Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Punto/Grande Punto II Hatchback 1.4 i 16V

Sprzedaż drugiej generacji Punto rozpoczęła się w roku 1999, dokładnie w setną rocznicę istnienia marki Fiat. W związku z tym, Punto było pierwszym autem Fiata od lat ozdobionym tradycyjnym, okrągłym logo marki. Opatrzono go nazwą Nuova („Nowy”). W Punto II zmieniła się głównie linia nadwozia, która stała znacznie bardziej agresywna. Większość mechanizmów i podzespołów pochodzi jednak z modelu pierwszej generacji. Auto powtórzyło rynkowy sukces swojego poprzednika. Ostatnie Punto II zjechało z taśmy w roku 2003. Gruntownie zmodernizowana wersja drugiej generacji modelu debiutowała w roku 2003 i dzięki niej Fiat w jeszcze tym samym roku świętował wyprodukowanie pięciomilionowego egzemplarza Punto. W Punto po faceliftingu zmienił się głównie przód nadwozia, sylwetka stała się masywniejsza, ale i mniej dynamiczna. Choć w roku 2005 wprowadzono na rynek kolejną generację modelu: Grande Punto, Punto II FL produkowany jest do dziś na licencji Fiata przez serbską Zastavę jako Zastava 10.

Generacje Fiat Punto

Komentarze redakcji

Powagosław: Bardzo udany powrót do oryginalnej koncepcji zapoczątkowanej przez Grande Punto. Fiat znów ma swoje małe Maserati.
Luzacjusz: Jestem reżyserem popularnego serialu i muszę zrobić trzy odcinki. Trzeci jest najfajniejszy, publika klaszcze. W czwartym tylko psuję to, co fajne w trzecim, publika zdycha, w ekran lecą pomidory. Więc dumnie prezentuję epizod numer pięć, w którym naprawiam to, co popsułem w odcinku nr 4. Na widowni znów owacje. Nadążacie? Zrobiłem jeden odcinek w trzech wersjach, a ludzie myślą, że widzieli trzy odcinki, z których dwa były dobre. Dobrze kombinują w tym Fiacie.

Wersje nadwozia Fiat Punto II

Silniki Fiat Punto II Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Fiat Punto

Fiat Punto - ładna i rozsądna propozycja
 
Nasz test Fiat Punto

Mimo upływu lat Fiat Punto jest ciekawą propozycją dla kierowców poszukujących ładnego i przestronnego samochodu za rozsądne pieniądze. Włoski maluch pozostaje przyjazny dla kieszeni także podczas późniejszej eksploatacji.

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo
 
Nasz test Fiat Punto TwinAir Turbo

Proces minimalizacji silników postępuje w najlepsze. Nikogo nie dziwi już 1,4 litra pod maską limuzyny klasy średniej. Fiat uznał, że do napędzania samochodu segmentu B wystarczą... dwa cylindry!

Przegląd rynku nowych samochodów: samochody z LPG za co najmniej 50 tys. zł

Kontynuujemy temat instalacji gazowych w nowych samochodach. Tym razem na tapetę bierzemy auta w podstawowej wersji droższe niż 50 tys. zł. Czy oferta tego typu pojazdów jest duża?

Punto EVO - eliksir młodości z laboratorium Fiata
 
Nasz test

"Nie, nigdy nie kupię włoskiego samochodu, a w szczególności Fiata. Przecież to się psuje, dużo pali, kiepsko jeździ i źle wygląda". Nic dziwnego, że Fiat miał na początku XXI wieku potężne problemy finansowe, skoro naprawdę spora grupka ludzi myślała w taki sposób. Oczywiście ze mną na czele....

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Fiat Punto

Fiat Punto na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Fiat PuntoautoWcentrum - społeczność Fiat Punto

najwyższe oktanyAuta - Fiat Punto

Fiat Punto 68,53

Fiat Punto autoEVOlution 78,25

Fiat Punto EVO ANTYKRYZYS 84,47

Fiat Punto 1.4 Turbo Turbo 71,56

Fiat Punto Cabrio Kropek 79,38

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Punto

maxiu77 52,00

MAXIS 89,56

KUMSON 80,77

ninzaninem 80,85

danielHGT 78,03

housebee 80,85

djbisonus 88,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Punto

Urwany wydech
Urwany wydech Witam, dzisiaj na drodze urwał się w Punto tylni wydech, ile kosztowało by jego ...
Usuwanie uszkodzeń po kolizji z danielkiem.
Usuwanie uszkodzeń po kolizji z danielkiem. Korzystając z pięknej pogody [cool] postanowiłem usunąć skutki spotkania z leśn...
Koszt napraw
Koszt napraw Witam, mam na oku Renault Megane I coupe 96r, silnik 2.0l 150 koni. W aucie do z...
Pragnienie.
Pragnienie. Na razie mały rudzielec sprawuje się bez zastrzeżeń.Trochę dużo pije,ale jeździ ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Punto

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Punto
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Punto

Fiat Punto

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Punto
 

Fiat Punto najczęściej porównywane z:

Renault Twingo
SCe (70 KM)
Renault Clio
TCe (90 KM)
Ford Fiesta
1.4 Duratec (96 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Punto

Fiat Punto
1.2 benzyna 60 KM
71 000 km, 2006
9 900 PLN
Fiat Punto
1.2 benzyna 44 KM
84 267 km, 2002
8 400 PLN
Fiat Punto
1.1 benzyna 54 KM
184 000 km, 1999
2 999 PLN
Fiat Punto
benzyna 60 KM
145 000 km, 2005
9 700 PLN

Ocena auta Fiat Punto/Grande Punto II Hatchback 1.4 i 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 30 opinii
  • 4,02
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Fiat Punto Hatchback 1.4 i 16V (95 KM)

Za te pięniądze (46.000) auto nie jest warte tego!!! Jak kupowac Punto to najbiedniejsze (najtańsze) - wtedy jego jakość jest adekwatna do ceny. Nowy design przodu jest beznadziejny, choć światła w nocy świecą b. dobrze. W aucie za tą cenę nie mogłem wybrac tapicerki w śroku!!! Bo w wersji "dynamic" jest tylko szaro - biała - fujjj... (deska rozdzielcza i plastiki) Podsumowując - wszystko zależy co kto lubi i czym jeździł wcześniej - dla mnie porażka.

dodał: Szymon
Fiat Punto Hatchback 1.4 i 16V (95 KM)

Ogólnie jestem zadowolony z tego autka. Autko o dwóch osobowościach - do 3000 rpm mało dynamiczna, ale oszczędna jazda. pow. 3000 rpm "mały potworek"...oczywiście przy odpowiednim dobieraniu biegów. Minusy?? Estetyka - przednie światła i czarny plastik z przodu to estetyczny krok w tył w porównaniu do PII. Jasna tapicerka w środku - bardzo łatwo się brudzi:(

dodał: Posiadacz_Punto
Fiat Punto Hatchback 1.4 i 16V (95 KM)

auto zgrabne,dla mnie w sam raz,nie jest zawalidrogą,a jak trzeba to budzi się w nim diabełek,największy plus dla mnie to ilość miejsca w środku i kufrze,tylko żeby ci z fiata te auta jeszcze lepiej składali;to wtedy jestem kontent całkiem,no i za tę cenę to wydaje mi się nie kupię nic innego z takim wyposażeniem

dodał: kaziooo
Fiat Punto Hatchback 1.4 i 16V (95 KM)

auto , po podliczeniu wszelkich promocji , kosztowało 44 tys. , jest więc tańsze od konkurencji z podobnymi silnikami o 3-4 tys. zł i podobnie wyposażone. jakość wykonaniania wnętrza nie odbiega od klasowych standardów. plastiki są dużo lepszej jakości niż np. w yarisie , którego wcześniej używałem

dodał: krzyś
Fiat Punto Hatchback 1.4 i 16V (95 KM)

Prezentuje się dobrze z daleka. W bliższym kontakcie dostrzega sie wiele mankamentów zwiazanych szczególnie z małymi samochodamoi Fiata. Widac od razu, że spokojnie to nim mozna pojeżdzić dwa lata, przy odrobinie szczęścia może trzy. Ogólnie myślę, że nie warto.

dodał: Kaśka
  • Zalety
  • + ekonomiczność
  • + ergonomia
  • Wady
  • - widoczność
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Fiat Punto

Fiat Punto 2012 Hatchback 5d 0.9 TwinAir 8v 85KM - galeria redakcyjna (2) Fiat Punto II Hatchback - galeria społeczności Fiat Grande Punto 1.3 JTD Multijet 90 KM - galeria redakcyjna Fiat Punto EVO 3d Fiat Punto EVO 5d Fiat Punto 2013 Fiat Punto Evo Hatchback 3d - galeria społeczności Fiat Punto 2012 Hatchback 5d 0.9 TwinAir 8v 85KM - galeria redakcyjna Fiat Punto 2012 Hatchback 5d Fiat Grande Punto Van
Zobacz inne galerie Fiat

Opinie o instalacji LPG

Fiat Punto

  • 1.
  • 5,00 Fiat Punto Punto 2012 1.4 (77KM) 2012r.
    dodał: JANUSZ, 25.11.2013

    Auto wyjechało z salonu FIAT z zamontowaną instalacją LPG ESGI 2 więc jeżdżę na niej od początku. Pierwszy raz uruchomiłem instalację LPG po przejechaniu 1000 km, tak by silnik najpierw "ułożył się" bez niej( zalecenia serwisu). Po przejechaniu pierwszych 3000 km wymieniłem olej w silniku. Auto ma już przejechane 21000 km i jeżdżę nim przez 10 m-cy. Codziennie przejeżdżam ok 80 - 100 km. Auto pali mi ok 10l LPG/100 km. W okresie letnim gdy jeździłem z uruchomioną klimatyzacją paliło ok 11 l LPG/100 km. Auto pracuje perfekcyjnie. Jazda komfortowa. Nie rozwijam dużych prędkości. Max jechałem 145 km/h. Dużo jeżdżę w ulicznych korkach dojeżdżając do pracy w W-wie. Z auta jestem do tej chwili bardzo zadowolony. W trasie jedzie się bardzo komfortowo nie odczuwając większego zmęczenia podróżą. Polecam każdemu Fiaty z dedykowaną instalacją, kto nie ma aspiracji do sportowej jazdy a ceni sobie wygodę i komfort jazdy przy relatywnie niskich kosztach paliwa LPG.

  • 2.
  • 3,50 Fiat Punto II 1.2 i (60KM) 2000r.
    dodał: Rozczarowany, 04.04.2012

    Kupiłem starszy samochód z zamontowaną już instalacją LPG (montowaną w firmie AUTOGAZ WIELKOPOLSKI). Przy problemach z instalacją okazało się iż zamontowane części są nie zgodne ze sobą. Właściciel który montował instalację nie sprawdził tego i jeździł z instalacją bez zaworu bezpieczeństwa. Gdy pojechałem u siebie do serwisu i stwierdzono ten fakt zadzwoniłem do właściciela AUTOGAZ z pytaniem co w tej sytuacji. Stwierdził w nie ładnej formie wypowiedzi, iż jak chcę mieć zawór bezpieczeństwa to niech mi zamontują odpłatnie bo jego to nie obchodzi. Odradzam wszystkim montaż w tej firmie za takie podejście, by zrobić taki błąd i jeszcze klienta który zwraca uwagę tak zlekceważyć. Dobrze że nie wybuchł mi samochód. To nie jest firma na której można polegać . Cóż pozostaje mi zapłacić za brak fachowości i sumiennego wykonania montażu instalacji w firmie AUTO GAZ WIELKOPOLSKI.

  • 3.
  • 5,00 Fiat Punto II 1.2 i (60KM) 1999r.
    dodał: City, 04.07.2010

    Instalacja zamontowana w nowym samochodzie od samego początku praktycznie jeździ na lpg(0,75gr/litr- tyle płaciłem podczas pierwszego tankowania) Przejechałem nim 320 000 km rewelacja silnik po wymianę UPG po 120 000 ale to norma poza tym rewelacja parownik oryginalny,silnik krokowy instalacji działa membrany nie wymieniane- Ważne o co trzeba dbać- wymian świec co 30kkm i tylko Japońskie NGK kabelki Bosch filtr powietrza i olej oraz filtr gazu co 15 kkm Pozdrawiam BRC to najlepsze dla Fiata

  • 4.
  • 5,00 Fiat Punto Grande Punto 1.4 8v (77KM) 2007r.
    dodał: -=R.A.F=-, 13.06.2013

    Instalacja jest OK. Posiada metalowe wtryskiwacze i listwę co wydaje się być najtrwalszym patentem na runku. Na razie nic się nie rozregulowało a auto działa bez zarzutu. Jest to pełny automat, panowie w RODAN Auto Gaz ustawili mi przełączanie na 25 st. celsjusza więc załącza się bez zbędnej zwłoki samoczynnie. Nawet przy mrozach nie jadę na benzynie nie wiadomo ile. A w lecie start niemal po ruszeniu :-) Ta sekwencja ma płynne przełączanie więc nawet podczas przyspieszania nic nie czuć.

  • 5.
  • 5,00 Fiat Punto I 1.1 (55KM) 1994r.
    dodał: TOMEK, 28.09.2009

    Instalacja pracuje bardzo dobrze , lepiej niż niż na benzynie.Przy regulacji nie należy być zbyt oszczędnym i oszczędzać na dawce gazu . Zbyt mała spowoduje wyższą temperaturę spalania co w efekcie może spowodować przepalenie uszczelki pod głowicą lub wypalenie zaworów. Należy też dosyć często wymieniać filterek gazu koszt 5 zł. SILNIK 1.1 spala średnio 6,5 LITRA GAZU.Przy cenie gazu 1,8 pln za litr 100km kosztuje nas 12 pln RE

  • 6.
  • 4,00 Fiat Punto I 1.1 (55KM) 1997r.
    dodał: Miro, 08.08.2010

    Instalacja gazowa z polecenia firmy ,,Salachna,, w Nysie pracuje idealnie.Nalezy tylko regularnie ja serwisowac,wymieniac fitr gazu,swiece itp.Jest to prosta instalacja z jednym filtrem gazu.Zima przy tem.-15 wlacza sie dosc szybko,bo juz po 2 km.Spalanie : 7L - 100km\h , 8-9L - 120-140km\h Jedyny mankament,to troche sie bardziej grzeje niz na bezynie,co przy upalach 35 st.ma istotne znaczenie.Poza tym OK! Polecam !

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Punto

Fiat Punto

775 komentarzy

544 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kamil~Kamil

Grande Punto 1,2 16V LPG.
Spalanie gazu 7,5l / 100km przy delikatnej jeździe, przy normalnej do 8,3l/100 km.
Praktycznie bezawaryjne, jeśli przymknąć oko na typowe fiatowskie drobiazgi. Robię nim 3 500 km miesięcznie i jestem zadowolony.
Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale przy takich przebiegach lepiej nie szaleć.

~:)~:)

ALE komputer pokazuje ile zrobisz na litrze a nie ile pali czyli ty na litrze robisz 5.5 czyli CI pali 17 litrów haha

~Ciekawe~Ciekawe

Ci co piszą że im spala 12 litrów gazu niech lepiej wymienią na lepszą sekwencję i zarazem silnik który pewnie jest już na wykończeniu. Ja wątpię by punto tyle paliło co piszecie skoro Opel Vektra 1.8 spala 8 litrów gazu

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 291
Przejechany dystans
28 201 809 km
Zatankowanego paliwa
1 475 785 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 747
Wydanych pieniędzy
2 087 124 zł
Średnie wydatki na auto
1 001 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 649
Wydanych pieniędzy
2 447 622 zł
Średnie wydatki na auto
1 174 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 084)

Testy zderzeniowe Fiat Punto

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Punto przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Punto

Fiat Punto
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Punto/Grande Punto II Hatchback 1.4 i 16V

Na podstawie 20 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: artysta_palstyk, dodano: 12.04.2011 13:16

aż dziw bierze, że tak stara konstrukcja silnika (prostota i o to chodzi) ma takie dobre wyniki spalania i wystarczające osiągi. Jest to dobry kompromis między: ekonomią, wyglądem, funkcjonalnością i przede wszystkim CENĄ (zakupu oraz ew. przeglądów i napraw zwłaszcza we własnym zakresie). Przed zakupem tego modelu obskoczyłem całą konkurencję z obiektywnym osądem pod kątem interesujących mnie parametrów i wybrałem pojazd, a nie bardziej "markowy" znaczek. Z jednej strony znana "usterkowość fiata", a producent ustalił przegląd po 30 tys.!!! Konkurencja bez szans, a zaoszczędzone pieniądze można śmiało zachować na ewentulane naprawy mikro niedoskonałości (które pewnie wystąpią - ale to raczej domena współczesnej motoryzacji i każdej marki - poprostu z tego żyją). To, że auto jest na gwarancji i często poddawane PŁATNYM przeglądom wcale nie oznacza, że wszystkie znalezione usterki zostaną naprawione za free - skasują nas dodatkowo i to potrójnie za wymianę elementów tzw. eksploatacyjnych (to dla mnie oczywiste). Ale do rzeczy - auto jest umiarkowane pod każdym wzgledem - nie jest to demon prędkości ale nie jest też smokiem na dziewiczą etylinę. Średnie spalanie w granicach 6,5 l/100km nie wygląda źle. Mnie najbardziej podoba się możliwość płynnej jazdy na piątym biegu już od 50 km/h - to pewnie za sprawą dostępności max momentu obrotowego już od 3000 obr/min. Co mi po MOCY, która dostępna jest dopiero od 5000 czy 6000 tys. ??? kto i gdzie tak jeździ i ile daje zarobić szejkom i łowcom piratów. Za tą ekonomie płaci się niestety na wyższych obrotach - silnik już tak nie przyspiesza ale i nikt nie nazwie nas zawalidrogami. Podoba mi się też komfort jazdy jak na tą klasę pojazdu oraz dobre trzymanie w zakrętach jak na tak proste zwłaszcza tylne zawieszenie (czyt. łatwe i tanie w ew. naprawie i trudne do zepsucia). Jedyne co mi się nie podoba to czasem stuki w przednim zawieszeniu (trudne do ustalenia co to - bo zależne od temperatury zewnetrznej, a i na stacji diagnostycznej nic nie wychodzi - wiadomo coś się rozszerza i zwęża - ponoć jakaś guma-plastik łożyska w kielichu amortyzatora bo napewno nie odbojnik) ale to wina raczej wyrobów drogopodobnych, które wykończą KAŻDE zawieszenie. Gdyby inżynierowie z FIATA mieli faktycznie jaja to bardziej dopracowali by to autko bez wzrostu kosztów po mimo, że jakiś Hans trzymał im lufę przy skroni aby tak się nie stało. Do tej pory przejechałem nim tylko 17.000km i nie narzekam, choć poddałem go kilku swoim modyfikacjom (choć wcale nie musiałem) bo nie mogłem patrzeć na brak wiedzy i wizji osób, które uczestniczyły w procesie jego produkcji.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.4 8v

autor: wszw, dodano: 29.12.2011 09:52

Ciężko jednoznacznie napisać o spalaniu ponieważ to nie tyle zależy od samego silnika co od rodzaju samochodu. Tak się składa, że w rodzinie mamy 2 GP oba 1,3MTJ 90KM ale każdy jest inny: jeden to SPORT z 6 biegowym manualem na letnich oponach 205/45 r17, drugi to DYNAMIC 5 biegowy na oponach 185/55 r15. Oba z przebiegiem ok 60tys km. Latem przy ekonomicznej jeździe SPORT pali min ok 4.8 w jeździe mieszanej DYNAMICiem ta samą trasę przejadę spalając ok 4.2 więc różnica jest. Maksymalnie spalanie tu różnica również jest palą nawet 6,5l generalnie latem ok 0.8-1 litra sport pali więcej przez opony ale coś za coś za to do asfaltu samochód jest jak przyklejony. wiadomo jak człowiek ma ciężką noge to napewno pali więcej chociaż nie podejrzewam żeby nawet z noga w podłodze wypił więcej niż 10l. przy bardzo dymanicznej jeździe to ok 7,5l Zimą na tych samych oponach zimowych w obu 185/55 r 15 w zasadzie spalania się wyrównują ok 5,5l z tym że na trasach Sport przez skrzynie 6 biegową jest ekonomiczniejszy ale nieznacznie. Podsumowując wszystko zależy od nadwozia, opon, ilości osób niemniej samochód jest właściwie bezobsługowy, bardzo ekonomiczny a jeśli potrzeba można nim trochę "przycisnąć" Jeśli ktoś potrzebuje takiego samochodu zdecydowanie polecam. Wymiany oleju co 30tys km lub 2 lata materiały nawet w ASO to max 500zł, łańcuch rozrządu który nie wymaga ingerencji.

pełny raport Fiat Hatchback 5d 1.3 16V Multijet

autor: 89BART, dodano: 11.08.2008 11:56

Bardzo sprawne i bezawaryjne autko w sam raz na polskie drogi. Włoski design wyróżniający sie na tle innych aut, nie wieje tu nuda jak w przypadku Golfów. Warto dodać że w Punto II jest dużo przestrzeni(jak na segment B), dużo więcej niż w 206 C3, Clio, czy Corsie B. Poprawione tylne zawieszenie (w porównaniu z Puntem I) nie sprawia żadnych kłopotów. Jedyne wymiany przeprowadzone w tym autku to świece, olej, filtr karbonowy (wentylacja kabiny) no i antena radiowa - czyli wymiany eksploatacyjne. Spalanie na 98 w porównaniu z 95 jest niewielkie i trudne do zmierzenie (ok.0,1/100km) 4.3l/100km wykręcone na dobrej 95-oktanówce podczas w miarę dynamicznej jeżdzie - przyspieszanie na 3/4 gazu , jazda głównie na 5. biegu przy 70-90 km/h, bez żadnej jazdy "na luzie". 3 krotne wyprzedzanie z redukcja do 3 biegu ( prawdopodobnie bez wykonywania tych manewrów wynik byłby troszkę lepszy), no i co warto dodać utrzymywanie 15-20m odstępu od poprzedzającego auta by móc hamować silnikiem (brak poboru paliwa), a nie tylko tarczówkami.

pełny raport Fiat Hatchback 1.2 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Fiat Punto/Grande Punto II Hatchback 1.4 i 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Punto/Grande Punto II Hatchback 1.4 i 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Fiat Punto II

Udana kontynuacja poprzednika. Samochód zyskał nowe kształty, zmieniono wygląd lamp przednich i tylnych, wprowadzono szereg zmian. Samochód stał się bardziej nowoczesny, zastosowanie soczewkowych reflektorów zakrytych przezroczysta osłoną zamiast standardowych szkieł rozpraszających znacznie poprawiło...

Zobacz dane techniczne Fiat Punto II Hatchback 1.4 i 16V 95KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Punto, oglądali także