Szukaj

Informacje o Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 154KM 113kW 1998-2001

Lata produkcji: 1998 – 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Bravo (trzydrzwiowy hatchback) zaprezentowany wraz z bliźniaczym modelem Brava (pięciodrzwiowy hatchback) to następca udanego, choć wysłużonego Fiata Tipo. W 1996 roku para Bravo-Brava została uhonorowana nagrodą dla Samochodu Roku. Trzy lata później model przeszedł drobną modernizację. Gdy na początku kolejnej dekady, słabła pozycja Bravo na rynku, Fiat zaprezentował jego następcę, model Stilo. Produkcja Bravo zakończyła się w 2001 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 154 KM (113 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 186 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 154KM 113kW 1998-2001
8,7
l/100 km
12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,5
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 154KM 113kW
Ciężko o słowo "ekonomicznie" w tym modelu:) 2.0 20v 155km 5cyl potrafi sobie zakpić ze spalania:) w zależności od fantazji. myślę ze minimum jakie zaobserwowałem w mieście to 14 literków PB (mam teraz gaz i jest 15 l gazu po mieście)średnio pali koło 12-13L Przeglądy jak to przeglądy nie jestem gościem ASO wiec ceny są do przeżycia ,jak to podałem powyżej. Naprawy nie są tutaj częste poza jakimiś drobnymi rzeczami które potrafią być naprawdę kosztowne...(wymiana alternatora to koszt rzędu 250-300zł a przecież to sama "robota" regeneracja ALTERNATORA łożyska- 2szt plus nakrętka w nim z lewym gwintem i robocizną 150zł. wymiana wariatora(zmienne fazy rozrządu) koszt 350zł.Cena samego wariatora nowy koło 600zł używany 350zł a lubią się popsuć...
11,0
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 154KM 113kW
Kupując to auto spodziewałem się spalania na poziomie 14l ("wiadomo - Fiat")...kupiłem ten sztukę z sekwencyjną instalacją gazową i ku mojemu zaskoczeniu auto w standardowym cyklu mieszanym (70% miasto - 30% trasa), na 33 litrowej butli robi ok 330km (do gazu trzeba jeszcze doliczyć benz. na której auto chodzi po odpaleniu). Na codzień jeżdżę na tzw. "emeryta" wiec średnie spalanie niewiele różni sie od minimalnego ale jak jest potrzeba żeby go trochę "odkręcić to jest czym...jeżdże nim ok. pół roku i jak na razie śmiga aż miło...a śmiga bardzo miło. No i dźwięk rzędowej piątki... :)
9,3
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 154KM 113kW
HGT zbyt tani w utrzymanie nie jest!! Pali nie całe 10l na 100km

Usterki Fiat Bravo I

Liczba wpisów: 34
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
problemy z odpalaniem
  • Fiat Bravo I 1.9 JTD 105KM 77kW 1998-2001
  • silnik
Witam mam taki problem z moim autem . Przyczynya jest taka ze nie raz nie chce mi odpalic , cos mu sie dzieje i nie chce odpalic nawet jak jest cieply itp . Mialem taki problem jechalem nim w trase bo przejechaniu okolo 500km zrobilem sobie odpoczynek a potem jak chialem jechac dalej to nie odpalil po 1 godzinie przerwy az po jakims 3 godz odpalil bardzo mi sie spieszylo na prom wiec nie z wroclawia dojechalem juz do francji mialem miedzy czasie jeden postuj 15 min na zatankowanie paliwa i poznije spokojnie odpalil , ale gdy wjechalem juz na prom i chcialem po dotarciu na miejsce wyjechac to znow nie odpalil i po koloeknych kilku godzinach odpalil , byl na 2 serwiach i jednym mi mowili ze to wina kluczyka zeby pojechac do fiata i zrobic je bylem w fiacie i tam mi nic nie pokazalo tylko ze tam jakas mala czesc jest do wymiany bo ciagnie lewe popietrze i daltego wiec wyminilem i pojechcalem w trase i tak jak wczesnije opisalem znow mialem z nim problemy bo nie odpala , dzialo mi sie to tez wczesnije ale to bardzo zadko , gdy pytalem sie osobo o pomoc to kilku ludzi mi powidzialo ze to moze byc przez imobilajzer bo ta lapka co swieci od niego nigdy nie gasnie . czy to moze byc jego przyczyna ?? prosze o pomoc na e mial easy90.mw@gmail.com
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Układ różnicowy.
  • Fiat Bravo I
  • układ napędowy
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W dniu wczorajszym tj. 10-03-2011 podczas ruszania z jedynki usłyszałem tylko takie "hhryyyyy" ruszyłem, ale tylko jakieś 5m. Zjechałem na pobocze i niestety zostawiłem tam cały olej. Po zaciągnięciu samochodu do mechanika okazało się, że to układ różnicowy się rozsypał robiąc w obudowie skrzyni dziurę 5 na 10cm. Najpiękniejsze jest to że samochód z 2000 roku i ma 66700 przejechane (przebieg autentyczny sam. w rodzinie od nowości). Czytałem że w Bravach zdarzały się takie usterki i koszty naprawy nie są małe:// Dodam że silnik to 1.2 16v
1 komentarz
Fiat Bravo I