Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1

Model należący do segmentu B produkowany od 1976 roku. W momencie wprowadzenia na rynek, Fiesta była pierwszym autem w tej klasie w historii amerykańskiej marki. Do dziś jest nie tylko najmniejszym, ale i jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w historii Forda w Europie. Fiesta odniosła wielki sukces rynkowy, który obrazuje liczba prawie 15 milionów sprzedanych egzemplarzy oraz liczne nagrody zdobyte w trakcie ponad 30 lat produkcji (ostatnia – International Design Award w 2009 r.). Obecnie na rynku dostępna jest siódma generacja Fiesty.

Generacje Ford Fiesta

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VII (2008 - teraz)
    Ford Fiesta VII

    Ford Fiesta VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja Fiesty debiutowała w 2008 roku. Zgodnie z panującym trendem, samochód nawiązuje do stylistyki większych aut Forda – Focusa i Mondeo w ramach koncepcji „kinetic design”. Model oparty jest...

    więcej o Ford Fiesta VII

  • Wybierz generację: Ford Fiesta VI (2001 - 2008)
    Ford Fiesta VI

    Ford Fiesta VI

    Szósta generacja Fiesty produkowana w latach 2002-2008. Podobnie, jak jego poprzednik, stylistycznie nawiązuje do linii Focusa. W roku 2005 Fiesta VI została poddana face-liftingowi, który objął m. in. przednie i tylne światła, zderzaki oraz wnętrze....

    więcej o Ford Fiesta VI

  • Wybierz generację: Ford Fiesta V (1999 - 2003)
    Ford Fiesta V

    Ford Fiesta V

    Fiesta piątej generacji pojawiła się na rynku w 1999 roku. Stylistycznie auto zbliżyło się do standardów wyznaczonych przez model Focus. Natomiast pod względem technicznym praktycznie nie różniło się od swojego poprzednika. W roku 2000 w takich krajach,...

    więcej o Ford Fiesta V

  • Wybierz generację: Ford Fiesta IV (1995 - 1999)
    Ford Fiesta IV

    Ford Fiesta IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała w 1995 roku. Zmiany stylistyczne, które tym razem dotknęły ten samochód były największe w historii Fiesty. Zupełnie zmienił się przód auta, a także jego wnętrze wzorowane na włoskim stylu. Podobnie, jak jego poprzednik,...

    więcej o Ford Fiesta IV

  • Wybierz generację: Ford Fiesta III (1989 - 1997)
    Ford Fiesta III

    Ford Fiesta III

    Trzecia generacja Fiesty uważana za najpopularniejszą w historii modelu (do dziś bardzo chętnie kupowana również w Polsce). Na rynku pojawiła się w roku 1989. Po raz pierwszy auto dostępne było również w wersji pięciodrzwiowej, a także w wersji towarowej...

    więcej o Ford Fiesta III

  • Wybierz generację: Ford Fiesta II (1983 - 1989)
    Ford Fiesta II

    Ford Fiesta II

    Fiesta II pojawiła się na rynku w 1983 roku. W porównaniu ze swoim poprzednikiem, wyróżniała się nowocześniejszymi kształtami nadwozia (zmieniony został szczególnie przód auta), choć jej rozmiary pozostały niemal identyczne. Podobnie, jak Fiesta I, model...

    więcej o Ford Fiesta II

  • Wybierz generację: Ford Fiesta I (1976 - 1983)
    Ford Fiesta I

    Ford Fiesta I

    Pierwsza generacja Fiesty debiutowała w 1976 roku jako pierwszy samochód Forda w tym segmencie. Było to również najmniejsze auto w historii amerykańskiej marki. Fiestę zaprojektowano z myślą o europejskim rynku. Prototyp modelu nosił nazwę Bobcat, ale...

    więcej o Ford Fiesta I

Fiesta VII

Wzornictwo to jedna z tych cech, którymi Fiesta wyróżnia się na tle konkurentów. Projektując auto wg koncepcji stylistycznych „kinetic design”, Ford stworzył nadwozie, które wygląda dynamicznie niezależnie od tego czy jedzie, czy też stoi. Odważną stylistykę trudno pomylić z rozwiązaniami wizualnymi jakiegokolwiek innego przedstawiciela segmentu B.

