Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 1998 roku. Jego nazwa pochodząca od prototypu Ghia z 1991 roku do samej premiery była utrzymywana w tajemnicy. Pod względem stylistycznym, Focus kontynuował koncepcję New Edge stosowaną wcześniej w innych modelach Forda: Ka i Cougar. W 2001 roku samochód został poddany lekkiemu face-liftingowi. Choć w roku 2004 przedstawiono jego następcę, Focus I produkowany jest do dziś m. in. w Meksyku i Argentynie.

Generacje Ford Focus

  • Focus I   1998 - 2005
    Ford Focus I
    • Wybierz generację

    • Focus III (2011 - teraz)
    • Focus II (2003 - 2011)
    • Focus I (1998 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Wersje nadwozia Ford Focus I

Silniki Ford Focus I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Ford Focus

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Ford Focus - w jeszcze lepszej formie
 
Nasz test Ford Focus Kombi 2.0 TDCi

Facelifting Focusa nie ograniczył się do odświeżenia karoserii i zmiany kilku detali wnętrza. Ford poprawił istotne mankamenty kompaktowego modelu - wprowadził nowy system multimedialny i pozbył się przeładowanej przyciskami konsoli środkowej.

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Pomarańczowy zawrót głowy - Ford Focus ST
 
Nasz test Ford Focus ST,250 KM

Jak pech, to pech. Mocne auto z napędem na przód i pierwsze opady śniegu, to niezbyt udane połączenie. Z nadzieją na polepszenie pogody zasiadłem za kierownicą Focusa ST i ruszyłem ku nowej przygodzie.

Nowy Ford Focus kombi vs używane BMW serii 3 Touring

Używane auto z wyższej półki czy mniej wyszukany, ale fabrycznie nowy kompakt? Wybór nie jest prosty. Dość powiedzieć, że za identyczne pieniądze można mieć ulubieńca flot - Forda Focusa kombi, albo używane BMW serii 3 Touring z lat 2005-2009. Rozmiary karoserii oraz pojemności bagażników obu aut różnią...

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Ford Focus

Ford Focus na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FocusautoWcentrum - społeczność Ford Focus

najwyższe oktanyAuta - Ford Focus

Ford Focus Służbowy Fusek 75,68

Ford Focus 1.6 16V by PaaQ 71,98

Ford Focus 1.8 TDDI FX 73,18

Ford Focus BlackOrange 83,08

Ford Focus 69,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Focus

AnzelmX 88,49

catkiller 85,65

elfer 84,56

panda05 99,03

Juras23 86,10

FORD2003 67,73

kajus_poland 77,22

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Focus

ESP - zrobione
ESP  - zrobione No, po tygodniu bez auta, ESP już działa jak należy :) kontrolka gaśnie, trakcj...
Skrzypiący pedał sprzęgła
Skrzypiący pedał sprzęgła Już od jakiegoś czasu o nerwy przyprawiał mnie dość głośno skrzypiący pedał sprz...
Wrażenia i podsumowania po 11600 km
Wrażenia i podsumowania po 11600 km Wprawdzie 11600 km to nie tak dużo, jednak postanowiłem dodać wpis, póki mam cza...
Wymiana oleju 128 350
Wymiana oleju 128 350 Wymiana oleju 5W 30 Castrol Edge + filtr oleju+ filtr powietrza w Feue Vert kosz...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Focus

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Focus
 

Najpopularniejsza wersja Ford Focus

Ford Focus

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Focus
 

Ford Focus najczęściej porównywane z:

Toyota Auris
D-4D 125 (124 KM)
Skoda Octavia
1.4 TSI (140 KM)
Seat Leon
1.2 TSI (110 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus 2.0 TDCi 163KM Titanium Ford Focus 2.0 TDCi 163KM Titanium
Rocznik: 2011. Przebieg: 134 932 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 46 900 zł 46 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Gold X Edition Start Ford Focus Gold X Edition Start
Rocznik: 2014. Przebieg: 12 783 km. Silnik: 1.0 74KM .
Cena: 75 000 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 22 100 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Focus

Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 115 KM
130 000 km, 2010
34 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 85 KM
149 985 km, 2003
9 999 PLN
Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN

Ocena auta Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 146 opinii
  • 4,10
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Bardzo lubię focusy. Świetny układ kierowniczy i zawieszenie. W opcji z mocniejszym TDCI na prawdę przyjemnie się tym jeździ (niestety nie mam takiego). Mój egzemplarz to tragedia pod względem awaryjności. Kilka poważnych awarii, jedna wymagała kapitalnego remontu silnika. Gdybym miał kase na nowego Focusa to bym kupił. Albo używanego z pewnego źródła. (A że nie mam następna będzie Honda - nie stać mnie na ciągłe naprawy) Przebieg podałem ale na pewno nie jest prawdziwy. W tym kraju uczciwość w handlu autami to mrzonka. 75% tego co w sprzedaży ma kręcone liczniki a prawie 100% tego co w komisach.

dodał: Gregosh
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Ja z mojego fokusika jest bardzo zadowolony. 155000 km przebiegu i nic nie miał naprawiane, poza czynności okresowe (z wyjątkiem w/w nieszczęsnego paska wzdłużnego) Pali nie za dużo, bardzo pojemny no i to zawieszenie !!! ...Miód. Ma drobne wady, ale które auto ich nie ma. Ja uważam, że dokonałem dobrego wyboru i chętnie jeszcze pojeżdżę dlużej tym autkiem. Oczywiście dla bardziej wymagających fokus może być zbyt skromną opcją.

dodał: shogel@tlen.pl
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Auto byłoby dobre, gdyby to nie był Ford tylko cokolwiek innego. Auto ładne(bardzo), funkcjonalne (chociaż ciasne), ale nie obyło się bez wizyty u mechanika raz na kwartał. Raz miałem Forda (ścierkę) i myślałem, że firma ta zrobiła krok do przodu. Chyba, że w stylistyce. Dlatego po dwóch latach sprzedaję to autko i wiem, jakiego więcej auta nie kupię...

dodał: zico
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Jestem zadowolony, jak na auto "importowane" jest OK. Serwis TAK, ale na pewno nie autoryzowany, ceny części potrafią być 2x droższe niż gdzie indziej (też oryginalne). Np klocki hamulcowe, ASO- ok.320 PLN/para, takie same (Motorcraft) w innym sklepie 120PLN/para - paranoja !!! To samo filtry, czy olej.

dodał: KMM
Ford Focus Kombi 1.8 TDDI (90 KM)

Mimo, że przesiadłem się z nieco większego Peugeota 405 - Focusem jeździ się świetnie. Jest dynamiczny, nawet jak na swoje gabaryty (kombi). Mieści całą masę bagaży. Na długich trasach sprawdza się znakomicie - nie odczuwałem zmęczenia. Nie polecam firmowych radioodtwarzaczy - są drogie i nienajlepsze.

dodał: nol77@wp.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - wentylacja i ogrzewanie
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Focus

Ford Focus WRC Ford Focus WRC-S Ford Focus Electric Ford Focus Hatchback 2010 Ford Focus ST170 Ford Focus CoupeCabrio 2008 Ford Focus Zetec S Ford Focus III ST kombi Ford Focus II Sedan Ford Focus 2.0 TDCi Ghia - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Focus

  • 1.
  • 3,00 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2001r.
    dodał: Donato, 06.08.2011

    Hmm firma krzak ;]. Firma nie powinna wstawiac wogole tego komputera, zawsze beda problemy z ustawieniem pracy silnika. partacze których zatrudnia beda ci zawsze wmawiać ze niedziała instalacja winien jest samochód a nie ich instalacja gazowa.wymienicie swiece kable wiele innych rzeczy a po roku zmienia loklizacje swojego oddziału. np w pomorskim byli w gdansku potem przenieśli sie do gdyni teraz nabieraja ludzi w rumii. nie nabierajcie sie na numer z 5 letnia gwarancja do której trzeba dopłacić 200 zł. bo po roku znowu zmienia lokalizacje. w ciagu roku byłem u nich z 40 razy i tak mozna jezdzic w nieskonczonosc. nasze prawo jest tak słabe ze bedziecie sie bardzo długo sadzic i na tym zeruja. ciekawy jestem skad ten komuter maja gdzie to robia. bardzo dobrze wiedza ze ten koputer jest wadliwy a nadal to sprzedaja. chyba nakupowali tego pełno z chin i w magaznie trzymaja i wciskaja ludzią.

  • 2.
  • 3,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 1999r.
    dodał: FordFocus, 23.11.2008

    Instalacje zainstalowalem pomimo odradzania przez warsztat :-) Przez ostatnie 110.000 km dokonalem nastepujacych napraw instalacji: - na gwarancji: wielozawor lpg, komputer instalacji - po gwarancji: reduktor po 100.000 km (ok.600pln) I przy silniku: - regulacja luzow zaworowych co ok. 35.000 km - wymiana swiec, kabli i cewki zaplonowej co ok. 60.000 km Na gazie spalanie wzroslo wiecej niz sie spodziewalem i nie dalo sie tego wyregulowac, podobno Fordy tak maja :( Spalanie w miescie (Pb/lpg) 10 / 12,5 Spalanie w trasie (Pb/lpg) 7 / 10 Uwagi: na lpg przy okolo 140 km/h wzrasta temperatura silnika. Mechanicy twierdza ze to kwestia 2-3 stopni, jednak wskazowka wskaznika dochodzi do maksimum. Co dziwne, po usuniecu termostatu objaw ustepuje. I znowu, regulacje nie pomagaja :( Podsumowujac, finansowo jestem na PLUS :-)

  • 3.
  • 3,75 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 1999r.
    dodał: czarekfit, 15.01.2014

    Nigdy więcej nie zagazuję samochodu. To był dynamiczny, cichy w każdym zakresie obrotów, fajny silnik. Teraz buczy, rzęzi, jest wyrażnie słabszy. Wsiadałem do niego chętnie, lubiłem pojeździć, wcisnąć gaz. Teraz jeżdżę, bo muszę. Bo pracuję w innym mieście. Instalacja sekwencyjna, Tomasetto, Compact, Hana, 2200 zł. Ford Focus mk1, 1.6 16v, 1999 r., 212000 km przebiegu, na lpg 9000 km. To mój trzeci samochód z lpg, ale pierwszy, którego zagazowałem. Nigdy więcej tego nie zrobię. Auto z lpg kupię, ale lpg nie zamontuję. Przychylam się do zdania, że silniki przeznaczone do pracy na benzynie powinny pracować na benzynie. Auta na gaz tak, ale tylko przygotowane do tego fabrycznie.

  • 4.
  • 2,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 2002r.
    dodał: Piotr, 03.05.2010

    Instalacja nigdy nie działała poprawnie: wywoływała poważne zakłócenia w pracy silnika. Po kilkunastu wizytach w warsztacie, wymianie wielu wskazanych przez warsztat "niby-niesprawnych" części silnika, sporach z montażystą i producentem instalacji poddałem się i zdemontowałem instalację. Demontaż przeprowadziłem poza warsztatem montującym instalację, ponieważ instalacja nie kwalifikowała się do demontażu (!!!!!). Warto wspomnieć, że badanie silnika wykonane w serwisie Forda nie potwierdzało wypowiedzi warsztatu. Silnik przed montażem instalacji, po jej odłączeniu oraz po jej demontażu pracuje wzorcowo (przejechałem już bez gazu 60 tys. km).

  • 5.
  • 5,00 Ford Focus II 1.6 i 16V Ti-VCT (115KM) 2010r.
    dodał: DAEWOO, 04.03.2014

    Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak !

  • 6.
  • 4,50 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2000r.
    dodał: lukasz, 24.04.2011

    Oprzyrządowanie Tomasetto, LandiRenzo i centralka AC Stag 4. Montaż wykonany poprawnie. Z czasem można się przyzwyczaić do lekkiego spadku mocy. Spalanie rzędu 8,8 - 9,15 litra (z włączona klimą i światłami). Generalnie nie widzę żadnych problemów. Jedyne co, to trzeba sprawdzać luz zaworowy gdzieś co 35 tys. km. Sprawdzenie luzu to koszt raptem 150 zł. A kiedyś się naczytałem beznadziejnych opinii pseudofachowców na forach internteowych, że gaz nie nadaje się do tego silnika. Wszystko to guzik prawda.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus

Ford Focus

742 komentarze

518 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~EB Power~EB Power

Ekscytacje testami i tabelkami pomiarów to jedno, a rzeczywisty test w realu to zupełnie coś innego. Ze swojego doświadczenia powiem że 1.6 EB na trasie naprawdę jedzie i nie ma się do czego doczepić. Mam przejechane bez usterek 60 tys. km i nie zamieniłbym tego silnika na żadne TSI....

~EB Power~EB Power

https://

~EB~EB

Sprzeczacie się jak dzieci - ten szybszy, tamten wolniejszy, ten zawodny, tamten niezawodny, a wszystko zależy od szczęścia Ja mam EB z programem 211KM i 333 NM od początku i jeździ pięknie po prawie 100 tys. km i nic się nie sypie, kolega zaś ma TSI 140 KM z 2009r. i dramat serwisowy, ale czy to jest taką regułą to nie mam pojęcia, może są mniej i bardziej udane TSI. Z osiągami jest podobnie - jeden niby ten sam EB czy TSI będzie trochę szybszy, drugi wolniejszy - poczytajcie się na stronie vtecha jakie są rozrzuty produkcyjne - ano całkiem spore nieraz.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
61 768
Przejechany dystans
40 221 446 km
Zatankowanego paliwa
2 105 856 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 667
Wydanych pieniędzy
3 300 924 zł
Średnie wydatki na auto
1 385 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 219
Wydanych pieniędzy
4 398 222 zł
Średnie wydatki na auto
1 845 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 384)

Testy zderzeniowe Ford Focus

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Focus przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD
2011

Ford Focus
Ford Focus

Ford Focus
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Na podstawie 210 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: MB, dodano: 29.08.2013 15:33

Auto kupine w salonie w maju, do sierpnia 4000km. Ogolnie spalanie fajne, po samym mieście nie przekracza 9l/100km. W trasie poniżej 6l/100km. Cykl mieszany - czyli to co jeżdżę najwięcej to około 7l/100km. Tak więc jak dla mnie rewelacja - spodziewałem sie dużo więcej, ale tak naprawde staram sie też jeździć ekonomocznie - co nie znaczy, że nie dynamicznie. Po prostu nie piłuję silnika jak nie ma potrzeby. Co do samego silnika i jego mocy, to tak jak ktoś tutaj napisał - źle nie jest, ale tam gdzie trzeba kogoś wyprzedzić szybko to raczej nie polecam, bo sie można zdziwić;). No jednak te 20KM minimum pewnie by się jeszcze przydało. Mijanie na 4 przy 120km/h bez problemu - ale to raczej nie zaskoczenie. Tak ogólnie raczej polecam, nie mam odniesienia do innych aut z salonu bo nie miałem przyjemności jazdy. Tak czy inaczej to tylko ford i za cenę w okolicach 50K raczej trudno sie spodziewac jakis fajerwerków. Pozdro

pełny raport Ford Kombi 1.6 Duratec

autor: Piotr, dodano: 27.09.2010 23:39

Auto posiadam od ponad 2 lat, przejechane ponad 30tyś - spalaniem jestem zachwycony. W mieście (Kraków) spala 6,6L/100km bez względu na porę roku. Jeżdżę raczej dynamicznie i szybko ale w granicach rozsądku oczywiście :) - autko pięknie się zbiera, po wciśnięciu gazu natychmiast włączą się turbina i auto dostaje kopa i to jest głównym powodem dla którego ciągle nie mogę nauczyć się spokojnej jazdy focusem. Foczka ciągnie do przodu już od 1500obr, zmiany biegów przeważnie między 2200-2500obr,czasami więcej ale nie więcej jak 3000obr.(w mieście). Cierpliwi byliby w stanie może nawet do 6L zejść w mieście. Na autostradzie, trasa z Krakowa do Lublina i z powrotem spalił praktycznie tyle samo co w mieście - min. prędkość 130km, średnia 150-160km, momentami 170-180km. Jeśli chodzi o ekonomiczną jazdę w trasie to tylko raz mi się zdarzyło jechać cały czas w sznureczku ze stałą prędkością 80km/h - samochód spalił nie więcej jak 4,5L. Dla mnie rewelacja szczególnie przy takiej mocy i dosyć dużym momencie obrotowym. Według oryginalnej książki dołączonej do focusa spalanie w mieście wynosi 7,2 - 7,3 L. Według mnie jeśli komuś pali więcej to znaczy że coś jest nie tak, nieszczelne wężyki, problem z egr itp itd albo poprostu silnik ma pół miliona przebiegu chociaż na tablicy widać dopiero 150tyś :) - bez powodu więcej palić nie będzie. Aha spalanie mierzone w jedyny wiarygodny sposób czyli samemu - tankowanie do pełna i obliczania przy następnym tankowaniu.

pełny raport Ford Hatchback 1.8 TDCi

autor: Jacek, dodano: 18.09.2011 23:00

Jestem bardzo zadowolony przy tej wielkości auta spalanie bardzo niskie 5.0 to moja średnia z jazdy w Warszawskich korach 50% i 50% niby trasa do jednej z miejscowości pod W/wą 25 km od centrum. (z tankowania nie mam kompa) 5.0 trasa 400km prędkość 120 km/h dwie osoby.(średnia prędkość z trasy 72 km/h) 6.5 litra maks w zimie ! No a teraz mniej miło 138 tyś km koniec turbiny regeneracja 900 zł (+olej filtry itp, zdjęcie miski ,czyszczenie smoka pompy,czyszczenie chłodnicy powietrza, przewodów dolotowych) 130 tyś km uszczelnienie (podkładki pod wtryskami )400 zł wtryski zaglejowane na amen ,tydzień !!! odmaczania i innych zabiegów. Choć jeśli brać pod uwagę ,że za przegląd każą sobie płacić 1000 pln. To to nie są koszty to za małe pensje.( pewnie stąd popularność działu zużycie paliwa) Moim zdaniem auto dla osoby bez żyłki sportowca pogromcy polskich szos. do 120 dość ciche powyżej widać ,że oszczędzali na wygłuszeniach. Kultura pracy silnika no cóż 1.6 tdci to nie S-klasa Dobre wyposażenie ,duży kufer,b.dobre prowadzenie,podgrzewana przednia szyba super sprawa .

pełny raport Ford Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Focus/Focus C-Max I Kombi 1.8 TDDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczy Ford Focus I

Ford Focus to kolejny model z nowej linii Forda, całkiem zmieniono stylistykę i wygląd zewnętrzny. Pojawiło się podobnie jak w Ka czy pumie sporo krągłości, zmieniła się cała linia nadwozia, kształt i ułożenie lamp. Samochód stał się bardziej nowoczesny. Premiera modelu nastąpiła w 1998 roku i do dziś...

Zobacz dane techniczne Ford Focus I Kombi 1.8 TDDI 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także