Szukaj

Informacje o Dodge Charger VII

Lata produkcji: 2015 – teraz
Segment: Auta sportowe
Usportowiony model wyższej klasy średniej (segment E) produkowany w latach 1966-1978, 1983-1987 oraz ponownie od 2005 roku. Historia auta sięga 1964 i 1965 roku, gdy Charger debiutował najpierw jako prototypowy roadster na bazie modelu Polara, a potem jako wersja coupe modelu Dart GT. Najważniejsze w historii Chargera są lata 60. i 70., gdy stał się jednym z najsłynniejszych przedstawicieli „muscle cars”. Wskrzeszony w kolejnej dekadzie był już tylko subkompaktowym hatchbackiem. Obecnie produkowany Charger (4-drzwiowa limuzyna) nawiązuje do legendarnego stylu „muscle cars”.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona motoryzacji, auto-legenda wskrzeszone w atmosferze ekscytacji przemieszanej z niepewnością. Projektanci nowego Chargera postanowili nie bawić się w retro design, dlatego ich dzieło tylko umownie nawiązuje do oryginału. Jest efektowne, choć to już nie ta sama potworna maszyna, co kiedyś. ~Powagosław
Luzacjusz
Uwielbiam te światła wyglądające jak oko z zawadiacko podniesioną brwią The Rocka. Rozczulają mnie tak bardzo, aż sam przymykam oko na to, że Charger z bomby nabitej gwoździami z krótkim lontem stał się świątecznym filmem familijnym. ~Luzacjusz

Dodge Charger VII – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny

Wybrane oceny

5,0
~Tomasz
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Samochód ten zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia. czyli od dawna :) Kupiłem go rok temu. Nie lubię samochodów dwu drzwiowych. Więc w momencie pojawienia się wersji cztero drzwiowej chciałem do mieć. Mam go w wersji R/T z silnikiem 5,7 HEMI. Doznania z jazdy fantastyczne. Rodzina zadowolona z wielkości wnętrza. A syn z frajdy jazdy. Już samo uruchomienie silnika i jego basowy pomruk wskazują na moc. Spalanie w mieście 13 litrów mieszana jazda 11 litrów, trasa (autostrady i drogi krajowe 10 litrów na 100 km. Pozytywnie mnie zaskoczył, liczyłem się ze spalaniem w granicach 15-16 litrów. Jednakże HEMI działa bez zarzutu. Przy stałej prędkości i ustabilizowania obrotów, przełącza się na 4 cylindry i spalanie spada do 6-7 litrów na 100/km. Ten silnik to rewelacja. Dużo frajdy z ostrzejszej jazdy (jeśli jadę sam) lub wersja ekonomiczna jeśli z boku lub z tyłu siedzi hamulcowy (żona) :) Polecam dla osób lubiących dynamiczną jazdę kultowym samochodem, a jednocześnie mając w dyspozycji rasowego sedana. Pragnienia zaspokojone a rodzina nie narzeka na ciasnotę. Jak to ma miejsce w sportowych samochodach. Nie montuje LPG bo to nie mam sensu. Pomimo że to sadan, na ulicy oglądają się mali jak i duzi chłopcy. Przy obecnych mandatach za prędkość, jakoś zauważyłem, że samochód zaczął mniej spalać.
4,9
~adam 1979
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Świetny samochód na co dzień i od święta . Zmieści wygodnie 5 osobową rodzinę a kierowcy daje dużo radości z prowadzenia. Spalanie oszczędne w trasie 9l oszczędne w mieście 13. Dynamiczna jazda w trasie 12 w mieście 15/16
5,0
~robert1984
Dodge Charger VII
Sedan 5.7 HEMI V8 375KM 276kW
Wymarzone auto dla ojca rodziny który ma przyjemność z jazdy :)
Dodge Charger VII