Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Bravo II

Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.

Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - kokpit
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - deska rozdzielcza

Generacje Fiat Bravo

  • Bravo II   2006 - teraz
    Fiat Bravo II
    • Wybierz generację

    • Bravo II (2006 - teraz)
    • Bravo I (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Wersje nadwozia Fiat Bravo II

Silniki Fiat Bravo II

Lista silników:
1.4 T-JET 16V (120KM), 1.4 i 16V MPI (90KM), 1.4 MultiAir 16V (140KM), 1.4 T-JET 16V (150KM), 1.6 TD MultiJet (120KM), 1.6 MultiJet 16V (105KM), 1.6 TD MultiJet (105KM), 1.9 TD MultiJet (120KM), 1.9 TD MultiJet (150KM), 2.0 TD Multijet (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .

Publikacje o Fiat Bravo

Fiat Bravo II - brzydcy mają gorzej

Czasem tak jest, że człowiek wejdzie do sklepu, zobaczy koszulę i od razu poczuje, że musi ją mieć. Co z tego, że to setna koszula i nie ma już nawet gdzie ich chować - ona krzyczy "kup mnie". I tego właśnie chyba zabrakło Fiatowi Stilo - auto było naprawdę niezłe, ale nie było w nim "tego...

Fiat Bravo - włoska robota
 
Nasz test Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM

Zaprojektowanie Fiata Bravo trwało jedynie półtora roku i kosztowało o połowę mniej, niż projekt jego poprzednika - modelu Stilo. Wydatki obniżono także dzięki użyciu symulacji komputerowych. Takie rozwiązanie z pewnością było korzystne (i bardzo oszczędne!) dla Fiata. Ale czy Bravo nie stracił włoskiej...

Fiat Bravo 2,0 Multijet - Urok bez gadania
 
Nasz test

Przyznam, że cieszyłem się na spotkanie z Fiatem Bravo. Lubię ten model, a tym razem miałem do czynienia z jedną z jego najmocniejszych odmian - dwulitrowym turbodieslem Multijet, który dysponuje mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 360 Nm. Rozpędza on samochód o wadze 1360 kg do 100 km/h w ciągu...

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Robi wrażenie

Małe Maranello?

Jeszcze przed pojawieniem się nowego Bravo w salonach odbyłem jazdy testowe wersją Sport z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 150 KM. Sprawdziłem go zarówno na świętokrzyskich drogach krajowych i lokalnych, jak i w Miedzianej Górze, wyciskając z niego ostatnie "poty" na mokrej i suchej nawierzchni...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Bravo

Fiat Bravo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat BravoautoWcentrum - społeczność Fiat Bravo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Bravo

Fiat Bravo 90,36

Fiat Bravo 71,20

Fiat Bravo Black Arrow 65,94

Fiat Bravo CZARNY 70,70

Fiat Bravo BraVisiMo:) 84,33

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Bravo

robson1323 30,14

PacoRacing 52,55

QBOSS 30,15

RadoLask 30,14

Pawel1077 30,18

dodosz4 42,38

xxoleksyxx 30,14

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Bravo

Szyba, o sprzęgle słów kilka, i30 przez chwilę na stanie, Bravo znowu nadaje.
Szyba, o sprzęgle słów kilka, i30 przez chwilę na stanie, Bravo znowu nadaje. Chronologiczny porządek wydarzeń: 3 września, środa. Po wizycie Klientów zsz...
Włoska robota, ASO na gigancie.
Włoska robota, ASO na gigancie. Biały zaczyna pomału chyba wpędzać mnie w paranoję. Wiem, że nie ma sensu płakać...
2014
2014 62.439 km - taką cyfrą na liczniku Biały zakończył stary 2014 rok i rozpoczyna N...
Zrób to sam (szkoda, że o fotkach nie pomyślałem)
Zrób to sam (szkoda, że o fotkach nie pomyślałem) Jak większość współczesnych aut tak i BRAVO ma coś takiego jak osłonę komory sil...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Bravo

od 60 990 zł do 61 990

Dostępne silniki

Diesel (105 - 120 KM): 1.6 MultiJet 16V

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Fiat Bravo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Bravo

Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

61 990

Zobacz ofertę Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Fiat Bravo najczęściej porównywane z:

Ford Focus
1.0 EcoBoost (125 KM)
Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
Volvo V40
1.6 D2 (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon 125KM Seat Leon 125KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 92KM .
Cena: 80 598 zł 74 598 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Lancer Ralliart Mitsubishi Lancer Ralliart
Rocznik: 2009. Przebieg: 45 000 km. Silnik: 2.0 177KM .
Cena: 49 900 zł 49 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Bravo

Fiat Bravo
1.9 diesel 150 KM
2009
33 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
168 000 km, 2010
28 500 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 88 KM
72 200 km, 2011
36 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
92 000 km, 2010
33 900 PLN

Ocena auta Fiat Bravo II

  • Średnia ocena
    na podstawie 466 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (150 KM)

Nowy Fiat Bravo mile mnie zaskoczyl. spodziewalem sie stilo ze zmieniona ´obudowa´ a tu kompletnie nowe i co trzeba zaznaczyc nowoczesne auto. genialny 150 konny diesel, przyjemne wnetrze, ´nieinwazyjna´ klimatyzacja dwustrefowa (nie ma juz wojny latem, ze zonie jest za zimno). system Blue&me - wystarczy telefon z bluetooth (najlepiej Nokia) i po wejsciu auto nas ´rozpoznaje´ telefon moze byc schowany w plecaku, kieszeni a i tak dziaal. samochodowe audio staje sie naszym telefonem glosnomowiacym. gdy ktos dzowni numer wyswietla sie na desce rozdzielczej. zeby dzwonic system genialnie rozpoznaje komendy glosowe (po polsku), mozna podyktowac numer, wybrac z ksiazki. dla upartych mozna nawet podyktowac sms´a :)) a wszystko bez odrywania rak od kierownicy i dotykania telefonu no i jest nowy przykuwa wzrok na ulicach - wersja EMOTION (duzo wstawek chromowych), lakier czarna perla, alu felgi 17" + opony 225/45, przyciemniane szyby. naprwade...

dodał: wowo
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Staram się w moiarę obiektywnie ocenić mój samochód, próbuję znaleźć jakieś mankamenty i coś tam bym znalazł. Natomiast ja jestem bardzo zadowolony samochód spisuje się świetnie. Moi znajomi zaczynają się przekonywać, dwóch nawet zastanawia się nad kupnem w przyszłym roku. Ja mam wersję Emotion więc jest tam wszystko co potrzebne w nowoczesnym samochodzie. Czy ma wady? pewnie tak, np. wydaje mi się, że przy delikatnym cofaniu i gwałtownym hamowaniu coś z tyłu skrzypi, poprednik pisał coś o układzie kierowniczym- mnie też się wydaje, że coś w czasie postoju można wyczuć - taki jakby skok przy rozpoczęciu kręcenia. Ponadto denerwuje mnie jak wycieraczki kierują wodę z przedniej szyby na boczną kierowcy, tak, jedynie to mnie w tym samochodzie denerwuje. Ale całokształt uważam że samochód jest wart tych pieniędzy, nie żałuję kupna, cieszę się, ża kupiłem jedną z najdroższych wersji choć początkowo chciałem o 15 tysięcy tańszą - teraz bym sobie pluł w twarz

