Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Bravo II

Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.

Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - kokpit
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - deska rozdzielcza

Generacje Fiat Bravo

  • Bravo II   2006 - teraz
    Fiat Bravo II
    • Wybierz generację

    • Bravo II (2006 - teraz)
    • Bravo I (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Wersje nadwozia Fiat Bravo II

Silniki Fiat Bravo II

Lista silników:
1.4 MultiAir 16V (140KM), 1.4 T-JET 16V (150KM), 1.4 T-JET 16V (120KM), 1.4 i 16V MPI (90KM), 1.6 MultiJet 16V (105KM), 1.6 TD MultiJet (105KM), 1.6 TD MultiJet (120KM), 1.9 TD MultiJet (120KM), 1.9 TD MultiJet (150KM), 2.0 TD Multijet (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .

Publikacje o Fiat Bravo

Fiat Bravo II - brzydcy mają gorzej

Czasem tak jest, że człowiek wejdzie do sklepu, zobaczy koszulę i od razu poczuje, że musi ją mieć. Co z tego, że to setna koszula i nie ma już nawet gdzie ich chować - ona krzyczy "kup mnie". I tego właśnie chyba zabrakło Fiatowi Stilo - auto było naprawdę niezłe, ale nie było w nim "tego...

Fiat Bravo - włoska robota
 
Nasz test Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM

Zaprojektowanie Fiata Bravo trwało jedynie półtora roku i kosztowało o połowę mniej, niż projekt jego poprzednika - modelu Stilo. Wydatki obniżono także dzięki użyciu symulacji komputerowych. Takie rozwiązanie z pewnością było korzystne (i bardzo oszczędne!) dla Fiata. Ale czy Bravo nie stracił włoskiej...

Fiat Bravo 2,0 Multijet - Urok bez gadania
 
Nasz test

Przyznam, że cieszyłem się na spotkanie z Fiatem Bravo. Lubię ten model, a tym razem miałem do czynienia z jedną z jego najmocniejszych odmian - dwulitrowym turbodieslem Multijet, który dysponuje mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 360 Nm. Rozpędza on samochód o wadze 1360 kg do 100 km/h w ciągu...

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Robi wrażenie

Małe Maranello?

Jeszcze przed pojawieniem się nowego Bravo w salonach odbyłem jazdy testowe wersją Sport z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 150 KM. Sprawdziłem go zarówno na świętokrzyskich drogach krajowych i lokalnych, jak i w Miedzianej Górze, wyciskając z niego ostatnie "poty" na mokrej i suchej nawierzchni...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Bravo

Fiat Bravo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat BravoautoWcentrum - społeczność Fiat Bravo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Bravo

Fiat Bravo 70,17

Fiat Bravo Czerwona strzała:) 69,25

Fiat Bravo Sport T-Jet 73,99

Fiat Bravo 71,25

Fiat Bravo 74,90

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Bravo

slewan 32,57

bolo99 31,07

mctoja2 30,18

adam486 67,39

Kolins1990 30,17

djbisonus 87,55

maciej_mw 84,50

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Bravo

sprzedaż
sprzedaż niestety siadła w Fiacie skrzynia biegów i musiałem go zezłomować ze względu na ...
Spory problem...spore koszty
Spory problem...spore koszty Stała się fatalna rzecz w aucie. Otóż zaczęła przeciekać chłodnica układu chłodz...
Azot a sprawa polsko-włosko-hiszpańsko-francuska...
Azot a sprawa polsko-włosko-hiszpańsko-francuska... Na azocie w oponach jeżdżę od czasów Stilo czyli ponad 11 lat. Do tej pory byłem...
Zima '13/14
Zima '13/14 Pomimo wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych (+18 w pełnym słońcu) zdec...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Bravo

od 64 490 zł do 65 490

Dostępne silniki

Diesel (105 - 120 KM): 1.6 MultiJet 16V

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Fiat Bravo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Bravo

Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

65 490

Zobacz ofertę Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Fiat Bravo najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
Honda Civic
1.6 i-DTEC (120 KM)
Ford Focus
1.0 EcoBoost (125 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 68 990 zł
Zyskujesz: 17 939 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Bravo

Fiat Bravo
1.9 diesel 150 KM
2009
33 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
168 000 km, 2010
28 500 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 88 KM
72 200 km, 2011
36 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
92 000 km, 2010
33 900 PLN

Ocena auta Fiat Bravo II

  • Średnia ocena
    na podstawie 466 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (150 KM)

