecydowanie wart swej ceny. Dynamiczny silnik pozwala pościgać się po mieście, w trasie ... więcejlepiej jechać równo oszczędzając benzynę. Bardzo niski poziom bezpieczeństwa. Samochód wymaga dużej dawki cierpliowści, w zamian za co otrzymuje się nierealne dla innych koszty eksploatacji. ukryj
dodano 05.07.2011 przez
Gdyby nie niski komfort podróżowania, na który narzekam po przesiadce z dużo większych aut (nexia, toledo) to powiedziałbym, że jest ... więcejto pewne i niezawodne auto, którego rzeczywista wartość znacznie przewyższa rynkową cenę. Poza tym w mieście na głowę bije dynamicznością nexię a toledo do 90 km/h też nie miało szans :) Do tego średnioroczne spalanie na poziomie 5,5l/100 przy przyjemnie-dynamicznej jeździe mówi samo za siebie. Ceny części śmiesznie niskie: Najdroższy rozrząd z napinaczem i wymianą to 180 zł :) Oryginalne szczęki hamulcowe (kpl. 56 zł), tarcze i klocki razem 70 zł, linka ręcznego 52 zł, wahacz 60 zł. Po samodzielnej wymianie hamulce wreszcie rewelacyjne. Tyle pochwał. Niestety zimą plastiki trzeszczą, układ kierowniczy wydaje stuki, niski poziom bezpieczeństwa. Blacharka gnije (brak ocynku), choć egzemplarze z Korei (jak mój 13-latek) mają zadziwiająco dobrej jakości blacharkę. Wosku za 8 zł natomiast nie oszczędzam - to tylko dwa litry paliwa mniej :) Wadą jest mały bagażnik, choć po złożeniu siedzeń bez problemu przewiozłem wannę, panele, kartony, tony makulatury, opał. Czasem tico robi za małą ciężarówkę. Podsumowując zaskakująco ekonomiczny i trwały wół roboczy. A przy tym zawsze wiem, że odpali i od strony silnika nigdy nie zawiedzie. ukryj
dodano 27.10.2007 przez
Kupiłem Tico, ponieważ sprzedałem swoją Vectrę B, a zamierzałem kupić nowszy/droższy samochód. Jednak wiedziałem, że zanim to nastąpi minie może ... więcejmiesiąc lub nawet dwa, a ja nie mogłem sobie pozwolić na tak długi czas mieszkania w warszawie bez samochodu. Do pracy trzeba dojechać, do dziewczyny też... postanowiłem kupić jakikolwiek samochód, byle tylko jak najtańszy i przeglądając ogłoszenia zobaczyłem Tico z 2000r bardzo uczciwie opisane za 1200zł. Nie zastanawiając się długo od razu zadzwoniłem do sprzedającego i po negocjacjach auto było moje za 1150zł :) Postanowiłem, że pojeżdżę nim troszkę, a jak tylko kupię coś fajnego w Niemczech od razu sprzedam (na takie auta jest mnóstwo klientów). Moja dziewczyna jeździ na wózku inwalidzkim i gdy pierwszy raz wybraliśmy się gdzieś razem moim tico od razu spotkało mnie miłe zaskoczenie, wózek mieścił się po złożeniu foteli bez problemu i to na stojąco bez zdejmowania kół. Mając Vectrę próbowałem wszystkiego, ale zawsze trzeba było zdjąć oba koła w dodatku kanapa tak czy owak była złożona. Tico okazało się więc o wiele praktyczniejsze od Vectry tym bardziej w