Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Druga generacja modelu produkowana w latach 2004-2010. Pod względem stylistycznym Focus II nie odbiegał od swojego poprzednika, za to zwiększyły się jego rozmiary (był nawet rekordzistą segmentu C pod względem rozstawu osi i długości nadwozia) oraz możliwości techniczne. Zbudowano go na płycie podłogowej Ford C1 platform, którą dzielił m.in. z Volvo S40 i C70 oraz Mazdą 3. Focus II skutecznie kontynuował rynkowy sukces swojego poprzednika. W 2008 roku samochód został poddany modernizacji.

Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - lewy bok
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - widok z przodu
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - emblemat
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - skrzynia biegów
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - kokpit
Ford Focus C-MAX 1.8 Ambiente - galeria redakcyjna - kierownica

Generacje Ford Focus

  • Focus II   2003 - 2011
    Ford Focus II
    • Wybierz generację

    • Focus III (2011 - teraz)
    • Focus II (2003 - 2011)
    • Focus I (1998 - 2005)

Komentarze redakcji

Powagosław: Zastanawiające, ile charakteru Focusa zostało w nowym Focusie. Obiektywnie, auto prezentuje się dynamicznie, ale gdzieś zatracił się jego duch z poprzednich generacji. Auto obiektywnie ładne, ale jak na Focusa, nieco przekombinowane.
Luzacjusz: Patrzcie Państwo, tak robi się samochody, które mają podobać się wszystkim. Średnio wszystkim. Tak jak średnio w Polsce mamy temperaturę +8 stopni. Focus to dziś taka średniość na czterech kółkach. Średnio atrakcyjna.

Wersje nadwozia Ford Focus II

Silniki Ford Focus II C-Max

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Co pod maską? Całkiem sporo. Najpopularniejsze jednostki benzynowe to 1.6l Duratec o mocach 100 i 115KM. Jedni na nie narzekają, inni nie, ale ta mocniejsza wersja pasuje do tego auta. Przyspieszenie do 100km/h w granicach 11 sekund jest beznadziejne w limuzynie, ale obiecujące w kompakcie. Takie osiągi w cyklu mieszanym nie powinny kosztować więcej niż 7-8l/100km. O najsłabszym, 80-konnym silniku lepiej zapomnijcie, a jeśli wcześniejsze motory wydają się wam żałosne, to znajdzie się coś mocniejszego: 1.8l 125KM oraz 2.0l 145KM. Ten drugi jeździ lepiej i mniej pali, ale podczas zakupu jeansowa kieszeń zaboli. Diesle są wrażliwe na jakość paliwa, dlatego procedurę tankowania najlepiej przeprowadzajcie w sterylnych rękawiczkach. Podstawowy 1.6 TDCi o mocy 90KM jest trochę za słaby do tego auta, chyba, że jeździcie tylko po mieście. Wzmocniona do 109KM wersja to rozsądniejszy wybór. Jeden z lepszych diesli ma 1.8l i 115KM, ale jeśli nie rozbiliście wcześniej świnki-skarbonki, to zróbcie to teraz – 2.0 TDCi o mocy 136KM jest naprawdę dynamiczny, a przy tym pali niewiele więcej niż słabszy 1.8l.

Publikacje o Ford Focus

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Ford Focus - w jeszcze lepszej formie
 
Nasz test Ford Focus Kombi 2.0 TDCi

Facelifting Focusa nie ograniczył się do odświeżenia karoserii i zmiany kilku detali wnętrza. Ford poprawił istotne mankamenty kompaktowego modelu - wprowadził nowy system multimedialny i pozbył się przeładowanej przyciskami konsoli środkowej.

Ceny i wyposażenie: Skoda Octavia vs konkurenci

Z analiz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach 2013 roku najczęściej wybieranymi kompaktami były modele Octavia, Focus, Astra, Golf, Auris i cee'd. W marcu do salonów zawitała nowa Octavia. Czy aspekt finansowy ułatwi jej utrzymanie dominacji?

Pomarańczowy zawrót głowy - Ford Focus ST
 
Nasz test Ford Focus ST,250 KM

Jak pech, to pech. Mocne auto z napędem na przód i pierwsze opady śniegu, to niezbyt udane połączenie. Z nadzieją na polepszenie pogody zasiadłem za kierownicą Focusa ST i ruszyłem ku nowej przygodzie.