Niepowtarzalnym designem, zaprojektowanym z dużą dozą odwagi, może pochwalić się również wnętrze miejskiego Forda. Deska rozdzielcza, konsola centralna, zegary, boczki drzwi… trudno o element kabiny, który nie prezentowałby się oryginalnie. Szkoda tylko, że awangardowy design nie poszedł w parze z prostotą obsługi – przyzwyczajenia wymaga zarówno rozplanowanie kokpitu, jak i ciasne rozmieszczenie niektórych przełączników. Na szczęście, zegary i inne wskaźniki pokładowe są czytelne. Wysoki poziom reprezentuje też jakość wykończenia.

Przednie fotele Fiesty zachęcają do pozostania we wnętrzu jak najdłużej. Pozycja za kierownicą okazuje się właściwie perfekcyjna, pochwalić należy także samą ilość miejsca wygospodarowaną z przodu. W tylnej części kabiny pasażerskiej nie jest już niestety tak wygodnie – jadące tam osoby mogą poczuć się przytłoczone za sprawą brakującej przestrzeni i bardzo małych szyb bocznych. Na domiar złego, niewygodne okazuje się wsiadanie do tyłu. Cieszy natomiast pojemna część bagażowa, choć ładowność pojazdu ogranicza jej wykorzystanie.

Dynamiczny wygląd oraz bardzo wygodna pozycja za „kółkiem” zachęcają kierowcę do sprawdzenia, co ma do zaoferowania układ jezdny. Nawet krótka przejażdżka Fiestą wystarczy, aby docenić wysiłki konstruktorów Forda. Auto niesamowicie pewnie pokonuje ostre zakręty i mimo sportowych ustawień zawieszenia zapewnia bardzo dobry komfort resorowania. Do szybkich manewrów zachęca ponadto układ kierowniczy, który działa niezwykle bezpośrednio. Do doskonałości brakuje jedynie nieco lepszych hamulców.

Do zakupu niemieckiego „malucha” zachęcają rozsądnie skalkulowane ceny oraz przyzwoite wyposażenie standardowe (w którym przydałoby się jednak elektrycznie sterowanie przednich szyb). Plus za szeroki wachlarz różnego rodzaju elementów ozdobnych, pozwalających stworzyć z Fiesty auto jeszcze bardziej oryginalne.

Fiesta VI

W odróżnieniu od następcy, Ford Fiesta VI. generacji nie zachwyca swoim wyglądem - nadwozie jest proste aż do bólu. Niestety, złe wrażenie pogłębia podatny na odpryski lakier i coraz częstsza korozja. O wiele lepiej prezentuje się wnętrze - jest całkiem przestronne, wystarczająco pakowne, funkcjonalne za sprawą masy schowków i skrytek, a z punktu widzenia kierowcy także czytelne i łatwe w obsłudze. Do pełni szczęścia brakuje lepszego wykończenia - tworzywa są kiepskie, a montaż bywa niestaranny.

Bazowy silnik "naszej" Fiesty - 1,3-litrowy motor benzynowy - to stara, niemal pancerna konstrukcja, która jako jedyna dobrze współpracuje z LPG, ale jest powolna i niezbyt oszczędna. Podobne spalanie gwarantują wersje 1.25 i 1.6, a są przy tym odczuwalnie bardziej dynamiczne i również niezawodne. Z diesli polecamy natomiast udany motor 1.4 TDCi - bardzo oszczędny i nieprzesadnie skomplikowany. Jeszcze prostsze okazuje się zawieszenie, które przyzwoicie resoruje nierówności, ale nie nadaje się do szybkiej jazdy serpentynami.

"Maluch" Forda to samochód oparty na sprawdzonych podzespołach, jest dopracowany i dość solidnie wykonany, dzięki czemu może poszczycić się wysokim poziomem niezawodności. Podatniejsze na awarie są odmiany wysokoprężne (w których problemy sprawiają turbosprężarki i układy wtryskowe), ale i one trzeba uznać za trwałe. Czasem może zawieść elektryka, ale już np. zawieszenie jest niemal bezobsługowe. Na korzyść auta przemawiają dodatkowo niskie ceny napraw oraz niewygórowane ceny aut na rynku wtórnym (w którym dominują niestety słabo wyposażone egzemplarze).

