Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Bravo II

Druga generacja modelu została zaprezentowana w 2007 roku. Bravo II zastąpił największy niewypał w historii włoskiej marki, Fiata Stilo. Stylistycznie model nawiązuje do Grande Punto (przód) oraz pierwszej generacji Bravo (charakterystyczne tylne, pierścieniowe światła). Za projekt samochodu odpowiadało biuro Fiat Style Centre. W Australii model oferowany jest jako Fiat Ritmo, gdyż prawa do nazwy Bravo zarezerwowała na Antypodach Mazda.

Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - prawy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - kokpit
Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna - deska rozdzielcza

Generacje Fiat Bravo

  • Bravo II   2006 - teraz
    Fiat Bravo II
    • Wybierz generację

    • Bravo II (2006 - teraz)
    • Bravo I (1995 - 2001)

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo.
Luzacjusz: Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce.

Wersje nadwozia Fiat Bravo II

Silniki Fiat Bravo II

Lista silników:
1.4 T-JET 16V (120KM), 1.4 i 16V MPI (90KM), 1.4 MultiAir 16V (140KM), 1.4 T-JET 16V (150KM), 1.6 MultiJet 16V (105KM), 1.6 TD MultiJet (105KM), 1.6 TD MultiJet (120KM), 1.9 TD MultiJet (120KM), 1.9 TD MultiJet (150KM), 2.0 TD Multijet (165KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Era starych, fiatowskich silników w tym modelu minęła! Podstawowy, benzynowy 1.4l o mocy 90KM zadowoli zwolenników statecznego życia. Warto jednak dołożyć trochę więcej i kupić motor o tej samej pojemności, ale z turbosprężarką. Generuje 120 lub 150KM, spala niewiele więcej paliwa niż słabszy brat i dorzuca wypieki na twarzy – szczególnie mocniejsza wersja. Fiat pokochał swoje diesle i w Bravo II zaoferował spory wybór. Najsłabszy Multijet ma 1.6l i 105KM. Radzi sobie z autem całkiem nieźle, ale jak kupować, to coś ciekawszego. Mocniejsza wersja ma 120KM, też jest oszczędna, a ucieszy bardziej. Dla wybrednych topowe diesle 1.9l 150KM oraz 2.0l 165KM – wcielenie świetnych osiągów i ochrony więdnących drzew. Szkoda tylko, że nie „kręcą” się jak „benzynowce”... .

Publikacje o Fiat Bravo

Fiat Bravo II - brzydcy mają gorzej

Czasem tak jest, że człowiek wejdzie do sklepu, zobaczy koszulę i od razu poczuje, że musi ją mieć. Co z tego, że to setna koszula i nie ma już nawet gdzie ich chować - ona krzyczy "kup mnie". I tego właśnie chyba zabrakło Fiatowi Stilo - auto było naprawdę niezłe, ale nie było w nim "tego...

Fiat Bravo - włoska robota
 
Nasz test Fiat Bravo 1.6 Multijet 120 KM

Zaprojektowanie Fiata Bravo trwało jedynie półtora roku i kosztowało o połowę mniej, niż projekt jego poprzednika - modelu Stilo. Wydatki obniżono także dzięki użyciu symulacji komputerowych. Takie rozwiązanie z pewnością było korzystne (i bardzo oszczędne!) dla Fiata. Ale czy Bravo nie stracił włoskiej...

Fiat Bravo 2,0 Multijet - Urok bez gadania
 
Nasz test

Przyznam, że cieszyłem się na spotkanie z Fiatem Bravo. Lubię ten model, a tym razem miałem do czynienia z jedną z jego najmocniejszych odmian - dwulitrowym turbodieslem Multijet, który dysponuje mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 360 Nm. Rozpędza on samochód o wadze 1360 kg do 100 km/h w ciągu...

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Robi wrażenie

Małe Maranello?