zatłoczonej Warszawie gdzie maluszek wciska się w każdą lukę. Jeśli chodziło o osiągi no cóż... na trasie ok. 200km cisnąłem ekspresówką non stop 140-160km/h i to nie jednokrotnie, jakoś nic nigdy mu się nie stało. Fakt, że z tą prędkością za pierwszym razem nie czułem się pewnie w małym tiktaku, ale 120km/h można normalnie osiągnąć i nie jest to żadna przesada. Vectra przy 160-170km/h zaczynała się przegrzewać, więc znów Tico lepsze od Vectry. Auto wozi mnie i moich kolegów do pracy (przeważnie na pokładzie 5 osób). Daje sobie radę także z tym ciężarem, a 3 osoby na tylnej kanapie wcale nie narzekają. Wiadomo, zawsze lepsze to niż autobus (i tak mniejszy ścisk). Tico wywołało na firmie fale uśmiechu, ale potem auto każdemu się spodobało, bo jest po prostu rozkoszne. Potem kupiłem Peugeota 307SW 2,0HDI z 2002r. Bardzo wygodne, nowoczesne autko, absolutny skok w porównaniu do Tico, więc przyszła pora na pożegnanie dziarskiego malucha, jednak uznałem, że nie ma sensu sprzedawanie auta za grosze, a auto tak mi się spodobało, że postanowiłem je sobie zostawić. Mam go już 3-4 miesiące nadal poruszam się nim do pracy, czasem podjadę nim gdzieś na miasto bo w Warszawie jeździ mi się nim znacznie lepiej niż dużym Peugeotem kombi, no i przede wszystkim nie boję się, że ktoś mi go ukradnie, stuknie, zarysuje, wybije szybe... itd. itp... Ponadto auto pożycza też mój współlokator który w zamian za dorzucanie się do napraw i paliwa może brać samochód i pojechać do domu rodzinnego gdzie także uczy się zaocznie. Tico regularnie co tydzień lub dwa tygodnie robi więc trasy rzędu 500-600km i znosi to bez słowa sprzeciwu. Za to ja odkąd odebrałem Peugeota jakieś 2-3 miesiące temu nie raz doceniłem Tikacza za to, że po prostu był gdy ten jeb***ny żabojad po raz kolejny utknął w warsztacie. Tico pomimo niewielkiego stażu u mnie zasługuje na medal, a ja dbam o niego i wymieniam wszystko jak należy (w końcu kosztuje to grosze, że nawet gimnazjalista ogarnie naprawy ze swojego kieszonkowego). Tico ma tylko jedną wadę... Czasami po prostu boję się nim jeździć, mam myśli katastroficzne, gdy tylko przypomnę sobie filmik na znanym portalu o zderzeniu Tico i Audi 80. Auto ma tak cienką blachę, że nawet lekko opierając się o maskę można ją niechcący wgiąć. Nie chcę nawet myśleć co by było gdybym uderzył nim w słup przy prędkości 40-50km/h. Tylko i wyłącznie z powodów bezpieczeństwa planuję w wakacje zmienić Tico na Matiza... Ta sama technologia, tak samo tanie części, ale jednak Matiz to już inne czasy ma poduszki powietrzne i jakieś tam strefy zgniotu być może... Auto zasługuje na dobrą ocenę bo ciągle tylko miło mnie zaskakuje. ukryj
dodano 11.01.2014 przez
Zobacz oceny Daewoo Tico Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Daewoo Tico

