Szukaj

Informacje o Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C) produkowany w latach 2001-2007. W ofercie Fiata, Stilo zastąpił parę Bravo/Brava. Model omal nie doprowadził do bankructwa włoskiego koncernu i okazał się jedną z jego największych wpadek. Stworzenie Stilo kosztowało 850 mln euro, kolejne miliony pochłonęła gigantyczna kampania reklamowa. Mimo udanej konstrukcji i wielu nowatorskich rozwiązań technicznych, model sprzedawał się słabo. Nie zmienił tego face-lifting przeprowadzony w 2005 roku. W 2007 roku Stilo został zastąpiony przez nowego Bravo.
czytaj więcej
Produkowany od 2005 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 280 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~MichalMichal
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Samochód zaskoczył mnie pod każdym względem. Szukając samochodu nie myślałem nigdy że kupię takiego fiata... Zrobiłem nim lekko ponad 15tyś. km i przez ten czas wydałem jedynie na drobiazgi. Nie pił praktycznie w ogóle oleju, brak wycieków i innych problemów a nie sądzę że ktoś przedtem grzebał przy silniku oprócz wymiany świec. Trzymał moc a jazda była pewna i można było czuć się bezpiecznie nawet przy wyższych prędkościach, chociaż wyciszenie pozostawiało wiele do życzenia. Skrzynia biegów dosyć toporna, zmiana biegów była specyficzna ale bez problemów. W środku wszechobecne plastiki przypominały o swojej obecności podczas jazdy, a szczególnie jak się stało np na światłach to drgania zostawały przenoszone na kierownicę oraz właśnie plastiki (możliwe że coś było z samochodem nie tak ale po lekkim dodaniu gazu wszystko ustawało). Fotele dosyć komfortowe jak na taki samochód, można było jechać w dłuższą trasę bez większych bólów. Moim zdaniem samochód jak za takie pieniądze bardzo wdzięczny i uczciwy, nigdy mnie nie zawiódł chociaż posiadałem go stosunkowo niedługo.
4,5
~Jerzy
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
POSIADAM AUTO OD 3-LAT KUPIONE Z PRZEBIEGIEM 24,500KM OD I WŁASCIELA,STILO KUPIONE W SALONIE W OLSZTYNIE.NAPRAWDĘ DOBRE AUTKO POD WZGLĘDEM JAZDY SPALANIA ,ORAZ PRZYŚPIESZENIA,GOLFY ZOSTAJĄ W TYLE,BARDZO SZYBKIE PRZYŚPIESZENIE,WADA PRZEDNIE ZAWIESZENIE TRZEBA WYMIENIAĆ CAŁY PRZEDNI WAHACZ,BEZ WYMIENNYCH CZĘŚCI NOWY TRW 300ZŁNARAZIE ŻADNYCH PROBLEMÓW .WYMIENIŁEM KOMPLETNY Z POMPĄ WODY ZA 700ZŁ,PRZY PRZEBIEGU 70TYŚ -Z UWAGI NA 8-ROK EKSPLOATACJI BAŁEM SIĘ ŻE PASKI MOGĄ BYĆ SPARSZAŁE,JESZCZE JEDNO-SŁABA WIDOCZNOŚĆ NA SKRZYŻOWANIACH ZE WZGLĘDU NA SZEROKIE SŁUPKI PRZEDNIE SŁABA WIDOCZNOŚĆ NA BOKI
4,3
~Stilomaniak
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Bardzo dobry samochód, polecam wszystkim, którzy szukają samochodu ładnego, nietuzinkowego, dynamicznego, a jednocześnie oszczędnego. Bardzo efektowne czerwone podświetlenie zegarów uprzyjemnia jazdę w nocy.
Średnie spalanie dla Fiat Stilo Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW 2005-2007
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Ten silnik, żre rope jak smok nawet przy zwykłej jeździe. Wygrzewam silnik na postoju, stopniowo zwiekszam dynamike jazdy, tak żeby oszczędzać silnik. Pomimo spokojnej jazdy w cyklu mieszanym powolne rozpedzanie jazda max do 70 km/h ten silnik potrafi zjeść nawet 7.5 litra. Przełączam biegi pomiedzy 1750 a 2000 obrotów na minutę. Przed górką rozpedzam samochod, stosuje eko driving, cały czas pracuje z komputerem i turbiną podczas jazdy, a to nic nie daje. w zimie potrafi zjeść nawet 9 litrów. Przy pałowaniu na trasie zezre nawet 15 litrów.
5,8
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
Spalanie: miasto Kielce 6,6 z włączona klimatyzacją średnie dom - praca/szkoła 6,1 z klimatyzacją włączoną trasa średnio 5l przy ekonomicznej jeździe Przykładowo trasa Kielce - Katowice lotnisko 4,6 l/100km średnia prędkość 90-100 Co do ceny przeglądów i napraw to wiadomo jak w każdym aucie do ASO nie jeździmy bez worka pieniędzy uwieszonego na szyi. Tak poza tym przykładowe ceny części i napraw: rozrząd - 750zł z robocizną firmy SKF komplet klocki hamulcowe tył Ferodo - 120zł filtr kabinowy - groszowe sprawy filtr oleju i powietrza - ok 50zł filtr paliwa to jedyny mankament oryginalny UFI - 160zł ale za to bardo długowieczny
5,5
Fiat Stilo
Hatchback 1.9 8V JTD Multijet 120KM 88kW
O spalaniu najlepiej świadczy średni wynik uzyskany na dystansie ponad 150 tys. km. Dane z poszczególnych tankowań nie dają w pełni określić spalania w poszczególnych warunkach, gdyż zasięg od tankowania do tankowanie wynoszący średnio 700 - 800 km powoduje, że przy każdym tankowaniu można mówić o cyklu mieszanym. Oczywiście jazda na krótkich dystansach, w mieście czy na autostradzie podnosi spalanie do blisko 7 litrów zaś spokojna jazda pozamiejska pozwala uzyskać wynik poniżej 5 litrów.