Jeszcze przed pojawieniem się nowego Bravo w salonach odbyłem jazdy testowe wersją Sport z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 150 KM. Sprawdziłem go zarówno na świętokrzyskich drogach krajowych i lokalnych, jak i w Miedzianej Górze, wyciskając z niego ostatnie "poty" na mokrej i suchej nawierzchni...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Bravo

Fiat Bravo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat BravoautoWcentrum - społeczność Fiat Bravo

najwyższe oktanyAuta - Fiat Bravo

Fiat Bravo 75,11

Fiat Bravo Sport 70,76

Fiat Bravo 75,90

Fiat Bravo 74,93

Fiat Bravo Czarna Perła 67,59

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Bravo

Zibi22 32,59

QBOSS 30,24

FranzMaurer 98,90

Kolins1990 30,17

Vezewiusz 30,17

mariwa21 41,23

niki129 96,45

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Bravo

Idzie (jedzie?) nowe (stare?).
Idzie (jedzie?) nowe (stare?). Myślałem, myślałem i wymyśliłem. W podjęciu decyzji pomogła dobra oferta otrzyma...
Street, Street... Street na ulicach...;)
Street, Street... Street na ulicach...;) Wreszcie...:) W zeszły czwartek (17/10) byłem u Dilera podpisać wszystkie papie...
Zrób to sam (szkoda, że o fotkach nie pomyślałem)
Zrób to sam (szkoda, że o fotkach nie pomyślałem) Jak większość współczesnych aut tak i BRAVO ma coś takiego jak osłonę komory sil...
28.01.2014 Kolejna kontrola w "posiadłości"
28.01.2014 Kolejna kontrola w Trzeba od czasu do czasu pojechać w "plener", aby sprawdzić, czy kolejny raz nie...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Bravo

od 64 490 zł do 65 490

Dostępne silniki

Diesel (105 - 120 KM): 1.6 MultiJet 16V

 

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

Katalog nowych aut Fiat Bravo
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Bravo

Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
alufelgi
radio / CD
klimatyzacja
czujnik parkowania
tempomat
ksenony
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

65 490

Zobacz ofertę Fiat Bravo 1.6 MultiJet 16V 120KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Fiat Bravo najczęściej porównywane z:

Volvo V40
1.6 T4 (180 KM)
Mazda 3
2.0 SKYACTIV-G (165 KM)
Audi A3
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Bravo

Fiat Bravo
1.9 diesel 150 KM
2009
33 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
168 000 km, 2010
28 500 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 88 KM
72 200 km, 2011
36 900 PLN
Fiat Bravo
1.6 diesel 120 KM
92 000 km, 2010
33 900 PLN

Ocena auta Fiat Bravo II

  • Średnia ocena
    na podstawie 466 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (150 KM)

Nowy Fiat Bravo mile mnie zaskoczyl. spodziewalem sie stilo ze zmieniona ´obudowa´ a tu kompletnie nowe i co trzeba zaznaczyc nowoczesne auto. genialny 150 konny diesel, przyjemne wnetrze, ´nieinwazyjna´ klimatyzacja dwustrefowa (nie ma juz wojny latem, ze zonie jest za zimno). system Blue&me - wystarczy telefon z bluetooth (najlepiej Nokia) i po wejsciu auto nas ´rozpoznaje´ telefon moze byc schowany w plecaku, kieszeni a i tak dziaal. samochodowe audio staje sie naszym telefonem glosnomowiacym. gdy ktos dzowni numer wyswietla sie na desce rozdzielczej. zeby dzwonic system genialnie rozpoznaje komendy glosowe (po polsku), mozna podyktowac numer, wybrac z ksiazki. dla upartych mozna nawet podyktowac sms´a :)) a wszystko bez odrywania rak od kierownicy i dotykania telefonu no i jest nowy przykuwa wzrok na ulicach - wersja EMOTION (duzo wstawek chromowych), lakier czarna perla, alu felgi 17" + opony 225/45, przyciemniane szyby. naprwade...