Nowy Fiat Bravo mile mnie zaskoczyl. spodziewalem sie stilo ze zmieniona ´obudowa´ a tu kompletnie nowe i co trzeba zaznaczyc nowoczesne auto. genialny 150 konny diesel, przyjemne wnetrze, ´nieinwazyjna´ klimatyzacja dwustrefowa (nie ma juz wojny latem, ze zonie jest za zimno). system Blue&me - wystarczy telefon z bluetooth (najlepiej Nokia) i po wejsciu auto nas ´rozpoznaje´ telefon moze byc schowany w plecaku, kieszeni a i tak dziaal. samochodowe audio staje sie naszym telefonem glosnomowiacym. gdy ktos dzowni numer wyswietla sie na desce rozdzielczej. zeby dzwonic system genialnie rozpoznaje komendy glosowe (po polsku), mozna podyktowac numer, wybrac z ksiazki. dla upartych mozna nawet podyktowac sms´a :)) a wszystko bez odrywania rak od kierownicy i dotykania telefonu no i jest nowy przykuwa wzrok na ulicach - wersja EMOTION (duzo wstawek chromowych), lakier czarna perla, alu felgi 17" + opony 225/45, przyciemniane szyby. naprwade...

dodał: wowo
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Staram się w moiarę obiektywnie ocenić mój samochód, próbuję znaleźć jakieś mankamenty i coś tam bym znalazł. Natomiast ja jestem bardzo zadowolony samochód spisuje się świetnie. Moi znajomi zaczynają się przekonywać, dwóch nawet zastanawia się nad kupnem w przyszłym roku. Ja mam wersję Emotion więc jest tam wszystko co potrzebne w nowoczesnym samochodzie. Czy ma wady? pewnie tak, np. wydaje mi się, że przy delikatnym cofaniu i gwałtownym hamowaniu coś z tyłu skrzypi, poprednik pisał coś o układzie kierowniczym- mnie też się wydaje, że coś w czasie postoju można wyczuć - taki jakby skok przy rozpoczęciu kręcenia. Ponadto denerwuje mnie jak wycieraczki kierują wodę z przedniej szyby na boczną kierowcy, tak, jedynie to mnie w tym samochodzie denerwuje. Ale całokształt uważam że samochód jest wart tych pieniędzy, nie żałuję kupna, cieszę się, ża kupiłem jedną z najdroższych wersji choć początkowo chciałem o 15 tysięcy tańszą - teraz bym sobie pluł w twarz

dodał: pyra
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

Jeżeli chodzi o zakup to Fiacik konkurował z VW Golfem, Fordem Focusem i Citroenem C4. VW okazał się Vieśwagenem ponieważ za 60 tys zaoferowano mi golfa z 2 poduszkami, centralnym zamkiem i abs-em. Pracownik salonu łaskawie powiedział że dorzucą jeszcze radio. Ford przegrał brakiem klimatyzacji, a Citroen odpadł po jeździe próbnej. Fiacik zauroczył mnie swoim wyglądem już na samym początku. Jak pierwszy raz wsiadłem do środka, poczułem się jakby producent wyprodukował do właśnie dla mnie. Trzymając kierownicę czułem się naturalną częścią samochodu. Uwielbiam mój samochód i dbam o niego. Oczywiście jeżeli chodzi o pielęgnację to myję go tylko ręcznie i raz na 2 miesiące woskuję, co widać po lakierze, który jest w stanie idealnym. Żadnych rys, otarć, co zwłaszcza widać po myjniach automatycznych. Myślę, że za to wszystko moje autko jest mi wdzięczne i że będzie mi służyć bardzo bardzooo długo.

dodał: Piotrek
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

ZA TA CENE NIE KUPIMY SAMOCHODU TAK łADNEGO NA ZEWNATRZ JAK I WEWNATRZ NO CHYBA ZE ZDECYDUJAMY SIE NA JAKIES AUTO Z IMPORTU KLEPANYM "U PANA KAZIKA "W GARAZU I COFNIETYM LICZNIKIEM ,JAK BRAłEM PANDE Z SALONU NAJOMI DZIWILI SIE JAK MOGłEM ZAPłACIC 38 TYSIAKOW ZA TAKIE PUDEłKO DZISIAJ ONI JUZ TEZ MAJA AUTA Z SALONOW BO MIELI DOSYC NAPRAW PO PRZEJECHANIU 10-30 TYSIECY DLATEGO PO RAZ KOLEJNY KUPIłEM NóWKE I NIE ZALUJE BO PRZEZ KOLEJNE 4 LATA BEDE WLEWAł TYLKO PALIWO I PłYN DO SPRYSKIWACZY , A I JESZCZE JEDNO DLA TYCH CO MAJA ZłE ZDANIE O FIATACH NOWY FORD KA MA BYC ROBIONY W FABRYCE FIATA, OPEL I SUZUKI MONTUJE SILNIK FIATA A VOLKSWAGEN ODCHODZI OD POMPOWTRYCKIWACZY I ZACZYNA MONTOWAC COMMON RAIL -COS CO PIERWSZY RAZ W SAMOCHODZIE OSOBOWYM ZASTISOWAł FIAT I CO TU JESZCZE PISAC.....