Pb
3,87 - 8,90
Na podstawie 692 raportów spalania
LPG
4,13 - 9,70
Na podstawie 154 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Daewoo Tico

Tico kupiłem od jakiegoś gościa który chodził do technikum. Auto było w stanie rozsypki kiedy je nabyłem. Jestem mechanikiem i ... więcejpotrzebowałem czegoś taniego na dojazd do pracy. W sumie za auto dałem 500zł. W samochodzie było zrobione kompletne zawieszenie i układ hamulcowy i nic więcej do szczęścia nie potrzebowałem. Silnik chodził ja rasowe v8 czyli trzęsło całą budą tak nierówno pracował. Ktoś założył nowe kable, kopułkę, świece, palec i usterka nie minęła ale większość ludzi nie wie, że w tico jest taki mały zaworek pcv który jak się zepsuje to auto szaleje na wolnych obrotach. Koszt 9zł silnik chodzi jak złoto :) Jeśli chodzi o blachę to o zgrozo dziury, że można przejrzeć przez auto na wylot ale jeszcze się trzyma. Ostatnio nawet zdarzyło mi się wyrwać mocowanie pasów z progu tak było zardzewiałe a chciałem się tylko przeciągnąć :) Wypadku z prędkością 10km/h można w tej puszce nie przeżyć. Co do utrzymania to hmm powiem tak raz musiałem dać 100zł na przegląd i ten zaworek za 9zł i to właściwie koniec wydatków. Prądu w samochodzie nie ma typu szyby lusterka czy inne cuda więc nie ma się co psuć no a radio mam nowe :) Zawieszenie zostało zrobione i hamulce też więc nie mam się co martwić. Mechanicznie auto w stanie bardzo dobrym. Nie zdarzają mi się żadne usterki więc nawet nie mam co w nim robić. Z doświadczenia wiem, że słabe elementy tego auta to blacha przeguby, łożyska w kołach przednich i lichy wydech który szybko gnije tak jak i auto. Czasem zdarzają się śmierci termostatów ale te kosztują od 11 do 40 zł zależy co kto chce. Naprawiać można z zamkniętymi oczami bo konstrukcja samochodu nie jest bardziej skomplikowana niż w maluchu. Ogólnie auto świetne do dojazdów do pracy czy szkoły w trasę niekoniecznie bo małe kartonowe głośne i niewygodne. Jeżdżę seatem toledo 1.9 tdi 110 i jest nieporównywalnie bardziej komfortowym autem a wydaje mi się, że jak na auto z 98r i 350tyś to już leciwy gruchot. Tico ma przejechane 160tyś i oliwy nie bierze. Jeśli chodzi o spalanie (informuje, że jestem mechanikiem i gaźnik jest wyregulowany i sprawny w 101%) to średnio benzynki weźmie 5l więc szału nie ma jak na 800 poj. W mieście czasem i z 6 jak jest zimny a się spieszę. W trasie udało mi się zejść do 4.3 nie przekraczając 80km/h najgorsze jest to nieszczęsne automatyczne ssanie które potrafi na samo rozgrzanie silnika dodatkowo wychlać nam z dwie setki paliwa. Ale jeśli chodzi o gaz to o matko pokażcie mi drugie takie auto. Średnio łyknie 5.5 gazu jak jeżdżę 50 trasa 50 miasto. Jak oszczędzam to do 5.3 zejdę a jak przycisnę to 6 ale więcej mi nie łyknął. Za to w trasie przy oszczędnej jeździe 4.5!! No jak za darmo. Oczywiście gaz 1 gen i odpalam i jeżdżę tylko na gazie więc benzyna nie wchodzi w ogóle w grę. Gaz nie jest jakoś specjalnie przykręcony bo szkoda wypalać sobie zawory ubogą mieszanką. Na gazie maks 155km/h ale ponoć są tacy co więcej polecieli ja się bałem bo już mi buda trzeszczała. Bagażnik i siedzenia są trochę wycięte i zbiornik mam 42l. Do pełna wchodzi w zależności od stacji za około 90zł czyli mniej więcej 35l gazu. Na pełnym zbiorniku lpg robię autem zazwyczaj 600 lub więcej km. Rzadko się zdarza, że przejadę mniej niż 600km. Jak łatwo sobie policzyć 100km robię za 15zł. I to mnie raduje niezmiernie. Nie sprzedam tego auta za nic w świecie prędzej zgnije i pęknie na pół. Polecam każdemu jako tani środek transportu lepszy niż rower zimą i mniej wydamy na gaz jak na leki. Jednak jeśli szukasz auta komfortowego bezpiecznego i dynamicznego no cóż tico nie jest najlepszym wyborem. ukryj