dodał: wowo
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Staram się w moiarę obiektywnie ocenić mój samochód, próbuję znaleźć jakieś mankamenty i coś tam bym znalazł. Natomiast ja jestem bardzo zadowolony samochód spisuje się świetnie. Moi znajomi zaczynają się przekonywać, dwóch nawet zastanawia się nad kupnem w przyszłym roku. Ja mam wersję Emotion więc jest tam wszystko co potrzebne w nowoczesnym samochodzie. Czy ma wady? pewnie tak, np. wydaje mi się, że przy delikatnym cofaniu i gwałtownym hamowaniu coś z tyłu skrzypi, poprednik pisał coś o układzie kierowniczym- mnie też się wydaje, że coś w czasie postoju można wyczuć - taki jakby skok przy rozpoczęciu kręcenia. Ponadto denerwuje mnie jak wycieraczki kierują wodę z przedniej szyby na boczną kierowcy, tak, jedynie to mnie w tym samochodzie denerwuje. Ale całokształt uważam że samochód jest wart tych pieniędzy, nie żałuję kupna, cieszę się, ża kupiłem jedną z najdroższych wersji choć początkowo chciałem o 15 tysięcy tańszą - teraz bym sobie pluł w twarz

dodał: pyra
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

Jeżeli chodzi o zakup to Fiacik konkurował z VW Golfem, Fordem Focusem i Citroenem C4. VW okazał się Vieśwagenem ponieważ za 60 tys zaoferowano mi golfa z 2 poduszkami, centralnym zamkiem i abs-em. Pracownik salonu łaskawie powiedział że dorzucą jeszcze radio. Ford przegrał brakiem klimatyzacji, a Citroen odpadł po jeździe próbnej. Fiacik zauroczył mnie swoim wyglądem już na samym początku. Jak pierwszy raz wsiadłem do środka, poczułem się jakby producent wyprodukował do właśnie dla mnie. Trzymając kierownicę czułem się naturalną częścią samochodu. Uwielbiam mój samochód i dbam o niego. Oczywiście jeżeli chodzi o pielęgnację to myję go tylko ręcznie i raz na 2 miesiące woskuję, co widać po lakierze, który jest w stanie idealnym. Żadnych rys, otarć, co zwłaszcza widać po myjniach automatycznych. Myślę, że za to wszystko moje autko jest mi wdzięczne i że będzie mi służyć bardzo bardzooo długo.

dodał: Piotrek
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI (90 KM)

ZA TA CENE NIE KUPIMY SAMOCHODU TAK łADNEGO NA ZEWNATRZ JAK I WEWNATRZ NO CHYBA ZE ZDECYDUJAMY SIE NA JAKIES AUTO Z IMPORTU KLEPANYM "U PANA KAZIKA "W GARAZU I COFNIETYM LICZNIKIEM ,JAK BRAłEM PANDE Z SALONU NAJOMI DZIWILI SIE JAK MOGłEM ZAPłACIC 38 TYSIAKOW ZA TAKIE PUDEłKO DZISIAJ ONI JUZ TEZ MAJA AUTA Z SALONOW BO MIELI DOSYC NAPRAW PO PRZEJECHANIU 10-30 TYSIECY DLATEGO PO RAZ KOLEJNY KUPIłEM NóWKE I NIE ZALUJE BO PRZEZ KOLEJNE 4 LATA BEDE WLEWAł TYLKO PALIWO I PłYN DO SPRYSKIWACZY , A I JESZCZE JEDNO DLA TYCH CO MAJA ZłE ZDANIE O FIATACH NOWY FORD KA MA BYC ROBIONY W FABRYCE FIATA, OPEL I SUZUKI MONTUJE SILNIK FIATA A VOLKSWAGEN ODCHODZI OD POMPOWTRYCKIWACZY I ZACZYNA MONTOWAC COMMON RAIL -COS CO PIERWSZY RAZ W SAMOCHODZIE OSOBOWYM ZASTISOWAł FIAT I CO TU JESZCZE PISAC.....