Nowy Ford Focus kombi vs używane BMW serii 3 Touring

Używane auto z wyższej półki czy mniej wyszukany, ale fabrycznie nowy kompakt? Wybór nie jest prosty. Dość powiedzieć, że za identyczne pieniądze można mieć ulubieńca flot - Forda Focusa kombi, albo używane BMW serii 3 Touring z lat 2005-2009. Rozmiary karoserii oraz pojemności bagażników obu aut różnią...

Przeczytaj pozostałe 20 artykułów o Ford Focus

Ford Focus na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Ford FocusautoWcentrum - społeczność Ford Focus

najwyższe oktanyAuta - Ford Focus

Ford Focus 66,47

Ford Focus foczka 68,51

Ford Focus 68,46

Ford Focus 67,69

Ford Focus RS 78,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Ford Focus

Marcin1985 88,20

robsonik67 55,53

sebson77 62,12

kstilger 97,06

kajus_poland 77,26

AutoMag 67,70

m1strzunio 91,21

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Ford Focus

Wymiana oleju 128 350
Wymiana oleju 128 350 Wymiana oleju 5W 30 Castrol Edge + filtr oleju+ filtr powietrza w Feue Vert kosz...
Pierwsza usterka - ESP
Pierwsza usterka - ESP Po dwóch latach od zakupu pojawiła się pierwsza usterka, dosyć poważna aczkolwie...
Problemy z zasilaniem silnika paliwem
Problemy z zasilaniem silnika paliwem Po 211 tys. przyszedł czas na wymianę cewki. Niestety przyszedł na nią czas. Wym...
Silnik niby ten sam ,co w Mondim
Silnik niby ten sam ,co w Mondim ale jakby inaczej skrzynia pracuje tzn.jakby słabszy.Aż musiałem zajrzeć pod mas...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Ford Focus

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Ford Focus
 

Najpopularniejsza wersja Ford Focus

Ford Focus

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Ford Focus
 

Ford Focus najczęściej porównywane z:

Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
Skoda Rapid
1.2 TSI (105 KM)
Audi A3
1.4 TFSI (125 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus 2.0 TDCi 163KM Titanium Ford Focus 2.0 TDCi 163KM Titanium
Rocznik: 2011. Przebieg: 134 932 km. Silnik: 2.0 120KM .
Cena: 46 900 zł 46 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Ford Focus Gold X Edition Start Ford Focus Gold X Edition Start
Rocznik: 2014. Przebieg: 12 783 km. Silnik: 1.0 74KM .
Cena: 75 000 zł 52 900 zł
Zyskujesz: 22 100 zł Zobacz szczegóły »

Używane Ford Focus

Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 115 KM
130 000 km, 2010
34 900 PLN
Ford Focus
1.8 diesel 85 KM
149 985 km, 2003
9 999 PLN
Ford Focus
1.6 benzyna 100 KM
64 617 km, 2010
35 900 PLN

Ocena auta Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

  • Średnia ocena
    na podstawie 14 opinii
  • 3,99
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Samochód bardzo mi się podobał - jak go kupowałem, a teraz .... No cóż na pewno jest w miarę cichy, wygodny, ergonomiczny (super kombinacje siedzeń), klima, elekt. lustera, itd... - za tę cenę (80 000 pln - silver gold) to sporo. W tej chwili gdybym miał dokonywać wyboru - chyba jednak poszedłbym w "japończyki" (chociaż) droższe one jednak mają lepszą renomę (mniejsza awaryjność), no i na pewno nie samochód, który dopiero wchodzi do produkcji - BRAK CZĘŚCI ZAMIENNYCH !!

dodał: tomik73@gazeta.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Generalnie z auta jestem zadowolony i pewnie kupiłbym następnego focusa, gdyby nie te problemy z korozją. Nie mam nerwów, żeby co roku odstawiać samochód do warsztatu na 2 tygodnie (teraz nie dają nawet zastępczego w autoryzowanym serwisie forda). Szkoda, ale będę musiał pożegnać się z tą marką.

dodał: Robert
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

jeżeli chodzi o spalanie to się poprawiło po 3500 miasto maxymalnie do 7,5 trasa maxymalnie do 6 litów na 100 km poprawiła się dynamika auta i to znacznie (chyba się dotarł) jak ktoś założył gaz do c-maxa to proszę o informację na adres czarss@poczta.onet.pl lub na gg: 4310824

dodał: czarss@poczta.onet.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Jak wspomniałem w dyskusji wyświetlacz na zegarach gaśnie po godzinie dla mnie jest to ogromny błąd. Jak to wygląda w nocy gdzie jest ciemno a ten sobie przez godzinę albo dłużej rozświetla całe wnetrze.