dodał: pyra
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

Jeżeli chodzi o zakup to Fiacik konkurował z VW Golfem, Fordem Focusem i Citroenem C4. VW okazał się Vieśwagenem ponieważ za 60 tys zaoferowano mi golfa z 2 poduszkami, centralnym zamkiem i abs-em. Pracownik salonu łaskawie powiedział że dorzucą jeszcze radio. Ford przegrał brakiem klimatyzacji, a Citroen odpadł po jeździe próbnej. Fiacik zauroczył mnie swoim wyglądem już na samym początku. Jak pierwszy raz wsiadłem do środka, poczułem się jakby producent wyprodukował do właśnie dla mnie. Trzymając kierownicę czułem się naturalną częścią samochodu. Uwielbiam mój samochód i dbam o niego. Oczywiście jeżeli chodzi o pielęgnację to myję go tylko ręcznie i raz na 2 miesiące woskuję, co widać po lakierze, który jest w stanie idealnym. Żadnych rys, otarć, co zwłaszcza widać po myjniach automatycznych. Myślę, że za to wszystko moje autko jest mi wdzięczne i że będzie mi służyć bardzo bardzooo długo.

dodał: Piotrek
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

ZA TA CENE NIE KUPIMY SAMOCHODU TAK łADNEGO NA ZEWNATRZ JAK I WEWNATRZ NO CHYBA ZE ZDECYDUJAMY SIE NA JAKIES AUTO Z IMPORTU KLEPANYM "U PANA KAZIKA "W GARAZU I COFNIETYM LICZNIKIEM ,JAK BRAłEM PANDE Z SALONU NAJOMI DZIWILI SIE JAK MOGłEM ZAPłACIC 38 TYSIAKOW ZA TAKIE PUDEłKO DZISIAJ ONI JUZ TEZ MAJA AUTA Z SALONOW BO MIELI DOSYC NAPRAW PO PRZEJECHANIU 10-30 TYSIECY DLATEGO PO RAZ KOLEJNY KUPIłEM NóWKE I NIE ZALUJE BO PRZEZ KOLEJNE 4 LATA BEDE WLEWAł TYLKO PALIWO I PłYN DO SPRYSKIWACZY , A I JESZCZE JEDNO DLA TYCH CO MAJA ZłE ZDANIE O FIATACH NOWY FORD KA MA BYC ROBIONY W FABRYCE FIATA, OPEL I SUZUKI MONTUJE SILNIK FIATA A VOLKSWAGEN ODCHODZI OD POMPOWTRYCKIWACZY I ZACZYNA MONTOWAC COMMON RAIL -COS CO PIERWSZY RAZ W SAMOCHODZIE OSOBOWYM ZASTISOWAł FIAT I CO TU JESZCZE PISAC.....

dodał: ARECKI
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Jaki jest FIAT kazdy wie, ale to co obecnie Włosi zrobili z Bravo to mistrzostwo świata, moj poprzedni samochód VW Passat TDI rocznik 2004 moze sie chowac, praktycznie pod kazdym wzgledem, jedynie co moge zarzucic Bravo to widocznosc do tylu, bo jest faktycznie kiepska, ale cala reszta jak na razie jest bez zarzutu. Wygląd zewnetrzny podoba sie (w koncu to wlasnie Wlosi sa mistrzmi projektowania bryl samochodów) po za tym silnik MultiJET jest super wykonany (w koncu to Włosi opatentowali technologie common rail) dodatkowo te silniki montowane sa w oplach, wiec to tez daje jako taki obraz. Jestem pod ogromnym wrazeniem a bałem sie kupic Fiata Bravo, ale nie żałuje, było warto.

dodał: Misiek
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Bravo

Fiat Bravo I Hatchback 3d - galeria społeczności Fiat Bravo - galeria redakcyjna Fiat Bravo Fiat Bravo II Facelifting 1.6 MultiJet 16V 120KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo I - galeria społeczności Fiat Bravo II - galeria społeczności Fiat Bravo 2007 Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo II Facelifting
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Bravo

  • 1.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (120KM) 2008r.
    dodał: Andrzej, 02.01.2012

    LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa.