dodał: ARECKI
Fiat Bravo Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet (120 KM)

Jaki jest FIAT kazdy wie, ale to co obecnie Włosi zrobili z Bravo to mistrzostwo świata, moj poprzedni samochód VW Passat TDI rocznik 2004 moze sie chowac, praktycznie pod kazdym wzgledem, jedynie co moge zarzucic Bravo to widocznosc do tylu, bo jest faktycznie kiepska, ale cala reszta jak na razie jest bez zarzutu. Wygląd zewnetrzny podoba sie (w koncu to wlasnie Wlosi sa mistrzmi projektowania bryl samochodów) po za tym silnik MultiJET jest super wykonany (w koncu to Włosi opatentowali technologie common rail) dodatkowo te silniki montowane sa w oplach, wiec to tez daje jako taki obraz. Jestem pod ogromnym wrazeniem a bałem sie kupic Fiata Bravo, ale nie żałuje, było warto.

dodał: Misiek
  • Zalety
  • + silnik
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Bravo

Fiat Bravo I Hatchback 3d - galeria społeczności Fiat Bravo II - galeria społeczności Fiat Bravo - galeria redakcyjna Fiat Bravo II 1.9 TD MultiJet 150KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo I - galeria społeczności Fiat Bravo II Facelifting 1.6 MultiJet 16V 120KM - galeria redakcyjna Fiat Bravo 2007 Fiat Bravo Fiat Bravo II Facelifting
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Bravo

  • 1.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (120KM) 2008r.
    dodał: Andrzej, 02.01.2012

    LPG zamontowane w Łomży. Instalacja na sterowniku AGIS OBD CAN. Po przebiegu 10 000 km bez problemów. Silnik nic nie stracił na mocy i rozwija ją bez żadnych szarpnięć nawet przy mocnych przyśpieszeniach. Ostatnio robiłem test spalania. Na 1425 km auto spaliło 22,2 l Pb 95 na rozgrzanie silnika + 108,2 l LPG. Łącznie daje to 130,5 l. zatem 130,4 l / 1425 km daje 9,2 l/100km LPG i Pb. Przy obecnych cenach 5.4 zł PB i 2,75 daje koszt przejechania 100 km ok.30 zł. Auto użytkuję w proporcjach ok. 35/65 miasto/trasa.

  • 2.
  • 2,25 Fiat Bravo I 1.6 16V (103KM) 1999r.
    dodał: gtw, 20.10.2010

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Mechanicy nie znaja sie na rzeczy, banda partaczy z szefem na czele, który potrafi tylko zamydlac klientowi oczy i nic wiecej. Na swojej stronie pisze , ze samochody to jego pasja a tak naprawde nie ma o nich zielonego pojecia, co wiecej w tym warsztacie nie naprawia sie aut tylko sie je psuje.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V (147KM) 1997r.
    dodał: Paweł P., 09.04.2012

    Instalacja montowana na warsztacie u Roberta Wilgosza we Wrociszowie k. Nowej Soli. Spalanie LPG wynosiło średnio 10 litrów, wówczas, gdy na PB palił czasem 11 litrów. Zero spadku mocy. Super wyregulował instalacje. http://www.fnw-na-gaz.net/ Polecam.

  • 4.
  • 5,00 Fiat Bravo II 1.4 T-JET 16V (150KM) 2008r.
    dodał: beksa, 06.06.2012

    Jedynie jak konczy sie gaz (ponizej 15L) przy depnieciu w gaz przelacza sie na benzyne. Spalanie to 10.5 na gazie a 8.5 na benzynie. Instalacja zakladana w Kusiętach koło Częstochowy w warsztacie p. Gawrona. Dałem dużo bo w 2009 wydałem 4000zł

  • 5.
  • 5,00 Fiat Bravo I 1.4 (75KM) 1996r.
    dodał: Marcin, 05.01.2011

    Chciałbym tu głównie polecic firme która mi montowała instalacje NAGAZ STEFANOWSKI w Łodzi.Do momentu założenia gazu byłem mu nie ufny.Ale teraz wiem żę kolejne moje benzyniaki trafią do w.w. serwisu w celu zagazowania.Auto chodzi elegancko;)