dodano 01.03.2013 przez
Witam, samochód mam już rok czasu i postanowiłem napisać coś o spalaniu. Może na początek wspomnę, że o autko bardzo ... więcejdbam i nie ma z nim problemów natury technicznej. Nigdy nie było przerabiane, nie grzebałem w gaźniku. Po prostu fabrycznie ustawiony egzemplarz. Zacznę może od spalania w warunkach wiosenno-letnich. Tutaj jest naprawdę super. W mieście udaje się maksymalnie spalić 6l/100km. To jest naprawdę aż niebywałe na ten samochód kiedy silnik jest od razu rozgrzany. Spalanie minimalne w trasie wynosi 3.6l/100km przy jezdzie 70km/h. Dlatego właśnie jeśli ktoś chce jeździc w trasy, to nie oplaca się go przerabiać na gaz, bo po pierwsze wszystko się w nim chrzani wtedy (co 2 temat na forach to "nie mogę zapalić tico [LPG]"),a po drugie spalanie gazu wynosi w trasie 6l, a więc cenowo 3l benzyny. Oszczędność jest ok. 0,5-1l paliwa na 100km, a więc aby instalacja (1500zł) się zwróciła, należałoby przejechać 30 000 km, a więc rok jeżdzenia. Warto pamiętać, że z instalacją w tico jest sporo problemów, ponieważ silniczek jest mały i cienko pracuje na gazie. Silnik do gazu powinien miec tak z 1.3 przynajmniej, żeby to jakos grało. Średnie spalanie w cyklu wiosenno-letnim określiłbym na jakieś 5l przy 50% miasta, 50% trasy. Jeżeli zaś chodzi o okres jesienno-zimowy, to niestety niejeden zwolennik oszczędności na paliwie może się rozczarować. Przy jeździe miejskiej na krótkich odcinkach 4km samochód potrafi spalić nawet 9l paliwa. Jest to spowodowane działaniem automatycznego ssania, które pożera gigantyczne ilości paliwa na rozgrzanie silnika. Jest to mniej więcej 0.2-0.25l paliwa na odpalenie (rozgrzanie silnika). Cała szklanka paliwa tylko po to, żeby samochód wogóle się rozgrzał, a jeszcze kilometry lecą :). W przypadku dłuższej jazdy po mieście (odcinki 20km) samochód spali nam max. 7l (wiadomo, korki, jazda 20km/h, mówimy w koncu o sporym mieście, a nie o miasteczku). Teraz opisze przyjemniejszą część tego rozliczenia, a więc minimalne spalanie w trasie zimą :). Tutaj sprawa nie jest tak straszna, ponieważ udało mi się zejść do 4.2l/100km jadąc 70km/h. Pamiętajmy jednak, że samo odpalenie i rozgrzanie silnika porą zimową zabierze nam 0.2l paliwa, tak więc samo spalanie bez wliczania ssania wynosi jakieś 4l/100km przy niskiej prędkości 70km/h. Jeśli miałbym określić spalanie w cyklu mieszanym zimą, to powiedziałbym, że wynosi ono ok. 6l/100km, a więc litr więcej niż latem. Podsumowując auto jest dość dziwne, bo stworzone jest do miasta, a tymczasem swoją ekonomicznosc pokazuje dopiero na trasie. Nie ma tanszego auta do przemieszczania się. Konkurencyjne auta palą zawsze trochę wiecej i wcale nie są wygodniejsze. Trzeba również wspomnieć, że silnik w Tico jest bezawaryjny i osiągniecie nim przebiegu 400 000 km nie powinno stanowić żadnego problemu. Wystarczy dbać o auto i będzie dobrze. Na gaz nie polecałbym przerabiać. Lepiej dozbierać na lepsze auto z większym silnikiem i wtryskiem , a następnie wstawić sekwencję, niż męczyć się na gaźniku i jeździć co parę dni do gazownika. Niemniej jednak polecam Tico, bo tanszego auta zarówno jeśli chodzi o eksploatację, serwis, cenę samochodu i ubezpieczenia po prostu nie da się znaleźć. ukryj