dodał: ARECKI
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Jaki jest FIAT kazdy wie, ale to co obecnie Włosi zrobili z Bravo to mistrzostwo świata, moj poprzedni samochód VW Passat TDI rocznik 2004 moze sie chowac, praktycznie pod kazdym wzgledem, jedynie co moge zarzucic Bravo to widocznosc do tylu, bo jest faktycznie kiepska, ale cala reszta jak na razie jest bez zarzutu. Wygląd zewnetrzny podoba sie (w koncu to wlasnie Wlosi sa mistrzmi projektowania bryl samochodów) po za tym silnik MultiJET jest super wykonany (w koncu to Włosi opatentowali technologie common rail) dodatkowo te silniki montowane sa w oplach, wiec to tez daje jako taki obraz. Jestem pod ogromnym wrazeniem a bałem sie kupic Fiata Bravo, ale nie żałuje, było warto.

dodał: Misiek
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Bravo

Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo II Facelifting Fiat Bravo - galeria redakcyjna Fiat Bravo 2007 Fiat Bravo II - galeria społeczności Fiat Bravo I Hatchback 3d - galeria społeczności Fiat Bravo I - galeria społeczności Fiat Bravo II Facelifting 1.6 MultiJet 16V 120KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Bravo

  • 1.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (120KM) 2008r.
    dodał: Andrzej, 02.01.2012

    LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa.

  • 2.
  • 2,25 Fiat Bravo I 1.6 16V (103KM) 1999r.
    dodał: gtw, 20.10.2010

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi oczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V (147KM) 1997r.
    dodał: Paweł P., 09.04.2012

    Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (150KM) 2008r.
    dodał: beksa, 06.06.2012

    Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł

  • 5.
  • 5,00 Fiat Bravo I 1.4 (75KM) 1996r.
    dodał: Marcin, 05.01.2011

    Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale teraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;)

  • 6.
  • 4,75 Fiat Bravo II 1.4 i 16V MPI (90KM) 2009r.
    dodał: mczajka, 03.06.2014

    Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Fiat Bravo

256 komentarzy

201 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bravo 2~Bravo 2

Do ~koko: ja kupiłem Bravo 1,9 i już po 2 dniach odpadło mi 1 koło to servis dał nowe,po kilku dniach odpadły mi lusterka,po miesiącu wszystkie drzwi i plastyki,na 1 ce auto jechało mi do tyłu ale servis stwierdził że to wina konkurencji i żebym więcej nie kupywał FIATA BRAVO 1.9 8V 120 KM fabrycznie bez filtra cz.stałych

~Martin~Martin

Do ~peter:

Potwierdzam to, co napisał użytkownik Rafin. Moje Bravo kupiłem w 2011 jako auto z rocznika 2010. Około przebiegu 20.000 km zaczęło dochodzić zgrzytanie z okolic przendich kół. winowajcą okazała się wadliwa przekładnia kierownicza, którą 2 razy próbowano naprawiać, a za 3 wymieniono (po mojej pisemnej interwencji w centrali fiata w Bielsku). Wcześniej wymieniono mi 1 bieg (typowa przypadłość tego auta nie wchodzący 1 bieg w niektórych egzemplarzach). Przeprogramowano mi silnik, w którym falowały wolne obroty. Rozłożono i złożono jeszcze raz fotel, którego rama waliła jak puste butelki. Wymieniono radio, gdyż odtwarzać CD po prostu przestał działać. Do tego pracownicy serwisu są aroganccy i niechętni do wykonywania napraw gwarancyjnych. Teraz przy przebiegu 24.000 z autem jest już wszystko OK. Zmieniłem Jeszcze tylko kompletnie wybite sworznie wahaczy (trzeba było zrywać oryginalne nity na wahaczach), ale to raczej kwestia Poznańskich dróg (auto cały przebieg przejechało praktycznie tylko po mieście). To co pisze użytkownik Rafin, to nie wytwór jego wyobraźni. Co prawda auta z silnikiem 1.4 t-jet to (jak za tę cenę) bardzo precyzyjnie prowadząca się rakieta, wydająca przy tym całkiem sportowe dźwięki (na 2 biegu idzie od 20 km/h do 100 km/h). I tylko dla tego nie sprzedaję tego auta.