Usterki Fiat Stilo

Liczba wpisów: 47
Zapalenie ASR, ESP i gasniecie pojazdu
  • Fiat Stilo Kombi
  • instalacja elektryczna
  • 206 tys. km
Witam, mam problem od dnia wczorajszego z moim Stilo. Jest to wersja silnikowa 1.8 (133km). Przebieg auta 206000 Podczas trasy zapaliła się najpierw kontrolka ASR i Check engine oraz były 2 sygnały dźwiękowe. Mimo wszystko auto jechało dalej normalnie. Na postoju został odpiety akumulator i podpięty znowu-błąd zniknął. Podczas jazdy po ok 10 minutach zapalił się błąd ESP i auto zgaslo podczas jazdy. Następna taka sytuacja miała miejsce po ok 20 km, a jeszcze kolejna po przejechaniu ok 100 km. Przy czym po ostatnim zgasnieciu auta podczas jazdy temperatura na zewnątrz zdaniem komputera pokazywała - 39,5 stopnia i pojazd zaczął grzać w środku. Odrazu powiem, że temperatura cieszy była w porządku. Co robić?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Spadające obroty przy hamowaniu i dojazdach
  • Fiat Stilo Hatchback 1.6 16V 103KM 76kW 2001-2005
  • lpg
Witam. Problem tkwi w tym że przy dojazdach do skrzyżowań lub hamowaniu tylko na lpg silnik raz gaśnie całkowicie a raz obroty spadają do około 500 i wracają na normalny poziom( 900) . Wszysto to raz się dzieję 3 razy dziennie a raz nawet przez 2-3 dni bez objawów.? Posiadam od 2003 r instalację sekw. ELPIGAZ auto to Fiat Stilo 1,6 16V 103km. rok prod.2003, 107 tyś.km. Reduktor wymieniony 2 tyg.temu ,( był ELISA AG a teraz jest Scorpion mini) wtryski czyszczone ( są SW 4-sekw. HJ544.07) , komputer wymieniony w 2005 r ( był ELISA 4-cyl jest STELLA/ELISA 4 cyl) , świece wymienione 3 tyg. temu ,przepustnica czyszczona.Proszę o pomoc bo mechanicy i gazownicy już rozkładają ręce.Sam już nie wiem czy do tego auta jest preferowany gaz lub czy może innego typu.? Proszę o pomoc
Problem rozwiązany
5 komentarzy
CHECK ENGINE i jakies klekotanie pod pokrywą zaworów w okolicy korka oleju.
  • Fiat Stilo Hatchback 1.9 16V JTD Multijet 150KM 110kW 2005-2007
  • silnik
Proszę o pomoc. Jadąc z góry wrzuciłem na luz, i nagle pojawił się komunikat check engine. od razu sie zatrzymałem, i otworzywszy maskę usłyszałem jakis dziwny klekot jakby szkła ktos nasypał do silnika (muszelki z ropy naftowej albo co...a tankowałem ultimate!)Wyłączyłem, poczekałem i nadal problem był. Auto zostało zwiezione do serwisu, na zajutrz odpaliło normalnie. Za drugim odpaleniem komunikat zniknął. Wykazano błąd mechanicznego zablokowania zaworu przepustnicy powietrza. Czy to mogło spowodować klekotanie silnika? Dodam tylko, że pod korkiem oleju jest zadziwiająco sucho, oleju na bagnecie jest full. Czy jest prawdopodobne ze się cos mogło przytkac w silniku?Proszę o pomoc w diagnozie, mój mejl: matisound@interia.pl awaria przepustnicy? nic narazie nie zrobiono
Problem rozwiązany
2 komentarze
Fiat Stilo Hatchback