dodano 17.12.2010 przez
Witam wszystkich Tico nabyłem około 2 tygodnie temu i wykonałem kilka testów spalania benzyny przez ten samochód. Teraz kilka zasad, jakie ... więcejtowarzyszyły tym testom. Po pierwsze pomiar polegał na zatankowaniu do pełna (do 3 odbić) benzyny 95. Po przejechaniu odpowiedniego dystansu w danych warunkach następował powrót na tą samą stację i tankowanie do pełna, po czym następowało liczenie spalania z prostych wzorów, a więc ilość zatankowanego paliwa, podzielona przez ilość kilometrów i to wszystko razy 100. Paliwo jak już wcześniej pisałem było pobierane z tej samej stacji. ###### TRASA ###### Tico spala na trasie 4.2 litra/100km przy prędkości 80-90km/h, przy bardzo oszczędnym używaniu gazu. W trasę wliczam też wyjazd z mojego miasta (Szczecina), więc założę się, że można spokojnie zejść do 4 litrów/100km. ##### MIASTO ##### Mieszkam w Szczecinie. Występują tu częste i długie korki od godz. 14:30 do 16:30. W mieście spalanie w godzinach szczytu, przepełnionych ulicach i częstym czekaniu w sznurze samochodów wynosi 8 litrów/100 km. Przy bardzo oszczędnej jeździe w mieście, kiedy to ulice są praktycznie puste i zatrzymujemy się w 90% przypadków tylko na światłach, spalanie spada do 6 litrów /100 km. Nie wierzcie ludzie w bajki, jakie to opowiada większość posiadaczy Tico, że niby pali on w mieście 5,5 litra. Słyszałem opowieści o spalaniu 6 litrów/100km przy dynamicznej jeździe (gaz do dechy). Niestety muszę zmartwić wszystkich, ale są to zwyczajne fantazje lub wynikają z nieumiejętności poprawnego obliczenia spalania paliwa przez samochód. Chyba, że ktoś mieszka w mieście, w którym znajdują się 3 skrzyżowania, kilka świateł a korków tam nie ma. Piszę to wszystko, bo pod wpływem wielu opini na necie naprawdę myślałem, że tak niskie spalanie jest możliwe, a okazało się, że to bujda. Jeśli komuś ten samochód w mieście pali 6,5 litra przy oszczędnej jeździe, to może mówić o szczęściu. Naturalnie latem zawsze spalanie będzie o te 0,5 litra mniejsze. Duży plus Tico to naprawdę niskie spalanie na trasie, bo te 4 litry są naprawdę do uzyskania, jednak w mieście spalanie poniżej 6 litrów jest całkowicie niemożliwe do uzyskania, przynajmniej w warunkach jesien/zima. Dodam tylko, że mój Tico jest bardzo zadbany i nie zajechany, więc nie można mówić tutaj o winie konkretnego egzemplarza za spalanie z rzędu 8 litrów w mieście. ukryj
dodano 30.11.2009 przez
Wypowiem się, bo widzę, że kolega Bartek neguje miejskie spalanie 5,5l na podstawie tylko i wyłącznie swoich doświadczeń. Może rzeczywiście ... więcejjego egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie (nie sprawdzimy tego) ale ja swoim Tikacze podróżuję głównie po mieście i pomiary zużycia paliwa to dla mnie codzienność. Najniższy wynik uzyskałem w lipcu 2006 roku stosując się bezwzględnie do zasad eco-drivingu pokonując codziennie odcinki 7,5km przez miasto. Wynik: 5,2 (wiem jak mierzyłem bo nie zamierzam oszukiwać samego siebie).Natomiat najwyższy zimą 2005 - 7,4l. Przeważnie spalanie wynosi właśnie 5,5 (codzienny dojazd do pracy rano po godz. 9:00 powrót po 15tej. na odcinku 6km. Jeżdże trasą nieznacznie dłuższą lecz z niewielka ilością korków plus wypady do miasta w razie potrzeby ok godz. 18-20-tej) (wahania od 5,3 do 6,0) i jak napisałem TO JEST MÓJ STANDARD w mieście) Najwięcej w okresie letnim spalanie wysiosło 6,6 przy ostrym butowaniu w