Komentarze redakcji

Powagosław: Fiesta jeszcze nigdy nie była tak pociągająca. Zawsze była solidna, godna zaufania, ale projektanci razem z księgowymi jakoś skąpili jej wdzięków. Do teraz. Fiesta po raz pierwszy nie wygląda nijako.
Luzacjusz: Łyżka na to: „Niemożliwe!”. Fiesta, która przez ponad 30 lat miała tyle wspólnego z prawdziwą fiestą, co Ich Troje z ichtiozaurem, wygląda dziś tak, jakby z czarodziejskiej szafy wyszła Jessica Alba, choć minutę wcześniej wlazła tam Julia Roberts.

Silniki Ford Fiesta

Ford Fiesta VII - jaki silnik wybrać?

Jest z czego wybierać, ale jeśli dokładniej się przyjrzeć, to tylko do garstki silników pasuje słowo „fajny”. Podstawowa jednostka benzynowa o oznaczeniu 1.25 i mocy 60KM w ogóle nie pasuje do dynamicznego wizerunku auta. Jest ospała, nie chce współpracować i przyczynia się do zakorkowania naszych dróg. Za kilka tysięcy więcej można dostać wersję 82-konną, albo jeszcze lepiej – motor 1.4l o mocy 96KM. Oba spalają średnio 7-8l benzyny na 100km, ale ten drugi lepiej rozwija moc i jest trochę dynamiczniejszy. Wśród diesli dostępne są trzy silniki i już ten najsłabszy o mocy 68KM i pojemności 1.4l jest lepszy od podstawowej „benzyny”. Do miasta idealny, ale poza terenem zabudowanym dużo lepszym wyborem będzie 1.6l o mocy 90KM. Jeśli szukacie bardziej uniwersalnego auta, to warto trochę poczekać i uzbierać te kilka tysięcy złotych więcej na tą mocniejszą wersję.

Publikacje o Ford Fiesta

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - radość z jazdy
 
Nasz test Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium

Fiesta przeszła kompleksową kurację odmładzającą. Poza nowym, bardziej wyrazistym obliczem otrzymała paletę nowych silników. Najciekawszym motorem jest litrowy EcoBoost, który ma zapewniać dobre osiągi przy śladowym zużyciu paliwa. Czy optymistyczny scenariusz faktycznie ma miejsce?

Czy warto kupić: używany Ford Fiesta (od 2008)

Nowocześnie stylizowany, przyjemny w prowadzeniu i ponadprzeciętnie trwały. Miejskie auto spod znaku błękitnego owalu ma wiele zalet. Szkoda, że znalezienie ciekawego egzemplarza na rynku wtórnym nie jest łatwe. Czy warto kupić używanego Forda Fiesta?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Ford Fiesta ST - szybka zmiana zdania
 
Nasz test Ford Fiesta ST

Podobno człowiek z wiekiem nabiera rozumu i doświadczenia. Dlatego właśnie jeśli tylko go stać, to za swój środek transportu wybiera auta duże, wygodne i bezpieczne. Często nawet wmawia sobie, że małe, ciasne i szybkie samochody już dawno go nie kręcą. Potem wsiada do Fiesty ST i całe doświadczenie życiowe...

Ford Fiesta ST - mocny zawodnik
 
Nasz test Ford Fiesta ST2 1.6 EcoBoost

W gamie Forda pojawił się nowy sportowiec. Maksymalne 182 KM i 240 Nm może nie wyglądają imponująco, ale 6,9 s do "setki" robi już wrażenie. Najważniejszego - genialnie zestrojonego zawieszenia, niezwykle precyzyjnego prowadzenia i fenomenalnej trakcji - można doświadczyć wyłącznie za kierownicą.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Ford Fiesta

Ford Fiesta na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FiestaautoWcentrum - społeczność Ford Fiesta

najwyższe oktanyAuta - Ford Fiesta

Ford Fiesta 59,38

Ford Fiesta 1.6 TDCi Śnieżynka 61,68

Ford Fiesta Dźwięko-strzał 59,29

Ford Fiesta Biedronka  GHIA 57,05

Ford Fiesta 73,07

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Fiesta

Jacek-30 33,84

Michal29Kotera 84,71

kamilen 88,65

Arkadius3 55,16

Franki100 43,73

grzegorzd8 90,84

shogunpl 37,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Fiesta

Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci..
Podsumowanie Fiesty - 2 lata użytkowania. Jak ten czas leci.. ojjj... hm :) czas się fieścinki pozbyć i zakupić coś bardziej pakownego. Co d...
Spalanie
Spalanie Dziś trochę pokręciłem się po mieście - bez celu i sensu, ot tak dla przyjemnośc...
Szybko...
Szybko... Czasami Świat staje do górami nogami. Jeszcze parę dni temu przymierzałem się do...
Zakup
Zakup Witam, wiec w końcu.. po wielu tygodniach a nawet miesiącach spotkałem autko god...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Fiesta