dodał: bhp@4web.pl
Ford Focus C-Max 1.6 i 16V (103 KM)

Wygodny samochód rodzinny dający dużą przyjemność z prowadzenia . Przy opracowywaniu wystroju wnętrza przydałoby się jednak nieco fantazji . Nawet w FX Gold jest bardzo serio ( prawdziwie po niemiecku )

dodał: jm133@wp.pl
  • Zalety
  • + układ jezdny
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - ekonomiczność
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Ford Focus

Ford Focus III Sedan 1.6 EcoBoost 182KM - galeria redakcyjna Ford Focus II Hatchback 3d - galeria społeczności Ford Focus ST170 Ford Focus 2008 Ford Focus III ST Hatchback 5d 2.0 EcoBoost 250KM - galeria redakcyjna Ford Focus III Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 125KM - galeria redakcyjna Ford Focus Hatchback 3D Ford Focus Kombi 2010 Ford Focus Kombi 2.0 TDCi - galeria redakcyjna Ford Focus III Sedan Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Ford

Opinie o instalacji LPG

Ford Focus

  • 1.
  • 3,00 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2001r.
    dodał: Donato, 06.08.2011

    Hmm firma krzak ;]. Firma nie powinna wstawiac wogole tego komputera, zawsze beda problemy z ustawieniem pracy silnika. partacze których zatrudnia beda ci zawsze wmawiać ze niedziała instalacja winien jest samochód a nie ich instalacja gazowa.wymienicie swiece kable wiele innych rzeczy a po roku zmienia loklizacje swojego oddziału. np w pomorskim byli w gdansku potem przenieśli sie do gdyni teraz nabieraja ludzi w rumii. nie nabierajcie sie na numer z 5 letnia gwarancja do której trzeba dopłacić 200 zł. bo po roku znowu zmienia lokalizacje. w ciagu roku byłem u nich z 40 razy i tak mozna jezdzic w nieskonczonosc. nasze prawo jest tak słabe ze bedziecie sie bardzo długo sadzic i na tym zeruja. ciekawy jestem skad ten komuter maja gdzie to robia. bardzo dobrze wiedza ze ten koputer jest wadliwy a nadal to sprzedaja. chyba nakupowali tego pełno z chin i w magaznie trzymaja i wciskaja ludzią.

  • 2.
  • 3,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 1999r.
    dodał: FordFocus, 23.11.2008

    Instalacje zainstalowalem pomimo odradzania przez warsztat :-) Przez ostatnie 110.000 km dokonalem nastepujacych napraw instalacji: - na gwarancji: wielozawor lpg, komputer instalacji - po gwarancji: reduktor po 100.000 km (ok.600pln) I przy silniku: - regulacja luzow zaworowych co ok. 35.000 km - wymiana swiec, kabli i cewki zaplonowej co ok. 60.000 km Na gazie spalanie wzroslo wiecej niz sie spodziewalem i nie dalo sie tego wyregulowac, podobno Fordy tak maja :( Spalanie w miescie (Pb/lpg) 10 / 12,5 Spalanie w trasie (Pb/lpg) 7 / 10 Uwagi: na lpg przy okolo 140 km/h wzrasta temperatura silnika. Mechanicy twierdza ze to kwestia 2-3 stopni, jednak wskazowka wskaznika dochodzi do maksimum. Co dziwne, po usuniecu termostatu objaw ustepuje. I znowu, regulacje nie pomagaja :( Podsumowujac, finansowo jestem na PLUS :-)

  • 3.
  • 3,75 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 1999r.
    dodał: czarekfit, 15.01.2014

    Nigdy więcej nie zagazuję samochodu. To był dynamiczny, cichy w każdym zakresie obrotów, fajny silnik. Teraz buczy, rzęzi, jest wyrażnie słabszy. Wsiadałem do niego chętnie, lubiłem pojeździć, wcisnąć gaz. Teraz jeżdżę, bo muszę. Bo pracuję w innym mieście. Instalacja sekwencyjna, Tomasetto, Compact, Hana, 2200 zł. Ford Focus mk1, 1.6 16v, 1999 r., 212000 km przebiegu, na lpg 9000 km. To mój trzeci samochód z lpg, ale pierwszy, którego zagazowałem. Nigdy więcej tego nie zrobię. Auto z lpg kupię, ale lpg nie zamontuję. Przychylam się do zdania, że silniki przeznaczone do pracy na benzynie powinny pracować na benzynie. Auta na gaz tak, ale tylko przygotowane do tego fabrycznie.