jezdzie na krótkich odcinkach ok.4km. W korkach (okres pielgrzymek a mieszkam w Częstochowie) wynik - 6,3l. Przeważnie tak jak piszę 7 litrów przerkoczyłem tylko zimą. Było to najwyższe spalanie jakie uzyskałem kiedykolwiek (7.4l) nie pamietam w jakich warunkach ale zimą. Dwóch znajomych ma Tico i jeden z nich ma wyniki identyczne do moich natomiast drugi ma ciężka nogę i u niego w mieście spalanie nie spada ponizej 6l ale też nie przekracza 7l. Zatem szanowny Bartku. Nie wiem z czego wynika Twoje 8l ale najwidoczniej z techniki Twojej jazdy. Widocznie nie masz pojęcie o eco-drivingu. Lub poruszasz na odcinkach na którch od startu do mety masz korki i stoisz w nich non-stop a takie sytuacje to raczej rzadkość. Jeżeli ktoś mieszka w zatlozonych miastach - zgodze się że trudno mu będzie zejść poniżej 6l-6,5l ale przeważnie ludzie mieszkają w średnich miastach i spalanie poniżej 6 jest zajwiskiem powszechnym!. Co do trasy: najnizsze spalanie 3,7l (jazda we dwie osoby odcinek 170km jazda speclalnie na rekord. Śresnia prędkość 70-80 na V biegu) Przeważnie jest to 4l z jakimś ułamkiem. Najwięcej uzyskałem na A4 przy prędkościach (110-130km/h z testem v-maxa - 150km/h ;) Wynik:5,3l. ukryj
dodano 27.12.2009 przez
15.03.2009 Model:SX Spoiler,zderzaki w kolerze auta,el.szyby,"imobilaizer" entralny zamek. Spalanie ok 5l/100km Wymiana oleju na stacji: 49zl (Lotos 15w40 + filter olejowy ten ... więcejdrozszy 19zl) Miesci sie 2.7 oleju. Wymiana przegubu: zamiennik 59zl orginalny chyba 120zl. robota prywatnie 40zl w warsztacie 50zl.Pytalem sie i mowili ze nie ma sensu kupowac orginalnych czesci bio to i tak tym autem nie jezdzi sie szybko itp.to nie jest auto ani dostawcze wiec nie ma sensu. Nie tzreba ustawiac zbierznosci po wymianie przegubu,a warsztacie powiedzial mi ze bedzie trzeba.Jak ci stuka jak skrecasz to jeszcze troche pojezdzisz ale jak ci zacznie stukac na prostej to trzeba wymienic koniecznie. Co tu jeszcze powiedziec...hmm.. Wymiana oleju w skrzyni: 50zl z olejem.(wymiana prywatnie)Olej kupcie sobie taki jak w ksiazce (nie pamietam symbolu) bo wymiana powinna byc co 100tys km iwec olej niech bedzie taki pozadnej jakosci. Cisnienie w opinach: ja mam z przodu 2.0, tyl 1.9. ale musze ustawic tak jak w ksiazce czyli 1.9z przodu 1.8z tylu bo przy moim ustawieniu jak jade ok 120hm/h to bardzo tzresie kierownica. To sa ceny i ane sprawdzone bo mam Tico od 5 lat.Tico bylo zakonserwowane bo bralo go rdza od spody i mechanik powiedzial ze jak go zakonserwowal to starczy na 5lat - no niestety cos za coś -ma male spalanie,bezawaryjne,ale za to blacha licha. Zarowka postojowa/pozycyjna :0.60zl (groszy) Ważna sprawa OLEJ: Mechanik powiedzial ze Tico jest bardzo czule na olej i jak lejecie np LOTOS 15W40 (tak jak ja) to wymiana konieczna jest co 10tys km. Ale zaleca sie lac Olej np Mobil 10W40 on jest polsyntetyk i jest lepszy dla tico i mozna wymiane robic co 15tys.km to max!!! Świece kupilem najtansze,powiem tyle kupuje wszystko najtansze i najlepiej na tym wychodze. Tico to auto o malych kosztach utrzymania. np.wymiana oleju w WW golf III 90zl /Tico 49ZL. Jest roznica. Stalem kiedys na skrzyzowaniu w Czestochowie(3 os w aucie) razem z audi A3 i mozecie sie smiac ale "wziolem "na starcie te AUDI i jeszcze zdazylem zmienic pas z lewego na prawy:) ale zesmy sie śmiali:)tamten potem oczywiscie nas wyprzedzil. ukryj
dodano 20.03.2009 przez
Zobacz raporty spalania Daewoo Tico Dodaj raport spalania