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Fiesta
 

Najpopularniejsza wersja Ford Fiesta

Ford Fiesta

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Fiesta
 

Ford Fiesta najczęściej porównywane z:

Seat Ibiza
1.2 TDI CR (75 KM)
Volkswagen Polo
1.0 (75 KM)
Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Fiesta

Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
60 000 km, 2009
21 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 50 KM
51 000 km, 2009
24 000 PLN
Ford Fiesta
1.4 diesel 68 KM
98 000 km, 2008
18 900 PLN
Ford Fiesta
1.4 benzyna 80 KM
151 929 km, 2003
11 888 PLN

Ocena auta Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1

  • Średnia ocena
    na podstawie 15 opinii
  • 3,86
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Wybrane opinie

Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1 (53 KM)

Dobrze z wielkim + Można śmiało polecić to autko dla osób z mniej zamożnym portfelem. Ma kilka wad, ale to jak każde auto, gdyż nie ma idealnych. Tanie części zamienne, mała awaryjność i prostota przemawiają za tym autem. Jeśli ktoś ma do wyboru malucha lub fiestkę moim zdaniem wybór jest oczywisty - tylko fiesta. Gdybym miał do wyboru nawet nowego malucha (gdyby je produkowali) to w życiu bym nie zamienił fiestki na niego. Troszke materiału na drzwiach, nowe fotele, kierownica i deska rozdzielcza nie mogą aż tak dużo kosztować, bo reszta malucha nie jest warta więcej jak 500zł!

dodał: Patryk Olszewski (po25)
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1 (53 KM)

Auto stare jak świat a jeździ BEZ NAPRAW !!! Jest nawet troche dobijane. Przebieg? Niedługo wyzeruje się juz trzeci raz a więc bardzo dużo jak na małe autko z tych lat. Moja fiestka nigdy nie była garażowana więc ma troche rdzy na progach i w okolicach przednich błotników. Zrywność oceniam nawet dobrze jak na bardzo mały silnik. Nie łyka nawet odrobiny oleju (aż sie dziwie). Auto jest bardzo tanie bo bardzo stare (ale jare). Ta babcia jest niezwykła i aż żal będzie sie z nią rozstać. Mój następny samochód to też będzie FIESTA bo jestem w niej zakochany.

dodał: Mateusz
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1 (53 KM)

hm auto w rodzinie ponad 13 lat . jeździ bo musi :) jest odremontowane ale zostawione blisko orginału . Ma LPG i bardzo mało pali . Nie zamienił bym sie w życiu na jakiegoś teraźniejszego strucla napchanego elektronika . hm wpadnijcie na www.fiestaklubpolska.pl na forum siedzi cała szajka mk1 wiec doradzimy .

dodał: DIODALODZ
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1 (53 KM)

wspaniałe autko pozostające w cieniu bardziej awaryjnego golfa i droższej renault 5 Jeżeli ktoś zainteresował się tym małym fordzikiem z pierwszych lat produkcji to zapraszam na stronę klubu miłośników tych autek :

dodał: Matowy ;)
Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1 (53 KM)

jak na pełnoletność to jestem zadowolony. Ja jeżdże a ojciec go pucuje. szczerze to w województwie nie widziałem lepiej utrzymanego, i to w dodatku takiego samego, bo ma tylne światła od Poloneza. Ludzie wybałuszają oczy co to za samochód

dodał: baca0976

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Fiesta

Ford Fiesta ST2 1.6 EcoBoost - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Hatchback 5d Ford Fiesta VII Facelifting sedan Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 5-drzwiowa Ford Fiesta VII Facelifting - wersja 3-drzwiowa Ford Fiesta VII ST 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta VII Hatchback 5d Facelifting 1.4 Duratec 96KM - galeria redakcyjna Ford Fiesta Ford Fiesta ST Concept 5d Ford Fiesta ST Concept
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Fiesta

  • 1.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.4 16V (80KM) 2006r.
    dodał: Zbyszek, 13.04.2014

    Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski na węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy!