  • 4.
  • 2,00 Ford Focus I 1.8 16V (115KM) 2002r.
    dodał: Piotr, 03.05.2010

    Instalacja nigdy nie działała poprawnie: wywoływała poważne zakłócenia w pracy silnika. Po kilkunastu wizytach w warsztacie, wymianie wielu wskazanych przez warsztat "niby-niesprawnych" części silnika, sporach z montażystą i producentem instalacji poddałem się i zdemontowałem instalację. Demontaż przeprowadziłem poza warsztatem montującym instalację, ponieważ instalacja nie kwalifikowała się do demontażu (!!!!!). Warto wspomnieć, że badanie silnika wykonane w serwisie Forda nie potwierdzało wypowiedzi warsztatu. Silnik przed montażem instalacji, po jej odłączeniu oraz po jej demontażu pracuje wzorcowo (przejechałem już bez gazu 60 tys. km).

  • 5.
  • 5,00 Ford Focus II 1.6 i 16V Ti-VCT (115KM) 2010r.
    dodał: DAEWOO, 04.03.2014

    Polecam warsztat w Radwanicach, Eko Alma . Bardzo sympatyczni i profesjonalni monterzy, widać że znają się na rzeczy.W każdym razie, drugi samochód też będę robił w tym warsztacie.Mechanik doradził mi reduktor Stefanelli Geo oraz listwęMaster.I trafił w dziesiątkę.Autko zachowuje się bez zastrzeżeń.Poleciłem ten warsztat wielu znajomym (Astra II,Octavia 1,8 Turbo,Vectra B,Vitara,Nissan Note itp.) - napewno nie zrobiłbym tego , gdyby nie zaufanie do firmy. Najbardziej cenię sobie w aucie z gazem wygodę przy tankowaniu , kiedy nie trzeba wysiadać i oczywiście punkt kulminacyjny - czyli kwota , którą płacę za pełny bak !

  • 6.
  • 4,50 Ford Focus I 1.6 16V (100KM) 2000r.
    dodał: lukasz, 24.04.2011

    Oprzyrządowanie Tomasetto, LandiRenzo i centralka AC Stag 4. Montaż wykonany poprawnie. Z czasem można się przyzwyczaić do lekkiego spadku mocy. Spalanie rzędu 8,8 - 9,15 litra (z włączona klimą i światłami). Generalnie nie widzę żadnych problemów. Jedyne co, to trzeba sprawdzać luz zaworowy gdzieś co 35 tys. km. Sprawdzenie luzu to koszt raptem 150 zł. A kiedyś się naczytałem beznadziejnych opinii pseudofachowców na forach internteowych, że gaz nie nadaje się do tego silnika. Wszystko to guzik prawda.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Ford Focus

Ford Focus

742 komentarze

518 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~EB Power~EB Power

Ekscytacje testami i tabelkami pomiarów to jedno, a rzeczywisty test w realu to zupełnie coś innego. Ze swojego doświadczenia powiem że 1.6 EB na trasie naprawdę jedzie i nie ma się do czego doczepić. Mam przejechane bez usterek 60 tys. km i nie zamieniłbym tego silnika na żadne TSI....

~EB Power~EB Power

https://

~EB~EB

Sprzeczacie się jak dzieci - ten szybszy, tamten wolniejszy, ten zawodny, tamten niezawodny, a wszystko zależy od szczęścia Ja mam EB z programem 211KM i 333 NM od początku i jeździ pięknie po prawie 100 tys. km i nic się nie sypie, kolega zaś ma TSI 140 KM z 2009r. i dramat serwisowy, ale czy to jest taką regułą to nie mam pojęcia, może są mniej i bardziej udane TSI. Z osiągami jest podobnie - jeden niby ten sam EB czy TSI będzie trochę szybszy, drugi wolniejszy - poczytajcie się na stronie vtecha jakie są rozrzuty produkcyjne - ano całkiem spore nieraz.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Ford

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
61 772
Przejechany dystans
40 223 077 km
Zatankowanego paliwa
2 105 990 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
8 667
Wydanych pieniędzy
3 300 924 zł
Średnie wydatki na auto
1 385 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 219
Wydanych pieniędzy
4 398 222 zł
Średnie wydatki na auto
1 845 zł
Zobacz dzienniki kosztów Ford (2 384)

Testy zderzeniowe Ford Focus

Najnowsze testy zderzeniowe Ford Focus przeprowadzone przez Euro NCAP.

