Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Ford Kuga II

Lata produkcji: 2012 - teraz
Segment: Małe SUVy

Komentarze redakcji

Powagosław: Kuga był/była pozytywnym zaskoczeniem Forda, więc dobrze, że przygotowując drugą generację, nie zepsuto tego, co nie wymagało naprawy i naprawiono to, co faktycznie szwankowało. Czyli jednym zdaniem - stylistycznie nadal ciekawie, a nowe rozmiary bardziej umilają użytkowanie tego modelu.
Luzacjusz: Ja też nadal nie wiem, czy Kuga to kobieta czy mężczyzna. Nowy model trochę pachnie mi „Gangnam Style” czy jak kto woli – transformersami z japońskich kreskówek, ale niech będzie. Wydaje się, że to nowa konkurencja dla większych SUV-ów na rynku.

Jaki slinik wybrać?

Nowoczesne silniki, to i jeździ się przyjemnie. Pod maskę Kugi często trafia diesel i już ten podstawowy 2.0 TDCi 150KM śmiało można polecić. Nie jest co prawda mistrzem prostej, ale zachowuje dynamikę i dość chętnie nabiera prędkości. Zresztą w razie czego jest mocniejsze wariant 180KM. Wśród jednostek benzynowych dostępny jest tylko miniaturowy 1.5 EcoBoost. Oferuje takie same moce jak diesel, ale w praktyce jest kulturalniejszy, nieco dynamiczniejszy i… tańszy. To niezły wybór.

Dane techniczne Ford Kuga II

Silniki

Moc silników 140-182 KM

Poj. silników 1 496-1 997 cm3

Prędkość maks. 190-202 km/h

Przyspieszenia 0-100 9,7-11,2 s

zobacz dane techniczne

Oceny Ford Kuga II

Średnia ocena modelu

na podstawie 22 opinii

4.23

Średnia dla segmentu: Małe SUVy 4.15

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Układ jezdny

+ Drobne usterki

Wady

- Wyciszenie

- Ergonomia

- Koszty utrzymania

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (87%)
NIE (13%)

Wybrane oceny kierowców Ford Kuga II

poprzednia Kuga była ok ! ta jest jeszcze lepsza . więcej miejsca szczególnie z tyłu . dużo przycisków na konsoli ... więcejśrodkowej ale przecież na okrągło się tam "nie grzebie" szybko do opanowania . wysoko się siedzi , ja to lubię , dzięki temu pięknie widać co się dzieje na drodze ukryj
dodano 09.11.2013 przez
Dobra maszyna z cechami, kt?re mile zaskakują.Jeździ się jak osobówką ale z lepszą widocznością.Cena z rabatami -bezkonkurencyjna. Mój egzemplarz niestety ... więcejskrzypiał (?), ale serwis uporał się z problememi jes ok. ukryj
dodano 02.08.2014 przez
Chciałbym napisać, że samochód jest do niczego ale w końcu go kupiłem i uważam ten wybór za bardzo dobry. Po ... więcejprostu jest to największe moje rozczarowanie jeśli chodzi o spalanie, materiały, ergonomię i przyjemność z jazdy. Cieszę się, że w tej chwili nie muszę robić dłuższych tras, bo byłoby źle. Pokrótce, jeśli Kuga to nie w tym zestawieniu. Silnik benzynowy z klasycznym automatem forda po prostu nie jeździ. Ponadto należy dokupić wszystkie bajery jakie tylko są oferowane, bo nie jest to samochód do rozbudowy. To nie VW gdzie dołożysz moduł telefonu, zaktualizujesz software lub przestawisz sobie drzwi aby się zamykały gdy ruszysz. Proponuje aby wziąć samochód na dwa-trzy dni i przejechać nim co najmniej 200-300 km aby wiedzieć czy odpowiada. I to taką wersją jak chcemy kupić. Brak schowków, tandeta, twarde materiały, taniość wszędzie gdzie można. Gdybym przesiadał się ze skody fabia lub daci to pewni bym był zadowolony. Po doświadczeniach z VW, Toyotą lub nawet hyundaiem przykro jest wsiadać do tego auta. Drobiazgi, które aż klują w oczy: tempomat ustawiony na 80 km/h a na liczniku coś koło 77-78. Komputer pokładowy po zatankowaniu do pełna pokazuje że przejechać można 180-220 km - błąd który był znany i naprawialny przez Forda w dniu odbierania samochodu ale dilerowi nie chciało się zrobić aktualizacji. Spalanie 13-13,5 l przy jeździe po mieście, które powoduje że przy 350-400 km trzeba jechać na stację - toż to samochody elektryczne mają podobny zasięg. Lista uwag do samochodu jest długa. Bardzo długa. Pozytywów jest kilka: fajny bajer z elektrycznym bagażnikiem. Fajnie działające parkowanie automatyczne (szkoda że tylko bokiem). ukryj
dodano 06.12.2013 przez
Po solidnym ale siermiężnym Outlanderze z silnikiem 2.0 TDi Kuga to inny świat.Przed wyborem byłem prawie we wszystkich salonach i ... więcejjeździłem różnymi samochodami od Peugeot 508 do BMW X1, 3.Za tak wyposażoną Kugę w firmach "ze znaczkiem" musiałbym dać grubo ponad 200 000 zł. Wygrał rozsądek z odrobiną szaleństwa. ukryj
dodano 23.05.2014 przez
Zobacz oceny Ford Kuga II Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Ford Kuga II

Pb
7,27 - 12,67
Na podstawie 15 raportów spalania
ON
5,93 - 8,33
Na podstawie 12 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Ford Kuga II

