Szukaj

Informacje o Fiat Scudo II Furgon Długi

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Dostawcze

Średniej wielkości samochód dostawczy produkowany w latach 1995-2016. Następca modelu Talento, wśród dostawczych aut Fiata zajął miejsce obok dużego Ducato i kombivanów Doblo oraz Fiorino. Scudo był efektem projektu „eurovan” koncernów PSA (Citroen i Peugeot) oraz Fiat. Równolegle, Citroen stworzył osobowego vana Ulysse. Bliźniaczymi modelami Scudo były Peugeot Expert i Citroen Jumpy. W 2004 roku model przeszedł facelifting, a 3 lata później debiutował Scudo II. W 2008 roku zdobył nagrodę International Van of the Year. Osobowa wersja Scudo to Scudo Panorama. Następcą Scudo jest reaktywowany model Talento.

czytaj więcej

Fiat Scudo II Furgon Długi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Długość 5135 mm
Szerokość 1895 mm
Wysokość 1942 mm
Rozstaw osi 3122 mm
Rozstaw kół - przód 1574 mm
Rozstaw kół - tył 1574 mm
Zwis przedni 975 mm
Zwis tylny 1038 mm
Szerokość pomiędzy nadkolami 1245 mm
Wysokość progu załadowczego 562 mm
Drzwi tylne - szerokość 1237 mm
Drzwi tylne - wysokość 1272 mm
Drzwi boczne - szerokość 924 mm
Drzwi boczne - wysokość 1293 mm
Przedział ładunkowy - długość 2584 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1600 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 1449 mm
Maksymalna ładowność 1200 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~Sickboy
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
No cóż po przejechaniu 60000km mogę wystawić jakąś opinie na temat Scudziaka, po pierwsze i chyba najważniejsze to bardzo go lubię, dużo w nim spędzam czasu i nie męczy mnie to że czasem coś tam trzeszczy, plastiki nie są piękne i tym podobne pierdoły. Trochę trzeba było go dopieścić samemu bo fiat ciął koszty produkcyjne i materiałowe jak się dało, po wyklejeniu filcem i obitką tylnej blachy, zrobieniu wyciszonej podłogi na pace, i wyłożeniu masą bitumiczną drzwi zrobiło się dużo ciszej oraz bardziej komfortowo termicznie. Silnik jest świetny choć teraz brałbym ten z większa mocą, przydałaby się podczas jazdy z obciążonym samochodem. Hamulce rewelacyjne!!!, wentylacja super, gabaryty auta jak dla mnie odpowiednie, czego chcieć więcej za te pieniądze? Może mniejszej awaryjności? choć ja trafiłem na w miarę mało awaryjny egzemplarz(poza tym felernym kołem dwumasowym). Opinie o fiatach krążą różne, ja jestem na tak choć nie wiem jaka czeka mnie przyszłość, a mam zamiar jeździć nim dobrych kilka lat.
3,7
~Piotr
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
auto jezdzi codziennie okolo 240 km jak na fiata to cud techniki. Wymiana wahaczy co kilkanascie tysiecy km leje rope i jezdze. Blachy slaby punkt. A po za tym wygodny, widocznosc b.dbr. wysokosc nie meczy nawet kilka godzin jazdy.
3,9
~Andrzej
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Silnik rewelacja ( 1 tona na pace), a Fiacik leci 170 km/h Spalanie między 7,6-9,3. Co może denerwować to twarde plastiki i trochę mało wygodny fotel (często robię trasy po 800 km)
Średnie spalanie dla Fiat Scudo II Furgon Długi
8,1 – 8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW
Auto dynamiczne, stabilne(na pusto), prędkość ograniczona do 170km/h, komfort jazdy jak w osobówce. Silnik pracuje cichutko, mogli dopracować gałkę zmiany biegów. Ogólna opinia bardzo pozytywna. Warto zainwestować w ten silnik - 163KM.
7,7
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW
Po kilkudziesięciu tyś mogę coś napisać. Jazda autostradowa do 170km/ h (na tyle ma kaganiec) wychodzi ok 16litrów Normalna jazda odcinki do 15km wokół komina jeżdząc do 130 średnio wychodzi ok 9litów Bardzo spokojna jazda za ciężarówkami na trasie to ok 5,5-6litrów Średnio po 15tyś spalanie 8,2l Auto godne polecenia, super dynamiczne. Od 0 do 140 jedzie równo z golfem 4 1,9tdi 130ps
8,3
Fiat Scudo II
Furgon Długi 2.0 MultiJet 120KM 88kW
No tu już zależy dużo od tego jaką się ma nogę, jak się jedzie powyżej 100km/h pali dychę jak do 90 nie przekraczając obrotów 17500(wtedy załącza się turbina) spalił mi na trasie 7,2 litra na 100km, bardzo dobry wynik jak na tak ciężki samochód i w dodatku z towarem. Samochód lubi spokojną jazde wtedy jest ekonomiczny, a zapas mocy i turbina potrzebna jest kiedy wyprzedzamy. Co do przeglądów nie jest źle, a co do napraw w serwisie fiata stanowczo za drogo jak i części tak, i robocizna.

Usterki Fiat Scudo II

Liczba wpisów: 9
zablokowane światła włączone, nie uruchamia się samochód
  • Fiat Scudo II Furgon Przeszklony
  • instalacja elektryczna
  • 240 tys. km
wygląda na to jakby samochód pozostawiono z włączonymi światłami co spowodowało rozładowanie akumulatora. przy rozpoczęciu ładowania prostownikiem - duży pobór prądu - światła nadal włączone i nie można ich wyłączyć pomimo ustawienia przełącznika we wszystkich możliwych pozycjach w tym oczywiście "na zero" . Po naładowaniu akumulatora kręci rozrusznik ale nie udaje się uruchomić silnika po kilku próbach, przy ciągle świecących światłach mijania akumulator padł - co się mogło stać ? Do tej pory samochód zapalał "od strzała".
Oczekuje na rozwiązanie
Drążek stabilizatora.
  • Fiat Scudo II Kombi 2.0 136KM 100kW od 2007
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Tak 26
Nie 1
Typowa wada konstrukcyjna (inżynierski knot) i Fiat nic nie robi w tym kierunku, żeby to zmienić - w serwisie twierdzą, że nic nie robią tylko wymieniają notorycznie drążki stabilizatora. Co mi z tego, że jest to na gwarancji, trzeba jechać dwa razy - raz żeby zdiagnozować usterkę, drugi raz na wymianę, ponieważ jest to część deficytowa i trzeba ją zamawiać, po trzecie trzeba zmarnować ileś godzin w serwisie bo wymiana jest kłopotliwa. Najśmieszniejsze ze wszystkiego jest to, że już kilkadziesiąt lat w normalnych samochodach można wymienić gumki stabilizatora bez problemu. W przypadku fiata jest to niemożliwe - wszystko jest zintegrowane - trzeba wymienić cały drążek.
2 komentarze
Kontrolka serwisowa i dymiący wydech
  • Fiat Scudo II Furgon Przeszklony Długi 2.0 MultiJet DPF 163KM 120kW od 2010
  • silnik
  • 186 tys. km
Dopiero zakupiłem scudo I wyskoczył błąd i konieczność zgłoszenia do serwisu. Przy przygazowaniu leci ciemny dym. Przypuszczam że to zawór EGR jak w innych wersjach dilnika
Oczekuje na rozwiązanie
Fiat Scudo II Furgon Długi