Ford Focus 1.6 TDCI 'Trend', LHD
2011

Ford Focus
Ford Focus

Ford Focus
2004

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Ford

Zużycie paliwa Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Na podstawie 6 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mr.damballa@int, dodano: 10.08.2011 00:19

Stuknęło mi właśnie 290 000 km. Olej napędowy. Silnik 1.8 TDDi. Średnie spalanie (50/50 - trasa/miasto) - 6.7 Nawet podczas ostrej jazdy tym samochodem po mieście nie udało mi się spalić więcej niż 9.5 Na trasie na Mazury z Łodzi, średnio zapakowany, 3 osoby spalił mi 4.5 (jechaliśmy bardzo przepisowo, nie przekraczaliśmy 90) Autko regularnie ma wymieniane wszystkie filtry i olej (mobil 2000, półsyntetyczny 10W50) co roku lub co 10000km. Ciekawe spostrzeżenie: w zależności od paliwa jakie leje zasięg (realny) auta zmienia się. Na Lukoil przejeżdżam ok 100 km mniej niż na BP (mimo, że paliwo droższe to i tak bardziej się opłaca). Dowiedziałem się również, że do tego silnika nie wolno lać oleju napędowego bez siarki (takiego jakie jest na Statoil) - ma to związek ze smarowaniem silnika, nagarem czy czymś innym. Mechanik powiedział, że bezsiarkowe do nowoczesnych silników się nadaje.

pełny raport Ford Hatchback 1.8 TDDi

autor: Jacob, dodano: 03.12.2013 19:40

Do każdego samochodu po za kupie trzeba dołożyć. Tak zrobiłem i ja. Miałem parę problemów, ale to nie wina inżynierów zza zachodniej granicy, a poprzedniego użytkownika. Wymieniłem tarcze, klocki, czujnik prędkości, silniczek krokowy i parę drobniejszych elementów. Nie była to oczywiście fortuna, jednak Ford nie rozpieszcza cenami części. Zwłaszcza jeśli chodzi o stosunek cen części do ceny zakupu samochodu. Jednak koszty utrzymania nie są tak wysokie jak w dieslowym odpowiedniku czy w nowych turbodoładowanych Ecoboost'ach. Nowe generacje silników to zupełnie inna bajka. Bajka, gdzie Gargamel zjada smerfy, a kojot łapie Strusia Pędziwiatra - czyli ekoterroryzm i downsizing wyciska z nas ostatnie złotówki na rzecz wyimaginowanej walki z tym, by niedźwiadek polarny miał 0,01*C mniej. Nie jest to jednak skarbonka i nie potrzeba budżetu potentata naftowego oraz tony złota w piwnicy, by utrzymywać samochód w dobrej kondycji. W porównaniu do dzisiejszych samochodów - bajka, w stosunku do dziesięciolatków - średnio.

pełny raport Ford Hatchback 1.8 16V

autor: Michał_Wrocław, dodano: 01.03.2012 08:20

Mam Focusa od miesiąca i mam dość mieszane uczucia co do spalania. Auto kupiłem 300km od domu i postanowiłem sprawdzic spalanie juz w drodze powrotnej. Przy jeździe autostradą z prędkością 130-150km/h komputer pokazał całkiem niezłą wartość spalania - średnio 5,2 l/100km. I to byłoby na tyle z oszczędności tego samochodu. Po powrocie do domu zatankowałem auto do pełna. Do zapalenia lampki kontrolenj przejechałem 475km, całość po Wrocławiu, głównie 10km do pracy i 10km drogi powrotnej. Dziś zatankowałem auto do pełna 44,7l. Zatem średnie spalanie 9.4 l/100km. Komputer w tym czasie pokazał 10,0 l/100km - więc lekko zawyża. Dodam, że nie mam ciężkiej nogi i dążenie do bycia pierwszym na kolejnych światłach, nie leży w mojej naturze. Gdyby tak było to pewnie spalanie podskoczyłoby jeszcze o 2-3l. Nie jestem pewien ale na dość wysokie według mnie spalanie miały wpływ niskie temperatury nawet -15 -17 stopni Celcjusza, utrzymujące się przez około dwa tygodnie. Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała w normalniejszych warunkach. Mam nadzieję, że 7,5l w mieście jest do osiągnięcia.

pełny raport Ford Kombi 1.8 Duratorq TDCi

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Ford Focus/Focus C-Max II C-Max 1.6 i 16V

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Ford Focus II Focus C-Max 1.6 i 16V 103KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Ford Focus, oglądali także