Biorąc pod uwagę rozmiar auta i moc silnika spalanie jest jak najbardziej zadowalające. Auto w spokojnej trasie pali ok. 6,5l, ... więcejdojazdy do pracy 50/50 miasto/trasa 8-9l. Przy tym silnik jest przyjemnie elastyczny i bardzo cichy. Podczas jazdy słychać głównie szum wiatru i opony. Spalanie bez porównania niższe niż w podobnych mocowo silnikach 2.0 bez turbo. Przy tym jazda z turbo jest o wiele przyjemniejsza. Poza tym raporty awaryjności pozwalają myśleć, że automdługo posłuży. Moje wnioski po przebiegu 15.000km. ukryj
dodano 31.03.2014 przez
Spalanie ponad jakiekolwiek normy. Samochód który mam w domu z silnikiem 320 KM i 3,5 l V6 pali tylko o ... więcej2 l/100 więcej. A ponadto proste czynności obsługowe kosztują krocie. Umieszczenie żarówek pozycyjnych i kierunkowskazów w dole zderzaka powoduje, że ich wymiana odbywa się w warsztacie i kosztuje ca. 400 zł. Akumulator schowany w taki sposób aby trzeba było rozmontować pól samochodu. Nie chcę myśleć o naprawach bo mi słabo się robi. ukryj
dodano 06.12.2013 przez
Spalanie niestety jest zbyt wysokie jak na osiągi i wielkość silnika. Reszta bardzo pozytywna. Żonie się podoba, choć uważa że ... więcejpowinien być bardziej dynamiczny. Jesteśmy w posiadaniu Infiniti EX37 z ponad dwukrotnie większym silnikiem i pali średnio po mieście 16 litrów jeżdżąc niezbyt oszczędnie. ukryj
dodano 23.04.2015 przez
Ogólnie jestem zadowolony, przejechałem do tej pory dopiero 700km. Spodziewałem się nieco niższego spalania, ale zobaczymy po dotarciu silnika. Komfort z ... więcejjazdy zadowalający. Po przesiadce z Saaba 9-3 Aero, mogę tylko powiedzieć niebo a ziemia na korzyść Kugi. ukryj
dodano 28.03.2014 przez
Użytkuje samochód od roku po przjechaniu 31 tys. km mogę stwierdzić, że samochód całkowicie spełnia moje oczekiwania. W dotychczasowej eksploatacji ... więcejwykonałem 1 przegład za 710 zł. Komfort jazdy oraz kultura pracy zespołu napędowego sprzyja chęci podróżowania. ukryj
dodano 04.07.2014 przez
Zobacz raporty spalania Ford Kuga II Dodaj raport spalania

Publikacje o Ford Kuga

Przeczytaj pozostałe 9 publikacje o Ford Kuga

Newsy o Ford Kuga

Przeczytaj pozostały 1 news o Ford Kuga

Lista silników Ford Kuga II

Jaki slinik wybrać?

Nowoczesne silniki, to i jeździ się przyjemnie. Pod maskę Kugi często trafia diesel i już ten podstawowy 2.0 TDCi 150KM śmiało można polecić. Nie jest co prawda mistrzem prostej, ale zachowuje dynamikę i dość chętnie nabiera prędkości. Zresztą w razie czego jest mocniejsze wariant 180KM. Wśród jednostek benzynowych dostępny jest tylko miniaturowy 1.5 EcoBoost. Oferuje takie same moce jak diesel, ale w praktyce jest kulturalniejszy, nieco dynamiczniejszy i… tańszy. To niezły wybór.

Nowe Ford Kuga

nowe Ford Kuga
Ford Kuga II
ceny od 101 800 zł do 152 300

Ford Kuga II SUV 1.5 EcoBoost 150KM od 2014

w pakiecie Trend

w cenie katalogowej brutto

101 800 zł

Wyposażenie standardowe
Lakier zwykły: Blazer Blue
Światła awaryjnego hamowania – pulsujące światła stop, włączające się automatyczniepodczas gwałtownego hamowania
Prada (ciemna). Tapicerka ze sportowymi fotelami. Wnętrze jednolite ciemne. (RNE)
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Style (1 400 zł)
Pakiet dla palących (40 zł)
Pakiet Park Plus (1 650 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Style (1 400 zł)
Pakiet dla palących (40 zł)
Pakiet Park Plus (1 650 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 20 oferty Ford Kuga

Dealerzy Ford

EURO CAR

EURO CAR Sp. z o.o.

pomorskie, Gdynia, Owsiana 13

Więcej

AUTO MOTIVE

AUTO MOTIVE Ford Tarnów

małopolskie, Tarnów, Krakowska 13

Więcej

AUTO SKAR Sp. z o.o.

AUTO-SKAR FORD Kielce

świętokrzyskie, Kielce, Radomska 164

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS Ford Bielsko-Biała

śląskie, Bielsko-Biała, Warszawska 299

Więcej

AUTO-BOSS

AUTO-BOSS O/CHORZÓW Ford Chorzów

śląskie, Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 51

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Ford Kuga

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

274

Przejechany dystans

65 628 zł

Zatankowanego paliwa

12 300 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

11

Wydanych pieniędzy

3 881 zł

Średnie wydatki na auto

485 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

32

Wydanych pieniędzy

12 088 zł

Średnie wydatki na auto

1 511 zł

ZOBACZ 8 dzienników kosztów Ford Kuga Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Ford Kuga

Liczba wpisów: 18
komentarzy(11)
komentarzy(2)
komentarzy(12)
komentarzy(9)
komentarzy(3)
Zobacz inne typowe słabe punkty Ford Kuga dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Ford Kuga

Liczba wpisów: 4
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Ford Kuga Dodaj wpis do autodiagnozy