  • 2.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (60KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 30.12.2008

    Od dnia zainstalowania instalacji wskaźnik ilości gazu w zbiorniku nie podaje prawidłowego odczytu. Jak tłumaczy serwis jest to wada fabryczna zbiornika i źle ekranowanego czujnika. Poza tym instalacja pracuje dobrze.

  • 3.
  • 5,00 Ford Fiesta VII 1.25 Duratec (82KM) 2010r.
    dodał: RAFIK, 17.12.2011

    Bardzo profesjonalny zakład z dużym doświadczeniem w zakładaniu instalacji gazowych .To moja druga instalacja założona w tym warsztacie i zapewne nie ostatnia.Polecam firmę AUTO GAZ RAWA

  • 4.
  • 5,00 Ford Fiesta VI 1.3 (58KM) 2003r.
    dodał: Bogdan, 19.01.2013

    Polecam w 100% pelen profezjonalizm aprawili to co inni w radomsku u domagalskiego zepsuli. Mila i kultularna obsloga i co wazne wiedza co robia!!!

  • 5.
  • 4,50 Ford Fiesta VI 1.25 i 16V (75KM) 2004r.
    dodał: Grzegorz z Zabrza, 08.03.2014

    Silnik na gazie pracuję nawet ciszej niż na benzynie. Zawory delikatnie bardziej ciche. Sterownik STAG Q-BOX. Wtryskiwacze Hana2000.

  • 6.
  • 3,50 Ford Fiesta V 1.3 i (50KM) 2003r.
    dodał: bogdan, 04.01.2013

    nie polecam nikomu !!!! oszusci i tyle zepsoli mi komputer od gazu i umywaja rece zero profezjonalizmu.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Fiesta

Ford Fiesta

288 komentarzy

227 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~horhe~horhe

chwilowe to nie średnie+komputer przekłamuje, zatankuj do pełna, zrób 100km i zatankuj ponownie, po kilku razach wyciągnij średnią spalania

~Maggda~Maggda

Jako pierwszy samochód wybrałam Fieste 1.25 82KM 2009r. i jestem bardzo zdzwiona ze chwilowe spalanie pokazuje mi ok.9.2 9.5 ? Nie wiem od czego to zależy... Czy wszystko okej z samochodem?

~horhe~horhe

kasia bieri raczej 1.4 albo 1.6 spalanie prawie to samo a auto bardziej dynamiczne, 1.25 to za mało na te masę auta

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 973
Przejechany dystans
37 565 874 km
Zatankowanego paliwa
1 939 408 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 163
Wydanych pieniędzy
3 064 782 zł
Średnie wydatki na auto
1 370 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 165
Wydanych pieniędzy
4 006 779 zł
Średnie wydatki na auto
1 791 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 237)

Testy zderzeniowe Ford Fiesta

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Fiesta przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Fiesta 1.25 petrol 'Trend', LHD
2012

Ford Fiesta
Ford Fiesta 1.25 ´Trend´

Ford Fiesta
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1

Na podstawie 7 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: lewy87r, dodano: 10.02.2009 11:44

napisze tylko tak: jezdzilem troche w pizzerii i mialem okazje dosc dobrze srawdzic autko;] przed remontem silnika: spalanie najmniej 5.8litra na 100km w miescie ;] na trasie to tak moze i do 5 mozna zejsc ale tak do 90km/h to by yblo tyle ;] co do ceny przegladow? tylko wymiana oleju i raz paska ;] czyli stanadard napray? oba tlumniki ;] po 130zl kazdy chyba jak dobrze pamietam;] ,wymiana termostatu, takto zadnych innych napraw no remontu silnika nie licze ;] co do tego po remoncie silnika: spalanie w miescie zima okolo 8-11litrow ;] roznie bywa nie wiem od czego zalezy ;] trasa to kolo 6-8litrow ceny przegladow/napraw? swiece nowe raz na pol roku ;](sie przepalaja) trzeba poczekac az sie nagrzeje troche zanim ruszymy bo inaczej moze gasnąc ;] przed rozgrzaniem ;] zamula sie momentami;] ma problemy z przyspieszaniem ale jak sie rozbuja to idzie. da rade pociagnac 110-120 ale to juz strach w oczach tak 70-90 po miescie bez problemu sie jedzie ;] niby male autko a mozna poszalec jak sie bedzie ja tyrac do lekko ponad 3tys obr, przy 4 juz wskazowka nie idzie do gory ;] i sie boje ze cos sie popsuje auto generalnie godne polecenia tylko dla nauki jazdy jako pierwsze auto ;] gdy silnik padnie to proponuje zakup nowego i wymiane ;] nowy silnik 300-500zl w bardzo dobrym stanie a remont conajmniej 1000zl paliwo w statach podaje jako zarrzniety silnik ;]

