Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Fiat Seicento Van 1.1

Model należący do segmentu A produkowany od 1998 roku jako następca Fiata Cinquecento. Seicento, typowy samochód miejski szybko zdobył silną pozycję na polskim rynku, czego dowodem jest liczba 1,3 miliona sprzedanych egzemplarzy. W 2000 roku model przeszedł niewielką modernizację. Trzy lata później Fiat zmienił nazwę Seicento na 600 („seicento” to też 600, ale wyrażone słownie) nawiązując do kultowego modelu 600 z lat 50. i 60. W styczniu 2008 roku model został wycofany z rynku europejskiego poza włoskim.

Choć jest jedynie rozwinięciem Cinquecento, za sprawą obłych kształtów sylwetka Seicento jest przyjemna dla oka. Nadwozie ma mikroskopijne rozmiary, co przekłada się bezpośrednio na przestronność wnętrza - podczas, gdy z przodu jest jeszcze znośnie, z tyłu miejsce na nogi prawie nie istnieje, a bagażnik wystarczy jedynie na skromne zakupy. Wykończenie wnętrza ma dwie strony - z jednej, materiały są bardzo niskiej jakości i łatwo je zarysować, ale z drugiej dzięki ograniczonej liczbie elementów do uszu podróżnych dobiega niewiele skrzypień czy trzasków.

Gamę napędową Fiata Seicento trudno uznać za bogatą - w ofercie były tylko dwa, niewielkie silniki benzynowe. Oba sprawdzą się w mieście, jednak w trasę lepiej wybrać mocniejszy, 1,1-litrowy motor. W obu przypadkach zużycie paliwa jest niskie, ale biorąc pod uwagę osiągi można byłoby oczekiwać czegoś więcej. Mimo króciutkiego rozstawu osi, zawieszenie zapewnia przyzwoity komfort resorowania, ale już w kwestii zachowania na zakrętach można mu wiele zarzucić.

Występująca tu i ówdzie korozja, wycieki z zespołu napędowego, przegrzewanie się silników, usterkowe zawieszenie tylne, denerwująca elektryka... - lista typowych awarii małego Fiata jest niestety długa. Na szczęście, większość problemów dotyczy drobiazgów, prosta budowa pozwala naprawić auto nawet samemu, a ceny części zamiennych są śmiesznie niskie. Plus za szeroki wybór używanych egzemplarzy (w większości z polskich salonów), minus za wyposażenie większości z nich.

Wersje nadwozia Fiat Seicento

Silniki Fiat Seicento Van

Lista silników:

Publikacje o Fiat Seicento

Samochód za jedną wypłatę - Fiat Seicento (1998-2010)

Przed laty Seicento należało do grona najtańszych aut z salonów. Obecnie używany egzemplarz wiele osób może kupić za jedną wypłatę. Nawet jeżeli kondycja Seicento okaże się niezbyt dobra, naprawy nie zrujnują domowego budżetu.

Opis techniczy Fiat Seicento

Seicento to następca popularnego cinquecento. Zmieniono w nim wygląd zewnętrzny, elementy karoserii zostały zaokrąglone, całkowicie zmieniono wygląd lamp tak przednich jak i tylnych. Wnętrze również zostało zmienione, w nowszych wersjach zastosowano ciekłokrystaliczny licznik przejechanych kilometrów....

Przeczytaj pozostałe artykuły o Fiat Seicento

Społeczność kierowców Fiat SeicentoautoWcentrum - społeczność Fiat Seicento

najwyższe oktanyAuta - Fiat Seicento

Fiat Seicento Laki 63,79

Fiat Seicento 62,08

Fiat Seicento 71,00

Fiat Seicento FUN 60,84

Fiat Seicento biedak 59,62

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Fiat Seicento

Pompey 30,30

Turles 30,18

MARAS68 89,37

margwi 89,22

mtpagan81 69,92

kamilen 88,37

vesoly 69,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Fiat Seicento

Pracowite tygodnie i szybkie pożegnanie!
Pracowite tygodnie i szybkie pożegnanie! Witam! Ostatnimi czasy Sajek miał bardzo pracowite tygodnie, dwa razy pokonał tr...
SPRZEDANY
SPRZEDANY Witajcie, dzisiaj z rana "Piździk" odjechał z nowym właścicielem. Sprzedaż pr...
SPRZEDAM
SPRZEDAM Witam, Seicento na sprzedaż, cena 4900....
Przyszedł czas na tłumik
Przyszedł czas na tłumik Witam! W dniu dzisiejszym, dosłownie przed chwilą wymieniałem tłumik w moim S...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Fiat Seicento

