Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2010. Pod względem stylistycznym Focus II nie odbiegał od swojego poprzednika, za to zwiększyły się jego rozmiary (był nawet rekordzistą segmentu C pod względem rozstawu osi i długości nadwozia) oraz możliwości techniczne. Zbudowano go na płycie podłogowej Ford C1 platform, którą dzielił m.in. z Volvo S40 i C70 oraz Mazdą 3. Focus II skutecznie kontynuował rynkowy sukces swojego poprzednika. W 2008 roku samochód został poddany modernizacji.

Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - lewy bok
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - widok z przodu
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - emblemat
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - skrzynia biegów
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - kokpit
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - kierownica

Generacje Ford Focus

  • Focus II   2003 - 2011
    Ford Focus II
    • Wybierz generację

    • Focus III (2011 - teraz)
    • Focus II (2003 - 2011)
    • Focus I (1998 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Wersje nadwozia Ford Focus II

Silniki Ford Focus II C-Max

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Co pod maską? Całkiem sporo. Najpopularniejsze jednostki benzynowe to 1.6l Duratec o mocach 100 i 115KM. Jedni na nie narzekają, inni nie, ale ta mocniejsza wersja pasuje do tego auta. Przyspieszenie do 100km/h w granicach 11 sekund jest beznadziejne w limuzynie, ale obiecujące w kompakcie. Takie osiągi w cyklu mieszanym nie powinny kosztować więcej niż 7-8l/100km. O najsłabszym, 80-konnym silniku lepiej zapomnijcie, a jeśli wcześniejsze motory wydają się wam żałosne, to znajdzie się coś mocniejszego: 1.8l 125KM oraz 2.0l 145KM. Ten drugi jeździ lepiej i mniej pali, ale podczas zakupu jeansowa kieszeń zaboli. Diesle są wrażliwe na jakość paliwa, dlatego procedurę tankowania najlepiej przeprowadzajcie w sterylnych rękawiczkach. Podstawowy 1.6 TDCi o mocy 90KM jest trochę za słaby do tego auta, chyba, że jeździcie tylko po mieście. Wzmocniona do 109KM wersja to rozsądniejszy wybór. Jeden z lepszych diesli ma 1.8l i 115KM, ale jeśli nie rozbiliście wcześniej świnki-skarbonki, to zróbcie to teraz – 2.0 TDCi o mocy 136KM jest naprawdę dynamiczny, a przy tym pali niewiele więcej niż słabszy 1.8l.

Publikacje o Ford Focus

Ford Focus Kombi - wzorowy lifting
 
Nasz test Ford Focus Kombi 1.5 TDCi 120 KM

Ford Focus to jeden z synonimów słowa "hatchback". Choć przygodę z pierwszą generacją rozpoczęliśmy właśnie od takiej wersji nadwozia, to i kombi zyskało bardzo dużą popularność. Taki też samochód, dwie generacje i parę liftingów później, trafił do nas na testy. Oto nowy Ford Focus Kombi.

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Ford Focus - w jeszcze lepszej formie
 
Nasz test Ford Focus Kombi 2.0 TDCi

Facelifting Focusa nie ograniczył się do odświeżenia karoserii i zmiany kilku detali wnętrza. Ford poprawił istotne mankamenty kompaktowego modelu - wprowadził nowy system multimedialny i pozbył się przeładowanej przyciskami konsoli środkowej.

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Pomarańczowy zawrót głowy - Ford Focus ST
 
Nasz test Ford Focus ST,250 KM

Jak pech, to pech. Mocne auto z napędem na przód i pierwsze opady śniegu, to niezbyt udane połączenie. Z nadzieją na polepszenie pogody zasiadłem za kierownicą Focusa ST i ruszyłem ku nowej przygodzie.