pełny raport Ford Hatchback 1.1

autor: greeeeen arrow , dodano: 14.05.2009 15:19

Auto kupiłem w marcu 2009 za 3 tys zł. Zasugerowałem się opiniami z tego serwisu za które b dziękuję bo jestem zadowolony z zakupu. Ogólnie średnie minimalne i maksymalne spalanie nie odbiega od danych podawanych tutaj, jednak bardzo zaskoczyło mnie spalanie przy prędkośći 80-90 km/h bo wynosi jakieś 4,5l/100 km. Zalałem niecałe 12,5 litra E95 i przejechałem na tym niecałe 300 km (dokładnie 280 z groszami). Myślę że taki wynik udało mi się uzyskać dzięki: 1. niskiemu poziomowi oleju w silniku (niższy niz minimalny) a co za tym idzie małym oporom wewnętrznym 2.wyższemu niż zalecane ciśnieniu w oponach (opona na kamyk) 3. jechałem sam więc na każde przyspieszenie nie potrzeba tyle mocy 4.jechałem późną nocą więc ruchu praktycznie nie było a jeśli już ktoś jechał to mnie wyprzedzał :D Ogólnie jest bezawaryjne ale więcej nie mogę powiedzieć bo mam je nieco ponad dwa miesiące. Kosztowało mnie tylko tyle co regulacja zaworów a raczej jej próba bo okazało się że luz jest ok i to nie on jest przyczyną głośnej pracy silnika tylko jego wiek i przebieg. Ktoś już tu pisał i ja potwierdzam że auto jest głośne przy małych i dużych prędkościach (poniżej 40 i powyżej 110km/h). Maksymalna prędkość jaką udało mi się osiągnąć przy jeździe "w tamtą stronę" to jakieś 163 km/h ale już od około 150 bujał się baaaaardzo długo. Tym razem również potwierdziła się opionia kogoś kto już pisał o tym - mianowicie nie wiem ile spala przy takiej prędkośći ale po przejechaniu ok 25 km wstazówka baaardzo spadła. Mówią że fort gówno wort ale ja tam jestem zadowolony. Jeśli ktoś lubi się rozkoszować spokojną jazdą i pięknymi widokami to polecam auto. Odwdzięczy się wam niską awaryjnością i niskim zużyciem paliwa. PS Przy następnej takiej eskapadzie spróbuję poskładać lusterka zewnętrzne i zdemontować antenę :D Może jeszcze pokusze się o zdemontowanie klamek. Pozdrawiam.

pełny raport Ford Hatchback 1.3 KAT

autor: Herairt, dodano: 15.02.2014 16:50

Bardzo dobre wyniki spalania (4-5 l/100km) przy zachowaniu odpowiednich prędkości obrotowych silnika - jazda do 100 - 110 km/h w trasie oraz nieprzeciąganiu zmian biegów przy rozpędzaniu w mieście. Podczas jazdy na trasie z prędkością 140 km/h również możliwe jest osiągniecie spalania poniżej 6 l/100km. Ogólnie jak na gabaryty auta, dynamika mogłaby być troszkę lepsza, ale jest to rekompensowane przy dystrybutorze. Ogólnie samochód godny POLECENIA jako niedrogi sposób na przemieszczenie się z punktu do punktu. Filtr DPF nie sprawia problemów (jak narazie - przebieg 160 tys. km)

pełny raport Ford Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Fiesta Hatchback 3d 1.1

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k
Zobacz dane techniczne Ford Fiesta I Hatchback 3d 1.1 53KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Fiesta, oglądali także