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Fiat Seicento
 

Najpopularniejsza wersja Fiat Seicento

Fiat Seicento

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Fiat Seicento
 

Fiat Seicento najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club Demonstracyjny Suzuki Alto 1,0 68KM Club
Rocznik: 2013. Przebieg: 100 km. Silnik: 1.0 68KM, benzynowy.
Cena: 39 490 zł 33 490 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio Demonstracyjny Hyundai i10 Access + pakiet klimatyzacja i radio
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.0 66KM, benzynowy.
Cena: 42 900 zł 35 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Fiat Seicento

Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
1999
4 150 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
103 000 km, 1999
4 999 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 41 KM
80 000 km, 2001
5 400 PLN
Fiat Seicento
0.9 benzyna 39 KM
132 870 km, 1998
3 100 PLN

Ocena auta Fiat Seicento Van 1.1

Opinie o instalacji LPG

Fiat Seicento

  • 1.
  • 5,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 1999r.
    dodał: -=R.A.F=-, 13.06.2013

    Do chwili sprzedania nakręciłem >200kkm z czego prawie 90kkm na gazie. Po uporaniu się z niedoróbami pana który to montował instalacja chodziła świetnie (musiałem wyrzucić stary kontroler Lecho Mini Lambda bo to bubel okrutny i wsadziłem używany TEC99RPO - miód - malina). Regulacje były potrzebne kiedy zajechałem reduktor (ZAVOLI, padł po ok. 65kkm bo nie miałem czujnika temperatury - warto to mieć bo super poprawia żywotność). Drugi reduktor kupiłem z rozbitka, prawie nowe Lovato i śmigało aż do sprzedania Seja bez zarzutu. Sej ciągał przyczepę i woził towar na budowe a brał 7 (trasa) - 8 (miasto) - 9 ltr LPG (z załadowaną przyczepą i gnieciony do dechy bo mi się spieszyło). V max na gazie 145km/h. Polecam!

  • 2.
  • 3,75 Fiat Seicento 1.1 (55KM) 2000r.
    dodał: hydrol, 24.12.2009

    Po dwóch latach umarł reduktor a wraz z nim komputer. Koszt wymiany na nowy 850zł, przy wartości auta 4000zł=SZOK. Częste problemy zimą ze zmianą na gaz, dusił się, ale to raczej kwestia regulacji dopływu gazu. Taka ciekawostka: przy wymianie reduktora na nowy założono grzybek regulujący dopływ gazu, który od razu przestał działać i wymieniono mi na ręczne sterowanie. Problem w tym że mogli od razu to zrobić przy instalacji, a tak zapłaciłem podwójnie. Wytłumaczenie było takie, iz zgodnie z "prawem" nie można montować ręcznego sterowania. Nie wiem nie znam się, nigdy więcej fiata !!!

  • 3.
  • 4,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2002r.
    dodał: Marcin, 30.06.2013

    instalacja zamontowana ok przebiegu 100tys,aktualnie auto ma przebieg 428tys,zasada jest taka że wymiany oleju , świec i filtrów są robione co 15tys.Gazownik powiedział żeby na 5 zbiorników gazu przejechać jeden na benzynie tak z pewnymi ustępstwami było stosowane . jedyna awaria to regeneracja parownika po 200tys przebiegu na gazie.Chyle czoło przed motorem fiata warsztat w którym naprawiam auto robi zakłady ile to jeszcze pojeżdzi? najlepszy silnik do gazu.na pełnej butli po trasie od 420 do 480km po mieście 360-390km pozdrawiam

  • 4.
  • 5,00 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2000r.
    dodał: jarek, 09.12.2009

    autko spala średnio 7,5/100km przeważa jazda miejska( 2 osoby) w trasie spada do ok 6/100km stała predkosc ok 80-90km/godz ale przy pełnym obciażeniu 4 osoby na pokładzie w czasie dojazdu do pracy wychodzi 8/100km (ok 50 km dziennie),sprawdzałem spalanie kilka krotnie,regularnie wymieniam filtry gazu i powietrza,instalacja pracuje bez problemowo, 2razy w roku spuszczam parafine z reduktora ok.25ml.oraz załozyłem odcięcie pompy paliwa po przejśću na gaz

  • 5.
  • 4,50 Fiat Seicento 0.9 (39KM) 2002r.
    dodał: hipek, 04.02.2009

    instalacja założona u dilera przy odbiorze nowego samochodu.tj.od 10 km do 300 000 w chwili obecnej na gazie :)).1wsza wymiana elektrozaworu po 14500km(był na gwarancji)2ga wymiana po270tyś.Czasami się zawiesza obecnie.1wsza wymiana skraplacza po 160tyś.km.w chwili obecnej zaczyna niedomagać.i zaczyna się nieregularna praca silnika.