Przeczytaj pozostałe 21 artykułów o Ford Focus

Ford Focus na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FocusautoWcentrum - społeczność Ford Focus

najwyższe oktanyAuta - Ford Focus

Ford Focus Sreberko 84,30

Ford Focus 69,08

Ford Focus foczka 68,48

Ford Focus Służbowy Fusek 73,49

Ford Focus 67,72

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Focus

elfer 86,64

bandit_bb 84,37

TomaszCK 69,14

catkiller 88,62

marek_z 82,03

andlesz 53,80

michalwro 65,64

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Focus

Wymiana świec żarowych
Wymiana świec żarowych W ostatnich dniach, kiedy temperatura sięgnęła nawet -8 stopni, Focus dość ocięż...
Skrzypiący pedał sprzęgła
Skrzypiący pedał sprzęgła Już od jakiegoś czasu o nerwy przyprawiał mnie dość głośno skrzypiący pedał sprz...
Sobotnie pucowanie
Sobotnie pucowanie Prawie jak co tydzień nadszedł czas na dopieszczanie Focusa. Tym razem był pakie...
Już prawie 10tys. km
Już prawie 10tys. km i silnik lata jakby lepiej tzn.nabrał elastyczności,łatwiej się wkręca i czuć te...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Focus

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Focus
 

Najpopularniejsza wersja Ford Focus

Ford Focus

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Focus
 

Ford Focus najczęściej porównywane z:

Renault Megane
TCe (130 KM)
Volkswagen Golf
1.4 TSI BlueMotion Technology (125 KM)
Dacia Logan
1.2 16V (75 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus Focus Trend - 5 dr - 1.6 Duratec 125KM M5 2015.25MY Ford Focus Focus Trend - 5 dr - 1.6 Duratec 125KM M5 2015.25MY
Rocznik: 2015. Silnik: 1.6 92KM .
Cena: 68 950 zł
Zyskujesz: 4 640 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Trend Ford Focus Trend
Rocznik: 2011. Przebieg: 75 565 km. Silnik: 1.6 70KM .
Cena: 38 900 zł

Używane Ford Focus

Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 115 KM
130 000 km, 2010
34 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 85 KM
149 985 km, 2003
9 999 PLN
Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN

Ocena auta Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Samochód bardzo mi się podobał - jak go kupowałem, a teraz .... No cóż na pewno jest w miarę cichy, wygodny, ergonomiczny (super kombinacje siedzeń), klima, elekt. lustera, itd... - za tę cenę (80 000 pln - silver gold) to sporo. W tej chwili gdybym miał dokonywać wyboru - chyba jednak poszedłbym w "japończyki" (chociaż) droższe one jednak mają lepszą renomę (mniejsza awaryjność), no i na pewno nie samochód, który dopiero wchodzi do produkcji - BRAK CZĘŚCI ZAMIENNYCH !!

dodał: tomik73@gazeta.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Generalnie z auta jestem zadowolony i pewnie kupiłbym następnego focusa, gdyby nie te problemy z korozją. Nie mam nerwów, żeby co roku odstawiać samochód do warsztatu na 2 tygodnie (teraz nie dają nawet zastępczego w autoryzowanym serwisie forda). Szkoda, ale będę musiał pożegnać się z tą marką.

dodał: Robert
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

jeżeli chodzi o spalanie to się poprawiło po 3500 miasto maxymalnie do 7,5 trasa maxymalnie do 6 litów na 100 km poprawiła się dynamika auta i to znacznie (chyba się dotarł) jak ktoś założył gaz do c-maxa to proszę o informację na adres czarss@poczta.onet.pl lub na gg: 4310824

dodał: czarss@poczta.onet.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Jak wspomniałem w dyskusji wyświetlacz na zegarach gaśnie po godzinie dla mnie jest to ogromny błąd. Jak to wygląda w nocy gdzie jest ciemno a ten sobie przez godzinę albo dłużej rozświetla całe wnetrze.