Lista silników Daewoo Tico

Pb Benzynowe

Dziennik kosztów Daewoo Tico

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

2 196

Przejechany dystans

154 072 zł

Zatankowanego paliwa

42 577 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

323

Wydanych pieniędzy

57 106 zł

Średnie wydatki na auto

514 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

330

Wydanych pieniędzy

28 698 zł

Średnie wydatki na auto

259 zł

ZOBACZ 111 dzienników kosztów Daewoo Tico Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Daewoo Tico

Liczba wpisów: 18
komentarzy(9)
komentarzy(3)
komentarzy(7)
komentarzy(3)
komentarzy(6)
komentarzy(2)
Zobacz inne typowe słabe punkty Daewoo Tico dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Daewoo Tico

Liczba wpisów: 21
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Daewoo Tico Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Daewoo Tico

Liczba wpisów: 6
silnik pracuje idealnie,po usztywnieniu sie membran w gaźniku lepiej niz na Pb.Po przejechaniu ok.180tys wymieniłem parownik na nowy,przy starym nawet ... więcejfiltrow gazowych nie zmieniałem.częściej wymieniłem filtr powietrza bo co 5-10 tys.Kompresja silnika idealna pobór oleju jak w nowym,ciagle jezdże na syntetyku i od zmiany do zmiany. ukryj
dodano 16.11.2008 przez
Instalacja nawet dobra, aczkolwiek reduktory tej klasy niewytrzymują zbyt długo, na szczęście gdy padnie ten, mam już "dużego BRC'a" - ... więcejczyli AT-90E i SE81 (oczywiście oba podciśnieniowe). ukryj
dodano 20.03.2009 przez
nie polecam robienia instalacji w firmie EKO GAZ w Rumi . podejście olewające i wciskanie kitu to podstawa , do ... więcejtego instalacja zrobiona byle by była ukryj
dodano 21.04.2010 przez
profesjonalna obsluga i serwis polecam, zadnych problemów, jakby to nie warsztat :) - latino czestochowa
dodano 07.06.2010 przez
Tico ma lepszego kopa na gazie :))
dodano 20.10.2010 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Daewoo Tico

Skarbnica wiedzy o Daewoo Tico

Ciekawostki
dodano 03.01.2012 przez
Tico można było zakupić w dwóch wersjach wyposażenia SX i DLX. Silnik był tylko jeden: 800 cm3. Od 1998 roku w ofercie pojawiło się auto…
dodano 08.08.2011 przez
Daewoo Tico - najmniejszy z samochodów produkowanych przez koncern Daewoo. Po przejęciu fabryki FSO produkowany również w Polsce, gdzie wyprodukowano 126 369 egzemplarzy.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą