Szukaj

Informacje o Fiat Punto Punto Evo

Lata produkcji: 2010 – 2011
Segment: Auta małe
Wprowadzona do sprzedaży w 2010 roku czwarta generacja modelu, była pod tą nazwą wytwarzana do roku 2012, gdy Fiat zaoferował wersję modelu, która przeszła facelifting i powrócił do nazwy Punto. Wygląd auta nie został radykalnie zmieniona, a i rozwiązania techniczne (m.in. ta sama płyta podłogowa) zaczerpnięto w dużej mierze od poprzednika. Samochód dostępny był w wersji 3- i 5-drzwiowej. Człon „Evo” w nazwie modelu, za którego stylizację odpowiedzialne było biuro Fiat Centro Stile, miało według Fiata odnosić się do technologicznego zaawansowania modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo udany powrót do oryginalnej koncepcji zapoczątkowanej przez Grande Punto. Fiat znów ma swoje małe Maserati. ~Powagosław
Luzacjusz
Jestem reżyserem popularnego serialu i muszę zrobić trzy odcinki. Trzeci jest najfajniejszy, publika klaszcze. W czwartym tylko psuję to, co fajne w trzecim, publika zdycha, w ekran lecą pomidory. Więc dumnie prezentuję epizod numer pięć, w którym naprawiam to, co popsułem w odcinku nr 4. Na widowni znów owacje. Nadążacie? Zrobiłem jeden odcinek w trzech wersjach, a ludzie myślą, że widzieli trzy odcinki, z których dwa były dobre. Dobrze kombinują w tym Fiacie. ~Luzacjusz