dodał: bhp@4web.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Wygodny samochód rodzinny dający dużą przyjemność z prowadzenia . Przy opracowywaniu wystroju wnętrza przydałoby się jednak nieco fantazji . Nawet w FX Gold jest bardzo serio ( prawdziwie po niemiecku )

dodał: jm133@wp.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Focus

Ford Focus II Kombi Ford Focus 2.0 Sport - galeria redakcyjna Ford Focus III ST hatchback Ford Focus I Ford Focus ST - galeria redakcyjna Ford Focus III ST Kombi Facelifting (2015) Ford Focus I RS Ford Focus III ST-R Ford Focus WRC Ford Focus Concept
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Focus

  • 1.
  • 3,00 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2001r.
    dodał: Donato, 06.08.2011

    Hmm firma krzak ;]. Firma nie powinna wstawiac wogole tego komputera, zawsze beda problemy z ustawieniem pracy silnika. partacze których zatrudnia beda ci zawsze wmawiać ze niedziała instalacja winien jest samochód a nie ich instalacja gazowa.wymienicie swiece kable wiele innych rzeczy a po roku zmienia loklizacje swojego oddziału. np w pomorskim byli w gdansku potem przenieśli sie do gdyni teraz nabieraja ludzi w rumii. nie nabierajcie sie na numer z 5 letnia gwarancja do której trzeba dopłacić 200 zł. bo po roku znowu zmienia lokalizacje. w ciagu roku byłem u nich z 40 razy i tak mozna jezdzic w nieskonczonosc. nasze prawo jest tak słabe ze bedziecie sie bardzo długo sadzic i na tym zeruja. ciekawy jestem skad ten komuter maja gdzie to robia. bardzo dobrze wiedza ze ten koputer jest wadliwy a nadal to sprzedaja. chyba nakupowali tego pełno z chin i w magaznie trzymaja i wciskaja ludzią.

  • 2.
  • 3,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 1999r.
    dodał: FordFocus, 23.11.2008

    Instalacje zainstalowalem pomimo odradzania przez warsztat :-) Przez ostatnie 110.000 km dokonalem nastepujacych napraw instalacji: - na gwarancji: wielozawor lpg, komputer instalacji - po gwarancji: reduktor po 100.000 km (ok.600pln) I przy silniku: - regulacja luzow zaworowych co ok. 35.000 km - wymiana swiec, kabli i cewki zaplonowej co ok. 60.000 km Na gazie spalanie wzroslo wiecej niz sie spodziewalem i nie dalo sie tego wyregulowac, podobno Fordy tak maja :( Spalanie w miescie (Pb/lpg) 10 / 12,5 Spalanie w trasie (Pb/lpg) 7 / 10 Uwagi: na lpg przy okolo 140 km/h wzrasta temperatura silnika. Mechanicy twierdza ze to kwestia 2-3 stopni, jednak wskazowka wskaznika dochodzi do maksimum. Co dziwne, po usuniecu termostatu objaw ustepuje. I znowu, regulacje nie pomagaja :( Podsumowujac, finansowo jestem na PLUS :-)

  • 3.
  • 3,75 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 1999r.
    dodał: czarekfit, 15.01.2014

    Nigdy więcej nie zagazuję samochodu. To był dynamiczny, cichy w każdym zakresie obrotów, fajny silnik. Teraz buczy, rzęzi, jest wyrażnie słabszy. Wsiadałem do niego chętnie, lubiłem pojeździć, wcisnąć gaz. Teraz jeżdżę, bo muszę. Bo pracuję w innym mieście. Instalacja sekwencyjna, Tomasetto, Compact, Hana, 2200 zł. Ford Focus mk1, 1.6 16v, 1999 r., 212000 km przebiegu, na lpg 9000 km. To mój trzeci samochód z lpg, ale pierwszy, którego zagazowałem. Nigdy więcej tego nie zrobię. Auto z lpg kupię, ale lpg nie zamontuję. Przychylam się do zdania, że silniki przeznaczone do pracy na benzynie powinny pracować na benzynie. Auta na gaz tak, ale tylko przygotowane do tego fabrycznie.

