Szukaj

Informacje o Dodge Charger VI

Lata produkcji: 2005 – 2014
Segment: Auta sportowe
Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona motoryzacji, auto-legenda wskrzeszone w atmosferze ekscytacji przemieszanej z niepewnością. Projektanci nowego Chargera postanowili nie bawić się w retro design, dlatego ich dzieło tylko umownie nawiązuje do oryginału. Jest efektowne, choć to już nie ta sama potworna maszyna, co kiedyś. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwielbiam te światła wyglądające jak oko z zawadiacko podniesioną brwią The Rocka. Rozczulają mnie tak bardzo, aż sam przymykam oko na to, że Charger z bomby nabitej gwoździami z krótkim lontem stał się świątecznym filmem familijnym. ~Luzacjusz

Dodge Charger VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,6
~Max
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Na wstępie mam ten samochód z LPG i nie wiem skąd te dane spalania. Po mieście nigdy nie spaliłem więcej niż 14-15l LPG. Na trasie około 12,5-14l gazu, ale z jazdą na tempomacie maksymalnym 160km/h oraz szybciej około 180-200km/l. Jeźdzę około 90-140km dziennie minimum, a średnio około 200km i zazwyczaj na autostradzie mam tempomat na max (160) plus nożnie więcej. Jeżdżę dość dynamicznie - przyspieszając mocno itd. Nigdy nie spalił mi więcej LPG jak 14-15l. Jest jedno ale, ja mam wersję z 8 biegowym automatem, a ten sprawia, że dodge jest szybszy i ekonomiczniejszy. Przyspieszenie około 6,6-6,9s. Innych tematów nie poruszam... przesiadłem się z aut europejskich (fiat, Volvo, BMW) i dla mnie najlepszy samochód. Zakup był trochę zaspokojeniem marzeń o amerykańcu i zarazem testem, czy mi się to spodoba.... obecnie nie widzę możliwości wrócić do europejczyka. A co do jakości wykonania, to po ponad 220tyś km - w środku jak nowy... a w zawieszeniu nic jeszcze nie robiłem (jedynie na wszelki wypadek wymieniłem gumy stabilizatora za 90zł oryginały - wymiana była dlatego, że szarpakach podobno zaczynały mieć oznaki wybicia.). Aha - standardowo co 100tyś wymiana tarcz hamulcowych oraz co około 40tyś klocki albo przód albo tył. Ponadto zgodnie z zaleceniami producenta skrzyni co 80-120 tyś olej (skrzynia ZF - tak powiedział mi technik, jak zadzwoniłem do nich na infolinię - producenta skrzyni). Reasumując bardzo dobry samochód.
4,9
~Mariusz Miko
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Rodzinny sedan z zacięciem sportowym, za pół ceny BMW. Z gazem bardzo ekonomiczny, za diesla z taką mocą wyjdzie drożej na 100km. Części dostępne, niedrogie. To już nie te czasy co kiedyś. Silnik pentastar jeden z najlepszych i super nadaje się do gazu. ten sam jest w Grand Caravanie, w Town&Country, Voyagerze i innych. Sprawdzony, na łańcuchu, mocny i ekonomiczny -z gazem :-)
4,9
~Mariusz Miko
Dodge Charger VI
Sedan Facelifting 3.6 V6 296KM 218kW
Rodzinny sedan z zacięciem sportowym, za pół ceny BMW. Z gazem bardzo ekonomiczny, za diesla z taką mocą wyjdzie drożej na 100km. Części dostępne, niedrogie. To już nie te czasy co kiedyś. Silnik pentastar jeden z najlepszych i super nadaje się do gazu. ten sam jest w Grand Caravanie, w Town&Country, Voyagerze i innych. Sprawdzony, na łańcuchu, mocny i ekonomiczny -z gazem :-)
Dodge Charger VI