  • 2.
  • 2,25 Fiat Bravo I 1.6 16V (103KM) 1999r.
    dodał: gtw, 20.10.2010

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi oczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V (147KM) 1997r.
    dodał: Paweł P., 09.04.2012

    Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (150KM) 2008r.
    dodał: beksa, 06.06.2012

    Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł

  • 5.
  • 5,00 Fiat Bravo I 1.4 (75KM) 1996r.
    dodał: Marcin, 05.01.2011

    Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale teraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;)

  • 6.
  • 4,75 Fiat Bravo II 1.4 i 16V MPI (90KM) 2009r.
    dodał: mczajka, 03.06.2014

    Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Fiat Bravo

256 komentarzy

201 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bravo 2~Bravo 2

Do ~koko: ja kupiłem Bravo 1,9 i już po 2 dniach odpadło mi 1 koło to servis dał nowe,po kilku dniach odpadły mi lusterka,po miesiącu wszystkie drzwi i plastyki,na 1 ce auto jechało mi do tyłu ale servis stwierdził że to wina konkurencji i żebym więcej nie kupywał FIATA BRAVO 1.9 8V 120 KM fabrycznie bez filtra cz.stałych

~Martin~Martin

Do ~peter:

Potwierdzam to, co napisał użytkownik Rafin. Moje Bravo kupiłem w 2011 jako auto z rocznika 2010. Około przebiegu 20.000 km zaczęło dochodzić zgrzytanie z okolic przendich kół. winowajcą okazała się wadliwa przekładnia kierownicza, którą 2 razy próbowano naprawiać, a za 3 wymieniono (po mojej pisemnej interwencji w centrali fiata w Bielsku). Wcześniej wymieniono mi 1 bieg (typowa przypadłość tego auta nie wchodzący 1 bieg w niektórych egzemplarzach). Przeprogramowano mi silnik, w którym falowały wolne obroty. Rozłożono i złożono jeszcze raz fotel, którego rama waliła jak puste butelki. Wymieniono radio, gdyż odtwarzać CD po prostu przestał działać. Do tego pracownicy serwisu są aroganccy i niechętni do wykonywania napraw gwarancyjnych. Teraz przy przebiegu 24.000 z autem jest już wszystko OK. Zmieniłem Jeszcze tylko kompletnie wybite sworznie wahaczy (trzeba było zrywać oryginalne nity na wahaczach), ale to raczej kwestia Poznańskich dróg (auto cały przebieg przejechało praktycznie tylko po mieście). To co pisze użytkownik Rafin, to nie wytwór jego wyobraźni. Co prawda auta z silnikiem 1.4 t-jet to (jak za tę cenę) bardzo precyzyjnie prowadząca się rakieta, wydająca przy tym całkiem sportowe dźwięki (na 2 biegu idzie od 20 km/h do 100 km/h). I tylko dla tego nie sprzedaję tego auta.

...a na koniec dodam, że bieg znów przestaje wchodzić i obroty powoli znowu zaczynają falować. Wcześniej 2 lata jeździłem Pandą i kompletnie nic się nie działo. Szkoda, że Fiat porządnie potrafi robić tylko proste małe auta.

~Marek Kazanecki~Marek Kazanecki

Kupiłem nowego Fiata BRAVO w połowie 2009 r. z benzynowym silnikiem 1,4 l, 90 KM (inny nie był dostępny w salonie firmowym). Samochód elegancki, dobrze wyposażony, ale silnik niezwykle leniwy, wolno osiągający obroty, trudno nim było wyprzedzać. Na autostradzie z trudem osiągało się niespełna 170 km/h. Po roku użytkowania (kilkanaście tys. km) nagle okazało się, że brakuje dużo oleju silnikowego i oto zaskoczenie: popękane pierścienie tłokowe i łańcuch rozrządu do wymiany ! Serwis wymienił na gwarancji, ale straciłem zaufanie do tego auta. Wkrótce musiałem je sprzedać ze względów osobistych. Nie polecam auta z tym silnikiem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 219
Przejechany dystans
28 942 324 km
Zatankowanego paliwa
1 536 803 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 061
Wydanych pieniędzy
2 170 310 zł
Średnie wydatki na auto
1 006 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
11 254
Wydanych pieniędzy
2 557 246 zł
Średnie wydatki na auto
1 186 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 157)