  • 4.
  • 2,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 2002r.
    dodał: Piotr, 03.05.2010

    Instalacja nigdy nie działała poprawnie: wywoływała poważne zakłócenia w pracy silnika. Po kilkunastu wizytach w warsztacie, wymianie wielu wskazanych przez warsztat "niby-niesprawnych" części silnika, sporach z montażystą i producentem instalacji poddałem się i zdemontowałem instalację. Demontaż przeprowadziłem poza warsztatem montującym instalację, ponieważ instalacja nie kwalifikowała się do demontażu (!!!!!). Warto wspomnieć, że badanie silnika wykonane w serwisie Forda nie potwierdzało wypowiedzi warsztatu. Silnik przed montażem instalacji, po jej odłączeniu oraz po jej demontażu pracuje wzorcowo (przejechałem już bez gazu 60 tys. km).

  • 5.
  • 5,00 Ford Focus II 1.6 i 16V Ti-VCT (115KM) 2010r.
    dodał: DAEWOO, 04.03.2014

    Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak !

  • 6.
  • 4,50 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2000r.
    dodał: lukasz, 24.04.2011

    Oprzyrządowanie Tomasetto, LandiRenzo i centralka AC Stag 4. Montaż wykonany poprawnie. Z czasem można się przyzwyczaić do lekkiego spadku mocy. Spalanie rzędu 8,8 - 9,15 litra (z włączona klimą i światłami). Generalnie nie widzę żadnych problemów. Jedyne co, to trzeba sprawdzać luz zaworowy gdzieś co 35 tys. km. Sprawdzenie luzu to koszt raptem 150 zł. A kiedyś się naczytałem beznadziejnych opinii pseudofachowców na forach internteowych, że gaz nie nadaje się do tego silnika. Wszystko to guzik prawda.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus

Ford Focus

742 komentarze

518 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~EB Power~EB Power

Ekscytacje testami i tabelkami pomiarów to jedno, a rzeczywisty test w realu to zupełnie coś innego. Ze swojego doświadczenia powiem że 1.6 EB na trasie naprawdę jedzie i nie ma się do czego doczepić. Mam przejechane bez usterek 60 tys. km i nie zamieniłbym tego silnika na żadne TSI....

~EB Power~EB Power

https://

~EB~EB

Sprzeczacie się jak dzieci - ten szybszy, tamten wolniejszy, ten zawodny, tamten niezawodny, a wszystko zależy od szczęścia Ja mam EB z programem 211KM i 333 NM od początku i jeździ pięknie po prawie 100 tys. km i nic się nie sypie, kolega zaś ma TSI 140 KM z 2009r. i dramat serwisowy, ale czy to jest taką regułą to nie mam pojęcia, może są mniej i bardziej udane TSI. Z osiągami jest podobnie - jeden niby ten sam EB czy TSI będzie trochę szybszy, drugi wolniejszy - poczytajcie się na stronie vtecha jakie są rozrzuty produkcyjne - ano całkiem spore nieraz.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
67 893
Przejechany dystans
43 041 925 km
Zatankowanego paliwa
2 320 380 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 279
Wydanych pieniędzy
3 572 126 zł
Średnie wydatki na auto
1 376 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
15 839
Wydanych pieniędzy
4 809 328 zł
Średnie wydatki na auto
1 853 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 596)

Testy zderzeniowe Ford Focus

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Focus przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD
2011

Ford Focus
Ford Focus

Ford Focus
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mikołaj, dodano: 24.02.2015 22:59