  • 6.
  • 4,75 Fiat Bravo II 1.4 i 16V MPI (90KM) 2009r.
    dodał: mczajka, 03.06.2014

    Już wcześniej na benzynie na niskich obrotach falował silnik. Na gazie jest to mocniej odczuwalne. Jest bardziej mułowaty (tylko 90 KM) na gazie, ale spalanie nawet tylko 8 l/100 km Koszty jazdy w porównaniu z benzyną rewelacja !!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo

Fiat Bravo

256 komentarzy

201 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Bravo 2~Bravo 2

Do ~koko: ja kupiłem Bravo 1,9 i już po 2 dniach odpadło mi 1 koło to servis dał nowe,po kilku dniach odpadły mi lusterka,po miesiącu wszystkie drzwi i plastyki,na 1 ce auto jechało mi do tyłu ale servis stwierdził że to wina konkurencji i żebym więcej nie kupywał FIATA BRAVO 1.9 8V 120 KM fabrycznie bez filtra cz.stałych

~Martin~Martin

Do ~peter:

Potwierdzam to, co napisał użytkownik Rafin. Moje Bravo kupiłem w 2011 jako auto z rocznika 2010. Około przebiegu 20.000 km zaczęło dochodzić zgrzytanie z okolic przendich kół. winowajcą okazała się wadliwa przekładnia kierownicza, którą 2 razy próbowano naprawiać, a za 3 wymieniono (po mojej pisemnej interwencji w centrali fiata w Bielsku). Wcześniej wymieniono mi 1 bieg (typowa przypadłość tego auta nie wchodzący 1 bieg w niektórych egzemplarzach). Przeprogramowano mi silnik, w którym falowały wolne obroty. Rozłożono i złożono jeszcze raz fotel, którego rama waliła jak puste butelki. Wymieniono radio, gdyż odtwarzać CD po prostu przestał działać. Do tego pracownicy serwisu są aroganccy i niechętni do wykonywania napraw gwarancyjnych. Teraz przy przebiegu 24.000 z autem jest już wszystko OK. Zmieniłem Jeszcze tylko kompletnie wybite sworznie wahaczy (trzeba było zrywać oryginalne nity na wahaczach), ale to raczej kwestia Poznańskich dróg (auto cały przebieg przejechało praktycznie tylko po mieście). To co pisze użytkownik Rafin, to nie wytwór jego wyobraźni. Co prawda auta z silnikiem 1.4 t-jet to (jak za tę cenę) bardzo precyzyjnie prowadząca się rakieta, wydająca przy tym całkiem sportowe dźwięki (na 2 biegu idzie od 20 km/h do 100 km/h). I tylko dla tego nie sprzedaję tego auta.

...a na koniec dodam, że bieg znów przestaje wchodzić i obroty powoli znowu zaczynają falować. Wcześniej 2 lata jeździłem Pandą i kompletnie nic się nie działo. Szkoda, że Fiat porządnie potrafi robić tylko proste małe auta.

~Marek Kazanecki~Marek Kazanecki

Kupiłem nowego Fiata BRAVO w połowie 2009 r. z benzynowym silnikiem 1,4 l, 90 KM (inny nie był dostępny w salonie firmowym). Samochód elegancki, dobrze wyposażony, ale silnik niezwykle leniwy, wolno osiągający obroty, trudno nim było wyprzedzać. Na autostradzie z trudem osiągało się niespełna 170 km/h. Po roku użytkowania (kilkanaście tys. km) nagle okazało się, że brakuje dużo oleju silnikowego i oto zaskoczenie: popękane pierścienie tłokowe i łańcuch rozrządu do wymiany ! Serwis wymienił na gwarancji, ale straciłem zaufanie do tego auta. Wkrótce musiałem je sprzedać ze względów osobistych. Nie polecam auta z tym silnikiem.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 714
Przejechany dystans
27 573 588 km
Zatankowanego paliwa
1 433 010 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 576
Wydanych pieniędzy
2 036 053 zł
Średnie wydatki na auto
1 004 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 374
Wydanych pieniędzy
2 355 489 zł
Średnie wydatki na auto
1 161 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 028)