Testy zderzeniowe Fiat Bravo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Bravo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Bravo

Fiat Bravo
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Bravo II

Na podstawie 619 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Pawe³ G³ód, dodano: 08.02.2009 11:01

Auto mam 1,5 roku.Lubie ostra jazde wiec jak wleje 52 litry pod sama korek na poczatku miecha to zrobie na nim maksymalnie 780 km.Glownie trasa 10 km za okolice Krakowa.Auto zimne wiec zanim sie nagdzeje i po za tym seria swiatlej robi swoje, a ze swiatej zawsze ruszam pierwszy :D Auto jednak nie zejdzie ponizej 6.0L .Mam juz 205 tys z robione i moze to dlatego choc w serwisie Fiata powiedzial mi mechanik ze i 400 tys na tym silniku wykrece... - dobrze by bylo.Turbina nie zmieniana od nowosci(dziura przy 2900 obr.- po czym auto idzie znowu jak burza)- spalanie lux do mojego stylu jazdy.Firmowe L200 163 KM turob Diesel normalnie pali 9,6 litra przy mojej nodze 12L :D Raz sie żyje

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.9 JTD

autor: krzysiek, dodano: 07.02.2014 16:34

Ja powiem tak. Spalanie tutaj bardzo zależy od prędkości jakimi się będziemy poruszać. Mam wersję 5 biegową która raczej nie jest najlepsza na autostradzie (wysokie obroty) a na niższych prędkościach znowu zachęca do depnięcia. Jeżdżę normalnie, ruszam bez pisków, czasami przy wyprzedzaniu dobutuje do czerwonego, na codzień jeżdżę po GOP. Pozwolę sobie poprzytaczać różne średnie wyniki do własnej interpretacji (auto w połowie zatankowane, jeżdżę sam, wyniki dla temperatur jesień/wiosna. Niezatłoczone krajówki do 70km/h - da się zrobić 4.0-4.5l/stówkę ale na dłuższą mete takiego spalania nie udaje mi się utrzymać. Autostrada 140km/h - już potrzebujemy 6.5l/stówkę Autostrada 200km/h - 14l/stówkę Jeżeli chodzi o miasto, to moja obecne praca wymaga pokonania dziennie 40km (20km autostrady (120km/h) i 20km miasta z unikaniem dużych korków) to średnio mieszczę się w 6.4l/stówkę. Jak jedziemy na jakieś wakacje robiąc pareset km w kilka osób z bagażami to da się zrobić 5.9l/stówkę ale też na autostradzie bez szaleństw te 120-130km/h. A jak wpakuję się w jakiś potężny korek typu podciąganie o kilka aut to dość szybko przekraczam 7, ale do 8 jeszcze nie dobiłem. Przebieg ponad 50k km.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet

autor: jaras-z7@wp.pl, dodano: 15.12.2009 15:53

Przy moim stylu jazdy średnia 6,2 natomiast większość km łykam na szybkiego ruchu i autostradzie przy prędkościach 160-200 km/h. Kiedyś zrobiłem trasę z Czech 250 km jadąc za ciężarówkami 80-85 KM/h , 6 bieg aż mnie noga bolała, ale szczęka mi opadła, gdybym nie zobaczył to bym nie uwierzył średnia na tej trasie 3,5 l/100 km, gdy włączałem klimę podskoczyło do 3,7 l. Teraz wierzę!! Męczarnia nie jazda ale wynik wynikiem!!! Koszty przeglądów ok. Bałem się filtra cząstek stałych ale okazało się że przy moim stylu jazdy żadnych problemów(poprostu regularnie się wypala) na ostatnim przeglądzie elektryk powiedział mi że nie widział bravo bez błędów w centralce wtrysku po takim przebiegu. Silnik ideał. Przeglądy robię nie co 35 tyś a co 17,5 tyś km i uważam że warto.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Bravo II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Bravo II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Bravo, oglądali także