Na plus powiem latem w granicach 5,5l przy ekonomicznej jeździe w trasie, opony standart. Rekord 4,9l zanotowałem po zatankowaniu droższej ropy i max. ekonomicznie :) ale w mieście inna bajka 7-8l latem a zimą ok.9l , w ciężkich warunkach 10 l. Użytkowałem 3,5 roku a KAŻDEJ ! ZIMY miałem problem z odpalaniem tego 6 - 9 letniego focusa. Miał już wcześniej regenerowane wtryski, kupowany z salonu, 1 pewny właściciel. Na początek akumulator do wymiany, potem świece żarowe, wymienili filtr paliwa aby stwierdzić że rozrusznik do wymiany. Wymieniłem ,było lepiej. I znowu problem z odpalaniem już przy temp. +5 st. Ogólnie w niskich. Oddałem i słyszałem że wymagał kolejnych napraw. Tak więc pozostał zgrzyt z tych kaprysów z odpalaniem. Poza tym rudy zaatakował tylną klapę , progi i drzwi, auto nie było garażowane. A podwozie całkowicie rude jak zmora.. Nie było wcześniej zabezpieczane..

pełny raport Ford Kombi 1.8 TDCi

autor: gajos@plusnet.p, dodano: 21.02.2012 20:44

Mam raczej ciezka noge i jezdze dynamicznie - auto okolo 5000km przebiegu. Bardzo elastyczny, czuc ze ciagnie juz od okolo 1700rpm, tak wiec przesiadka z diesla na ta benzyne zupelnie bezproblemowa. Nalezy pamietac ze mimo mocy to jednak maly silnik - w ukladzie kierowca+1 pasazer (i male dziecko) auto idzie jak trzeba. Natomiast kierowca + 2 doroslych pasazerow - niestety auto juz nie rozpedza sie tak rzesko. Co do cyferek jakie podalem: srednie minimalne i minimalne przy oszczednej jezdzie. To pierwsze to tak +/- jak pamietam pierwsze pareset km z nowym autem, wtedy faktycznie jezdzilem spokojnie. Minimalnie w trasie - nie dysponuje takimi wynikami. Zwykle w trasie okolo 130-140km/h - zeby podac wartosc pasujaca do opisu powinienem przejechac sie gdzies dalej z predkoscia 100-110km/h - nie udalo mi sie tego zrobic. Srednie maksymalne - jakies 80% cykl miejski i tak jak na poczatku napisalem - przy ciezkiej nodze.

pełny raport Ford Kombi 1.6 EcoBoost

autor: Âłinston, dodano: 03.10.2010 15:15

Biorąc po uwagę moc i pojemność, spalanie uważam jako dramatyczne. Przebiegi które pokonuję składają się po połowie z miasta i trasy. W mieście (warszawskie korki) rzadko przekraczam 3,5 tys obr/min, poza miastem do 150 km/h, średnia z takiego trybu to 9 - 9,5 l/100 km. Szokiem było przejechanie dystansu od tankowania do tankowania tylko po mieście gdzie spalanie wyszło na poziomie 15,7 l/100 km. Dynamika silnika porównywalna z wozem drabiniastym. Silnik osiąga moc max przy 6 tys obr/min jednak po przekroczeniu 5 tys robi się strasznym mułem i w ogóle nie ma siły aby dotrzeć do wspomnianych 6 tys. Więc obiecana przez producenta moc 100 koni możliwa jest do osiągnięcia tylko na postoju lub na 1-szym biegu (tylko w taki sposób silnik wkręca się do 6 tys). Wniosek z tego taki że przy oferując moc użyteczną dużo mniejszej jednostki spala tyle co 2,5-litrowe V6. Nie mam najlżejszej stopy jednak jest to mój n-ty samochód i żaden tyle nie spalał. Ogólnie FF II to fajne auto, po przebiegu 65 tys km nie zanotowałem żadnych awarii, wnętrze nie trzeszczy, ma spory bagażnik. Jednak benzynowy silnik 1,6 16V nie jest najjaśniejszym punktem tego auta i ODRADZAM GO KAŻDEMU kto planuje taki zakup.

pełny raport Ford Hatchback 5d 1.6 Duratec

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Focus II Focus C-Max 1.6 i 16V 103KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także