  • 6.
  • 5,00 Fiat Seicento 1.1 (55KM) 2000r.
    dodał: Maciek, 15.03.2009

    Jestem Bardzo zadowolony z instalacji, chodzi poprawnie, i nie ma z nią żadnych problemów. Jedynym czego w niej brakuje to automatycznego przeskoku na gaz po rozgrzaniu silnika, niestety trzeba robić to raczenie, lub przekraczając 3500 tys obrotów. Pomimo tego polecam!!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Fiat Seicento

Fiat Seicento

573 komentarze

419 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~milkiis~milkiis

Do ~niiiii:nie-jak skrzyżowanie poldka z zastawą,a w środku wołga.

~niiiii~niiiii

Do ~Lis: Dla mnie Carisma jest burackim autem bo wyglada jak pomieszanie poloneza z ładą i dodany srodek od wołgi.

~golf III tdi~golf III tdi

http://www.wiocha.pl/1096498,Kosmici-nadlatuja

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Fiat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 450
Przejechany dystans
28 270 206 km
Zatankowanego paliwa
1 480 186 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 786
Wydanych pieniędzy
2 102 189 zł
Średnie wydatki na auto
1 007 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 744
Wydanych pieniędzy
2 467 899 zł
Średnie wydatki na auto
1 182 zł
Zobacz dzienniki kosztów Fiat (2 088)

Testy zderzeniowe Fiat Seicento

Najnowsze testy zderzeniowe Fiat Seicento przeprowadzone przez Euro NCAP.

Fiat Seicento 1.1

Fiat Seicento
2000

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Fiat

Zużycie paliwa Fiat Seicento Van 1.1

Na podstawie 2 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: piotr, dodano: 04.06.2009 20:26

pikaczento jeżdżę generalnie po mieście zdarza się stać w korkach ale rzadko, przy w miarę płynnej jeździe bez obciążenia to na jednym baku ok 30 litrów benzyny zazwyczaj przejadę prawie 500 km . na trasie schodzi poniżej 5 litrów. Natomiast przy większym obciążeniu zjadł grubo poniżej 7 litrów. polecam autko do miasta małe wszędzie się zmieści, ale nie na trasę. ps. na zimę tez nie polecam

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.9

autor: agamemnon, dodano: 21.07.2013 12:10

Spalanie średnie przy nie do końca spokojnej jeździe: Miasto: 5,5 l / 100 km Trasa: 4,5 l / 100 km. Średnio: 5 l / 100 km. W zimie + 1 l więcej przy niezbyt dużych odcinkach. Ogólnie spotkałem się od innych osób z wyższymi wynikami, dlatego podkreślam, że moje wyniki nie są zaniżone. Ceny napraw z uwagi na prostotę są niskie. Ceny wszystkich części są śmiesznie niskie (no może poza oryginalnymi). Samochód ogólnie jest więc bardzo tani w eksploatacji. Cenę podwyższa jedynie podwyższona awaryjność i ogólna delikatność samochodu.

pełny raport Fiat Hatchback 3d 0.9

autor: Biskup, dodano: 10.05.2013 12:55

Mam Sportinga z 2000r, krótka skrzynia, dystanse 15mm na stronę, opony 175/50r13. Auto świetne, mega się trzyma drogi, zakręty nim to finezja. Spalanie średnie to tak 6,6l licząc 50/50 miasto&trasa, lubię się wściekać nim. Długa Trasa w 3 os licząc 5,07l na v-power Shella, aż byłem w szoku, ale krótka skrzynia pozwala na V biegu mając 2000rpm jechać 60km/h nim, a przy 3100-3200rpm coś koło 100km/h. Spalanie max 11.5l - liczone po mieście kręcąc cały czas do odciny +/-7500rpm. Ogólnie fajne auto :D kocham je, piękny ma dźwięk

pełny raport Fiat Hatchback 3d 1.1

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Fiat Seicento Van 1.1

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Fiat Seicento Van 1.1

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Fiat Seicento

Seicento to następca popularnego cinquecento. Zmieniono w nim wygląd zewnętrzny, elementy karoserii zostały zaokrąglone, całkowicie zmieniono wygląd lamp tak przednich jak i tylnych. Wnętrze również zostało zmienione, w nowszych wersjach zastosowano ciekłokrystaliczny licznik przejechanych kilometrów....

Zobacz dane techniczne Fiat Seicento Van 1.1 55KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Fiat Seicento, oglądali także