Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 1998 roku. Jego nazwa pochodząca od prototypu Ghia z 1991 roku do samej premiery była utrzymywana w tajemnicy. Pod względem stylistycznym, Focus kontynuował koncepcję New Edge stosowaną wcześniej w innych modelach Forda: Ka i Cougar. W 2001 roku samochód został poddany lekkiemu face-liftingowi. Choć w roku 2004 przedstawiono jego następcę, Focus I produkowany jest do dziś m. in. w Meksyku i Argentynie.

Generacje Ford Focus

  • Focus I   1998 - 2005
    Ford Focus I
    • Wybierz generację

    • Focus III (2011 - teraz)
    • Focus II (2003 - 2011)
    • Focus I (1998 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Wersje nadwozia Ford Focus I

Silniki Ford Focus I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Ford Focus

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Pomarańczowy zawrót głowy - Ford Focus ST
 
Nasz test Ford Focus ST,250 KM

Jak pech, to pech. Mocne auto z napędem na przód i pierwsze opady śniegu, to niezbyt udane połączenie. Z nadzieją na polepszenie pogody zasiadłem za kierownicą Focusa ST i ruszyłem ku nowej przygodzie.

Nowy Ford Focus kombi vs używane BMW serii 3 Touring

Używane auto z wyższej półki czy mniej wyszukany, ale fabrycznie nowy kompakt? Wybór nie jest prosty. Dość powiedzieć, że za identyczne pieniądze można mieć ulubieńca flot - Forda Focusa kombi, albo używane BMW serii 3 Touring z lat 2005-2009. Rozmiary karoserii oraz pojemności bagażników obu aut różnią...

Kompaktowe hatchbacki: Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6
 
Nasz test Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Mitsubishi Lancer Sportback 1.6

Samochody segmentu C są złotym środkiem pod względem ceny zakupu, komfortu, funkcjonalności oraz przestronności wnętrza. Świetnie sprawdzają się podczas jazdy po mieście, ale nie straszna im również wakacyjna eskapada.

Rozsądna propozycja - Ford Focus kombi 1.6 EcoBoost
 
Nasz test Ford Focus kombi 1.6 EcoBoost

Kompaktowy model Forda jest ceniony za świetne właściwości jezdne. Obcowanie z Focusem staje się naprawdę przyjemne, gdy pod maskę trafi motor, który będzie w stanie dotrzymać kroku charakterystyce zawieszenia. Bardzo rozsądną propozycję stanowi 150-konna jednostka 1.6 EcoBoost.

Przeczytaj pozostałe 19 artykułów o Ford Focus

Ford Focus na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FocusautoWcentrum - społeczność Ford Focus

najwyższe oktanyAuta - Ford Focus

Ford Focus Służbowy Fusek 76,79

Ford Focus 72,05

Ford Focus 67,69

Ford Focus 86,24

Ford Focus RS 305 PS GREEN 74,71

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Focus

lukas_auto 90,78

Romanowski 83,52

tomek_krakow 61,46

Juras23 84,34

wojcikpat 64,48

deeptrip 97,64

m1strzunio 90,68

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Focus

W końcu na alusach
W końcu na alusach Długo wyczekiwane alufelgi w końcu doszły do mnie dziś rano kurierem. Oczywiście...
Uwaga na polskie drogi
Uwaga na polskie drogi Witajcie, wracając dzisiaj z Żonką z działki, chcieliśmy podjechać do sklepu. W...
Wrażenia i podsumowania po 11600 km
Wrażenia i podsumowania po 11600 km Wprawdzie 11600 km to nie tak dużo, jednak postanowiłem dodać wpis, póki mam cza...
Problemy z zasilaniem silnika paliwem
Problemy z zasilaniem silnika paliwem Po 211 tys. przyszedł czas na wymianę cewki. Niestety przyszedł na nią czas. Wym...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Focus

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Focus
 

Najpopularniejsza wersja Ford Focus

Ford Focus

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Focus
 

Ford Focus najczęściej porównywane z:

Audi A3
2.0 TFSI (300 KM)
Opel Astra
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
Toyota Auris
1.8 HSD (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Focus

Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 115 KM
130 000 km, 2010
34 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 85 KM
149 985 km, 2003
9 999 PLN
Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN

Ocena auta Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 144 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Bardzo lubię focusy. Świetny układ kierowniczy i zawieszenie. W opcji z mocniejszym TDCI na prawdę przyjemnie się tym jeździ (niestety nie mam takiego). Mój egzemplarz to tragedia pod względem awaryjności. Kilka poważnych awarii, jedna wymagała kapitalnego remontu silnika. Gdybym miał kase na nowego Focusa to bym kupił. Albo używanego z pewnego źródła. (A że nie mam następna będzie Honda - nie stać mnie na ciągłe naprawy) Przebieg podałem ale na pewno nie jest prawdziwy. W tym kraju uczciwość w handlu autami to mrzonka. 75% tego co w sprzedaży ma kręcone liczniki a prawie 100% tego co w komisach.

dodał: Gregosh
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Ja z mojego fokusika jest bardzo zadowolony. 155000 km przebiegu i nic nie miał naprawiane, poza czynności okresowe (z wyjątkiem w/w nieszczęsnego paska wzdłużnego) Pali nie za dużo, bardzo pojemny no i to zawieszenie !!! ...Miód. Ma drobne wady, ale które auto ich nie ma. Ja uważam, że dokonałem dobrego wyboru i chętnie jeszcze pojeżdżę dlużej tym autkiem. Oczywiście dla bardziej wymagających fokus może być zbyt skromną opcją.

dodał: shogel@tlen.pl
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Auto byłoby dobre, gdyby to nie był Ford tylko cokolwiek innego. Auto ładne(bardzo), funkcjonalne (chociaż ciasne), ale nie obyło się bez wizyty u mechanika raz na kwartał. Raz miałem Forda (ścierkę) i myślałem, że firma ta zrobiła krok do przodu. Chyba, że w stylistyce. Dlatego po dwóch latach sprzedaję to autko i wiem, jakiego więcej auta nie kupię...

dodał: zico
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Jestem zadowolony, jak na auto "importowane" jest OK. Serwis TAK, ale na pewno nie autoryzowany, ceny części potrafią być 2x droższe niż gdzie indziej (też oryginalne). Np klocki hamulcowe, ASO- ok.320 PLN/para, takie same (Motorcraft) w innym sklepie 120PLN/para - paranoja !!! To samo filtry, czy olej.

dodał: KMM
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Mimo, że przesiadłem się z nieco większego Peugeota 405 - Focusem jeździ się świetnie. Jest dynamiczny, nawet jak na swoje gabaryty (kombi). Mieści całą masę bagaży. Na długich trasach sprawdza się znakomicie - nie odczuwałem zmęczenia. Nie polecam firmowych radioodtwarzaczy - są drogie i nienajlepsze.

dodał: nol77@wp.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Focus

Ford Focus Electric Ford Focus Kombi 2.0 TDCi - galeria redakcyjna Ford Focus III Sedan Facelifting (2015) Ford Focus ST170 Ford Focus Hatchback 2010 Ford Focus kombi 1.6 16V Trend - galeria redakcyjna Ford Focus III Hatchback Facelifting (2014) Ford Focus III Kombi 1.6 EcoBoost 150KM - galeria redakcyjna Ford Focus III Sedan Ford Focus SVT 2002
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Focus

  • 1.
  • 3,00 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2001r.
    dodał: Donato, 06.08.2011

    Hmm firma krzak ;]. Firma nie powinna wstawiac wogole tego komputera, zawsze beda problemy z ustawieniem pracy silnika. partacze których zatrudnia beda ci zawsze wmawiać ze niedziała instalacja winien jest samochód a nie ich instalacja gazowa.wymienicie swiece kable wiele innych rzeczy a po roku zmienia loklizacje swojego oddziału. np w pomorskim byli w gdansku potem przenieśli sie do gdyni teraz nabieraja ludzi w rumii. nie nabierajcie sie na numer z 5 letnia gwarancja do której trzeba dopłacić 200 zł. bo po roku znowu zmienia lokalizacje. w ciagu roku byłem u nich z 40 razy i tak mozna jezdzic w nieskonczonosc. nasze prawo jest tak słabe ze bedziecie sie bardzo długo sadzic i na tym zeruja. ciekawy jestem skad ten komuter maja gdzie to robia. bardzo dobrze wiedza ze ten koputer jest wadliwy a nadal to sprzedaja. chyba nakupowali tego pełno z chin i w magaznie trzymaja i wciskaja ludzią.

  • 2.
  • 3,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 1999r.
    dodał: FordFocus, 23.11.2008

    Instalacje zainstalowalem pomimo odradzania przez warsztat :-) Przez ostatnie 110.000 km dokonalem nastepujacych napraw instalacji: - na gwarancji: wielozawor lpg, komputer instalacji - po gwarancji: reduktor po 100.000 km (ok.600pln) I przy silniku: - regulacja luzow zaworowych co ok. 35.000 km - wymiana swiec, kabli i cewki zaplonowej co ok. 60.000 km Na gazie spalanie wzroslo wiecej niz sie spodziewalem i nie dalo sie tego wyregulowac, podobno Fordy tak maja :( Spalanie w miescie (Pb/lpg) 10 / 12,5 Spalanie w trasie (Pb/lpg) 7 / 10 Uwagi: na lpg przy okolo 140 km/h wzrasta temperatura silnika. Mechanicy twierdza ze to kwestia 2-3 stopni, jednak wskazowka wskaznika dochodzi do maksimum. Co dziwne, po usuniecu termostatu objaw ustepuje. I znowu, regulacje nie pomagaja :( Podsumowujac, finansowo jestem na PLUS :-)

  • 3.
  • 3,75 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 1999r.
    dodał: czarekfit, 15.01.2014

    Nigdy więcej nie zagazuję samochodu. To był dynamiczny, cichy w każdym zakresie obrotów, fajny silnik. Teraz buczy, rzęzi, jest wyrażnie słabszy. Wsiadałem do niego chętnie, lubiłem pojeździć, wcisnąć gaz. Teraz jeżdżę, bo muszę. Bo pracuję w innym mieście. Instalacja sekwencyjna, Tomasetto, Compact, Hana, 2200 zł. Ford Focus mk1, 1.6 16v, 1999 r., 212000 km przebiegu, na lpg 9000 km. To mój trzeci samochód z lpg, ale pierwszy, którego zagazowałem. Nigdy więcej tego nie zrobię. Auto z lpg kupię, ale lpg nie zamontuję. Przychylam się do zdania, że silniki przeznaczone do pracy na benzynie powinny pracować na benzynie. Auta na gaz tak, ale tylko przygotowane do tego fabrycznie.

  • 4.
  • 2,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 2002r.
    dodał: Piotr, 03.05.2010

    Instalacja nigdy nie działała poprawnie: wywoływała poważne zakłócenia w pracy silnika. Po kilkunastu wizytach w warsztacie, wymianie wielu wskazanych przez warsztat "niby-niesprawnych" części silnika, sporach z montażystą i producentem instalacji poddałem się i zdemontowałem instalację. Demontaż przeprowadziłem poza warsztatem montującym instalację, ponieważ instalacja nie kwalifikowała się do demontażu (!!!!!). Warto wspomnieć, że badanie silnika wykonane w serwisie Forda nie potwierdzało wypowiedzi warsztatu. Silnik przed montażem instalacji, po jej odłączeniu oraz po jej demontażu pracuje wzorcowo (przejechałem już bez gazu 60 tys. km).

  • 5.
  • 5,00 Ford Focus II 1.6 i 16V Ti-VCT (115KM) 2010r.
    dodał: DAEWOO, 04.03.2014

    Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak !

  • 6.
  • 4,50 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2000r.
    dodał: lukasz, 24.04.2011

    Oprzyrządowanie Tomasetto, LandiRenzo i centralka AC Stag 4. Montaż wykonany poprawnie. Z czasem można się przyzwyczaić do lekkiego spadku mocy. Spalanie rzędu 8,8 - 9,15 litra (z włączona klimą i światłami). Generalnie nie widzę żadnych problemów. Jedyne co, to trzeba sprawdzać luz zaworowy gdzieś co 35 tys. km. Sprawdzenie luzu to koszt raptem 150 zł. A kiedyś się naczytałem beznadziejnych opinii pseudofachowców na forach internteowych, że gaz nie nadaje się do tego silnika. Wszystko to guzik prawda.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus

Ford Focus

742 komentarze

518 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~EB Power~EB Power

Ekscytacje testami i tabelkami pomiarów to jedno, a rzeczywisty test w realu to zupełnie coś innego. Ze swojego doświadczenia powiem że 1.6 EB na trasie naprawdę jedzie i nie ma się do czego doczepić. Mam przejechane bez usterek 60 tys. km i nie zamieniłbym tego silnika na żadne TSI....

~EB Power~EB Power

https://

~EB~EB

Sprzeczacie się jak dzieci - ten szybszy, tamten wolniejszy, ten zawodny, tamten niezawodny, a wszystko zależy od szczęścia Ja mam EB z programem 211KM i 333 NM od początku i jeździ pięknie po prawie 100 tys. km i nic się nie sypie, kolega zaś ma TSI 140 KM z 2009r. i dramat serwisowy, ale czy to jest taką regułą to nie mam pojęcia, może są mniej i bardziej udane TSI. Z osiągami jest podobnie - jeden niby ten sam EB czy TSI będzie trochę szybszy, drugi wolniejszy - poczytajcie się na stronie vtecha jakie są rozrzuty produkcyjne - ano całkiem spore nieraz.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 674
Przejechany dystans
38 234 458 km
Zatankowanego paliwa
2 004 247 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 331
Wydanych pieniędzy
3 154 703 zł
Średnie wydatki na auto
1 382 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 471
Wydanych pieniędzy
4 166 510 zł
Średnie wydatki na auto
1 825 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 283)

Testy zderzeniowe Ford Focus

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Focus przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD
2011

Ford Focus
Ford Focus

Ford Focus
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Na podstawie 208 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Pedro, dodano: 17.12.2010 17:36

Focus 1.6 100KM z 2001 przebieg 175000.Jezdzę w Warszawie ale unikam dużych korków.Poza tym czasami trasa 400km.Najwiecej oszczedzam w mieście przy spokojnej jeżdzie którą utrudniaja narwani kierowcy.Jeżdząc 50km dziennie samochód spala od 6.5 do max 8.5litra (8.5litra w potężnym korku) w mieście.Nigdy nie osiagnałem w tym cyklu spalania katalogowego.Niestety trzeba mieć lekka nogę (kręcę od 2500 do 3000obr/min i szybko zmieniam bieg + jazda na najwyższych biegach) i hamować silnikiem.W trasie spalanie zamyka się między 5.8 do 6.5 między 2800-3000obr/min/5bieg z preędkością nie większą niż 115km/h.Przy kręceniu do 4000-5000obr/min można zapomnieć o oszczedzaniu i zapoznać się z katalogiem.Na spalanie spory wpływ mają również opony.Im bezpieczniejsze tym samochód pali więcej nawet do 0,6l/100km.Urzywam Continentali letnich i zimowych.Na zimówkach pali mniej.Klima powyżej 90km/h nie powoduje dramatycznego zwiekszenia spalania ale jeżeli jedziesz wolniej i w korku to i owszem.Poważne wady to słabe wyciszenie komory silnika (powyżej 3500obr/min pojawia sie spory hałas) oraz dokuczliwy szum opon(szczególnie szerokich 195 letnich).Dynamika pojazdu i kultura pracy silnika średnia.Silnik 1.6l to taki kompromis do wszystkiego czyli tak naprawdę do niczego w szczegości.Porównując TDCI również 100KM ale o wiekszym momencie obrotowym, benzyna kompletnie wymięka.Gdybym miał wybierać jeszcze raz to jeżdząc w ten sam sposób i oszczędzając benzynę nie wybierałbym diesla a kupił benzyne ale jedynie silnik 2.0.Przy regularnych wymianach oleju i wszystkich fitrów silnik jest bezawaryjny.Dotychczas wymienione: pasek rozrządu, czujnik ciśnienia oleju, pasek klinowy + napinacz, płyn chłodniczy.

pełny raport Ford Hatchback 1.6 16V

autor: Mariano, dodano: 09.10.2013 22:23

W maju br kupiłem od kolegi autko i nie chciało mi się wierzyć, że tak mało pali. Najbardziej zadowolony jestem z jazdy po autostradach ponieważ przy prędkości stałej 130-140 km/h spalanie ma 4,7 l/100km...Szok!! Na drogach krajowych spala do 5 litrów, a raz przejeździłem cały bak w mieście i wyszło 6 literków co uważam i tak mało:) Bak pomieści ok 52 litry, a przy oszczędnej jeździe przejadę 1000 km. Za taką cene takiej klasy auto to się opłaca. Kupiłem autko z przebiegiem 190 000. Miałem kilka usterek, pierwsza to klimatyzacja padła w czerwcu, co się okazało trzeba było przeczyścić elektromagnes bo nie chciał załapać koszt 50zł. Jedne drzwi przestały się zamykać z pilota, podejrzewam jakiś kabelek się odłączył. No i ostatnia to ogrzewanie mi padło 2 dni temu, ciepłe powietrze nie leci i nie mam pojęcia co to może być. Generalnie jestam bardzo zadowolony a autka. Jedno co mnie wkurza to klimatyzacja złączająca się sama w pozycji na szybę.Polecam wszystkim :)

pełny raport Ford Kombi 1.6 Duratorq TDCi

autor: Skyline220@wp.p, dodano: 23.01.2014 17:19

Posiadam fokę już trzeci rok na własność, wcześniej była 6 lat w rodzinie. Samochód odbiegający od pozostałych w tym segmencie, pod względem właściwości jezdnych oraz stylistyki. Spalanie, które zaznaczyłem jest orientacyjne ale nazbyt mocno zbliżone do realnych, mam ciężką nogę co przekłada się na połykanie benzyny. Trochę bawią mnie opinie, że potrafią spalić 5L/100km no owszem, można ale jadąc chyba cały czas 50km/h. Te katalogowe 100 koni pozwala na elastyczną jazdę, ale dla kogoś kto chcę wyprzedzać "ze zderzaka" to się nie nada, jednakże biorąc pod uwagę inne silniki 1.6 różnych producentów (jako mechanik, wieloma jeździłem) jest dobrym wyborem. Mam tu na myśli głównie silniki producentów VW i Renault. Dużo ludzi pisze też o gazie, otóż ta generacja silników forda gazu wręcz nie toleruje... po założeniu często rozpieprzają się mapy wtrysków, a najgorsza bolączka to problemy z zaworami jak i samymi głowicami. Bo gaz to tylko do kuchenek... Pozdrawiam kierowców przysłowiowych "Foczek".

pełny raport Ford Hatchback 1.6 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Ford Focus I

Ford Focus to kolejny model z nowej linii Forda, całkiem zmieniono stylistykę i wygląd zewnętrzny. Pojawiło się podobnie jak w Ka czy pumie sporo krągłości, zmieniła się cała linia nadwozia, kształt i ułożenie lamp. Samochód stał się bardziej nowoczesny. Premiera modelu nastąpiła w 1998 roku i do dziś...

Zobacz dane techniczne Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także