...a na koniec dodam, że bieg znów przestaje wchodzić i obroty powoli znowu zaczynają falować. Wcześniej 2 lata jeździłem Pandą i kompletnie nic się nie działo. Szkoda, że Fiat porządnie potrafi robić tylko proste małe auta.

~Marek Kazanecki~Marek Kazanecki

Kupiłem nowego Fiata BRAVO w połowie 2009 r. z benzynowym silnikiem 1,4 l, 90 KM (inny nie był dostępny w salonie firmowym). Samochód elegancki, dobrze wyposażony, ale silnik niezwykle leniwy, wolno osiągający obroty, trudno nim było wyprzedzać. Na autostradzie z trudem osiągało się niespełna 170 km/h. Po roku użytkowania (kilkanaście tys. km) nagle okazało się, że brakuje dużo oleju silnikowego i oto zaskoczenie: popękane pierścienie tłokowe i łańcuch rozrządu do wymiany ! Serwis wymienił na gwarancji, ale straciłem zaufanie do tego auta. Wkrótce musiałem je sprzedać ze względów osobistych. Nie polecam auta z tym silnikiem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 051
Przejechany dystans
28 438 133 km
Zatankowanego paliwa
1 442 641 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 607
Wydanych pieniędzy
2 044 554 zł
Średnie wydatki na auto
1 002 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 469
Wydanych pieniędzy
2 400 487 zł
Średnie wydatki na auto
1 177 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 040)

Testy zderzeniowe Fiat Bravo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Bravo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Bravo

Fiat Bravo
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Bravo II

Na podstawie 597 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Stefan NiesioÂł, dodano: 17.02.2008 15:36

Obecnie jezdze tylko po miescie i srednia na komputerze pokazuje 6.1 wiec jak na mase powyzej 1400 kg. (auto + ja) to chyba doskonale. Wynika z tego ze na pełnym zbiorniku (58l) moge zrobic niespelna 1000 km., wiec uwazam to za doskonały wynik choc oczywiscie sa lepsi. Pierwszy przeglad po 30 tys. km. lub raz do roku, zaleznie co pierwsze nastąpi, to tez jest bardzo dobry argument na tak, cena samego przegladau z tego co sie zoorientowalem oscyluje w granicach 600 zl. No to jesli to sie potwierdzi, to smiechu warte, gosc np. w VW TDI lub Toyocie D4D, wywali na przeglad powyzej 1000 zl.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet

autor: SIMIN - ŁDZ, dodano: 12.10.2011 15:21

Ciężko o słowo "ekonomicznie" w tym modelu:) 2.0 20v 155km 5cyl potrafi sobie zakpić ze spalania:) w zależności od fantazji. myślę ze minimum jakie zaobserwowałem w mieście to 14 literków PB (mam teraz gaz i jest 15 l gazu po mieście)średnio pali koło 12-13L Przeglądy jak to przeglądy nie jestem gościem ASO wiec ceny są do przeżycia ,jak to podałem powyżej. Naprawy nie są tutaj częste poza jakimiś drobnymi rzeczami które potrafią być naprawdę kosztowne...(wymiana alternatora to koszt rzędu 250-300zł a przecież to sama "robota" regeneracja ALTERNATORA łożyska- 2szt plus nakrętka w nim z lewym gwintem i robocizną 150zł. wymiana wariatora(zmienne fazy rozrządu) koszt 350zł.Cena samego wariatora nowy koło 600zł używany 350zł a lubią się popsuć...

pełny raport Fiat Hatchback 3d 2.0 HGT 20V

autor: Henio, dodano: 25.05.2013 23:39

Z spalanie bywa naprawdę różnie wszystko zależy od nogi.W trasie jadąc spokojnie 110 km/h z sporadycznym ostrzejszym wyprzedzaniu to nie powinno przekroczyć 5/100 średnio 4.7/4.8,ale jadąc 140 km/h spokojnie utrzymując stałą prędkość to 5.5/6 l/100km .Używając cała naprzód w trasie albo cały czas w podłodze gazem rozpędzając się i hamując można się spodziewać spalania na poziomie 9/100 a nawet trochę więcej.Miasto bywa różnie na ciepłym silniku i średnio operując gazem to nie problem 6.5 l/100 ale na zimnym i krótkich trasach do 3 km to nawet 8 l/100 km .Średnio mi pali przeważnie 6.7 l/100 km ale nie żałuje mu gazu ,a jak jeżdżę spokojnie bez zbędnych przyśpieszeń to średnio około 5.6/5.7 l/100 km

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.9 JTD

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Bravo II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Bravo II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Bravo, oglądali także