Fiat Punto Punto Evo – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~faziruda
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.3 Multijet 16v DPF Start&Stop 75KM 55kW
Posiadam ten samochód od nowości i mile jestem zaskoczony . Spalanie przy normalnej jeździe w granicach 4,7 L . Od nowości nie było z nim żadnych poważniejszych problemów . Jedynie przy 80000 km siadły amortyzatory z tyłu więc wymieniłem wszystkie na kayaba , przy 60000 końcówki drążka kierowniczego wymieniłem na TRW . Oleje i filtry standardowo co rok nawet jak nie ma kilometrów przejechanych . Hamulce żyleta pierwszy raz spotykam się z samochodem z tak mocnymi hamulcami . Blacha ocynk nie ma mowy o rdzy .
4,0
~versishybrid
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
W tej klasie bardzo dobre autko. Posiadam samochód od pierwszego właściciela, który z kolei kupił go w salonie, więc mój samochód jest z (w miarę) pewnego źródła. Auto idealne do przejazdu z punktu A do punktu B. Jazda bez większych wrażeń, ale za to tanio i ekonomicznie. Jestem studentem i koszty utrzymania są dla mnie ważnym aspektem przy wyborze auta - spalanie rzędu 7l gazu/100km i tanie części nie rujnują mojego portfela. Bardzo chwalę sobie wnętrze, w którym mimo niskiej klasy samochodu, wykorzystano wiele miękkich materiałów (przeskok wnętrza między Grande Punto a Evo jest ogromny). Ogólnie - świetne miejskie autko dla osób, które nie potrzebują dużych wrażeń z jazdy, a cenią sobie użyteczność i funkcjonalność samochodu.
4,7
~M.M.
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW
Dla mnie auto bardzo dobre. Można jechać nim spokojnie i bez stresów zarówno nam może jak i w Tatry (zwiedzam oba kierunki). Silnik 1,4 ma doskonałą elastyczność, niezłe przyśpieszenie, wyposażenie (przynajmniej mojej wersji) jest bardzo dobre. Wygląd zewnętrzny i wewnętrzny jest ok. Kupując to autko wiedziałam ze kupuję autko które mnie codziennie dowiezie do pracy i po pracy do domu oraz pozałatwia ze mną wiele codziennych spraw i zmieści zakupy dla całej rodziny i pojedzie ze mną na wakacje. Czego chcieć więcej od samochodu ?
Średnie spalanie dla Fiat Punto Punto Evo
5,2 – 8,7
l/100 km
4,7 – 5,2
l/100 km
6,3 – 7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Samochód uważam za bardzo ekonomiczny. W mieście (Kraków) rekordowo wysokie spalanie jakie uzyskałem to 7,1 l/100 km. Średnio jednak spalanie oscyluje w okolicach 6,5 l/100 km. Nie jestem "zawalidrogą" i dynamiczna jazda nie jest mi obca, ale warto sugerować się wskazaniami chwilowego spalania na komputerze - to skutecznie odciąża prawą stopę i bez problemu wynik jak powyżej można uzyskać. Proszę pamiętać, że to wynik uzyskany w dość zatłoczonym mieście. Rekordowo niskie spalanie uzyskałem na drogach poza obszarem zabudowanym przy prędkościach 90-110 km/h. Tutaj każdorazowo spalanie jest w okolicach 5 l/100 km. Niestety na autostrady samochód się średnio nadaje - spalanie przy 140 km/h i czterech osobach na pokładzie + bagaże - 8 l/100 km i hałas w uszach :). Mimo to trasa Kraków-Władysławowo dała wynik 6,5 l/100 km przy średniej prędkości liczonej na całej trasie 96 km/h, a na autostradzie nie spadała poniżej 130 km/h.
7,2
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
Witam.Auto kupione jako nowe.Nieźle wyposażone,ładnie wygląda za tą cenę(42000 w promocji z dodatkami)spoko.Spalanie spodziewałem się mniej.Zima miasto 8,5l lato 7,5l obwodnica 70 na godzine na 5 pokazuje 4l.Niemiecka autostrada 1 osoba 150h 8,5l z klimą 9l.Wyprzedzanie z kompletem pasażerów raczej trzeba uważać.Hamulce jak w fiacie żyleta.Konkluzja : ładne autko o sportowych rysach nawet wygodne,system start stop nie przeszkadza (można go wyłączyć) duże lusterka,ale silnik 77 km nadaję się do spokojnej jazdy bez emocji (za to praktycznie bezawaryjny idealny pod gaz) dla mnie za słaby 100 koni byłoby w sam raz
6,2
Fiat Punto Punto Evo
Hatchback 5d 1.4 Start&Stop 77KM 57kW
według komputera 4,7 min 8,5 max LPG Ale jak liczę przy dystrybutor wychodzi ok 1-1,5 L więcej więc przyjmuje spalanie komp za benzynę a 1,5 L więcej to gaz. bardzo krótka skrzynia i kluczem do jazdy o kropelkę jest niestety niska prędkość autostradą 130-150 8,5 a po drogach krajowych bez większego spinania z wyprzedzaniem 5,5-6. średnia z 8 tys km przy prędkości śr. 48 km/h to 6.8 a miesięczna średnia liczona na dystrybutorze to 7,5-8 L. ale i miasto w korkach i czesanie autostradą i wyprzedzanie tam miało miejsce. jeżdrzę sam ale auto jest załadowanie czyli można przyjąć 3 średnie lub 3 tęgie osdoby. bardzo przyjemne autko ale raczej nie autostradowo chyba że 110-120 to jest nadal miło...
Tracenie mocy , wyłączanie ASR , hold hildera , start/stop - przechodzenie pracy auta w tryb awaryjny
  • Fiat Punto Punto Evo Hatchback 5d
  • instalacja elektryczna
  • 176 tys. km
Witam, od zeszłej zimy mam problem przy temp. od około 5 i niżej.Zapalają się 4 kontrolki - wykrzyknik w kółku , wykrzyknik w trójkącie , ikonka silnika oraz ikona auta jadącego w górę w kółku(hold hilder jak czytałam). Zapaleniu kontrolek towarzyszy przełączanie się auta w tryb awaryjny tj. spada moc silnika(nie chce wogóle przyspieszać) oraz wyłączają się bajery typu asr i start/stop , hold hilder. Tyle jestem w stanie wywnioskować przy jeżdżeniu autem. Nie mam pojęcia czym może być spowodowane zapalanie się tych kontrolek i wyłączanie w/w funkcji w aucie. Proszę o pomoc !
Problem rozwiązany
3 komentarze
Spryskiwacze szyby przedniej - źle ustawione - brak możliwości regulacji.
  • Fiat Punto Punto Evo
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 2
Spryskiwacz szyby przedniej - strumień płynu skierowany jest pod ramię wycieraczki i brak jest możliwości regulacji. Dysza jest nieregulowalna i pierwszy raz spotkałem się z takim rozwiązaniem. Dla mnie to jest duży minus dla tego rozwiązania.
4 komentarze
zapalenie kontrolki silnika dwukrotnie
  • Fiat Punto Punto Evo Hatchback 5d 1.4 77KM 57kW 2010
  • silnik
Założona instalacja gazowa, przed pierwszą regulacją. Najpierw auto ma problemy z przełączeniem się na LPG, troche szarpie i się dusi. Po paru km zapala się kontrolka "skontroluj silnik". W serwisie mówią, że to normalne przy instalacji...i wyłączaja bład.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Fiat Punto Punto Evo