Testy zderzeniowe Fiat Bravo

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Bravo przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Bravo

Fiat Bravo
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Bravo II

Na podstawie 595 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pooley, dodano: 27.09.2012 12:05

Bravką jeżdżę już 2,5 roku, ze spalaniem bywa różnie, ale ciężko się nim jeździ spokojnie i powoli kiedy tak łatwo przyspiesza, sama przyjemność :) Wiec uzyskanie spalanie na poziomie 5l/100km jest emocjonalnie ciężkie, ale technicznie jak najbardziej możliwe. W moim przypadku, przy dynamicznej jeździe po mieście zazwyczaj spala mi około 8-8,5l. W trasie zazwyczaj ok 7-7.5 przy szybkim pokonywaniu trasy i prędkościach autostradowych. Dla upartych osiągnięcie spalania poniżej 6 litrów nie powinno być problemem, mi się udało takie osiągnąć jeżdżąc po Warszawie i okolicach, ale później musiałem odreagować ;)

pełny raport Fiat Hatchback 5d 2.0 TD Multijet

autor: Cml, dodano: 13.06.2009 19:16

Jeżeli chodzi i zużycie paliwa to wszystko oczywiscie zależy od tego jak jeździmy. Jeżeli nie wariuje sie na drogach i nie nadweręża samochodu to potrafi trzymać sie w granicach 7,4 l/100km. Przez trzy lata mojego użytkowania musiałem wymienić sprężyny przy przednim zawieszeniu (jedna pękła na postoju), wężyk do instalacji hamulcowej (pęknięcie ze starości przy kole). Tuleki oraz drążek kierownicy z przodu. Standartowo na polskich drogach tłumik (wymieniałem go 3 razy bo panowie w warsztacie nie potrafili odpowiednio załozyc tłumika i non stop spadał ze środkowej gumy urywając po czasie ostatnią - dopiero po mojej interwencji i pokierowaniu panów mechaników jak nalezy zrobić i załozyć tłumik, kłopoty z tłumikiem ustały). Duże problemy mialem z elektryką - światła. Nietety moja wersja bravo nie miala zabudowanych przekaźników do świateł i cały prąd przepływał przez stacyjkę wypalając ścieżki... na szczescie własnymi siłami udało sie naprawić stacyjkę - oszczedzając 500 zł.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.6 16V

autor: Polak, dodano: 07.08.2014 09:32

Samochód b fajny mam klimatronik nawet! :) Ogólnie motor nie powala mocą wbrew temu co piszą inni użytkownicy...może dlatego, że drugie moje auto ma prawie 300 koni :) ale do rzeczy...na gaz przelacza mi sie momentalnie, jednak 14 litrow w miescie bez wiekszych szalenstw to "troche" przesada. W trasie zazwyczaj ok. 10. Te 14 litrow pewnie jest spowodowane krotkimi odcinkami w miescie, ale bez przesady, bo i po 15 km w jakies miejsce potrafie tez przejechac. Szczerze to BMW 528 e39 spala ok 14 litrow gazu przy takiej jezdzie w tym samym miescie bo mialem poprzednio i jak tu ocenic "paliwozerne" wg wszystkich opiniodawcow BMW a taniego Fiacika, który moim zdaniem przy tej pojemnosci i wadze powinien maksym lykac 10-11 w miescie! Ogolnie troche zawiedziony jestem spalaniem, do reszty nie mam zastrzezen bo i wymagania sa nizsze do takiego samochodu. Dodam, że auto mam b zadbane

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.8 GT

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Bravo II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Bravo II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Fiat Bravo II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Bravo, oglądali także